Tēma par auto būs mūžīga.
Viens iesaka jaunu auto, cits - mazlietotu, vēl kāds fano par vecu auto. Rezultātā visi tik un tā brauc, citi lētāk, bet citi - dārgāk.
Lai neveidotu jaunu topiku, gribu vērst uzmanību jaunam piedāvājumam tirgū NE-no lielo autonomas kompāniju puses - ilgtermiņa auto noma. Pats uzskatu to par ērtāko veidu, kā visai bieži mainīt auto uz citu (jo apnīk, piemēram), kad nav vajadzīgas līzinga pirmās iemaksas utt.
Piemērs:
lv.brcauto.eu/transporta-lidzeklis/c782369-audi-a5-2.0l-automatiska
Tas NAV stipri sadārdzināti, tikai nebūtu slikti uzzināt, kas tajā ilgtermiņa nomā ietverts?
Savu P508 arī esmu paņēmis ilgtermiņa nomā no dīlera, maksājumā ietvertas gan apkopes, gan riepu maiņas, gan remonti (garantija), gan Kasko un pat Octa.




















Uzzvanīju viņiem arī.
Daudz man bija jautājama
Ilgtermiņa noma.
1. uzņēmuma bilancē nekur nefigurē a/m iegāde. Kā arī, piemēram, manā gadījumā labi der - ārvalstu uzņēmums nemaz nevar noformēt līzingu Latvijā, jo nav struktūrvienības Latvijā. Tikai saņem rēķinu kā par pakalpojumu.
2. Nav nekādas pirmās iemaksas (iesaldēti līdzekļi).
3. Nav nekādu bilanču vai citu uzņēmuma datu prasību.
Protams, var arī privāti.
Cena norādīta tikai par nomu. Ja grib kaut ko vēl klāt - BRC sarēķinās summu, kas jāmaksā ilgtermiņā ikmēnesi. Līdz pat vēlamajām apkopēm (ik pa 15tkm) vai riepām, Kasko, Octa utt. Tas, protams, visu sadārdzinās.
Ehh, bet viena lieta gan man nepatika. Garantija - dzinējam un kārbai (tikai), kas nozīmē - ja nomas periodā man nobirst, teiksim, ļoti dārgās dīzeļa sprauslas, nomnieka atbildība... Ja citi defekti - arī nomnieka atbildība. Kā zinām, lietotie jaunās paaudzes auto neizceļas ar uzticamību... Kaut kā tā.