Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Hirsch 28.03.2007 13:51

Tādu punktu atradu:

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.

Hirsch 28.03.2007 13:38

Zoss rakstīja:

Labāk nekāp uz riteņa, losis tu esi.

Losis varbūt esi tu! Ar velpēdu braukšu vienalga Un nelecu es no gājēju pārejā utt. Braucu korekti un cenšos paredzēt auto maršrutu, atšķirībā no citiem velpēdu braucējim.

To wala:

Ausis man vēl noderēs Par tie velpēdām kaut kur biju lasījis (moška autoskolā).

Hirsch 28.03.2007 13:09

ja riteņbraucējs brauc PA CEĻU, un tu gribi nogriezties pa labi, tad tev vinjs ir jālaiž

Tad jautājums - kur tad tu pats brauc? No 2. joslas taisi pagriezienu pa labi?

Var būt tikai 2 varianti - riteņbr. pirms tevis vai aiz tevis.

Tāpat kā cits auto. Un nekas nav jālaiž, bet jāizkāpj no mašīnas un jāiedod riteņniekam pa redeli, ja pats lien nāvē.

Ja velpēda brauc pa 1 joslu aiz auto, un auto grib veikt labo pagriezienu, tad viņam (auto) jāpalaiž velpēda, smieklīgi, varbūt, bet pēc noteikumiem

Protams, ka speciāli neviens velpēdam virsū nebrauks, pirmkār jau bleķi un otrkārt, var arī izrādīties letāli ... Tāpēc cienīsim viens otru Drīz kāpšu uz velpēdas

Hirsch 28.03.2007 12:39

Īsāk var teik tā, ja velpēda ripinās pa ceļu, uz viņu un cietiem attiecas CSN kā automašinai, ja nesās pa ietvi, ko viņi var darīt tiaki tad, ja netraucē gājējus, un ja tēmē pārbarukt pār ietvi vai tā kā šajā gadījumā krustā, tad velpēda jāstum pie rokas!

Dotajā gadījumā velpēda pārkāpa CSN, tā pat ja viņi gribētu pārbarukt pa zebru tasnā posmā, riteni pie rokas. Un ja iedziļinās, tad pār tiltiem un sliedēm arī nedrīks braukt

Hirsch 27.03.2007 17:11

hammers rakstīja:

Hirsch rakstīja: A par savējiem slimot arī var barukt?

Welcome! Koordinators - fanu pulka organizators - tehniskaa paliidziiba = Graafs

Kur trase, zinu. Tā kā skatīsimies, kas un kā

Hirsch 27.03.2007 17:07

A par savējiem slimot arī var barukt?

Hirsch 26.03.2007 13:02

Jaunulis rakstīja: Hmmm, no augstaak mineetajiem viedokljiem par Saab 93 saprotu:

1) ka te esot kaut kaada piderasija;

2) kaadam ozh zekjes;

3) kaads atviegliojas purkshkjinot;

4) ...

Tad jau uzreiz taa bilde par autinju kljuust daudz skaidraaka....

Tāda te sabiedrība apgrozās ...

Hirsch 26.03.2007 11:37

Mainās arī odometra rādījumi, par labu nobraukumam, nu tipa nobrauksi 100 km a uzrādīs, ka ~ 95 (precīzi nerēķināju)

Hirsch 26.03.2007 10:16

- Президент США?

- Не знаю.

- Ну три буквы!!

- Правда не знаю.

- Ну вторая У!!

- ... серьезно???

Hirsch 23.03.2007 19:34

bizenajs rakstīja:

... kurish, ibio

kuurish!

Hirsch 23.03.2007 17:40

Ideots rakstīja:

Hirsch rakstīja: turbopīlei arī ir 9-3, bet tas laikam vēl neskaitās no SS sērijas.

Kuriš Hirsch !!!!!

Drīz vīs vairs nebūs ...

Hirsch 23.03.2007 17:35

turbopīlei arī ir 9-3, bet tas laikam vēl neskaitās no SS sērijas.

Hirsch 23.03.2007 17:03

Diggenam i! Viņš tik reti iegriežas, lai gan i piektdiena

Hirsch 22.03.2007 18:11

Nejauši atradu dažas nevajadzīgas riepas, kur viņas legāli var utilizēt? Nu tā, lai nebūtu jābrauc uz mežu un jāizmet. Vecos aķus iepērk, a riepas

(naudu nevajag par viņām)

Hirsch 22.03.2007 18:11

Nezinite rakstīja: Gugi, vai Tevi var apsveikt

Gandrīz

Hirsch 22.03.2007 12:06

Rezervēts un pārdots!

Hirsch 21.03.2007 15:50

ieris rakstīja: pagaidām man ceturto vēl nevajag..

A Tu tā labi padomā, ja

Hirsch 21.03.2007 15:10

snow rakstīja: nu un ko vieta jemsi?

Vēl 100% nezinu, bet tad jau redzēs, kas un kā.

Hirsch 21.03.2007 15:09

ieris rakstīja:

Cena gan ātri krītas.. pirmdien jau iespējams varēs domāt par drījumu

Ja būtu steidzīgi, tad cena iespējams būtu vēl mazāka, patreiz nav steidzīgi. Turēšu pie vārda

Hirsch 21.03.2007 14:48

Jā jā

SAAB 9000 CS 1998.g., tumši zaļā krāsā

- 2.3 T benzīna motors B234R ar 225 Zs;

- 5-pakāpju manuālā ātrumkārba;

- ABS; 2 SRS;

- elektriski: logi, regulējami un apsildāmi spoguļi, vadāma stikla jumta lūka;

- apsildāmi priekšējie krēsli;

- 2 borta kompjūteri ar info displejiem;

- kruīza kontrole;

- automātiska klimata kontrole;

- signalizācija;

- aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir dalāma un nolaižama (40/60);

- salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni;

• Eksterjers:

- pelēks ādas salons;

- 4 regulējami KONI amortizatori;

- 15" vieglmetāla diski ar 195/65 Kleber Krisalp HP M+S riepām;

- 16" Ronal R10 vieglmetāla diski ar 225/45 Pirelli riepām;

- audio: Pioneer CD DEH-P5500MP + 12 CD changer;

- numura zīme XX 9000.

• Piezīmes:

- mašīna ir ievesta no Vācijas ~ 2004.g. janvārī, īpašumā no 2004.g. februāra, TA 05.03.2008.

- noskrējiens uz 20.03.2007. ~191K km

- visas mašīnas apkopes ir veiktas Alfa Motors servisā;

- TA izietas ar pirmo piegājienu, ir saglabājušās CSDD lapas;

- pēc iegādes pie ~153K km mainīts: ķēde, sveces un eļļa regulāri, siksna, daudz motora detaļas nomainītas uz jaunām (ir garš saraksts), maiīts sajūgs

dažas Bildes: foto.inbox.lv/...

cena komentārā /

Hirsch 21.03.2007 14:02

Barons = Ideots

Hirsch 21.03.2007 13:13

Nezinite rakstīja:

Tev vajag tādu kā Baronam - meņše braķ ņe stoit!

Hirsch 20.03.2007 20:28

nospied vairākas reize refresh vai F5

Hirsch 20.03.2007 15:08

Napalms rakstīja:

Un tāpēc lai visiem viss būtu skaidrs - BMW rulllzzz, viss pārējais saks

Es jau ar gribēju nākamo pirk audi, bet sapratu, ka audi nerulz, tagad pārdošu savu naglu kasti un pirkšu BMW ...

P.S. Iesakie labāk, kuru 316 vai 316i, tā lai dauzd benzīna neēd, un gadu līdz `94 ...

Hirsch 20.03.2007 14:49

Imka rakstīja: - apsildāmi priekšējie krēsli;

"....salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni; ..." sedanam ????

Kas liek domāt, ka piedāvātais auto ir sedans?

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti