Pilnīgi adekvāts piedāvājums par tik aprīkotu un caurspīdīgi ekspluatētu auto
Cita lieta, ka tirgus tiek kropļots ar brāļu zemes Unfallwagen un Hochleistung braucamajiem, tiem cenas NAV adekvātas, jo tik reāli abi auto nemaksā vis.
Pilnīgi adekvāts piedāvājums par tik aprīkotu un caurspīdīgi ekspluatētu auto
Cita lieta, ka tirgus tiek kropļots ar brāļu zemes Unfallwagen un Hochleistung braucamajiem, tiem cenas NAV adekvātas, jo tik reāli abi auto nemaksā vis.
Tagad ir 7 ātrumu Dsg.
Visu cieņu Mārim - līdz tam neredzēta, kvalitatīva foto reportāža no Ženēvas autoizstādes
Paldies!
Tev patiktu labāk, ja pārdevējs melotu? Visa Latvija pilna ar tādu autoparku
Es teiktu, jāprot cienīt godīgu info. Tas cipars ir mazs, kas pilnīgi noteikti jau liecina par mazu skādi.
DSG jāuzvedas zibenīgi un mierīgā stilā jāpārslēdzas absolūti nemanāmi. Piemēram, mierīgā pilsētas satiksmē pie 60km/h ieslēdzas jau 6. (!) ātrums. Te arī daļa ekonomijas, vismaz benzīnniekam - noteikti.
Īsti nekad neslēdzu SPORT režīmu, ja vienīgi kāds testējot. Principā ir ok, lai arī arī manam auto mierīgi kruizējot ap 100, piem., strauji iemīt grīdā nozīmē pat tādu kā sabremzējumu sākumā (jo DSG iemet robu vai pat divus zemāk), tālāk viss notiek.
Labs raksts bija nesenajā Avto Revju, kur apskatītas DSG "griezumā" - lielākoties problēmas sākas pie nežēlīgas ekspluatācijas (tajā skaitā, regulāri "pedālis grīdā" no vietas utt., nočipotajiem auto utt.) - ierindas braucējs, iespējams, pat neuzzinās kas par niansēm.
Un tā kā tas ir JAUNS auto - piedāvājums tirgū, tas ir ļoti pa tēmu
P.S. Ja ne stipri par dārgu, man tāds patiktu pat ļoti.
70l bāka. Vidēji tagad (ziemā) mazliet zem 7l vidēji.
Arī ohooo, ka topiks atkal dzīvs.
Manējam ap 16 500km un bez ekscesiem pagaidām
Nupat pa ziemeļu kaimiņzemi un atpakaļ ap 1000km ar vienu nepilnu bāku. Tas visspilgtāk priecē.
Es teiktu - pie jebkura instruktora.
Es pats nevaru, jo man auto - automāts un - man nepazīstamus braucējus pie stūres nervi netur ![]()
Nē. Man Lv numuri. Auto reģistrēts uz laiku Lv.
Bet, sods poļu šoferim (fūristam).
Nupat mans poļu šoferis parādīja FR sodu, kas saņemts... uzņēmumā Warsaw
80 eur par +18km/h pilsētā. FR uz Dienvidu tilta nobrauktuves virzienā uz Purvciemu.
Kas tikai apliecina - visi jau soda visus Eiropā.
Interesanti, vai CP tas arī interesētu vai tomēr nē?
Tie taču konkrēti fakti - ej un grāb ciet!
Ir vajadzīgs tacho tik un tā. Atceries varbūt 3 asu MB džipu - arī tādam vajag tacho utt.
Ļoti lēti gan ![]()
Tas URAL patiesībā ir pat visai labi aprīkots un ar gaumīgu interjeru
Vienīgais - tādam vajag C kategorijas tiesības, kā arī tahogrāfu ar striktu brauciena/stāvvietas laika uzskaiti - tas ceļojumā var arī nederēt.
Rīgā ir daudz ierasto regulāro pārkāpēju vietas, kur CP vajadzētu tikai rakt. Ko viņi gaida? Vai tiešām CP vadība ir neaptēsta, ieciklējoties TIKAI uz ātrumu?...
Arī esmu ceļojumu mīļotājs, taču kemperi sev nekādā gadījumā nepirktu. Tam pamatdoma - tas līdzinās tādam kā mūža pirkumam. Respektīvi, ierasti to pirkt jaunu un braukt līdz "beigām"
Man kā cilvēkam, kuram daudz kas ātrāk vai vēlāk apnīk - mission impossible. Esmu ceļojis arī ar auto, booking.com vienmēr līdzējis atrast arī naktsmītni, kur vien vēlējos. Ērti, komfortabli, nedārgi. Kemperis - tas ir dzīvesveids ![]()
CP krietns ķēriens iespējams ![]()
Tikko atkal biju Warsaw, vairākas reizes izmantoju arī taxi. Kas vairākums ir "parastie" hibrīdi. Tādi, kā Prius. Ko lai saka, taxi satiksmē pilsētā, Polijai - diezgan niknā ziemā (bija -14 pa dienu) tāds brīnum-Auris ar indīgi zilu paneļa apgaismojumu
un man pierastu Toyota hibrīda darbību patērē 6,0 litrus! Kas ir perfekts rādītājs. Lidostā utt. - ripo bez skaņas uz akumulatora enerģijas. Samazinot ātrumu - tāpat.
Jāatkārtojas - ja uztveram "parasto" hibrīdu kā ekonomisku benzīnnieku, bet tāds maksā arī teju līdzvērtīgi ar citiem dzinējiem - tas ir labs pirkums. Ne jau velti laikam visa attīstītā pasaule masveidā pāriet uz hibrīda dzinēju taxi. Laikam prot naudu skaitīt
Pat NY ir pilns ar hibrīda Prius + miniveniem. Un pat cēlā Vācija atsakās no saviem dīzeļa MB par labu japāņu Prius hibrīdiem, lūk kā ![]()
Aizdomājos, man ļoti tīk tā ideja, kas Opel Ampera, kad ar elektrību ripo tos 50-60km, bet pēc tam - ar benzīnu. Piemēram, vidējai ikdienai Rīgā) man tas būtu pat ārkārtīgi ok, ģimenes auto - teju vienmēr sanāktu ar elektrību
Jautājums - kāpēc ideja neiedzīvojās masveidā?
No brīža, kad manu ex-BMW nozaga, CSDD aplikācijā tas uzrādās ar sarkanu atzīmi "Uzmanību! Transportlīdzeklis atrodas meklēšanā no 02-Mar-16". Attiecīgi, citi brīdinājumi - "Transportlīdzeklim BMW 530 ar valsts reģistrācijas numumu JPxxx nav veikta valsts tehniskā apskate", "Transportlīdzeklim BMW 530 ar valsts reģistrācijas numumu JPxxx beidzies reģistrācijas apliecības reģistrācijas apliecības derīguma termiņš" - tas mazliet kaitina. Gribētos to a/m izdzēst no visa, kas ar mani saista. Kāds zina, kā tas iespējams? Kad tas būs iespējams?
Tobrīd reāli to FR ceļa malā nemanīju. Arī Waze tas nebija atzīmēts, kas apliecina - Waze arī nav visuvarens.
Kaut kā tā bēdīgā LV ekonomika jāatbalsta ![]()
Hāāā. Tikko e-pastā saņēmu FR sodu, piefiksētu 28.11. (operatīvi gan), esmu tikai priecīgs, ka toreiz uz Smilteni braucu ar +20 pēc GPS, rezultātā 20 eur sods. Pld, pārdzīvosim
![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Visu cieņu par mērķi, taču JAUNS auto un mājas būvniecība/rekonstrukcija/iekārtošana