Welcome to the club ! Par to, te var anekdotes sarakstīt ... un tad vēl pēc tam brīnās ka jamos apdzen tik "īsā ceļa posmā", jo "neko jau neiegūst laika ziņā" ...
Gadijumā ja izdevies nošķilt Stellantis grupas uz busiņa bāzes veidotu šasiju, iespējams ka šis jums palīdz samazināt izmaksas to labojot, un varbūt arī citiem mērķiem:
Nelaime tajā visā ir tāda, ka ir pārāk dauz muļķu atbildīgos amatos, absolūti nekas netraucē atlaist kretīnus bez jebkādām finansiālaām sekām, taču lielai daļai jau prāta nepietiek pārkāpt pat saviem aizspriedumiem un lepnumam un izdarīt to pareizi, nu vai arī juristu piesaistīt jau pirms atlaišanas (stabili būs lētāk).
Bet citādi skaidrs, ka ja tu neesi neko aizrādijis un oficiāli sniedzis vērtējumu ka padotā paveikatais darbs neapmierina, tad jebkuram ir tiesības to paprasīt - WTF ir atlaišanas iemesls, un ja nepieciešmas tad atkal to dara juridiskā ceļā ...
Mazmotors kuru paņem kā īres auto kalnainās valstīs, konkrēti sūkā, tāda ir arī man pieredze. Jamie ir paredzēti 1 vai 2 pakaļu stumdīšanai, tad - jā tad lielie patēriņi nesanāk ...
Visbēdīgāk bija Horvātijā kur Renault 1.2 litri un apartamenti skaistā vietā, bet izbraukšana pret stāvu kalnu ... tad nu kad viens "Assprātis" braucot no kalna lejā uz šaurā ceļa mani nepalaida, tad iesākt no vietas ar to turbo varēja tikai tad ja rati konkrēti nospolē ( alternatīvi varēja dot atapakaļ un stratēt no lejas) ... braucām 3 pieaugušie + bērns + mantas nedēļas dzīvei ekskursijās un pludmalēs. Par momentāno es pat nemaz neminēšu kad braucām jebkurā kalnā, palīdzēja tikai tas ka braucot lejup varēja pārsvarā "ripot" ar kaut kur 1 līdz 2 litra patēriņu vai vispār bez ...
Šī lūk ir stulba fīča - man bračka pēc lampiņas metodes praktiski savas sievas Forda motoru nokāva - t.i. jamam noveicās, ka bija izdomājuši jaunu auto pirkt, un ar veco praktiksi vairs nebrauca - kad aizņēmos skatos ka sarkanā lampiņa līkumos naskāk braucot ieslēdzas - WTF, lienu lūrēt ( eļļas mērs ir) - tur vispār nekā uz mērkoka. Aizčunčināju līdz DUS pieleju 2 litrus - joprojām uz mērkoka nekā, kad aizbraucu galā pielēju vēl 3 litru - tad nu beidzot rādīja pilnu (max) ...
Es tikai norādu uz reālo dzīvi - kā mums ir veicies ar dažādu lietu pārstrādi ... jo visiem jau škiet ja kaut ko krauj kaudzēs lai parstrādātu kaut kad tālākā nākotnē "kad tas kļūs" finansāli izdevīgi ir ļoti laba metode ...
Riepas ar mums labi krāvās kaudzēs līdz smalki ar uguns palīdzību tika "pārstrādātas" ....
Tāpēc lūdzu piedod, ka ne pārāk ticu tai "pasakai" par zaļo nākotni ...
P.P.S. paralēli gan arī vēlos pateikt, ka Pasaulē kopš 90 tajiem ir pieņemti gan likumi, gan starptautiskas vienošanās, kas neļauj tā vienkārši "toksiskos atkritumus" ( kuģus pieņemts par tādiem uzskatīt) nogrūst trešajām pasaules valstīm ... taču tehniski nekas netraucē kuģi juridiski "pareizi pārdot" pirms dzīšanas uz "izgāztuvi" vai pārstrādi ...
Bet nu katrā gadijumā kuģi mūsdienās tiek izjaukti uz parstrādi arī Eiropā un Amerikā atbilstoši visām vides normām !
Topinamburs, es tev te tā joka pēc iemetīšu vienu nelielu izvilkumu par dzīves realitātēm "no dzimšanas līdz pārstrādei" ar kuģiem ( un šis nav unikāls eksemplārs, daudzi kuģi tiek pārstrādāti "tajā pasaules malā" vēl "neekoloģiskākos" apstākļos:
Tu drīksti par mani domāt ko vien tev ienāk prātā, tik neizliecies, ka tavus faktus nav iespējams apgāzt un/vai redzējumu palabot ...
Arābs vai krievs nopelnīs vienagla kā - ar naftu, gāzi utml. kritīsies patēriņš, pagriezīs ieguvi drusku mazāku, pacels cenas ... Efektivizējot ražošanu tu ražo Ķīnā un tālāk katru sūdu tu transportē pa pusi pasaules ... lai kā tu censtos piegāžu ķēžu patēriņu tu neatbrīvosi no piesaistes fosilajiem enerģijas veidiem .. stabili ne tuvākajos 20 gados. Individuāli - vari atļauties BEV, vai braukt ar velo - super ! Bet ja arī der BEV - tad atkal vai tev vispār ir vajadzība braukt ikdienā, lai "pakaļu ofisā atsēdētu" (bet nu nelolosim cerības ka tauta labprātīgi atteiksies no ērtībām) ???
CO2 nav vienīgā siltumnīcas efektu radošā gāze, un nebūt ne tā spēcīgākā, un tehniski resursus ir nepieciešams taupīt, nepiecūkot vidi utml., taču veicinot patēriņa eknomiku ( un BEV ir ideāli piemērots šādam pasākumam), diezin vai būs tā ka piecūkosim mazāk, jā varbūt CO2 izdosies samazināt ... tik jautājums uz kā rēķina ... man ļoti negribētos, ka uz saldūdens rēķina, jo tad tu pirksi "ieplastmasotu ūdeni" biezā slānī ... jo citas izejas nebūs ...
Un par to ka aizvietot 100% ICE ar BEV - nekādas enerģētikas attīstības nepietiks - es nemaz nesākšu izvērsties ... tas jau ir tāds kā "reliģisks jautājums" ... taču elektroenerģijas cenu kāpumi skaidri parāda tendenci un problēmas "dziļumu" ...
Pagaidām problēma ir tā ka plastmasas "sūdīgi" pārstrādājas, dažādas plastmasas daļinas nupat tu jau "rij" ikdienā utml.
Respektīvi ir daudz lietu ko no pārstrādātas plastmasas neražo, un tam vajag jaunas - tīras izejvielas ... kādas pārstrādātā plastmasa nav.
Saprotams Latvijā arī šis ar lielu varbūtību ir pie kājas, bet tāda ir arī visa tā CO2 izmešu utml. brīnumu "jaunā kultūra" vai kā daži dēvē "komunisms".
P.S. Un ja atkritumus nededzina, tad tos krauj kaudzēs ...
Tik tāds sīkums, "uzticamais" BLR pilsonis, nez kapēc nav aizskrējis pie Lukaša apkampienos, bet gudri irš skatoties uz to visu no "droša attāluma" ...
Nē tas vienkārši ir abpusēji "skaļākais" temats, visi uz tā "vāc sev kapitālu" ...
Tu taču labi saproti, ka tas ir PR patiesībā globāli nebūtiskai problēmai ( indivudāli un lokāli tā protams var būt ļoti būtiska un sāpīga), un cilvēku prātus ar kaut ko pastāvīgi ir jānodarbina, un arī jāizliekas ka kaut ko risini ...
Es te izklaidējos ar vienu spēli kur tauta "karo" no visas pasaules, tur šīs te cilvēku īpašības ir ļoti intersanti skatīties, īpaši kad kāds no "tautas" tiek pie aliances vadības grožiem ...
Piem. teiksim Krievijas krievi pārņēma vienu man tuvu spēles alianci un sačakarēja to tiktāl, ka visi spēcīgie spelētāji aiztinās, pat jēdzīgākie krievi .... ( Smieklīgi bija dzirdēt no Krievijas krieviem, ka krieviem vadību nevajadzēja uzticēt)
Cik patiesībā jedzīga stratēģiska spēle vedas ar turkiem, arābiem, japāņiem, amerikāņiem, meksikāņiem ... tas nekas ka valodu barjera ...
Tam ka AA ir kaut kādi unikāli gan nepiekritīšu, pēc pieredzes varu pateikt ka (atkarībā protams no indivīda) krievi netšķiras ne ar ko ... bet tas nekas indieši spēj "labāk nokaitināt" ...
Sarunāsim ka par Džordžu Stīlu vispārinājumos ned=sīsim !!!
Strādāju ar viņu kopā un labi zinu kā jamam ādas krāsa "traucēja" lielā uzņēmumā pie kam ar starptautisku priekšniecību !
Bet tas ka dažādas tautības dažādi attiecas pret darba pienākumiem - fakts ... un tad nu teikšu ka man ir aizspriedumi pret Indiešiem kuri veic tehniskā atbalsta funkcijas ... citu nevienu ar "tādu" attieksmi nav gadījies redzēt ...
Welcome to the club ! Par to, te var anekdotes sarakstīt ... un tad vēl pēc tam brīnās ka jamos apdzen tik "īsā ceļa posmā", jo "neko jau neiegūst laika ziņā" ...