Kia Optima viens mega mīnuss - jaudīgo dīzeļu neesamība.
Tas 1,7 dīzelītis nav nopietni tik lielam auto (kas pats par sevi - patīk). "Iegūstiet 1.7 CRDi dīzeļdzinēju ar 141 ZS jaudu"
Kia Optima viens mega mīnuss - jaudīgo dīzeļu neesamība.
Tas 1,7 dīzelītis nav nopietni tik lielam auto (kas pats par sevi - patīk). "Iegūstiet 1.7 CRDi dīzeļdzinēju ar 141 ZS jaudu"
Esmu latvietis - praktiskais un tikai tagad pa īstam novērtēju, kāpēc Vācijā, piemēram, tik liels universālu īpatsvars jau gadiem ilgi - tie ir vispiemērotākie auto ģimenei, gan no ērtību viedokļa, gan no ietilpības viedokļa utt.
Skaidri esmu nolēmis ar savu PEUGEOT 508 braukt līdz garantijas beigām max (30.10.2017.) Līdz ar ko, jau sāku interesēties par auto, ko gribētu ņemt tā vietā.
No pēdējiem jaunajiem auto mani visvairāk uzrunā divi. - jaunā OPEL INSIGNIA
- jaunais SKODA SUPERB
Abi ar universāla virsbūvi.
OPEL INSIGNIA izskatītu ar 170 zs dīzeli un 8 pakāpju automātu. Tikko biju Amserv Krasta, teicās, ka pirmais demo auto būs tikai jūnijā... Bet vilina pat ļoti.
SKODA SUPERB izskatītu ar 190 zs dīzeli un DSG 7 pakāpju (laikam) automātu. Ar tādu braucu iauto testa braucienā (gan "sedanu - liftback") - nav nevienas sliktas piezīmes.
Jūsu domas?
Esmu par jaudīgiem dīzeļiem un automātiem (tikai), gadā ap 30 tkm nobraukums, daudz garo gabalu ar pedāli grīdā (arī) ![]()
No pieredzes.
Uzsākot jaunu biznesu, Tu ceri uz it kā garantētiem (tā noteikti jābūt) ienākumiem. Izanalizē konkurenci, cenas, riskus, iespējas. Diemžēl situācija tirgū var radikāli mainīties pat pusgada laikā. Un tad sākas riņķa dancis ar izmaksām (tāpēc pieminēju, labāk bez kredītiem un ar savu "buferi" - līdzekļiem). Jo, izmaksas ir nežēlīgas. Visi citi nopelna, diemžēl pats - ne. Pēc laika saproti, "nu ir ****" to visu
Tas viss man ļauj domāt, savs bizness var būt veiksmīgs, ja:
- trāpi "īstajā" sfērā un esi unikāls, bez konkurences
-vari atļauties to visu kā hobiju (bez materiālajām min prasībām)
Lai izdodas! ![]()
Vairāki mani labi paziņas izgāja identisku ceļu.
Tagad vairums ar maksātnespējas procesu... Atkal strādā algotu darbu
Jau piezemētāki, bet laimīgi - noteikti.
Varbūt kļūdos, iespējams, Peugeot tādu izdomāja.
Bet, es noteikti nepirktu Peugeot hibrīdu ![]()
2009.gada modelis.
Es pirku par 9k EUR.
Bet ne jau jaunu.
Kopsummā esmu ļoti apmierināts.
Ar to auto ir patīkami braukt.
Patēriņš - 40 EUR/bāciņa. Mums tas ap 500 km ziemā un līdz 700km vasarā. Nu, nav gan tas daudz. Ieleju benzīnu ar smaidu
Par dizainu - tieši tā gada modelis izskatās Ok. Es tiešām tā uzskatu.
Bet, te es par tehnisko pusi vairāk gribēju pastāstīt.
Mans ieteikums - skaties reāli uz izmaksām, no kā neizvairīties. Un, kas pastāvīgi spiež uz nerviem. Tas viss ir kontekstā arī ar kredītiem utt. Esi gatavs ar kaut kādu SAVU naudas summu visa biznesa atbalstam, citādi... ![]()
Es identisku jautājumu uzdevu PKP.LV, kad gribējuu iegādāties ģimenes Prius jaunas ziemas riepas. Jau domās biju gatavs mīkstajai ziemas riepai, kā Yokohama Ice Guard vai agrāk - Dunlop Graspic v.tml.
Bet, izrādās, tās reāli pļurā (pilsētā) īsti nemaz nestrādā.
Vajagot t.s. "skujiņas" protektoru sniega putras novadei, piemēram, Pirelli CINTURATO WINTER vai Good Year ULTRA GRIP ICE 2 v.tml.
Man tagad abi auto ar tādām apauti un varu vien piekrist, slapjā sniegā turas uz ceļa perfekti. Un riepas ir klusas, kas nav mazsvarīgi.
Braucu es no Igaunijas. Pie robežas sākās jautrība
Dažs labs SUV dejoja dančus pa šoseju.
Bija interesanti vērot aizmugurē.
Un ko dara tie, kuri jau pasteigušies?
Galīgs ānuss šodien uz LV ceļiem ![]()
Ieklausījos iauto viedo lietotāju padomos, iegādājos BALTA OCTA uz gadu tikai mazliet dārgāk nekā piedāvāja citi. Principā, iepatikās:
"OCTA polise uz gadu un klāt pievienojām papildus priekšrocību-atlīdzība pie sava apdrošinātāja. Tas nozīmē, ja gadījumā Jums ir ceļa satiksmes negadījums Jūs visu dokumentāciju nesat uz Baltu un mēs visu izdaram Jūsu vietā, nebūs jāiet un jāmeklē vainīgā kompānija u.t.t."
Esmu jau ne reizi vien te minējis, Igaunijas ceļi īstas ziemas apstākļos - krietni trakāki nekā pie mums. Un viņi masveidā tāpēc brauc ar radzēm. Tik daudziem ir radžu riepas, ka principā, visa Tallina (stāvvietas, krustojumi) skan pēc radžu riepām - tagad, pa pliku asfaltu.
Man blakus mājai vienam kaimiņam bija labpaticies aprīkot savu daiļo dzidri zilas krāsas svaigo Audi A5 Quattro ar milzīga izmēra (18 vai pat 19) vasaras platajām riepām. Tā tas auto arī netika kustināts pagaidām ![]()
Iedomājos kaut ko ierakstīt hibrīdu tēmas ietvaros. Lai tauta atkal pacepas, jo vienaldzīgo te nav
Tātad, pirmā ziema ar hibrīdauto, kas stāv ārpusē pie mājas.
Pirmajos salos parādījās pigori, kad it kā nepietika strāvas padeve, lai panelī iedegtos "READY". Ne mazums nervu aizgāja, līdz vienā ziemīgā dienā bez evakuatora un dīlera - nekā
Aiztransportēts pie dīlera, mans Prius uzreiz atdzīvojās, saņemdams strāvas padevi no pārnēsajamās uzlādes ierīces. Izdomāju lieki nečakarēties, ziedoju 130 eur par jaunu "mazo" hibrīda akumulatoru - tagad jebkādos laika apstākļos, vienalga, pēc kādas auto atpūtas - hibrīdauto gatavs startam!
Aukstākā laikā, man par lielu izbrīnu, auto iesilst ātri. Vispār - klimats (visos gadalaikos) baigi labais Prius. Tiesa gan, tad arī hibrīda akumulators pieslēdzas ne tik bieži. Un tērē tas auto jau vairāk. Tagad vidēji - 6,5l Rīgas korķos, īsajos gabalos - kā taxi režīmā. Braucu reiz aukstā ziemas vakarā uz Valmieru, patērēja nieka 5,0 litrus ārpus pilsētas (un braucu ap 100 visu ceļu, kur nebija sniegu).
Pilnīgi viss patīk, visvairāk - auto dinamika pilsētas satiksmē (pat ļoti atsaucīgs auto) un milzīgā salona ietilpība (aizmugurē - gandrīz kā lielajā SuperB; bagāžniekā - lielajiem ratiem vietas gana + vēl daudz kam).
Viss, cits auto netiek pat izskatīts ![]()
No rīta braucu uz Igauniju.
Man pat prātā neienāktu mainīt riepas JAU TAGAD (ārā snieg, ibio)! Kas visinteresantākais - Rīgā - visādā ziņā - mazliet jautri.
Bet, jau pie Ainažiem - jau pa sausu ceļu sanāca braukt.
Igaunijā sals un spoža saule, pilnīgi sausi ceļi.
Bet, nekādu vasaras riepu te nav nevienam.
Vismaz cilvēki domā ar galvu.
Smago esmu redzējis aprīkotu ar LPG.
Šoferim patika jauda, ekonomija. Bet, riebās 100+ litru uzpildes ātrums ![]()
Vieglajam dīzelim uzstādīt LPG / viennozīmīgi neatmaksājas.
Jāāā. Bija man LPG auto, vairs negribu.
It kā viss atmaksājās ar uzviju, taču to gāzes smakas klatbūtni varēju just gan (nedaudz) salonā, gan (mazliet vairāk) ārpusē pie motortelpas. Kaimiņam Volvo s80 v8 ar LPG - tas diemžēl IR sajūtams, pat garām ejot.
Plus vēl tas čakars ar uzpildi, lēni un ķēpīgāk nekā degvielu.
Vēl laba pieredze, rezervējot hoteli (vai transfēru utt.) caur ceļojumu aģentūru LV. Arīdzan reāls piemērs Bulgārijā, pats tik izdevīgi to nenokārtotu (arī caur booking.com)
Tikai un vienīgi - booking.com
Pie tam, mana pieredze apliecina to, ka it kā "apejot" booking.com, reālā viesnīcas cena var būt pat dārgāka
Piemērs - Krakova, APIS HOTEL (skan labi, ne?) Saguris pēc nobrauktiem 900+km iegāju sarunāt numuru savai ģimenei.
Pēc vakariņām, jau gultā guļot, pačekojot iespējas telefonā, tiek atklāts, ka caur booking.com - tas pats iespējams lētāk ![]()
Izstāde - gadatirgus ![]()
Kā to teikt.
Man nebija konkrētu naudas ierobežojumu, izvēloties auto.
Bet, izvēlējos Peugeot 508 max Allure komplektācijā ar spēcīgu 180 zs dīzeli par labu jaunam VW Passat Trendline 1r 1,4Tfsi.
Respektīvi, max aprīkojums ņēma virsoku pār bailēm no franču auto (otrā manā mūžā).
Tas sāk kļūt baigi netīkami.
Viss novedīs pie elementāras Kasko polises stipri lielākas dāzrdzības.
Jo, cik tad paliek to auto ražotāju, kuru modeļus nezog vispār?...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Tiešām super mazs patēriņš