No mums, forumiešiem, Tev pašam vislielākā pieredze ar šādu auto. Personīgi es tāddu nepirktu, bet, ja Tev šis liekas labs pirkums, tad tik jāņem!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No mums, forumiešiem, Tev pašam vislielākā pieredze ar šādu auto. Personīgi es tāddu nepirktu, bet, ja Tev šis liekas labs pirkums, tad tik jāņem!
Vai nebija tā, ka Rapid nesen saņema feisliftu, bet Fabia nē? Tādā gadījumā labāk ņemtu Rapid, būs drusku svaigāks. Ir pāris čomi, kas brauc ar Octavia un ir apmierināti, bet tas jau pavisam cits auto.
No mazākiem auto, dizaina ziņā patīk jaunais Peugeot 2008, bet tas gan krosoveris, nevis mazuniversāls.
Laikam bija tā, ka fabijā bija lielāka bagāžas telpa, taču rapidā atkal vairāk vietas kājām. Tad nu jāskatās, kas kuram aktuālāk. 2 cilvēkiem varbūt fabia, ja ir mantas, ko vest. Ja ir ģimene vadājama, tad es tādu noteikti neņemtu. Kad iekārtojos pie stūres, aiz manis vietas pietika, teiksim, ļoti plānam cilvēkam.
Ja vajag vietu gan tur, gan tur, ņem oktāviju.
Salons Fabijai ir pietiekami ietilpīgs gan iepriekšējā, gan jaunajā paaudzē. Aizmugurē, ja es apsēžos ,,aiz sevis,, (man 181 cm augums), tad ceļu zonā vēl ir rezerve kādi 5 cm.
Un mani sajūsmina Fabia Combi milzu bagāžnieks, kas ir 530 litri. Tas ir tikai par 10 litriem mazāk nekā klasi augstākajam Opel-Astra universāla modelim.
Tātad Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI 110 ZS 6M: pietiekami plašs salons, milzīgs bagāžnieks, ekonomisks, bet vienlaikus jaudīgs dzinējs. Un visi šie labumi par 14-15 tūkst.EUR cenu.
Labi, es esmu garāks, vietas vairāk vajag, bet kad šajā auto biju iekāpis, tad radās sajūtas, ka aizmugurē ar vietu ir tiešām slikti. Par bagāžnieku piekritīšu.
Ja ir vēlme pēc vēl mazāka motora, iesaku skatīties uz Oktāviju, kam ir dabūjams 3 cilindru 1,0 TSI ar tiem pašiem 115 ZS
Pieļauju, ka kaut kad to 1 litra turbomotoru varētu sākt uzstādīt arī Fabijās.
Vēl ir tāds lielisks auto, kā BMW i8. Šo sporta auto BMW autobūve, saviem klientiem piedāvā, jau no 2014.gada.
Taču daudzi nemaz nezin, ka BMW i8 ir hibrīds. BMW i8 ir aprīkots ar DOHC 1,5 litru, 3 cilindru, Turbocharged I3, benzīna dzinēju. Šis dzinējs spēj attīstīt 357 zs. Dzinēja rūpnīcas kods ir B38A15T0.
BMW i8 ir arī 7,1 kwh litija batereja, ar kuras enerģiju var nobraukt līdz 600 km.
BMW i8 no 0 km līdz 100 km ieskrienās 4,4 sekundēs.
Tas ir arī ļoti ekonomisks auto, kurš pēc rūpnīcas datiem, patērē tikai 2,1 litru benzīna, uz 100 km.
Vienīgais ir tāds sīkums, ka BMW i8 ir diezgan dārgs auto.
Jautājums - kāpēc vismazāko motoru izvirzi par pašmērķi?
Tāpēc, ka "vis...". Klasiska mērīšanās ar krāniņiem, tikai apgrieztā veidā. Es kā vecmodīgs krāniņmērītājs labprāt pabrauktu ar Hellcat, bet tas mūsdienās neskaitās stilīgi. Bet būtība jau no tā nemainās.
vwfans
Pieļauju, ka kaut kad to 1 litra turbomotoru varētu sākt uzstādīt arī Fabijās.
............
Dīvaini .. oktavija ir ,bet mazākajā fabijā nē.
mondeo 1.o motorīts jau gadu ..vairāk .
Opel-Astrā arī liek 1,0 litra benzīna turbomotoru, kuram tur ir trīs cilindri un 105 zirgspēki. Cenas šādam hečbekam sākas no 15735 eiro, bet universālam no 16441 eiro. Benzīna patēriņu ražotājs sola fantastiski zemu, ko diez vai var sasniegt - vidēji 4,4 litrus uz 100 km hečbekam un 4,5 litrus uz 100 km universālam.
Portālā blakus raksts par jauno mazda 6 . Tie iet citu ceļu . Ceļ kompresiju , bet turbīnas neliek . Motora tilpumi 2,0 -2,5 .
Izskatās saldi , bet tas vērības kritums ,vismaz pirmajām mazdam 6 gan bij vairāk kā nejauks .
Radinieks pat ļoti apmierināts, izripinot no dīlercentra un nobraucot jau >100k km.
Tiesa, pa garantiju šis tas ticis mainīts (piem., svīst sākušie bixenon lukturu bloki - 2.5k EUR vērtībā), bet nekā globāla.
Auto ir izteikti ekonomisks. Benzīnnieks un automāts vidēji zem 7 litriem mix
Arī vertības kritums max aprīkotajām versijām nav tik dramatisks.
Nevajag, VWfan, Tev to 1.2l turbomotoru. Ir darbā darīšana ar mašīnām (ap simts), kas aprīkotas ar šiem motoriem. Ir padaudz garantijas un pēcgarantijas remontu tieši motoriem, turbīnas, elektroniskas problēmas utt. Vidējais patēriņš tuvu 7l/100km.
Jā, varētu jau pirkt Fabia Combi ar 1 litra 75 zirgspēku bez-turbīnas benzīna motoru, tomēr ir bažas, ka jauda varētu būt par mazu, jo mēdzam automobili stipri piekraut un arī vilkt piekabi.
Šim 1,0 bez-turbo benzīna motoram maksimālais griezes moments ir tikai 95 ņūtonmetri. Savukārt 110 zirgspēku 1,2 TSI ir 175 ņūtonmetri. Vēl ir 90 zirgspēku 1,2 TSI, bet tas nav tik foršs, jo ātrumkārba ir piecu ātrumu, nevis sešu ātrumu kā 110 zirgspēku variantā.
Un tad pārējie motori Fabijai ir turbodīzeļi, kas ir par 3 tūkst.EUR dārgāki par 1,2 TSI benzīnniekiem.
Braucu ar 2012,gada Octavia 1,2STI,jau ir 100 000 ,tikai mainu elļu un 1 reiz bremžu klučus.Motorā nav ielikts ne cents ,man DSG kārba,105zirgi pie 130 km /st. 2 500apgriezieni, nekāda motora mocīšana.
7l/100km - ko tādu var dabūt arī ar priekšteci - 1,6 motorīti.
Mēnesi nobraucu ar 1.0 EcoBoost Fiesta, dabūju vidējo drusku zem 8... esmu ne pārāk labi noskaņots pret mazlitrāžas turbodzinējiem, lai gan jauno auto tēmā daži lietotāji uzrādīja 6-6,5 vidējo ar krosoveriem ar šādiem dzinējiem.
Gan jau, ka viss saistīts ar braukšanas stilu, bet ja patēriņš ir pie vai virs 7/100, tad tiešām nesaredzu jēgu ņemt turbomotoru, ja var dabūt atmosfērisko, kas tērēs par puslitru vairāk, toties būs stipri mazāk kaprīzs. Cita lieta, ka daudzu ražotāju auto nevar nemaz dabūt ar atmosfēriskajiem, vai arī tikai visplikākajās komplektācijās.
AnK rakstīja: Vai nebija tā, ka Rapid nesen saņema feisliftu, bet Fabia nē? Tādā gadījumā labāk ņemtu Rapid, būs drusku svaigāks. Ir pāris čomi, kas brauc ar Octavia un ir apmierināti, bet tas jau pavisam cits auto.
No mazākiem auto, dizaina ziņā patīk jaunais Peugeot 2008, bet tas gan krosoveris, nevis mazuniversāls.
Rapid man liekas garlaicīgs, neinteresants.
Peugeot-2008 ar 1,2 litru 82 zirgspēku benzīna motoru - pieļauju, ka tādu varētu pirkt.
Kas tur tam rapidam garlaicīgāks kā fabijai?
Bet nu attiecībā uz to, ko škoda piedāvā - te tiešām ir problēmas. Atmosfērisko benzīnu nav, faktiski ir vien turbīnas un viss. Fabijām vēl ir kaut kādi mazie, bet oktāvijām nav VISPĀR.
Starp citu, pie mums tie paši atmosfēriskie oktāviju benzīni bija modē ap 2006./2007. gadu un pēc laika no tirgus pazuda. Biju domājis, ka tā visur, bet ne - Anglijā jamos tirgoja vēl kādus gadus pēc tam arī. Diemžēl pie mums ne...
Man vispār kompaktklases hečbeki liekas garlaicīgi, bet universāli fascinē. Tieši no šāda viedokļa Rapid garlaicīgs, bet Fabia Combi iekārojams.
Kolēģis iegādājās Rapid Liftback, ko es nezināju. Zināju, ka tik vien, ka škoda. Eju garām - o, fabija. Nē, izrādās, ka ne, tomēr rapids. Pēc skata ļoti līdzīgi, pat ļoti. Kādu atšķirību saredzi, nudien nesaprotu.
Pašam kopš 2008 ir ņemti viens jauns un viens gadīgs . Pašreizējā darba ritmā, kur uz vienu darbavietu varu nokļūt tikkai ar auto , svarīgi lai vienmēr būtu darba kārtībā .. Vēl būtiski drošiba . Nu vismaz tā es sev esmu iestāstījis kapēc jaunu auto .
Bet šobrīd arvien vairāk uznāk domas mazāk strādāt , mazāk braukāt ...... vai man vajag jaunu vienmēr ejošu auto .
Paskaitīju cik reizes es ar padsmitgadīgo auto kavēju darbu auto dēļ . Tad 5 gados laikam 3 reizes un 2as no tām akulumatora brāķa dēļ (Autopart ) Vienu reizi tā ar nesapratu , ziemā iedarbināju 4 km pabraucu apstājās autiņs , Pēcpusdienā pats mierīgi iedarbināju .
Ar ņemtiem jauniem .. Viena reize pie 200K aķis , bet to neskaitu jo zināju aķa vecumu, , tik gribēju vēl izvilkt , jo pavasaris ju tūlīt , bet sali uznāca . Jau plānā bija atbrivoties no auto .
Tik piebildīšu , man jani auto uz sia .Tīri kā privātais nu nezinu ..
kashinsh79
Radinieks pat ļoti apmierināts, izripinot no dīlercentra un nobraucot jau >100k km.
Tiesa, pa garantiju šis tas ticis mainīts (piem., svīst sākušie bixenon lukturu bloki - 2.5k EUR vērtībā), bet nekā globāla.
.........
Radam bija mazda 6 pirmajā popularitātes bumā iegādāta . Pēc 10 gadi ap 100 000 km knapi pa 1000 eiro pārdeva . Viņam pa garantiju kaut ko mainīja , kas maksājot 500 LS .
Remonts 2500 eiras hmm cik sapratu pats to vēl nemaksāja . Bet ja pasvaigam pašam ...
AnK rakstīja: Mēnesi nobraucu ar 1.0 EcoBoost Fiesta, dabūju vidējo drusku zem 8... esmu ne pārāk labi noskaņots pret mazlitrāžas turbodzinējiem, lai gan jauno auto tēmā daži lietotāji uzrādīja 6-6,5 vidējo ar krosoveriem ar šādiem dzinējiem.
Gan jau, ka viss saistīts ar braukšanas stilu, bet ja patēriņš ir pie vai virs 7/100, tad tiešām nesaredzu jēgu ņemt turbomotoru, ja var dabūt atmosfērisko, kas tērēs par puslitru vairāk, toties būs stipri mazāk kaprīzs. Cita lieta, ka daudzu ražotāju auto nevar nemaz dabūt ar atmosfēriskajiem, vai arī tikai visplikākajās komplektācijās.
Joprojām varu apstiprināt Tiguan 1,4 TSI 92kW vidējo patēriņu zem septiņiem litriem. 2x mērot ar pilnas bākas metodi sanāca 6,7 l/100 km (60% pilsēta, 40% ārpus), atbilstoši borta datorā uzrādītajam. Tāpat 98E degviela pilsētā sniedz nedaudz vairāk ekonomijas pret 95E.
Bet te gan jāpiebilst, ka mazais turbo motors ir ļoti jūtīgs pret kājas smagumu, kas ātri vien iespaido degvielas patēriņu, it īpaši pilsētas satiksmē.
Tad jau trakoti ekonomisks tas Tiguan. Man Fabijai 1,2 bez-turbo benzīns pirmajos divos gados, kamēr vēl nebija gāzes iekārta uzlikta, vidējais benzīna patēriņš bija 6,51 litrs uz 100 km.
Es pilnībā pieļauju, ka mans vidējais pie 8 tajā mazajā Fiestā bija tieši saistīts ar kājas smagumu, jo tā mašīna riktīgi labi gāja, kad iemina pedāli grīdā. Attiecīgi pedālis tika iemīts grīdā visai bieži, because it was fun
Tas tiesa! Arī turbīnas darbība sevi vislabāk parāda virs 3000 apgriezieniem, līdz ar to jautrai braukšanai tas pedālis jāspiež diezgan dziļi
Manējam 1.4 TSI 150 zs turbīna sāk pūst (pēc ražotāja datiem) jau no 1500 apgr. Reāli jau nedaudz pirms 2000 ir max griezes moments. Uz apdzīšanu var iet bez pārslēgšanās uz leju, kā tas bija iepriekšējai paaudzei.
Esmu dzirdējis, ka 6,5l patēriņu cilvēks dabū pat ar 2,0 TSI, taču ar piebildi, ka ļoti uzmanīgi jāstrādā ar gāzes pedāli, jo citādi tas patēriņš stipri uzaug.
Protams, te gan var padomāt, kāpēc būtu jāpērk divlitrīgais TSI, lai tik ļoti taupītu...
Iešāvās prātā doma: varbūt pirkt jaunu Renault-Clio Grandtour ar vecās paaudzes 1,2 litru 75 zirgspēku benzīna motoru labā komplektācijā par apmēram 13 tūkst.EUR ???
Aptauja par pilnīgi jaunu automašīnu iegādāšanos.
Sveiki.
Lūdzu aizpildiet anketu par pilnīgi jaunu automašīnu iegādāšanos.
Aptaujā var piedalīties respondenti, kas ir iegādājušies pilnīgi jaunu automašīnu pēdējo 5 gadu laikā, vai arī plāno iegādāties pilnīgi jaunu automašīnu tuvāko 5 gadu laikā.
Anketa pieejama:
goo.gl/forms/kV6iYJTfiaqLiA0R2