Nav problēmu arī ar ātrumvaļņiem.
Vienu taču uzstādīja - bet vajag daudz vairāk, nevienam "vietējam" netraucē noteikti ![]()
Nav problēmu arī ar ātrumvaļņiem.
Vienu taču uzstādīja - bet vajag daudz vairāk, nevienam "vietējam" netraucē noteikti ![]()
Gan jau, ka viss tur arī iespējams ![]()
Esmu kļuvis par Waze aktīvistu, braucot daudz un visur (meģināts Waze visā Baltijā, Vācijā, Polijā un Zviedrijā), perfekti!
Bet ātrums dzīvojamās zonās - reāli vajag pastiprinātu CP vai FR kontroli. Vai vairākus desmitus gulošo policistu - ātrumvaļņu.
Ahoj, ir varbūt kādam kāds jaunums savas (garantijas auto) izvēles sakarā, par ko citiem pastāstīt?
Vai arī nekautrējies un pastāstām, kā tehnika kalpo.
Reālu stāstu dzirdēju Skoda autocentrā.
Ienācis cilvēks, gribēdams pirkt Superb. Bet ar zināmu vēlmju sarakstu. Un budžetu. Liekot visu kopā, budžets par īsu.
Iegādājies max nopakotu Fabia
![]()
Biju domājis iegādāties pilnīgi jaunu auto.
Atkal. Jo principā varu atļauties.
Izdomāju, ka patlaban to darīt vēl negribu.
Dzīvosim - redzēsim.
Man 37 un divi bērni. Ir, kur visiem braukāt ![]()
Te gan piekrītu savam iauto oponentam "aansis"
Nelegālie "treniņi" lielveikalu stāvvietās ir ne tikai izskaužami no CP, Pašvaldības policijas puses, tie būtu pat visai smagi sodāmi (līdz pat "wannabe drift auto" konfiskācijai). Tāpat galīgi par mulķīgu uzskatu startu ar kaucošām riepām no luksofora. Protams, komplektā ar acīmredzami "nojātu" un lauku šķūninga uzlabotu (vai otrādi) tehniku un želejgalvu pie stūres
Biķerniekos gan drifta sacensības man patika, acīm tīkams process un atmosfēra ![]()
Lai izskrietos, ir leišu autobāņi. Tur tas darāms ilgi, gari km un visai droši.
Dzīvojamās zonas noteikti nē!
Te man savs stāsts. Waze visiem iesaka vairākas ieliņas garām manai dzīvokļu mājai. Lai izvairītos no korķa Vienības gatvē.
Liela daļa tur brauc nevis 20, bet vismaz 50
Liels bija mans prieks, kādu rītu ieraugot tur CP formējot vienam džigitam protokolu. Pieļauju, bija smags ielidojiens.
Xdrive IR gan īsts Bmw, tikai tas pamatā ir Rwd, kam pieslēdzas priekšējais tilts. Taisnvirziena kustība - super paātrinājums un vilkme.
Ar izgrieztiem riteņiem - čau Rasma
Bmw xdrive izpogās jebkurš Quattro, Subaru awd, pat VW 4-motion, jo tiem priekša vilks ārā, nevis aizmugure ![]()
Hāāā
Pirmais uzņēmums, kas mani lutina ar max aprīkotiem vidējās+ klases darba auto, kāpēc man nebūtu jāpriecājas?
Nupat pat deva uzdevumu izvēlēties tādu darba auto, kas man patiktu, kurā būtu tas aprīkojums, ko vēlos. Un es atradu.
Tāda attieksme no vadības puses reāli veicina manas rūpes par darba auto kā par savējo. Tā kā nevajag, ja?
Darba dzīve kā sapnis vairākos aspektos, iespējams, mans mūža darbs ![]()
Piekrītu, ka darba auto piedziņai vispār nav analogu
Bet vispār un arī no savas pieredzes, ir jau ok arī ar vienas ass piedziņu, līdz vienā jaukā sniegotā dienā (tādu gan pēdējos gados ļoooti maz) daudz ko atdotu par pilnpiedziņu. Kaut gan - pluss ir tikai paātrinājumā, stājas tā pilnpiedziņa tikpat sūnaini kā "bez"piedziņa.
Ko es vairs pats personīgi nekādā gadījumā, tā ir RWD. Kas konkrēti s***s lielos sniegos. Spēlēties trasē vai stāvlaukumos - ok, bet ikdienā intensīvi braukt - noteikti nē!
Toyota - un bez bažām.
Nu, nezinu gan. Es Stokholmā iznomāju auto no Sixt, pa bāni līdz centram galīgi nebraucu kā paraugs citiem (un citi tāpat)
Viss bumbās!
Es Krievijas autobūvei neticu.
Ir tāds parupjš teiciens, ka "caureju ar pirkstu neapturēsi"
Tas īsumā raksturo krievu pēdējo gadu centienus noķert attīstīto pasaules autobūvi ![]()
Vienmēr esmu teicis, ar kādu tehniku pats brauc, tā arī vislabākā
Benzīna fani atzīst un slavē tikai benzīnu, dīzeļa fani - tikai par dīzeļiem u.tml. Pats esmu braucis ar LPG, bet vairs tomēr negribu. Lai arī, lielos vilcienos bija ok. Bet tomēr to gāzes dvingu auto tuvumā jūt, lai kā visi teiktu, ka nejūt!
Ideālākais būtu elektroauto ar milzu nobraukumu. Pagaidām tā ir dārga utopija, bet nekas - pagaidīsim.
Precīzi! Gaidi ziņu drīzumā
P.S. Polijas FR laikam tomēr vēl nesūta uz LV, bet LT CP nupat man apgalvoja, ka LV noteikti jau saņemot viņu izrakstītos sodus un ka tos būtu ļoti vēlams samaksāt, citādi pieslēdzas LV Creditreform vai tml. un jau esi spiests samaksāt arī viņu %!
Augstāk kārtējais mazliet virtuāli agresīvais tips AANSIS mēģina iestāstīt, ka dīzelis - tikai garajiem gabaliem.
Es savukārt domāju pretēji, ārpus pilsētas visi manis lietotie benzīnnieki tāpat ir ļoti ekonomiski. Pretēji pilsētas satiksmei (korķi, stop&go režīms u.c.), kurā parasts benzīnnieks kļūst nereāli ēdelīgs. Tāpēc es teiktu, ka pilsētai - vai nu dīzelis vai hibrīds. Manā pieredzē neviens no dīzeļiem (arī pilsētā bieži maz un īsos gabalus brauktajiem) nav saskāries ne ar vienu izteiktu defektu. Jo ik pa laikam ar tiem jāizbrauc arī garie gabali, dodot dzinējam riktīgu slodzi un iztīrot trubas ilgākā braucienā (lasīt - neekonomējot)
![]()
Ļoti ekonomiski brauc ![]()
Ar tevi arī viss skaidrs
![]()
Aansi
Kas par izbrīnu?
Pilnpiedziņas 3,0d īsākos gabalos arī ēda tā!
Auto, kam no izlaides brīža nebija nevienas aftermarket detaļas, 100% oriģināls. Tā teikt, apkalpojies tikai dīleru centros ar "burvju" bankas karti
![]()
Auto man bija izcilā stāvoklī. Pie vainas patēriņam noteikti bija ļoti mazie braucamie gabali (bieži - līdz 3km).
Zini, es priecājos gan par tiem, gan esošajiem auto. Jo nekad neizvēlos tādus, kas nav pievilcīgi man pašam sev
![]()
Māri, nu nekas tur ne saldē, ne karsē!
Stereotipi miglo Tavu prātu ![]()
Jau jau mēs tā sākam, tad atceramies - auto iegāde ir totāls naudas zudums un nekas vairāk. Patiesībā, bez daudz kā varam iztikt, bet vai vajag? Un kam tad to naudu pelnīt, ja ne priekam (emocijām) sev un ģimenei?
Es jau minēju, neuztveru auto iegādi konkrētā summā. Rēķinu, vai to varu atļauties ikmēnesi (gan iesakāma ir Nomika tēma, kādas reālās izmaksas ilgtermiņā), iegādes summa - gandrīz nebūtiska. Tik un tā nevienu auto vēl neesmu tik ilgi lietojis, arī ne pilnībā izmaksājis
Rēķinos, lai. to pārdodot, dabūtu atpakaļ vismaz pirmo iemaksu (lai iegādātos citu auto likumsakarīgi).
Par to gan nav vērts bēdāties, tik un tā tas paliks ar mazu apetīti. Varbūt biju pieradis, ka 3,0d pilsētā ēda 10-11 litrus (dīzelis, kam būtu jābūt baigi ekonomiskam), bet viens cits auto pa vidu starp Mazda un Prius (1.8 benzīns) tērēja stabilus 10 litrus īso gabalu režīmā. To salīdzinot, 5.8 litru niecīgā benzīna apetīte manu sirdi reāli priecē. Es to tā arī uztveru, braucam ar ekonomisku benzīnnieku tagad (hibrīda iekārta - tikai, lai tas rezultāts būtu tāds un ne citāds).
Man visas modernās tehnoloģijas = braukšanas prieks
Ja auto būs pliks un neaprīkots, man tas vairs nebūs saistošs ikdienas braukšanai.