Pilnīgas muļķības. Tā nav, ja nu vienīgi pirkuma līgumā tiek atrunāta garantija. Parasti ieraksta "ohne Garantie" ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilnīgas muļķības. Tā nav, ja nu vienīgi pirkuma līgumā tiek atrunāta garantija. Parasti ieraksta "ohne Garantie" ![]()
Opā, kas par sludinājumu
RESPECT
P.S. Bet nu Latvijā tiešām visiem tie standarta 179tkm - kas 93.gada, kas 2002.gada
Otrajiem varētu ticēt nedaudz vairāk ![]()
Es savulaik šiem uzrakstīju atbildi par savu neviltoto prieku
Tā pāris meili utt., līdz tika prasīti mistiski pāris simti USD par formēšanu. Protams, vinnējis tipa biju 100 000 USD
Teicu, lai atņem no mana laimesta
AR GALIEM ... Gaidu joprojām
Piekrītu par BTA - pēdējā laikā reputācija ļoti uzlabojusies
Ir zināmi gadījumi, kad nauda izmaksāta pat ļoti operatīvi un negaidīti daudz...
lusja rakstīja:
Baisulis rakstīja:
Seene rakstīja:
Tev jautaja, kur ir ATLAUTS braukt virs 140...
Vācijā ir atļauts. Skaidrs? Un Lietuvā vasarā 130, kur visi brauc uz 140 tāpat. Vēlreiz skaidrs?
Nu Lietuvā 140 visi gan nebrauc (vismaz virzienā Klaipeda-Kaunas), bet gan 120-130 un pārsvarā pa labo joslu. Iespējams, ka tā bija vienkārši sakrītība, bet kad bijam šovasar Lietuvā, tur bija krietni mazāk pārgalvīgo, agresīvo braucēju nekā pie mums.
Lietuvā vienkārši daudzi cenšas taupīt degvielu
Tāpēc daļa pa bāni velkas uz 110
Jābūt pilnīgam loham, lai izdotu naudu par krievu mēslu.
Tās valsts autobūve ir atpalikusi, smagi un nelabojami. Visi korejieši jau tālu priekšā ar tehnolģijām, aprīkojumiem utt.
Pēe, atbalstu krievu žurnālu viedokli, ka vietējie izstrādājumi ir zem katras kritikas..
Ir reāla interese par ļoti svaigām (lasi - mazlietotām) un nopietna zīmola bezradžu riepām.
Izmērs: 205/55R16 (teorētiski var izskatīt arī nedaudz platākas un/vai zemākas)
Ja ir kas piedāvājams, tad:
Nauda ir
Es šo ar gribu pacitēt......Tagad man pastāsti,kāpēc Vācijā Audi 6 ap 2000.gadu maksā tikpat cik šeit un pat dārgāk...Kā izskatās,ka leišos viņus ražo.Tad jau jāiesaka lai vācieši dodas uz leišiem pēc auto....Rēka nāk...
Ja tas Audi A6 būs tiešām perfekts, tad par to maksāsi dārgāk nekā cena Vācijā + atvešanas izdevumi un pārdevēja peļņa
To nu es apgalvošu par visiem 100%!
Bet tādiem, kuri zvana un sāk ar vārdiem, kāpēc tik dārgs, ja citi tirgo 2002.gada vēl lētāk - nu sorry, idiņi lai iegrābjas
Nopirks šķību (kaut pašam liksies, ka nesists utt.) vai no 500tkm nokruķītu uz 180tkm (ko pie labi kopta auto noteikt nevar NEVIENS, protams, izņemot apkopju salīdzināšanu ar reālo noskrējienu pie dīlera, taču prakse rāda - to neviens nedara) vai arī pavisam īsi pirms konkrētiem ieguldījumiem u.tml.
Tālāk rodas basņas par neizturīgajiem V6 TDi utt.
Par leišu stilu - vācieši ne reizi vien ir smējušies, ka leitim labākais autiņš ir ar nokautu motoru, vēlams arī kārbu, var būt apdauzīts vai stipri sists. Tādus izpērk zibenīgi, jo cena ir lēta un Lietuvas meistariem rokas nav līkas. Arī remontizmaksas ir lētākas nekā pie mums...
Mūsu tirgū ienāk pārsvarā daudz maz sakarīgi uzprišinātie brīnumi no Eiropas. Kuriem savu pirkstu piedūris leišu darbonis, protams
Runas, ka leitis pērk vairumā visu placi, ir tikai daļēji apstiprināmas. Jā, labāka cena nekā ierindas pircējam noteikti būs, taču ne jau tik ievērojami, ka vēl ar peļņu un transportēšanu līdz Baltijas pārdošanas cena būs zemāka par Vācijas.
Te arī izskaidrojums lētākām cenām nekā Vācijā.
Man gan liekas, ka cenas un kvalitātes ziņā Graspic DS2 ir patīkams un ļoti labs pirkums.
Tieši tā, ne jau redzamībai, bet gan - lai esi pamanāms![]()
Master_D rakstīja:
A tu pasaki, kāda mārrutka pēc tev tas zenons pa dienu vajadzīgs? Lai citi redzētu, ka tev viņš ir, un nepadomātu ka īss loceklis?
Elementāri, tāpēc, ka ražotājs tādus TUVĀS GAISMAS lukturus paredzējis
Taupītāji ![]()
Master_D rakstīja: Pa dienu jājamās gaismas vajag uztaisīt uz migleniekiem (lai ieslēdzas automātiski)
A vakarā - slēgt iekšā zenonu. Domāju, ka spuldzes kalpos 5x ilgāk
Nekā personiska, taču uzskatu, ka tā ir tipiska santīmp****a domāšana
Nevari atļauties nopirkt jaunas xenon spuldzes, nepērc autiņu ar šādu ekstru.
Cik esmu novērojis visā plašajā Eiropā in Skandināvijā, dienas laikā migliniekus praktiski neviens neslēdz iekšā...
Baisulis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Vēl piemērs:
NOKIAN WR 205/55R16 lētākā cena internetveikalā ir 68 LVL/gb.
Reāli var dabūt šīs riepas (atkārtošos - 100% identiskas ar tām, kas tiek piedāvāts mums) par 48 LVL/gb.
Nav variantu, uz mums vārās
Tas 48 ls ir ar PVN ?
Kāds vēl PVN
Tas ir izdevīgi privātajiem
Vēl piemērs:
NOKIAN WR 205/55R16 lētākā cena internetveikalā ir 68 LVL/gb.
Reāli var dabūt šīs riepas (atkārtošos - 100% identiskas ar tām, kas tiek piedāvāts mums) par 48 LVL/gb.
Nav variantu, uz mums vārās ![]()
Dunlop Graspic DS2 - tā ir štelle
Pats braucu iepriekš un bēdu nezināju. Turas uz ceļa fantastiski, arī pa sausu asfaltu saķere ļoti atzīstama. Mīkstas riepas, klusākas pat par vasaras, ja nu kas.
Nebija nācies testēt ilgā laika periodā, taču apjautājos kolēģim, kurš šīs riepas lieto jau divas sezonas - nekādu problēmu! Tātad arī nedilst tik traki kā dažs labs citas riepu ražotāja firmas gumijas izstrādājums
Žēl, protams, ka reifendirekt nepiedāvā šo modeli, taču varu pačukstēt, ka kaimiņvalstī ir reāli kontakti, kur Dunlop Graspic DS2 ar izmēru 205/55R16 piedāvā par 60 LVL/gb. - jaunas riepas, ražotas vēlākais 2006.gadā, 100% oriģinālas utt.
Jābūt loham, lai Latvijā par šīm riepām maksātu 100 Ls/gb
Nu labi, interneta bodēs - 80 Ls/gb.
Lai veicas ![]()
Reāli bīstams pasākums.
1) Rāmis pēc avārijas. Kā uztaisīts, kārtīgi vai arī tā kā 90% visu Lietuvā taisa
2) Reālais noskrējiens. Tāpat kā ar autiņiem tur viss notiek, tikai iedomājies, kas notiks, ja noķīlēs motors pie 200km/h ...
3) Gribi, lai braucot nokrīt priekšējais ritenis?
Tas nu tā, iz redzētā no mašīnu biznesa
Mans uzskats ir tāds, ka mocis jāņem jauns vai arī no ļoti drošiem piegādātājiem. Bet nu nekādā gadījumā Lietuvas tirgū!!!
Lielie remonti (motors, kārba, virsbūve) - stipri lētāk nekā pie mums. Pie tam - taisa visu atšķirībā no mūsu izlepušajiem bāleliņiem
Liela daļa rezerves daļu - lētākas, izvēle nesalīdzināma ar Latvijas piedāvājumu.
Tur cilvēki pelna uz apjomu, kas ir teju vai neaptverams - viss Baltijas un arī bijušās NVS autotirgus bāzējas tieši uz Lietuvas aktivitātēm.
Arī fakts!
Tādu atlaidi var dabūt gandrīz jebkurā riepu kantorī un uzreiz
Izskatīju to refendirekt.de - sākot no R16 jau atmaksājas un pat ļoti. Reāli - cena LV latos, Vācijā - zemāk un pie tam - eiro
laikam jau labākais tirgū pieejamais automāts uz doto brīdi
JĀŅEM!
Neredzu tur neka taada, par ko butu jashausminas..
1) Ne katram ir tie 14k eur, par ko pasam iepirkt LT. Te ir variants, kas lauj iegadaties autinu uz lizinga jau LV.
2) Cilveks, kurs ar to regulari nodarbojas, vismaz atlasis NORMALU autinu - ierindas pirceju leitis apcakares ka maz neliksies
3) Neviens tacu neliedz pasam darit to pasu, vai ne?
Peace ![]()
Maza piebilde - vairakas reizes auto pardevejs Vacija skaidri un gaishi ir bridinajis, ka NETAISIS vacu briefu (laikam ar registracijas uzskaitem vai kadam citam izmaksam saistits) autinam ar francu numuriem. Un lidz ar to tos tranzita numurus iznemt nevareju, tikai tralis
Tas nav no gaisa pagrabts, bet gan fakc no pieredzes
Precizi to ari velejos piebilst.
PUNKTS ![]()
Man personigi loti patik A6 - ipasi modeli pec feislifta (no 2001.gada otras puses). Respektabls izskats, loti labi nopakoti, kvalitativa apdare salonam utt. Dinamisks autins, neko teikt
Jau labu laiku esmu 2,5TDi V6 (tam, kuram jau tie 180 zs) fans, tagad ari tada kombinacija ar Quattro rullz pavisam konkreti
Recaro sedekli ir pat loti patikami, ja nu kas ![]()
nu mūsdienās tas reāli nedarbojas
Aizmirsti!