Magistrs rakstīja:
OIZO rakstīja: Lieta ir apsolūti vienkārša. Pašlaik darbā tiek laisti pārvietojamie fotoradari kuri pastāvīgi raida signālu, līdz ar to ir labi pamanāms. Vēlāk būs arī stacionārie fotoradari. Tur lieta savādāka. asfaltā tiek iestrādātas trīs pjezomateriāla joslas. uz tā pamata arī tiek nomērīts auto ātrums, līdz ar to šie rradari nebūs redzami ar detektoriem un nebūs arī tik pamanāmi kā ceļu statistikas pārvaldes iekārtas ar pār ceļu pārvilktajiem devējiem. Tā kā pašlaik vēl viss ir vairāk vai mazāk vienkārši. Nāks stacionārās iekārtas, tad arī būs jācheko kurās vietās izliks, bet pēc laiciņa jau visas vietas būs zināmas.
Muļķības. Tās ir tās pašas statistikas (automātiskās ātruma un svara kontroles) iekārtas. Viņas ir divu veidu - stacionārās (tevis aprakstītās iebūvētās asvaltā) un pārvietojamās (ar tiem striķiem pāri ceļam). Stacionārais fotoradars ir pavisam savādāks. Parasti pieskrūvē zem kāda pārvada vai staba galā.
Vot ja pieliktu fotoaparātu automātiskajām ātruma un svara kontroles ierīcēm, tad mēneša laikā būtu nosegts budžeta deficīts. Varētu sūtīt kvītis gan par pārsniegto ātrumu, gan svaru.
Nejauc statistikas aparātus ar ātruma mērītājiem. Pašlaik nevaru ātrumā atrast to vācijas saitu kura ražotie radari tika ņemti par piemēru un iespējams ka kāds tāds pat tika nopirkts, precīzi nezinu. Bet la Tu saprastu kas ir kas apskaties šo un sapratīsi ka ātruma radars nav tikai lazera sistāmas radars. www.redspeed-int.com/...
Pašam bija 2007 gada outlanders. Ņēmu jaunu. Pa lielam viss ir ok. Dikti kretinēja divas lietas. Ala klimatkontrole, kura nu galīgi neko tur neklimatēja. Divas reizes vedu pa garantiju, abās reizēs saņēmu atbildi ka tāda nu viān tiem japāņiem esot respektīvi ja lika uz aptuveni 20 grādiem tad bija pavēsi. Bet pārliekot uz 23iem nekas nemainijās. to ties uzliekot jau uz aptuveni 24iem grādiem sāka palikt dikti karsts. Ja vēl vasarā tas nebija tik traki jūtams, tad ziemā lielās mocības. jo vai nu ir karstums salonā, vai arī par vienu iespēju pagriežot mazāk jau sāk pūst aukstu. Otra lieta degvielas patēriņš. pilsētas režīmā diemžēl zemāk par 16,5l nesanāca. ja nu galīgi mierīgi mēģināja braukt tad kādos 15,5l varēja iekļauties. Tamdēļ pēc nedaudz kā gada userēšanas pārdevu.