iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 16.11.2010 20:29

Mieramika rakstīja: Rīt būšu Rīgā, tad ieiešu Melgā apjautāties. Interneta mājaslapā gan tās cenas viņiem diezcik draudzīgas nav, dzīvē, cerams, būs labākas.

NU man kaut kur ~25-30% nometa pat sezonas sākumā.

WALA 16.11.2010 19:50

Mieramika rakstīja:

Paldies par izrādītajām rūpēm un laba vēlējumiem. Baltmaizi Rimčikā esmu dažreiz pircis, nav ne vainas

NU un Melgā pamēģināji pieteikties kā no Celica kluba ???

WALA 16.11.2010 18:52

Sretsked rakstīja: ... tad alumīnija kapotu var saremontēt, tad tas un tad šitas...degviela slikta, kas tik te nav dzirdams.

...

Mūsdienās var saremontēt visu arī alumīnija kapotu, ja vien tur ir ko remontēt. Arī principiāli izmetamu motoru utt. Un nav runa par kaut kādu uzļepīju uz pārdošanu, bet tiešām uz vēl vienu pilnu termiņu tā kā tas būtu motoram no rūpnīcas !!!

WALA 15.11.2010 15:31

Crankshaft rakstīja: Nu pagriez bik zemāk, principā amurikāņu sistēmai

tāda īpatnība mēdz būt A vislabāk ielikt E-lukturus,

gaismo arī labāk

Vot par ko nesūdzos , tad tas ir par gaismošanu - man pat patīk labāk nekā EU lukturi kas man ir uz citiem auto. Laikam acīs man "dīvainas" ka labāk patīk šitas stars.

Bet cita starpā vai tad šitādam vispār var dabūt Airopas lākturus ??? NU tipa tā ka der standarta vietās ?

Protams zinu versijas par tēmu kad no Hellas moduļiem salikt "tūninga" versiju, bet nu tomēr Hellas moduļi biku cenās kož, ja ņem vērā ka ar šīem lukturiem problēmas kā tādas nav - apskatei der un ceļu redzu ļoti labi.

WALA 15.11.2010 8:19

Gauss rakstīja: Nevajag traucēt motoram strādāt. Kad kautkas noplīsīs, tad arī remontēs.

Ar tupiem padomiem arī drīkst citus netraucēt !!! JO šāda situācija jau nozīmē ka iespējams eļļas devējs ir beigts, bet var būt arī kas sliktāks - piem. pussprādzis sūknis !

WALA 15.11.2010 8:09

Principā var pat mēģināt sameklēt kadu uzdauzītu auto kurš nav izkomplektēts un kuru var piedarbināt pēc SS.lv sludekļiem, un tad piebraukt un pardevējam piedāvāt pa 5 Ls izvkt eksperimentu, a moš i jams pa velti parakstās. NU vai ja pa lētuci met pakaļ datčikus, nu tad var arī ņemt jamos nopirkt, bet nu vispirms palūrēt uz ejoša motora un tkai tad kaut ko uz sava mēgināt !!!

WALA 15.11.2010 8:07

STALKERS rakstīja: ....Mēnesi atpakaļ mainīju eļlu.Eļļu nav jāpapildina nomaiņas līdz maiņai ne piles.Cik ieleju,tik praktiski ar pēc 10 000km ar ir.

Tas nav rādītājs, ka viss ir labi, varbūt tā eļļa nemaz nekad nepamet karteri - tad pats saproti kas ar motoru notiek pēc laika, bet nu labi tas nav gluži tavs gadījums.

Principā atliek vai nu visu pārjaukt ar attiecīgām blīves maiņām, vai aºī eļļas dačīku vietā ieskrūvēt "mehānisko pulksteni" un pārliecināties vai ar eļļas spiedienu viss štokos. Cits varinats paņemama tādu pat auto kuram nav šāda gļuka izskūrvējam un samainam starp auto datčikus, principā var pietikt ar viena swapu, bet var arī gaīties ka gļuki izrādas ir tava auto elektronikā un tad nu nāksies visus samainīt lai par to uzzinātu !!!

WALA 14.11.2010 21:11

Mja pieauguši vīri, bet fis viens otram prātu tā kā tīņu vecuma puišeļi, laikā kad mīļotā meiča pasūtījusi "drist", un pazīstams džeks pārņēmis "stafeti".

NU tad kurš kuram noskauda mīļāko vai sievieti vai mīļāko sievieti ????

WALA 14.11.2010 20:02

Tā jopcik viena nepatīkama taču pa savam smieklīga štelle.

Tā kā šim US >Fordam protams nāk US lampas ( līdz 2001 gadam tādas drīkst būt). Tad nu šodien pārliecinājos ka šīs lampas pretīmbraucošajiem dikti nepatīk, pat kravinieki slēdza tālos iekšā. Smieklīgais tajā visā - man pašam pilnīg pofig - vispār nežilbināja tie pretimbraucošo tālie, pat kravinieku uz jumta liktie papildtālie.

Būs jāmēģina noregulēt zemākus un tad paskatīties, bet nu dīvaini, jo apskatē absolūti neko neteica ka nebūtu līmenī.

WALA 14.11.2010 6:52

jugasvilli rakstīja:

Nu nezinu, man bija UK Carina E, nobraucu gadu bez problēmām, tagadējais īpašnieks jau 3.5 gadus brauc, arī slavē, no rūsas ne vēsts.

Ja auto nav bijis uzsists, nu tipa tā ka kaut kur norauj krāsu - tad ar UK auto rūsēšanu arī nav problēmas. Ar Japānas "bleķiem" arī uzsistam auto problēmas nebūs vismaz gadus 5 un ja kvalitativi sataisa tad arī daudz daudz ilgāk.

WALA 14.11.2010 6:48

NU piebrauc uz Melga Skanstes ielā un pasaki ka no Celica kluba - parasti daudz jautājumu neuzdod un iedod labas atlaides.

WALA 13.11.2010 22:19

recluse rakstīja:

Īstenībā tas mani vairs nerausta. Nākotnē vairs nav paredzēts iegādāties lietotu Japānas zīmolu auto (tāpat arī Koreja, Ķīna u.c. tas reģions).

Pietiek ar uzmanību gaidošo MK2 supru un vēl jānodod 89.g. celkas pārpalikumi lūžņos. Bet vispirms vajag 66.g. Volvo braucošā stāvoklī dabūt.

89 gada Celka, ir kura Gen4 jeb jau Gen5 ??? Mums te viens klubā pavilcies uz Gen 4 !!! Es savukārt uz Gen5. Ja tu kas lietojams no jamām iemet celicaclub lapā, nu vai arī tepat.

WALA 13.11.2010 18:59

Tā biju aizlīdis līdz autošrotam uzmest aci vienam EU Rangerim - secināju sekojošas lietas - US Rangerim Kuzava iekšējais platums ir par 10 cm mazāks nekā EU "doublecab" analogam. Kapots pēr platua izskatās ka varētu derēt, bet garumā EU Rengerim ir lielāka "knābja izvirzītā daļa" par apmēram 5 cm - līdz ar ko nemēģināju pielikt vai stiprinājuma vietās jams maz der - negribu papildus aerodinamisko bremzi.

Paņēmu stūres šarnīru (pirkstu) no tā EU Rangera - k-kad palūrēšu vai sapas. Vispār piekarei zināma līdzība ir tik protams EU Rangeris bija ar 4x4 - tā ka arī pamanāmas atsķirības bija.

WALA 13.11.2010 18:38

recluse rakstīja:

....

Pirms pieciem gadiem bija 95.g. mazda mx3 no Japānas, spidometrā 180 tk, pēc divām ziemām korozija vēl nebija, neskatoties uz pretkorozijas apstrādes neesamību. Pāris pazīstamajiem ir mazdas 3 un 6, pirktas LV un vairumam garantijas laikā jau bija cīņa ar koroziju.

Aizmirsi pibilst ka lielākā daļa Mazda 3 pie mums nav no Japānas, šķiet vai tikai nebija no Somijas), nezinu kā ar 6 !!!

WALA 13.11.2010 14:35

Principā jau īizīī, ja VIN kodā pirmais "burtcipars" ir J - tad auto no Japānas kādaas rūpnīcas. Ja auto VIN sākas ar ciparu ( iespējams ka tikai bija tikai 1, bet neesmu nekad dziļāk intersejies), tad tas ir ASV ražojums utt.

WALA 13.11.2010 14:33

Crankshaft rakstīja:

...

------------------------------------

Hmm, mok jaapacheko veel pie Mazdiniekiem - tjipa

Rangeris ir asinsradinieks Mazdai BT-50, abus divus Eiropai pat razho vienaa ruupniicaa Taizemee it kaa...

Jā man ar tāda infa izrakusies no i-neta !!! bet atradu Autohofā kapitāli sasistu EU Rengeri - būs jāpieripo jāpalūr, un moš pat kapots jāsamēra ( tas nekas ka jams ar mīcīts)

Crankshaft rakstīja:

...

-------------------------

Eee, a nebij gadiijumaa taa, ka pashlaik HiLuxus liek kopaa Zarate, Argentina, Karachi Sindh, Pakistan,

Chachoengsao, Thailand, Samut Prakan, Thailand,

Durban, South Africa, Santa Rosa, Philippines, un uz Eiropu naakoshie auto ir no D-Aafrikas? ASV tirgum tas riiks saucas Tacoma un tiek razhots Japaanaa, USA un Meksikaa it kaa ...

NU par šo man ar kaut kāda līdzīga info bija, vienīgi man par to ka Hiluxi netop Japānā - precīzi neatceros kā tur bija, IMO tomēr bija arī Hiluxi no Japānas, bet nu mos nepareizi atceros.

WALA 13.11.2010 12:07

Redzi ja paskatamies uz auto kas man ģimenē ir un ir ražoti līdz 1994 gadam, tad tie nav ražôti vietējam Latvijas tirgum - tie visi ir bijusi ievesti no Vācijas vai citām ES valstīm !!!

Bet piem. UK Carinām E ir viens rakturīgs gļuks ar indukcijas spoli (BOSCH) - tā sarūsē un tiek caursista, kamēr DENSO visa ir "ielieta" plastikāta korpusā - un tai šī problēma nav raksturīga !!

Tad teiksim Avensim ir degvielas atvēršānas kloķītis pie vadītāja kājām - vietā kur principā ziemā vienmēr "nocūko" ar dubļu/sniega maisījumu. Visiem Japāņās ražôtajiem auto šīs kloķītis ir 100% plastmsas + ar sakarīgu formu un korpusu kas nepieļaj mitruma nonākšanu kaut kur dziļāk - abiem UK auto ( arī Avensim) šis kloķītis ir no bleķa un uz Avenša man jams ierūsēja un nolūza - konstruktīvs idiotisms !!! Paņēmu no savas jaucamās JDM Celicas GT4 ko jaucu daļās - pievīlēju utml. piestrādāju lai jamo tur diezgan tizlā vietā var iemānīt iekšā un tagad man ir tāds degvielas uzpildes vāciņa atveramais, kādam tur jau vajadzēja būt no rūpnīcas !!!

Viennozīmīgi auto kas ir liktas kopā Japānā ir labāk nostrādātas līdz pēdējam sīkumam, jo kā smejies Japāņi arī zina kas ir ziema, tas nekas ka paši sāli nekaisa !!!

WALA 13.11.2010 11:34

Sretsked rakstīja:

...

Kaut kādi stulbi angļi tak nejēgs salikt toyota, latviets uzreiz redz,ka brāķis.

Vot latvieša paša ražotā toyota,tā gan ir kvalitatīva. Arī latvieša paša ražotais veļas pulvers ir visaugstākās kvalitātes pulvers.

Interesanti, vai angļi ir tik stulbi visi,kas ar toyotām brauc,ka pirktu tās, kaut krietni sliktākā kvalitātē ??

Gan jau, viņi muļķīši taču .

Man tev pastāstīt cik sūdīgāka ir tā elektronika un daļas kas nāk made in EU kas tiek liktas uz UK Toyotiem ?!?!? Daudz esmu nomainījis uz abiem UK auto kas ir ģimenē, kamēr uz abām vecajām Japānas mašīnām tikai vien kā nomainīju ka lambdu un ģenratoru katra daļa savam auto !!!

Protams arī ar katru gadu UK saliktās Toyotas ir kļuvušas arvien labākas/kvalitatīvākas, un pērkot pilnīgi jaunu UK saliktu koyotu viss būs štokos, ja vien auto neapskādēsi !!! Ja apskādēsi, tad gan pamanīsi atšķirību starp UK un "true" Japan Toyotu !!!

Galīgi neesmu sajūsmā par Toyota UK sadarbību ar BOSCH !!!

WALA 13.11.2010 11:25

Dekster - tikai ja gribi redzēt tad nevelc garumā , jo pavasarī es savam Avensim arī pārmetināšu slieksni un novērsīšu problēmas ar pakaļas arkām !!!

WALA 13.11.2010 11:21

Sretsked rakstīja:

Kas ir tas, kas to pierāda?

Kur ir kādas nebūt analīzes, testu rezultāti tām Toyotām, ekspertu atzinumi? Kur ir testu rezultāti vācu un poļu pulveriem ?? Kur ir objektīvi veikti testi,atzinumi,slēdzieni Suziki Spanijā ražotajam, un kur-Vācijā ražotajam???

Tas,ka kaut kāds caps vai cits paps ko pasaka, neko nenozīmē.

Atbrauc pie manis kādreiz ciemā, varu parādīt Japāna saliktu 1993. gada Carina E ar ko kādreiz brauc, un tagad brauc mans sencis ( apdauzīti sliekšņi, bet nekas nav izpuvis), tad 1993 /94 UK saliktu tādu pat Carinu E ar ko brauc mans bračka - arī apdauzīta, bet sliekšni bija lupatās, tagad visi pārmetināti. Tad mans Avnesis 1998 gada kurs tika ražots tikai iekš UK (tāpat arī visi nākošie Avensis), arī slieksnis bijis nebūtiski uzsists un arī man jāsāk domāt par to kā novērst koroziju. 1990 gada Celica ar 300 K uz speedo (made in Japan) - nav saudzēt un drātēta pa laukiem, dibengalā spārni ir dabūjišu ciest - arī ne vainas, protams viegla rūsa ir bet neiet runa par caurrūsēšanu kā kaut vai manam Avensim. Celica un Avensis man stāv pie mājas, pārējās gan nebūs tik viegli saganīt, bet nu ja ļoti gribi - varu savākt visas kopā !!!

Tad nebūs nevienam uz vārda jātic - varēsi dabā apskatīt !!!

WALA 13.11.2010 1:25

brmbrmm rakstīja:

Replika bija par 1. lapā minētajām un sākotnēji tai Celicai esošajām накладки & Wazzika jautājumu, a tā -palasot tālākās lapas - tiešām, diezgan sakarīgs darbiņš.

Nē protams ir lietas ko es arī tā nedarītu, bet gaumes un vajadzības ir dažādas - kopumā ļoti atzīstami pastrādāts.

WALA 12.11.2010 19:45

brmbrmm rakstīja:

Auto-fetišistu (lai neteiktu rupjāk) kompānija - jau paskatoties uz "и накладки на педали RAZO" pic2.fotki.lv/... nedaudz šķērmi metās, bet tur tālāk viens Wazzik: "А накладки на педали отдаете?" ... zinu, zinu, par gaumi nestrīdas...

NU ja tu dāvinātu savai sievietei auto, vai tu negribētu tajā ielikt visu to labāko. + tas čoms nodarbojas ar ļoti kvalitatīvu spoileru, sliekšņu repliku utml. izstrādājumu izgatavošanu un uzstādīšanu- tipa viņš ir īpašnieks tam pasākumam, un tā arī būs kā reklāma viņa un tiem kantoriem kas ņēma dalību - izstrādājumiem.

WALA 12.11.2010 19:37

NU tad biju Amerikas auto pasūtīt Fordiņam piekares daļas - vai nu tas auto tāds, vai kas, bet IMO cenas ļoti pieņemamas - šķērstabilizatora atsaites (abas puses) - 17 Ls ( bet tā kā bija uz vietas atdvea pa 15 Ls), un stūres šarnīrus pasūtīju no ASV - laikam 30 Ls/gab.

IMO nekas traks. Būs laiks un vēlme palūrēšu vai EU Rangerim tās daļas nav tādās pašas, un cik maksā, bet nu tā kā negribās ņemt vēl vienu slimības lapu, tad nu pasūtīju tās daļas, pofigs, pat ja atradīšu alternatīvu !!!

Tā kā IMO ar Amerikas Auto viss ir normāli !!!

WALA 12.11.2010 3:30

Tas ST205 protas nav mans - finansiāli nav mana "līga", bet jūtos "pirkstu pielicis".

WALA 12.11.2010 3:29

ak jā otrais Celis tika iepirkts pa 350 Ls ar mazliet iebuktētu labo spārnu. Un tad vēl bija arī 1996 gada kārtīgi sabliezts Celis, kuru faktiski izmantoja kā donoru stūres pārnešanai 1998 JDM Celica ST205 (GT4).

Pa pēdējo auto ja interese gari un plaši var šeit izlasīt:

www.celicaclub.lv/...

izcils un ļoti pārdomāts projekts

Lasītākie raksti

Jaunie raksti