Man arī kolēģi darbā žmodzija degunu par to ka braucu ar 1988 gada mersi... bet taga visus atlaida tie skraida kājām jo nevar samaksāt līzingus par krutajiem subāriem. a es joprojām braucu. Darba gan arī nav
Nu ja gribas iepistkapeiku ...tad taisi pats visus metālapstrādes darbus ļoti labi var izdarīt gaujas ielā 5.
Tāpat ja vedīsi uz servisu tās detaļas nonāks gaujas ielas puišiem rokās tādēļ neredzu vajadzību čakarēties ja pats vari iz vākt to dzini ārā un izjaukt. vismaz 2-3 sotakus ieekonomesi.
A ko tev ieteikt? nopērc jaunu veikalā ... visādas tur metināšanas ir uz piecām minūtēm ...a no jauna izveidot ...nu zinu pāris večus bet tas būs dārgāks process nekā nopirkt jaunu.
Ej nost.... es te nesen skatijos kautko zeme ar mežu ~3ha izstrādājams mežs parejais lauks ar reljefu māja uzkalniņā -koka būda virsū aizvēsturisks ābeļu dārzs u.t.t. 5kLsarī ap 100km no Rīgas tajā virzienā
Ta kurš to mēsla aizaugušo lauku pirks nekurienes vidū kur vietējiem kolhozniekiem piemājas dārzi?
1kls ir laba cena un tagad nevis 2010 gadā... ne skata ne tolka no tāda gabala laukos hektārus pērk pa kautkādiem 100Ls gab.
WALA rakstīja: modena - ne viss Air Baltic ir tik saldi kā gribētos. Taču tas ka lidojumi ir caurmērā kļuvuši pieejamāki - jā tā ir. Bet tas kas man nepatīk - ir tā naudiņa kas no valsts aizgāja pašā lidostā itkā robežkontroles uzlabošanai - makten aizdomīga summa IMO tam ka tur ne sevišķi kas mainījās !!!
Profesionālo urbjmašīnu tu pa 2kls jaunu nevari nopirkt ...a tu taisies jaunu ražošanas iekārtu nopirkt ...pipec. jums tur latgalē gaļīgi visi apnarkojušies?
Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.
to es ari redzēju, džeki jaguāru laikam restaurēja.
Jebkuru auto ja restaurēz zem 70 gada tad ir jālieto svina pasta -taj laikā nebija plastmasas špakteles... un tas arī ir viss....
Uz pobedas piemēram var būt līdz 100kg šādas svina sakausējuma pastas .... jau no rūpnīcas
ir konkreti izstradajumi kas vislabāk noder kautkādam konkrētam pielietojumam.
No vaz motora original 58zs arī var 250zs nocelt bez turbīnas un? taga jūs loši sāksit stāstīt ka moš salikt 3 rindā un aizvietot corvette dzini ko???
šāles takš 1ls /kg maksā??? ibio!
Visi fufelmakši ūdens makši un paºējie pirdien takši ... ir fu fe lis punkts!
Un vispār labākais auto ir ar karburātoru želatelno uz katru cilindru ...brauks da jeb uz ko .... un jaudas dafiga!!!!
Gribi benžu gribi ļergu gribi dzimtenes pūkaino .... a sagribēsi arī uz nos brauks ...tikai neilgi ...
un vispār ja kāds samestu pārdesmit štukas ls es viņja standarta turbo imprezu Sdi pi dir ... ar korveti v pridaču tā izdrāstu ar dajebkuru vaz/gaz/moskvič da kaut vai ar zaz ka tas īpašniecinš čurājot aizskrietu pie sava supa dupa čiksas sološā dīlera !
richi rakstīja: Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?
Cik bija vidējā balle 1?
HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.
Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...
nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.
Un cik stulbs ir topika autors lai kautko tādu vispār jautātu... 'dzeks takš šaubās ...ej nost!
Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?
Cik bija vidējā balle 1?
HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.
Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...
nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.
Qued rakstīja: Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a "visa dzīve" jau Rīgā notiek Pacani "nepieskries" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
content8-foto.inbox.lv/...
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Par 626... palūkos...
Skats pa rubli.... kur likt? miskastē! pa 150Ls tas ir loti labi ...braucošs tas auto maksā 600Ls
a skutji dirsā nemt... ilgi lai atceras kā līst uz galvenā ceļa!
Virsbūve ir aizstaigājusi ...-jumtam ir kaput. voobšem banāns virsbuves darbi vien te ir uz štuku pusotras...
man nav fetišs visus sūtīt uz Domenikss, TUFu vai Bosch centru.
Esmu diezgan vācis infu un pats personīgi izjājies piem. ar C124 b/u stiklu pacēlāju mehānismiem jau 3 reizes un man nācās secināt, ka skopais maksā 2reiz.
hvz... nenolieku tavas metinaataaja speejas (nesenaa autolistes spama ietekmee) bet... ieteiktu tev arii Ideota zinaashanas njemt veraa... ir diezgan pamatotas aizdomas...ka shis cilveeks MB paarzin ...ar visaam nianseem
Man savukārt ir pamatotas aizdomas, ka zinu, kas ir šis cilvēks, un esmu pārliecināts, ka viņš vācu valodu pārzina labāk par mani, bet par vecu lūžņu remontiem domā kā Daimler AG dīleris.
Tulkot kā - ģenerātors nestrādā - aizbrauc uz Domeniksu vai Roli, nopērc bosch original.
Vārdu sakot, nopērc jaunu auto, tad problēmas nebūs
Ideots rakstīja: labi,ka ar šādu pašdarbību nevar sabojāt arī motoriņam zobus p.s. Ja nu kas, man ir 2 motoriņi un visu var atrast. Tātad lietots mehānisms- turēs uz gadiem 2,ja nepareizi ieregulēsi, tad mazāk.
Ups pardon, taga aizgāja - cilvēkam savs bizness -motoriņi lieki
Ja pērk lietotu -tad tikai pilnā komplektā - jo 90% masīnu vadītāja mehānisms ir beigts , a motoriņi vēl dzīvi. kopā ~30Ls atsevišķi motoriņš ~15-20Ls ...a zobratu čo ta nema. Tas tā informācijai.
IkdienasViesis rakstīja: Paldies meršu zinātājiem par atsaucību. Droši vien sazināšos ar RICHI par to pacēlāju. Problema tur ir sekojoša - labo priekšējo durvju pacēlājs "rauj apkārt", kad stikls atrodas pašā augšejā aizvērtā pozicijā. Līdz ar to, tam ir tendence visu laiku atkrist uz leju par 4-5 mm, bet motoriņš strādā pa "tukšo". Kad ar roku to stiklu pabīda uz leju, citos līmeņos viss darbojas. Droši vien, kaut kādi "robi" ir parauti. Vaļā neko neesmo vēris un pētījis.
Pēdējie divi zobi aprauti -tā gadās -var uzmetināt -tjipa pa dārgo kruto vai vienkārši atrast mehānismu cik atceros pastrādājot biš ar smadzenēm var pārlikt no jebkura loga. (pasažieru logi nav tik draņķīgā stāvoklī)
Taga tikai nedricini to motorinju, var nosvilināt - ta meklēsi kā muļķis pa pusi rīgas
smaidiigais rakstīja: autosu ir kur turēt pa ziemu un nav mirstamā vaina ka pa tolmeta cenu būtu jāatdod, to vienmēr paspēsim
Ja kas viņai tolmeta cena ~100Ls
Atļaujiet painteresēties a kas par auto???
Man arī kolēģi darbā žmodzija degunu par to ka braucu ar 1988 gada mersi... bet taga visus atlaida tie skraida kājām jo nevar samaksāt līzingus par krutajiem subāriem. a es joprojām braucu. Darba gan arī nav
Nu ja gribas iepistkapeiku ...tad taisi pats visus metālapstrādes darbus ļoti labi var izdarīt gaujas ielā 5.
Tāpat ja vedīsi uz servisu tās detaļas nonāks gaujas ielas puišiem rokās tādēļ neredzu vajadzību čakarēties ja pats vari iz vākt to dzini ārā un izjaukt. vismaz 2-3 sotakus ieekonomesi.
tu gribi antikrīzes dzinēju par krīzes cenu?
un saki ka ir jau tāds nojāts dzinējs?
varu piedāvāt 3.0 benzinu par krīzes cenu 200ls piemēram
a dīzelim kapitālais jātaisa lai būtu ideāls par lētuci!
cita alternativa nepastāv!
A ko tev ieteikt? nopērc jaunu veikalā ... visādas tur metināšanas ir uz piecām minūtēm ...a no jauna izveidot ...nu zinu pāris večus bet tas būs dārgāks process nekā nopirkt jaunu.
Ej nost.... es te nesen skatijos kautko zeme ar mežu ~3ha izstrādājams mežs parejais lauks ar reljefu māja uzkalniņā -koka būda virsū aizvēsturisks ābeļu dārzs u.t.t. 5kLsarī ap 100km no Rīgas tajā virzienā
Ta kurš to mēsla aizaugušo lauku pirks nekurienes vidū kur vietējiem kolhozniekiem piemājas dārzi?
1kls ir laba cena un tagad nevis 2010 gadā... ne skata ne tolka no tāda gabala laukos hektārus pērk pa kautkādiem 100Ls gab.
WALA rakstīja: modena - ne viss Air Baltic ir tik saldi kā gribētos. Taču tas ka lidojumi ir caurmērā kļuvuši pieejamāki - jā tā ir. Bet tas kas man nepatīk - ir tā naudiņa kas no valsts aizgāja pašā lidostā itkā robežkontroles uzlabošanai - makten aizdomīga summa IMO tam ka tur ne sevišķi kas mainījās !!!
Aizej un nopērc un beidz čakarēt smadzenes :www.reklama.lv/...
Profesionālo urbjmašīnu tu pa 2kls jaunu nevari nopirkt ...a tu taisies jaunu ražošanas iekārtu nopirkt ...pipec. jums tur latgalē gaļīgi visi apnarkojušies?
Kā sakrīt "grib atbrīvoties", "par lētu naudu", "metālapstrādes virpa labā stāvoklī bez luftēm"????
Kurš normāls cilvēks tev tādu pārdos?
tam kam tāda ir, tā ir zelta vērtē ... ja nav šrots ...
nu pa kādiem 2kls vari sākt meklēt...
Girc44 rakstīja:
sleepnis rakstīja:
modena rakstīja: izskatās daudzsološi...
www.hobijauto.lv/...
Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.
to es ari redzēju, džeki jaguāru laikam restaurēja.
Jebkuru auto ja restaurēz zem 70 gada tad ir jālieto svina pasta -taj laikā nebija plastmasas špakteles... un tas arī ir viss....
Uz pobedas piemēram var būt līdz 100kg šādas svina sakausējuma pastas .... jau no rūpnīcas
Nu zb... amis vs japanis ...ejat takš jūs d.!
ir konkreti izstradajumi kas vislabāk noder kautkādam konkrētam pielietojumam.
No vaz motora original 58zs arī var 250zs nocelt bez turbīnas un? taga jūs loši sāksit stāstīt ka moš salikt 3 rindā un aizvietot corvette dzini ko???
šāles takš 1ls /kg maksā??? ibio!
Visi fufelmakši ūdens makši un paºējie pirdien takši ... ir fu fe lis punkts!
Un vispār labākais auto ir ar karburātoru želatelno uz katru cilindru ...brauks da jeb uz ko .... un jaudas dafiga!!!!
Gribi benžu gribi ļergu gribi dzimtenes pūkaino .... a sagribēsi arī uz nos brauks ...tikai neilgi ...
un vispār ja kāds samestu pārdesmit štukas ls es viņja standarta turbo imprezu Sdi pi dir ... ar korveti v pridaču tā izdrāstu ar dajebkuru vaz/gaz/moskvič da kaut vai ar zaz ka tas īpašniecinš čurājot aizskrietu pie sava supa dupa čiksas sološā dīlera !
Voobšem kaņčai bazar cilvēki citādi vemt gribas!
richi rakstīja: Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?
Cik bija vidējā balle 1?
HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.
Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...
nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.
Un cik stulbs ir topika autors lai kautko tādu vispār jautātu... 'dzeks takš šaubās ...ej nost!
Ej nost... kāds no jums idiņiem ķīmiju skolā arī ir mācijies ?
Cik bija vidējā balle 1?
HHO... HOH kāda vēl gāze??? H2O...destilēts ūdens ibio.
Lai kautko tur pārveidotu papildus gāzes barošanas reduktoram vēl kodolreaktors ir jāuzliek lai atdalītu ūdeņradi no skābekļa...
nē nu pieņemu ka atsevišķi gan ūdeņradis gan skābeklis baigi labi "deg" precīzāk sakot eksplodē ...veidojot to pašu ūdeni bet nu kādam ir jābūt debīlam lai neapjēgtu ka viss izplatītākais savienojums uz zemes nevar ne degt ne eksplodēt jo citādi zemes nebūtu.
Tu vispār pats kautko paskatīties vari vai tikai topikus cept?
Sretsked rakstīja: A man , a man ir šitāds, cena 5102 eur.
foto.inbox.lv/...
Kas tā par kaku?
Tu par vinju samaksāji vairāk kā 500E?
Qued rakstīja: Pašam jaukt un pārdot pa detaļām, imo - tas ir mūžīgs process. Sevišķi šitik retam auto. Ķem boļeje auto ir laukos, a "visa dzīve" jau Rīgā notiek Pacani "nepieskries" paskatīties, vai der.
Skats ir šitāds:
content8-foto.inbox.lv/...
Par 150 ls... bišķi žēl, tomēr rudenī šitais auto maksāja 10x vairāk... varbūt vienk jāpierod. Apdrošināšana nespīd, casco nebija, šoferītis vainīgs.
Par 626... palūkos...
Skats pa rubli.... kur likt? miskastē! pa 150Ls tas ir loti labi ...braucošs tas auto maksā 600Ls
a skutji dirsā nemt... ilgi lai atceras kā līst uz galvenā ceļa!
Virsbūve ir aizstaigājusi ...-jumtam ir kaput. voobšem banāns virsbuves darbi vien te ir uz štuku pusotras...
Rūsē nenormāli!!!! tāda gad jau bus ar vismaz pāris caurumiem.
Elektriba gļuko dažreiz. Visass plastmassas grabbbbb!!! 1999 gada auto.
Nevajag ačkarikam uzticēties ta servis stradas
SuperZigis rakstīja: nē Richi
man nav fetišs visus sūtīt uz Domenikss, TUFu vai Bosch centru.
Esmu diezgan vācis infu un pats personīgi izjājies piem. ar C124 b/u stiklu pacēlāju mehānismiem jau 3 reizes un man nācās secināt, ka skopais maksā 2reiz.
bizness vai zinies.
Mhm ir tikai vēl viens sakāmvārds.
Bagātais dara kā grib, nabagais kā var.
Kindzulis rakstīja: nja...richi savaa elementaa
hvz... nenolieku tavas metinaataaja speejas (nesenaa autolistes spama ietekmee) bet... ieteiktu tev arii Ideota zinaashanas njemt veraa... ir diezgan pamatotas aizdomas...ka shis cilveeks MB paarzin ...ar visaam nianseem
Man savukārt ir pamatotas aizdomas, ka zinu, kas ir šis cilvēks, un esmu pārliecināts, ka viņš vācu valodu pārzina labāk par mani, bet par vecu lūžņu remontiem domā kā Daimler AG dīleris.
Tulkot kā - ģenerātors nestrādā - aizbrauc uz Domeniksu vai Roli, nopērc bosch original.
Vārdu sakot, nopērc jaunu auto, tad problēmas nebūs
P.S. SZ i v afrike SZ
Ideots rakstīja: labi,ka ar šādu pašdarbību nevar sabojāt arī motoriņam zobus p.s. Ja nu kas, man ir 2 motoriņi un visu var atrast. Tātad lietots mehānisms- turēs uz gadiem 2,ja nepareizi ieregulēsi, tad mazāk.
Ups pardon, taga aizgāja - cilvēkam savs bizness -motoriņi lieki
Ja pērk lietotu -tad tikai pilnā komplektā - jo 90% masīnu vadītāja mehānisms ir beigts , a motoriņi vēl dzīvi. kopā ~30Ls atsevišķi motoriņš ~15-20Ls ...a zobratu čo ta nema. Tas tā informācijai.
Ideots rakstīja: Richi ! Ko Tu cilvēkam stāsti??? Kāds zobus uzmetināt? Un cik tad ilgi turēs atkal? Gadu ? Pusgadu?
nu es jau saprotu ka tu mums esi labākais detaļu mainītājs
ar teikumiem - aizej uz domeniksu un paņem jaunu.
Bet vai zini metināšana ir process kur metāla molekulas mīlējas savā starpā ne sliktāk kā lietuvē !
Nevis uzkakāšana ar pusautomātu neatbilstošā temperatūrā.
Zoba vietā uzmetina jaunu zobu un tad atliek vienkārši izslīpēt vajadzīgo sazobi.
Interesanti ko tu izdomātu ka uzzinātu ka sadalenes/kloķenes atjauno tieši tā pat, pēc būtības. nemaz nerunājot par meršu hidrotransformātoriem
Aha ieķīlē tā motoriņa enkuru nepareizā sazobē ...smirdēs smuki un pavisam nenosvils!
P.S.
Lūdzu beidz cilvēkiem pūderēt smadzenes!
Atkārto vismaz videnes fizikas kursu, izskatās esi šo to aizmirsis.
Man visvairāk patīk cilvēku loģika pats vairs tādu vecu miskasti negrib, bet cenu uzliek tādu par kuru bez maz vai var 10 gadus jaunāku nopirkt.
Un taga nestāstat ka kvalitāte un koptums ir no svara -kop kā gribi zaļais iemetas, rūsa iemetas un dzinējs nokaujas.
real price labi ja 800E dabūsi.
IkdienasViesis rakstīja: Paldies meršu zinātājiem par atsaucību. Droši vien sazināšos ar RICHI par to pacēlāju. Problema tur ir sekojoša - labo priekšējo durvju pacēlājs "rauj apkārt", kad stikls atrodas pašā augšejā aizvērtā pozicijā. Līdz ar to, tam ir tendence visu laiku atkrist uz leju par 4-5 mm, bet motoriņš strādā pa "tukšo". Kad ar roku to stiklu pabīda uz leju, citos līmeņos viss darbojas. Droši vien, kaut kādi "robi" ir parauti. Vaļā neko neesmo vēris un pētījis.
Pēdējie divi zobi aprauti -tā gadās -var uzmetināt -tjipa pa dārgo kruto vai vienkārši atrast mehānismu cik atceros pastrādājot biš ar smadzenēm var pārlikt no jebkura loga. (pasažieru logi nav tik draņķīgā stāvoklī)
Taga tikai nedricini to motorinju, var nosvilināt - ta meklēsi kā muļķis pa pusi rīgas
farruhs rakstīja:
richi rakstīja:
farruhs rakstīja: Logu pacēlāja slimība ir kad "atlīmējas" rūpnīcas "točočnaja svarka"... ņemam izurbjam caumuriņus un sakniedējam.
1h darbs.
Salona apgaismojums... uz visu max 1h
Citi sīkdarbi... papulēt fāru, piepumpēt riteni... apmēram 5 min.
Kas kas bet mersim točačnaja svarka atlīmējas? padomā vēl reizi.
Nu hvz... bet man atlīmējās...
Mani r bijuši pāris merši ...kas kas bet metinājumu vietas ja nav āftermarkets iesprausts nu nekādi nejūk.
Salona apgaismojums... uz visu max 1h
nomaini man vienu lampiņu zem logu bīdītājiem, un spoguļu regulētāja - ja iekļausies 1h es tev 10Ls iedošu
Ar noteikumu ka nekas netiek salauzts un viss ir nostiprināts
farruhs rakstīja: Logu pacēlāja slimība ir kad "atlīmējas" rūpnīcas "točočnaja svarka"... ņemam izurbjam caumuriņus un sakniedējam.
1h darbs.
Salona apgaismojums... uz visu max 1h
Citi sīkdarbi... papulēt fāru, piepumpēt riteni... apmēram 5 min.
Kas kas bet mersim točačnaja svarka atlīmējas? padomā vēl reizi.