iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 22.08.2011 14:48

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

Pats izlasi (fubar)…

Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»

Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam  – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.

Ūpi - Tu laikam mācies CSN.

ja jau izlasīji 229. punktu, tad kaut kā esi pašļūcis garām 224. punktam, kur brīnišķīgi uzrakstīs, kur jāatrodas tam vellapēdistam uz brauktuves...

Moš divus puktus reizē vienlaicīgi uztvert nevari...

Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām [b]UN[/b] velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…

Ja pareizi saproti gramatiku, tad uzsvars ir uz vārdu "un". Tātad priekšroka ir tikai tajās vietās, kur arī saskaņā ar pārējiem CSN vellapēdistam ir priekšorka. Ta nosīmē ka ir simtiem vietu kur vellapēdistam priekšrokas NEMAZ NAV!

Palaidniex - kā jau te tika rakstīts gājēju pārejas - uz to attiecas vien lieta un tur lisapēdistam kamēr jams nav kļuvis par gājēju nekādu priekšrocību nav, taču krustojumā ir skaidri no rādīts ka jebkura transporta līdzekļa vadītājs nogriežoties, pa labi vai pa kreisi dod ceļu gājējiem un velosipēdu vadītajiem, līdz ar ko pilnīgi pie vienas vietas kur īsti brauc šis lisapēdists, pa brauktuvi, vai pa trotuāru - tav viņam ir jādod ceļš, jo tur netiek speciāli atrunāts ka pa ietvi braucošajiem netiek dots ceļš !!!

Tobiš tā kārtīgi pie tā piedomājot - es teiktu ka šis ir nosacīts "caurums", kas tiešām pieļauj avārijas situācijas ar zemu lidojošiem vellapēdiem.

"Teoretizējot" tālāk varētu teikt, ka CSN nosaka lisapēdistam pa ietvi braukt "lēnām" (tika nepasaka cik km/h, jo taču ir noteikts netraucēt gājējus), un ja jams brauc lēnām, tad tehniski tā viņa krustojuma šķērsošana gājēja ātrumā nevienam netraucē, jams ir pamanāms utml.

Kaut kā tā.

WALA 18.08.2011 14:38

Nu slims kas slims

WALA 18.08.2011 14:09

GB12 rakstīja:

WALA rakstīja: FR-V pilna masa 2130kg (pasmasa 1643kg). Vienīgais izskaidrojums tad varbūt ir tas ka mēs reģistrējām viņu burtiski tikko, varbūt ka tā nodokļu nomaksa ir par kalendāro gadu un tad 39 Ls ir par atlikušo termiņu augusta sākuma ( vot nebiju kaut kā par to līdz šim aizdomājies)

Vo te arī ir tā lieta...

Nesitiet parāk bargi, vainīgs ...

P.S. Lienu stūrī, nokaunēties !!!

WALA 18.08.2011 14:08

GB12 rakstīja:

WALA rakstīja: FR-V pilna masa 2130kg (pasmasa 1643kg). Vienīgais izskaidrojums tad varbūt ir tas ka mēs reģistrējām viņu burtiski tikko, varbūt ka tā nodokļu nomaksa ir par kalendāro gadu un tad 39 Ls ir par atlikušo termiņu augusta sākuma ( vot nebiju kaut kā par to līdz šim aizdomājies)

Vo te arī ir tā lieta...

WALA 18.08.2011 13:27

FR-V pilna masa 2130kg (pasmasa 1643kg). Vienīgais izskaidrojums tad varbūt ir tas ka mēs reģistrējām viņu burtiski tikko, varbūt ka tā nodokļu nomaksa ir par kalendāro gadu un tad 39 Ls ir par atlikušo termiņu augusta sākuma ( vot nebiju kaut kā par to līdz šim aizdomājies)

WALA 18.08.2011 13:19

Es šito nemāku izskaidrot bet tikko prikatajam FR-v bija nu ļoti mazs tas nodoklis, mazāks par manu Celicu kas ir patreiz vieglākais manā īpašumā esošais auto.

WALA 18.08.2011 13:16

Nemācēšu pagaidām atbildēt - musējie šogad tikai apstrādāja savas Celicas - ziemu vēl nav redzējuši !!!

WALA 18.08.2011 12:25

Vispār ir viena diezgan intersanta nianse - Pikapiem( ne tie kas ir unversāļi bet tie ar kuzavu astē) ir ar pavisam citiem nodokļiem.. Tas pats ar miniveniem kuriem 6+ vietas salonā !!! Šķiet man FR-V ir 39 Ls gadā, ja tagad atmiņa neviļ.

WALA 18.08.2011 12:21

draco rakstīja:

pasen jau vaitrs tik peec vn nevar. cik atceros, taga arii tehpases nr vajag taadas info ieguushanai

Neko tur nevajg no teh.pases. ar īsziņu sūta atpakaļ ka prieks pēc v/n.

WALA 18.08.2011 12:18

Cik ļoti ir jāsapīpējas vai jāaizlej acis lai ienāktu prātā kaut ko tādu izdomāt un publicēt/pārpublicēt. Prātiņ nāc mājās.

WALA 17.08.2011 16:16

IV - visiem auto ir kādas nebūt problēmas, Hondām FR-V, CR-V tā ir piekare - tipa riteņu ģeometrija / un nevienmērīgs riepu dilums. Kaut kādām (zinu ka 3 toč ) Mazdām ar krāsojumu, un Mazda5 dēļ sava svara ar sajūgu, Toyotām pārsvarā nav raksturīgu gļuku, bet pavecākām Bosch elektronika jūdzas ( ar vēl vecāku DENSO elektroniku - tādu problēmu ir krietni mazāk).

Bet arī daudzas "problēmas" ir atkarīgas no cilvēka uztveres un to cik jēdzīgs un cilvēcīgs serviss ir pretī.

Es teiksim ūdens sūkņa nosprāgšanu auto pie 250+ tūkst. neuzskatu par problēmu, bet kādam tas šķiet pasaules gals un jāskrien mainīt auto. Taču tajā pat laikā man nepatīk ja pie 150K izbeidzas kloķenes apgriezienu sensors utt.

WALA 15.08.2011 17:53

Kanibaals rakstīja: Motori visumā japāņiem ir labi un ļoti labi, bet uz virsbūvēm tiek taupīts nemērā, jo labu tēraudu eksportēt nav atļauts. Pašiem japāņiem dzelzsrūdas ta nav. Ne arī japāņi zin ko nozīmē un kā vispār var ienākt prātā kaisīt uz ielām sāli.

Piedod - tukša muldēšana - ir jāskatās no kuras valsts tie auto nāk, un kurā valstī ražoti. Daļu Mazdu (nezinu vai 6) ir salikta Somijā un jamiem ir zināmas problēmas ar to krāsošanas tehnoloģiju, tipa atkal kārtējā nodeva ekoloģiskumam. Man visi auto kas ir salikti Japānā - bez mazākajām problēmām, āri vietāš kur ir sisti orģīnālie japāņu bleķi. Carinai E (līdz 1994 gadam jamās lika Japānā pēcāk lielākā daļa kas ir pie mums jau nāk no UK) pirktai 2002.gadā kurai purns mīcīts un tak sebe sataisīts (tas crash izveikc pirms manis) - tikai tagad pēc 9 gadiem ir palicis problemātisks, kaut kopē joprojām turas pie kam pilnīgi neko nedarot. UK saliktām mašīnām ir drusku čābīgāk, ja tur ticis ūdens tad ir ziepe, lai gan arī ne uzreiz bet ~ 5 gadu laikā. Ar pavisam jaunām no UK mašīnām - nezinu nav tagad sanācis. Tas pats ar Hondelēm. Mazdām neesmu blakus stāvējis - nezinu vai ir kāda šķirba starp made in Japan un pārējām.

P.S. un dēļ problēmām ar to ka dzelzs japīšiem nav biezā slānī - viņi to ražo plānu, bet ļoti kvalitatīvu, un arī attiecīgi apstrādā pret rūsu !!! Tikai pilnīgi sabliezts un no gabaliņiem lipināts auto būs reāla problēma. Ārpus JAP liktiem "japāņiem" gan ir gan dzirdētas, gan redzētas, gan aptaustītas visādas problēmas.

WALA 24.07.2011 10:08

Crankshaft rakstīja:

--------------------------------

Šito efektu mūžā piedzīvoju divreiz - vēl RAFa laikos,

kad nežēlīgi sāka kviekt ventilators mūsu "razjezdnoj"

Moskvičam 2141... Bet nu tam dzelzim arī bija pāri par

300 000 uz šiltes.Otrs ventilators auroja uz mana paša

Volvo 240. Jāsaka, klāt tikt tai paļorkai nu galīgi nebij

saldējums ...No pieredzes varu teikt - šķidrie produkti, kā

WD-40, ne visai der. Es tolaik sasmērēju to ventilatoru

(iepriekš izmazgājot) ar MoS2 smēri. Cik zinu, griežas

vēl tagad. Aizko aurot vas ventilators sāka pie apmēram

200 000 km nobraukuma.Auto bija bez kondicioētāja,

resp. visus tos kilometrus ventilators arī griezās...

============

NU koyotiem to ventilatoru nevar izjaukt ( pat "propellers" nost neņemas un tas visu pamatīgi aizsedz) vismaz nevienam auto kas bija manās rokās ar ražošanas gadiem 1990-1995. Līdz ar ko vienīgais šķidrums ko reāli tur varēja dabūt klāt pie gultņa/bukses ( piedevām ieēdušās) bija WD40 caur "salmiņu". Ar to arī šī izvēle bija pamatota. Pie kam tā tikšana "no otra gala ar nav sevišķi iespējama.)

Stāsta ka jaunākiem ar tāda pat štelle. Un vēl piedevām nelaime ka tas "propellera trumulis" dažādiem koyotiem atšķiras augstumā (uz līdz ar to gaisu nepūš ja nav vajadzīgais augstums) lai arī visādi citādi gan skrūvējas tie venti vienādi gan arī štekeri te paši vismaz līdz 2000 gadam.

WALA 22.07.2011 8:27

ar tim čikstošajiem ventiem - principā var jau ar WD40 eļļot bet ilgi tāpat nevelk - tomēr tur putekļu pietiek, es sencim uz Carinas noķīlējušu( bet ne nosvilušu, laicīgi pieķrām vienā braucienā) ventu tā atdzīvināju - vēl gadu novilka, pēc tam jau izdila - tā liešana neko nelīdzēja - troksnis nemērā, bet strādāt jau strādā joprojām.

WALA 18.07.2011 12:30

Da tak tie amīši tur varētu aizliet acis - tā kvalitāte daudz nemainītos. Kaut kā mana pieredze neiet kopā ar raksta beigās ielikto, ka Chrysler luksusa gala kvalitāte ir augstāk par Audi, bet zemāk par BMW. Ja to verķu kvalitāte vispār pat tuvojas Opel - tad jau arī būtu baigi labi.

WALA 18.07.2011 10:14

Veho pa purnu !!!

Un skaties drīzāk kāda releja virzienā, ja "īdot" visas lampas nepaliek būtiski tumšākas. Ja paliek būtiski tumšākas - tad starterī pašā būs nelaime.

WALA 18.07.2011 10:11

Chankaishi rakstīja:

Buutu man firma, kuraa ir kaut vai paaris taadu mashiinu vismaz 50k latu veertiibaa katra un plus veel nosleegti liigumi par darbu un preciiziem terminjiem, taa pat mekleetu peec iespeejas augstaakas klases speciaalistu. Un kaapeec man veel vajadziigs melnstraadnieks, ja inzhenieris var arii atskruuveet hidraulisko sljauku vai nomainiit hidromotoru? Apkalposhana un apkope nesastaav tikai no eljljas mainjas, tur ir gan grafiki, gan rezerves dalju iegaade, gan speeja pamatot, kaapeec pirkt verkji par 3k, nevis leetaaku par 2.8k

vispār jau tajās 50K tarataikās, hidromotoros utml. - nafig nav nekā sarežģīta - manuālis un mērinstrumenti zobos un aidā pat cilvis bez pieredzes (bet ne stulbs) tiks ar to verķi galā. Vienīgais tikai ka par tiem hidromotoriem un "vadībai" ir slikta slava atmiņā palikusi - tie ir diezgan kaprīzi, a CCCP laikos, kad servisa intervālu ievērošana daudziem bija pie D - nav nekād brīnumus ka sajāja normālu lietu.

Mums Jenisejai pat - maza sūda skaida ielīda sūkņa vadības sprauslā - čau aparāts vairs nekustējās - ZB to čakari kamēr noņem hidrosūkni.

WALA 15.07.2011 11:48

Chankaishi rakstīja: Izlasiiju to sludinaajumu! Nu stulbums, jaateic - blakus CV, nepiecieshamajai pieredzei un veel kam tur tiek pieprasiita motivaacijas veestule! Ko, tam pretendentam jaaraksta, ka tas vinja muuzha sapnis - monteet riepas pagaidaam nezinaamaa darba vietaa? Prieksh kam taadas vispaar tiek prasiitas?

Da tak tagad visādu pārgudru cilvēkresursu vadītāju saradies ka prieks skatīties. Vienīgais kam šitās "advancētās sekretāres/biroja vadītājas" der - izlaist pilnīgus idiņus cauri filtram, lai tie nekad nenonāk tiešā darba pieņēmēja rokās.

WALA 14.07.2011 10:51

nu te ir divas puses "bildei" - apdrošinātajs nav labdarības kantoris, un tāda roku paslīdēšana uz stūres kādos augstākos kalnos līkumā - un ...

Es neatbalstu sķūningu tur kur tas kļūst bīstams pašiem braucējiem !!!

WALA 11.07.2011 11:14

Atklāti sakot es arī nobalsotu par plastmasas bāku, un tad bagažnieka grīdai paķertu "vienkāršu" nerūsoša tērauda grīdu uztaisītu. Man arī Pikupam ir plastmasas bāka - un nekas.

Vienīgais iemesls kaut ko taisīt no nerūsoša tērauda būtu ja izteikti gribētu to "dibenu"/bāku pa zemi valkāt.

WALA 06.07.2011 18:02

Visu auto labi nokrāsot jau izmaksā ne mazāk par 1kLs, kvalitatīva sagatavošana un krāsošana vēl vairāk, hromēšana vēl vismaz 2 x dārgāk. Nedomāju ka nejaunu auto īpašniekam tik ļoti ir aizgājis širmis ka tā tērēsies, a plēve principā ne sū nemaksā, un pa gabalu - skuj atšķirsi.

WALA 29.06.2011 15:00

sarashkins rakstīja: Dīzelī ir spēks - lokomotīves, ledlauži, zemūdenes... ari motocikli ir bijuši! Bet vai ir bijusi kāda dīzeļ-lidmašīna?

Lidmašīnām bišku citi ātrumi vajadzīgi un mazliet cita fiška, kaut gan propelleru un divplākšņu laikos teorētiski varētu mēģināt - vismaz tiem verķiem kas augstu nelido, citāk vēl aizsals.

WALA 16.06.2011 8:53

OOO citādi nebūtu pievērsis uzmanību bet paskatījos tās cenas - jā cenas kā profiem, tikai tīmekļa lapu gan nejēdz savest kārtībā ... var jau būt ka tas ir stāsts par kurpnieku bez kurpēm, bet nu iespaids tāds - nekāds !!!

WALA 10.06.2011 14:10

recluse rakstīja:

e-parts.lv katalogs neatbilst reālajai situācijai dzīvē. Par dažām pozīcijām man uzreiz atzvanīja un atšuva, dažas teicās noskaidrot nākamajā dienā, bet tā arī ar galiem pazuda. Ideāls klientu serviss.

Nu man tādas sliktas pieredzes nav, un man tas ir ērti - dislokācija ļoti pa ceļam lai savāktu pats tās daļas ko pasūtu.

WALA 10.06.2011 9:04

Sviestc rakstīja:

e-parts būs jāsūta un jāgaida. A pie mums,visticamāk,ka varēs dabūt uz reiz. Un tas "lētāk" ne vienmēr ir labāk,jo bikiņ tomēr ir jēga piedomāt pie kvalitātes,it īpaši tāpēc,ka tos "lētos" mainot nonstopā,beigās sanāks maksāt dārgāk,nekā iepērkot vienu,bet pārbaudīta brenda ražojumu.

Pa lielam piekrītu, bet ir lietas ko mierīgi var pirkt lētas - pārbaudīts.

Viena tāda lieta kas nāk prātā uzreiz - logu "slotas". Jēdzīgāk tad ir mainīt katru gadu vai pat 2x gadā tās lētās nekā domāt ka "čempis" darbu darīs 2 x labāk un 2 x ilgāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti