Tiešām sviesc
Zvanīju uz Auto Rīga - viņi var kaut ko piedāvāt tikai tiem, kuri uz to laiku servisā remontē savu autiņu. Un viss..
Tiešām sviesc
Zvanīju uz Auto Rīga - viņi var kaut ko piedāvāt tikai tiem, kuri uz to laiku servisā remontē savu autiņu. Un viss..
Iveco - "das ist ein Zirkus"
Tas no tās pašas sērijas.
Maxi 313 CDi - jaudas un ekonomijas labākais apvienojums.
129 zs, vidēji ar kravu zem 10 litriem. Un tas komplektā ar tiešām labu dinamiku.
Mēs Vācijā ilgi meklējām, līdz atradām salīdzinoši dārgu, taču pilnīgi kā jaunu un ar ļoti mazu noskrējienu, 2004.gada un 170 tkm. Nu vispār bez lietojuma pazīmēm
Bet maksāja 17 000 eur bez PVN
Pirkums tagad kalpo godam!
Provodka, piemēram. Tās pēc vairāku Latvijas ziemu pārciešanas vairs vienkārši nav.. Un uzreiz pēc garantijas tās atjaunošana maksā
Ļoti kaprīzi šie IVECO. Kas brauc ar Sprinteriem bēdu nezin, tajā pašā laikā itāļu brīnums pa servisiem vien dzīvojas. Tas tiešām no transporta firmu pieredzes Latvijā. Kā teica kāds vācietis, no kura iegādājāmies labu Sprinteri, da sind Mercedes un alle andere sind nur Schrottwagen
Tev jāņem MB SPRINTER
Ja nopietni, tad šie IVECO ir pats švakākais, ko vispār vari nopirkt. Problēma uz riteņiem, nemitīgi servisa apmeklējumi elektroiekārtas defektu dēļ, ziemā problēmas ar degvielas sistēmu (mazākais ūdens daudzums dīzelī un kirdik) - tas viss info no reāliem lietotājiem, kuri otru tādu JAUNU darba autiņu nekad mūžā nepirkšot.
Nu pēc tādiem kritērijiem šoreiz netika vērtēts
Cienu kvalitatīvas mantas, nepērku taču vienam gadam.
Savai princesei nopirku zamšādas RECARO
Tagad 11 kg, taču paredzēts līdz tiem pašiem 35 kg. Maksāja padārgi, ap 200 Ls, taču investīcija bija tā vērta.
LyNx8 rakstīja:
ar tādu A2 arī mazliet vieglāk tipa ar "garantiju" - nu man domāt, ja pirmo mēnešu laikā kāda lielā šaize notiktu, varbūt, ka ar šamējiem varētu kaut ko sarunāt. Papīriski īsti nezinu, varbūt pirkuma līgumā ir kaut kāda garantija iekļauta.
Mana pieredze ar A2 - pirku tur A4 2003.gada, ar garantētu oriģinālu noskrējienu, svaigu un nenobrauktu.
Diemžēl jau nākamajā mēnesī sākās bēdīgi slavenās MULTITRONIC kārbas gļuki.
Vienojāmies ar A2, ka viņi sedz pusi no remonta izmaksām (1500 LVL / 2 = 750 LVL). Piestādīju rēķinu, apmaksāja uzreiz. Ko lai saka - tomēr patīkamāk nekā pērkot da jebkur citur ![]()
modena rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Par krietni lētākām naudām ādas salonus šuj arī Latbema.
Kā nopratu, jebkuram autiņam, izskatās katrā ziņā kvalitatīvi, izmaksas nav astronomiskas.
Otra nianse - Lietuva. Tur ceņņiks grozās ap 500 Ls par visu salona ādas apdari.
Litva - ponjatije rastjazhimoje,..... konkrētak nevar?
Varu mēģināt uzzināt
Došu ziņu, līdzko būs info
Par krietni lētākām naudām ādas salonus šuj arī Latbema.
Kā nopratu, jebkuram autiņam, izskatās katrā ziņā kvalitatīvi, izmaksas nav astronomiskas.
Otra nianse - Lietuva. Tur ceņņiks grozās ap 500 Ls par visu salona ādas apdari.
filips rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Pēc tādām diskusijām un tik ilgas tirgošanas saimniekam vairs nav cerību pārdot to autiņu vispār Nu es tādu točna nepirktu, slikts imidžs izveidojies, tipa nevar ilgi pārdot utt.
Tev vienkārši nav par ko
Tas nu ir vienkārši smieklīgi
Es tirgoju autiņus 2 x dārgākās cenās pa tavējo, izsakot argumentētu viedokli, kāpēc tu nepārdosi savu drapaku par tādu cenu, bet tu reaģē kā skolnieks... Da nu ![]()
Nebūs nekādas kompensācijas, ja vien pirkuma līgumā nebūs skaidri un gaiši rakstīts - GARANTIJA.
Lielākā daļa autiņu Vācijā tiek pārdoti bez garantijas, to arī mēdz ierakstīt pirkuma līgumā. Pēc tam vari vainot da jebko.
Otra nianse - kad pērc, tad viss taču strādā. Ja pēc tam kas nojūk, teorētiski pats sabojāji
Tas viss ir sviests, pat tepat Latvijā īsti nestrādā, kur nu vēl tagad ar Vācijas autohausu tiesāsies. Atbilde būs elementāra - visu gaišu
1) Kur ir oficāla dīlera centra atzinums par dzinēja defektu?
2) Kur ir defektācijas akts no dīlera servisa?
Ja iztrūkst kāds no šiem punktiem, vari aizmirst arī pa pārējo. Iestāsti kādam pārdevējam, ka nojuka dzinējs un pie meistara Vasjas tika konstatēts virzuļa defekts. Haaa
Tā apkopju cena ir vienkārši ![]()
Pēc tādām diskusijām un tik ilgas tirgošanas saimniekam vairs nav cerību pārdot to autiņu vispār
Nu es tādu točna nepirktu, slikts imidžs izveidojies, tipa nevar ilgi pārdot utt. ![]()
Kas vienam drošs ātrums, tas citam visatļautība
Nav definējama jēdziena, katram tas drošais ātrums citādāks. Iespējams, ka Caune ir perfekts pilots rallija trasē, taču ne tik perfekts uz koplietošanas ceļiem. Varbūt citam otrādāk..
Galvenais ir braukt, nevis sēņot - tāds ir mans uzskats. Kā piemēru lieku Vāciju - iedegās zaļais luksofora signāls, visi vienlaicīgi startē (un dara to tiešām sparīgi), te vairs nevienam nav prātā degvielas ekonomija (nevari atļauties pieliet 3 litrīgu, brauc ar Smart 0.7litru motoru). Visu cieņu, atbalstu šo pieeju!
Par naktsargu
Labs ![]()
Nu pārdevēja vietā es neakcentētu sludinājumus interneta diskusijās. Un BMW gadījumā jo īpaši
Te jau autiņu nepārdosi
Šamais gan nekādi nespēj to saprast, kā pret sienu un tā visu laiku. Ehh ![]()
VAZ2101 rakstīja: būtu zinājis nebūtu pircis.... cerams ka tik ātri nenolūzīs... būs jāpārdod
Tas būs pats stulbākais, ko varēsi izdarīt
Paklausīt "spečuku" viedajiem padomiem internetā un pārdot autiņu, ar ko brauc un esi apmierināts. Uz priekšu ![]()
Tieši tā, ne jau uz visiem tas attiecas. Manu paziņu lokā vairākiem bijuši V6 TDi, ar remontiem nav nācies saskarties. Pats jau labu laiku esmu rūdīts šo motoru fans
Viss rullē, tikai regulāras eļļas maiņas un braukšanas vaina.
Par V6 TDi ar 180 zs - ļoti ass, ļoti atsaucīgs un dinamisks, tajā pašā laikā diezgan ekonomisks savai jaudai. Tagad tādu tirgoju, ik pa laikam pabraucu un kaifoju, mans V6 TDi ar 163zs netiek līdzi tādā tempā
Varu garantēt, ka šo dzinēju resurss ir stipri virs 200 tkm (kā dzirdu baumas), cita lieta, ja vācietis vilcis pa bāni regulāri uz max ātrumu, nemainījis eļļas nepieciešamajos intervālos u.tml.
Tie, kuri nopērk pie mums ar it kā 180 tkm, reāli ir piedzīvojuši tuvu 350 tkm
Un tādi principā arī var nojukt nedaudz pēc šķietamajiem 200 tkm.. Savukārt, svaigākus pie mums atdzen reti - arī tur labi autiņi maksā dārgi - to latviešu pircējam neiestāstīt..
P.S.S. Gvidis piesolija pa 40LVL + Dzīvā rinda Afigetj čalis kāš
GVIDIS vispār ir sviests, kā var strādāt ar dzīvo rindu tāda pieprasījuma gadījumā
Starp citu, ar visām kosmosa cenām štelles džekiem iet labi, uz remontu var sarunāt ne ātrāk kā pēc Līgo svētkiem ... Spriežam paši ![]()
Vēl vienu meistaru ieteikšu - Lielvārdes 130, Rīgā, privātā garāžā lielā garāžu kooperatīvā. Gan remontē, gan uzpilda. Cenas ļoti demokrātiskas. Mob. 29689564
Ietiepīgs pārdevējs
Ja gribēsi pārdot tā nopietni, tad gatavojies nolaist cenu. Iesēdies tev tas autiņš jau kādu laiku, diemžēl tāda ir Latvijas auto tirgus specifika - cenu turēt var tikai tāds pārdevējs, kuram nav sapratnes par cenām vai arī, ja patīk pārdošanas un atrādīšanas process... Vai, ja tas galīgi nav steidzami ![]()
Nagribu nakū tūnēt ![]()
Kāds varbūt zin, kur var nopirkt saules sargus, ko piestiprina sānu logos? Tādus tumšus, tipa kvadrātainus.
Citādi mazajai čiepai saule spīd acīs un no brauciena vairs nekāda kaifa ![]()
Bet ja nopietni, tad ir auzas
Līgavas sapnis ir tikai un vienīgi Q7