Kārtot: Augošā secībā
1 2
OIZO 06.09.2009 18:08

Pašam bija 2007 gada outlanders. Ņēmu jaunu. Pa lielam viss ir ok. Dikti kretinēja divas lietas. Ala klimatkontrole, kura nu galīgi neko tur neklimatēja. Divas reizes vedu pa garantiju, abās reizēs saņēmu atbildi ka tāda nu viān tiem japāņiem esot respektīvi ja lika uz aptuveni 20 grādiem tad bija pavēsi. Bet pārliekot uz 23iem nekas nemainijās. to ties uzliekot jau uz aptuveni 24iem grādiem sāka palikt dikti karsts. Ja vēl vasarā tas nebija tik traki jūtams, tad ziemā lielās mocības. jo vai nu ir karstums salonā, vai arī par vienu iespēju pagriežot mazāk jau sāk pūst aukstu. Otra lieta degvielas patēriņš. pilsētas režīmā diemžēl zemāk par 16,5l nesanāca. ja nu galīgi mierīgi mēģināja braukt tad kādos 15,5l varēja iekļauties. Tamdēļ pēc nedaudz kā gada userēšanas pārdevu.

OIZO 09.07.2008 13:30

Magistrs rakstīja:

OIZO rakstīja: Lieta ir apsolūti vienkārša. Pašlaik darbā tiek laisti pārvietojamie fotoradari kuri pastāvīgi raida signālu, līdz ar to ir labi pamanāms. Vēlāk būs arī stacionārie fotoradari. Tur lieta savādāka. asfaltā tiek iestrādātas trīs pjezomateriāla joslas. uz tā pamata arī tiek nomērīts auto ātrums, līdz ar to šie rradari nebūs redzami ar detektoriem un nebūs arī tik pamanāmi kā ceļu statistikas pārvaldes iekārtas ar pār ceļu pārvilktajiem devējiem. Tā kā pašlaik vēl viss ir vairāk vai mazāk vienkārši. Nāks stacionārās iekārtas, tad arī būs jācheko kurās vietās izliks, bet pēc laiciņa jau visas vietas būs zināmas.

Muļķības. Tās ir tās pašas statistikas (automātiskās ātruma un svara kontroles) iekārtas. Viņas ir divu veidu - stacionārās (tevis aprakstītās iebūvētās asvaltā) un pārvietojamās (ar tiem striķiem pāri ceļam). Stacionārais fotoradars ir pavisam savādāks. Parasti pieskrūvē zem kāda pārvada vai staba galā.

Vot ja pieliktu fotoaparātu automātiskajām ātruma un svara kontroles ierīcēm, tad mēneša laikā būtu nosegts budžeta deficīts. Varētu sūtīt kvītis gan par pārsniegto ātrumu, gan svaru.

Nejauc statistikas aparātus ar ātruma mērītājiem. Pašlaik nevaru ātrumā atrast to vācijas saitu kura ražotie radari tika ņemti par piemēru un iespējams ka kāds tāds pat tika nopirkts, precīzi nezinu. Bet la Tu saprastu kas ir kas apskaties šo un sapratīsi ka ātruma radars nav tikai lazera sistāmas radars. www.redspeed-int.com/...

OIZO 09.07.2008 13:29

Magistrs rakstīja:

OIZO rakstīja: Lieta ir apsolūti vienkārša. Pašlaik darbā tiek laisti pārvietojamie fotoradari kuri pastāvīgi raida signālu, līdz ar to ir labi pamanāms. Vēlāk būs arī stacionārie fotoradari. Tur lieta savādāka. asfaltā tiek iestrādātas trīs pjezomateriāla joslas. uz tā pamata arī tiek nomērīts auto ātrums, līdz ar to šie rradari nebūs redzami ar detektoriem un nebūs arī tik pamanāmi kā ceļu statistikas pārvaldes iekārtas ar pār ceļu pārvilktajiem devējiem. Tā kā pašlaik vēl viss ir vairāk vai mazāk vienkārši. Nāks stacionārās iekārtas, tad arī būs jācheko kurās vietās izliks, bet pēc laiciņa jau visas vietas būs zināmas.

Nejauc statistikas aparātus ar ātruma mērītājiem. Pašlaik nevaru ātrumā atrast to vācijas saitu kura ražotie radari tika ņemti par piemēru un iespējams ka kāds tāds pat tika nopirkts, precīzi nezinu. Bet la Tu saprastu kas ir kas apskaties šo un sapratīsi ka ātruma radars nav tikai lazera sistāmas radars. www.redspeed-int.com/...

Muļķības. Tās ir tās pašas statistikas (automātiskās ātruma un svara kontroles) iekārtas. Viņas ir divu veidu - stacionārās (tevis aprakstītās iebūvētās asvaltā) un pārvietojamās (ar tiem striķiem pāri ceļam). Stacionārais fotoradars ir pavisam savādāks. Parasti pieskrūvē zem kāda pārvada vai staba galā.

Vot ja pieliktu fotoaparātu automātiskajām ātruma un svara kontroles ierīcēm, tad mēneša laikā būtu nosegts budžeta deficīts. Varētu sūtīt kvītis gan par pārsniegto ātrumu, gan svaru.

OIZO 09.07.2008 12:32

Lieta ir apsolūti vienkārša. Pašlaik darbā tiek laisti pārvietojamie fotoradari kuri pastāvīgi raida signālu, līdz ar to ir labi pamanāms. Vēlāk būs arī stacionārie fotoradari. Tur lieta savādāka. asfaltā tiek iestrādātas trīs pjezomateriāla joslas. uz tā pamata arī tiek nomērīts auto ātrums, līdz ar to šie rradari nebūs redzami ar detektoriem un nebūs arī tik pamanāmi kā ceļu statistikas pārvaldes iekārtas ar pār ceļu pārvilktajiem devējiem. Tā kā pašlaik vēl viss ir vairāk vai mazāk vienkārši. Nāks stacionārās iekārtas, tad arī būs jācheko kurās vietās izliks, bet pēc laiciņa jau visas vietas būs zināmas.

OIZO 30.06.2008 22:15

Par atsevišķu samaksu var arī to saorganizēt.

OIZO 26.06.2008 22:59

Neee ko nevar to nevar. Stingra laba nejaucama konstrukcija. Jāved vai nu ar busu, vai ar piekabi.

aaa ja kas tas viss atrodas un ir apskatāms dreiliņos.

OIZO 10.02.2008 20:39

Varu piedāvāt Toyota 4runner 96ā gada 3,0Td. Ja ir interese raxti qlt at inbox.lv

OIZO 29.12.2007 13:24

Man gan liekas ka tas tika darīts ar alvu.

OIZO 01.11.2007 21:30

Bet vispār tēma aktuāla. Man izskatās ka džipam 4runner ar īsti nestrādā tā apsilde. laikam jājauc būs vaļā. Kādam vispār ir pieredze no kā tāda sēdekļu apsilde sastāv? kā sildelements tiek izmantots kādas speciālas konstrukcijas elements vai iestrādāts standarta sildkabelis? (piem Devi tipa, protams pkielāgots 12V sistēmai)

OIZO 24.08.2007 16:04

Vislabāk jau nu tur būtu uzbliezt tuneļus ar uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm. Lai arī izmaxsas būtu lielākas nekā būvējot apļus un krietni lielākas kā uzliekot luksoforus, bet vismaz būtu garantija ka tajos krustojumos korķu problēma tiktu atrisināta uz ilgu laiku.

OIZO 27.07.2007 18:35

Varbūt kādam shis liks padomāt...

www.fishki.net/...

OIZO 10.10.2006 16:58

Baa aizmirsu koordinātes pielikt. [email protected]

OIZO 10.10.2006 16:58

Nav kādam piedāvājumā 4gab bleķa diski R15 5x114,3 Jvismaz8 Vajadzīgi priekš Jeep Wrangler

OIZO 29.11.2005 8:45

NEW rakstīja:nopirku W 3540 iebūvējamo verķi. pastāstiet, kur labāk lai atdod auto detektora uzlikšanai - vai pie dīleriem - auto salīdzinoši jauns, vai kādā specializētajā detektoru kantorī, tipa Geospars, bet negribās, lai kāds nezinītis par konkrētā auto marku ņemās ap paneli ... Kāda pieredze?

Vai varētu precīzāku marku nosaukt? Man zem šāda koda neizdevās neko atrast.

OIZO 11.11.2005 16:27

Nu nezinu. Manam 1740 ir pietiekami minimāls viltus trauksmju līmenis. Pa Rīgu vazājoties ir kādas padsmit vietas kur viņš pabrēc. Tā kā...

OIZO 11.11.2005 16:19

Reku cilvēks pa 50Ls jaunu piedāvā. Pie tam labu. Pats tādu lietoju. Kur tev 300Ls??? Pa to naudu jau iebūvējamais sanāk un vēl paliek pāri

OIZO 11.11.2005 16:18

Nu gan tev 300Ls

OIZO 11.11.2005 16:15

Nnn jaaaa, baigi gan neesmu meklējis infu. Mosh kādam ir kāda saite? Interese ir Bet vienīgais tās cenas

OIZO 11.11.2005 14:58

Nestāsti viss. Cik reizes šādi lielīgi zhoperi nav tā labi iekrituši. Un runa jau neiet par ātruma pārsniegšanu līdz 20km/h. Mani tas ļoti daudzas reizes ir glābis un parasti ātrums ir lielāks vismaz par 30km. Jā piekrītu, ka gandrīz nereāli ir izvairīties ja brauc viens, bet pāris reizes ir izdevies. Īsāk sakot esmu sen jau atpelnījis savu verķi un esmu apmierināts.

OIZO 11.11.2005 14:51

Ja nebūtu jēgas, tad jau nelietotu

OIZO 11.11.2005 14:35

Sakarā ar to, ka tiek iepirkts stacionārais. esmu gatavs šķirties no sava 1740ā. Ir neliels defekts stiprinājumam, bet viss pārējais ir pilnībā ok. Cena varētu būt 30Ls

OIZO 09.11.2005 16:48

Pajautā ko Plaza var piedāvāt. Djoshevo i serģito!

OIZO 09.11.2005 15:34

JiimBiim rakstīja:406 ir viens no labakajiem!! Es braucu ar 1999 gada 1.8 !! nobraukums 165000 un nav nevienas broblemas!! Protams vajag iet visas tehnskas apkopes kas ir gramatina paredzetas un tad jau vis bus OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OIZO 04.11.2005 17:06

Pārbaudīju tā ka ieslēdzām iebūvēto un uzliku arī savējo. Starpība aptuveni par sekundi sanāca. pulkstenī skatoties

OIZO 04.11.2005 17:00

Un arī par saprātīgu ciparu

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti