Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
kasinsh79 19.02.2007 12:28

ibio rakstīja: ir 2 iespējas;

1) NAVI izvēlne piedāvā TV skatīšanaos;

2) tev nav TV bloka un tāpēc nerāda

moš kļūdos bet tas pēc BMW analoģijas

TV funkcija ir paredzeta.

Taustins Radio/CD/TV

kasinsh79 19.02.2007 12:35

OK

Viens no variantiem skaidrs. Ir vel kadas idejas?

kasinsh79 19.02.2007 13:35

Reals piedavajums

Tadam aprikojumam un zinamai vesturei cena ir pat loti OK.

Gaidi pirceju, ir tomer daudzi, kas to pratis novertet

kasinsh79 19.02.2007 16:39

Kas attiecas uz jauno pirkumu, liela apkope taisita uz 125 tkm, ta ka man nav jadara pilnigi nekas

Te ir tikai brauksanas vaina.

Nomik, nu ja vajag automatu un dizeli, tad japaniem pagaidam diemzel nav ko piedavat...

P.S. Avensis kalpoja labi, nepilna gada laika nobraucu 40 tkm... Ar benzinnieku, ikdiena pa Baltiju un reizi uz Austriju.

Tas nu tiem, kam AUDI originalie 142 tkm liekas daudz

kasinsh79 19.02.2007 22:34

TDI rakstīja:

Nomik, nu ja vajag automatu un dizeli, tad japaniem pagaidam diemzel nav ko piedavat.

Tas nu tiem, kam AUDI originalie 142 tkm liekas daudz

tad jau tas ir slavenais tomaats - variators

Tiesi taa Braucu un priecajos.

kasinsh79 07.03.2007 13:12

Jāa, vismaz dīzeļus no benzīnniekiem varēja nošķirt

Jo kas tad ir dīzelim 2.5l motora tilpums? ... Maksāt par to gandrīz 400 Ls ievešanas nodokli? ... ABSURDS! Teiksim, 96.gada A6, kurš LV ir tik iecienīts.

kasinsh79 07.03.2007 13:18

Maardza rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Vai vispār iekš LV ir iespējams dabūt auto no vācijas vai citas Rietumeiropas valsts, bet tādā stāvoklī kā viņš ir atnācis?

Tā kā lēnā garā skatos jauna, t.i cita auto virzienā. Dzīties uz vāciju tā kā negribās - nav ne zināšanu, ne treilera ne vācu valodas....

Bet nu LV tirgotāju pasakas - "ideāls stāvoklis, nesists, 20000 uz odometra 7 gadīgam vāģim jo pensionārs brauca tikai pa weekendiem" utt. arī negribas klausīties...

Gandrīz vai optimāls variants izskatās nedaudz sists auto + piegādes izdevumi. Tad vismaz ir skaidrs kāpēc viņš tiek pārdots un var izkontrolēt kā tiek salabots. Bet vai tas ir iespējams?

Nu ir taču cilvēki, kuri piemēram no tās pašas Vācijas Tev sadabūs kādu tik auto nevajag - sistu, nesistu..Zilu, zaļu...

Tikai katram no viņiem ir sava cena par pakalpojumu. Konkrētu piemēru zinu par +150Eur par auto atrašanu un vēl + treilera izrevumi - apm. 350-500Eur par auto.

Ja Vācijā ir mērķis atrast petiešām LABU auto, tad aizmirsti par lētu cenu. Būs daudz dārgāk nekā pieņemts redzēt pie mums, ja nu kas

Un par tām izmaksām - treileris maksā jau 500 eiro (lētāk vairs neatrast)...

Un vēl gribētu redzēt to PĀRDEVĒJU, kurš par savu pakalpojumu prasa 150 eiro Saņemsi tikko no Vācijas (caur Lietuvu)

Es prasu min 500 eiro no Vācijas (tālās, nevis tuvējās Vācijas).

Un arī man netrūkst darbiņa...

kasinsh79 20.03.2007 16:06

Praktiski jauni oriģināli grafītpulētie AEZ lietie diski 7,5 x 16 - der jaunajiem Toyota Corrola, Avensis - varbūt arī citiem

Pirku jaunus par 90 Ls/gb., tagad cena par komplektu 4 x 60 Ls = 240 Ls

Reāli gaumīgi izskatās.

Bildes arī ir:

foto.inbox.lv/...

Mob.: 29489739

kasinsh79 13.04.2007 15:06

Nu nu ...

Es braucu ar 03.gada AUDI A4 2.5TDI (163zs) ar Multitronic kārbu, nesūdzos nepavisam nemaz

Kas man patīk:

- jauda, dinamika

- Multitronic ātrumkārba - tā ir fantastika! Bez pārslēgšanās momentiem, zibenīga reakcija uz gāzes pedāļa nospiešanu, braucot pa šoseju un strauji apdzenot

- ļoti kluss, labs akustiskais komforts

- izcili zems patēriņš (6.7 - 7.3 litri vidēji, ar bāku bez problēmām ~900 - 1000 km)

- dizains autiņam diezgan mūsdienīgs

- ekstras (nu labi nopakoti šie modeļi)

Kas nepatīk:

- maz vietas salonā (diemžēl)

- Multitronic nelabā slava ar visām izrietošajām sekām

- Kasko summa (600 Ls gadā bez pašriska)

Tā nu izskatās. Manējam oriģinālie 147tkm, nav bijis sists vai kā citādi mocīts. Paņēmu tepat Rīgā, AUTOWELT.

Kopsummā esmu apmierināts. Braukšana patīkama.

kasinsh79 16.04.2007 16:03

Nenobraucams dzinējs.

Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.

Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.

Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )

kasinsh79 17.04.2007 0:36

anonimikis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Nenobraucams dzinējs.

Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.

Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.

Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )

tikai nesaki, ka pārdevi ar 700K uz odo

Uz odo bija 300 tkm To latvieša cilvēks ar mokām sagremoja...

kasinsh79 09.05.2007 22:25

Izlasi manu skarbo pieredzi Redaktora ieliktajā linkā

Redzi sakritību?

kasinsh79 10.05.2007 11:26

to cybercannibal

cik prasīsi par MB Sprinter Maxi busa pulēšanu (krāsa balta)?

Ilgi stāvējis zem liepām, līdz ar to visādi nenomazgājami notecējumi.

Autiņš 3 gadīgs, vajag, lai būtu kā jauns

kasinsh79 14.05.2007 10:52

andzha rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: to cybercannibal

cik prasīsi par MB Sprinter Maxi busa pulēšanu (krāsa balta)?

Ilgi stāvējis zem liepām, līdz ar to visādi nenomazgājami notecējumi.

Autiņš 3 gadīgs, vajag, lai būtu kā jauns

... vai arī- tikko no Vācijas

Šamo savam sievastēvam atvedu Tā ir cita situācija.

kasinsh79 14.05.2007 11:01

viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?

Nu es varu tev piedāvāt patiešām LABU un oriģinālu, nesistu un nenodzītu A6 2,5 TDi 140 zs, universāli, tumši zilā metalika krāsā, ļoti patīkami aprīkotu (pilna elektropakete, klimats, kompis, lietie diski, jaunas riepas utt.) - viens no pēdējiem izlaistajiem vecajiem A6 modeļiem - 09.1997.gads.

Un oriģināls noskrējiens 287 000 km, pilna visa ekspluatācijas vēsture.

Katrā ziņā, zinu ko tirgoju, nekas tur nevibrē, nedūmo un negrab. Zināšanai - autiņš ar oriģināliem 300 tkm parasti izskatās kā Rumbulā tie ar 120 tkm

Varēšu arī atrādīt, zvani:

+371 29489739

kasinsh79 20.05.2007 21:02

Nu puis, nav jau tik traki

Ne jau RAAP šajā gadījumā palīdzēs, Latvijā ir tikai viens zināms MULTITRONIC serviss un atrodas tas tepat Rīgā, Ģertrūdes ielā.

Viņiem ir laba pieredze tieši ar šīm kārbām, izmaksas max līdz 1500 LVL (ja taisa kapitālo remontu). Tam visam būs garantija un bezproblēmu braukšana pēc tam!

Kontakti servisa bosam: 29485790, 7288038

Iespējams, ka kāda nedēļa būs jāpagaida rindā. Pēc tam remonta ilgumam teorētiski nevajadzētu pārsniegt 2 nedēļas.

Kādi vēl 4400 LVL no AR Ja ir aitas, tad ir arī cirpēji

kasinsh79 20.05.2007 21:11

Nu jā, piebildīšu, ka arī manam jaunajam pirkumam tas pats liktenis - Multitronic kārbai kaputt

Tikai man Autowelt A2 kompensē pusi no remonta (tipa moraļņiks laikam) un tādējādi no savas puses ieguldīšu 750 Ls... Lai arī uzskatu, ka man tādu iesmērēja jau pērkot. Viņi, protams, apgalvo pretējo.

Es jau arī sastresojos, AR ceņņiki kosmoss

Labi, ka tā..

Par tiem Multitronic automātiem - bauda braukt, kad iet, taču reāli dārgas izmaksas remontējot. Šobrīd monopols tirgū, kad parādīsies konkurenti, tad cenas kritīsies.

Starp citu, ja kādam liekas, ka AR var visu, tad tie ir maldi. Man nodiagnosticēja, ka viss perfekti. Tikai pēc pāris tūkstošiem parādījās pirmie simptomi (ļoti līdzīgi kā Karlsones gadījumā) - paātrinoties nereāla vibrācija, sitieni ik pa laikam. Nu skumji, ko lai saka.

Katrā ziņā atceramies - Multitronic IR REMONTĒJAMI, izmaksas līdz 1500 Ls

kasinsh79 21.05.2007 11:01

Respect

Cik sapratu, nebija viegli. Toties saproti pats - labas ziņas izplatās ātri! Gaidi klientus

kasinsh79 23.05.2007 17:35

Kāds varbūt zin, kur var nopirkt saules sargus, ko piestiprina sānu logos? Tādus tumšus, tipa kvadrātainus.

Citādi mazajai čiepai saule spīd acīs un no brauciena vairs nekāda kaifa

kasinsh79 23.05.2007 18:16

Nagribu nakū tūnēt

kasinsh79 31.05.2007 10:58

Ietiepīgs pārdevējs

Ja gribēsi pārdot tā nopietni, tad gatavojies nolaist cenu. Iesēdies tev tas autiņš jau kādu laiku, diemžēl tāda ir Latvijas auto tirgus specifika - cenu turēt var tikai tāds pārdevējs, kuram nav sapratnes par cenām vai arī, ja patīk pārdošanas un atrādīšanas process... Vai, ja tas galīgi nav steidzami

kasinsh79 31.05.2007 11:01

Vēl vienu meistaru ieteikšu - Lielvārdes 130, Rīgā, privātā garāžā lielā garāžu kooperatīvā. Gan remontē, gan uzpilda. Cenas ļoti demokrātiskas. Mob. 29689564

kasinsh79 31.05.2007 11:03

P.S.S. Gvidis piesolija pa 40LVL + Dzīvā rinda Afigetj čalis kāš

GVIDIS vispār ir sviests, kā var strādāt ar dzīvo rindu tāda pieprasījuma gadījumā

Starp citu, ar visām kosmosa cenām štelles džekiem iet labi, uz remontu var sarunāt ne ātrāk kā pēc Līgo svētkiem ... Spriežam paši

kasinsh79 03.06.2007 9:45

Tieši tā, ne jau uz visiem tas attiecas. Manu paziņu lokā vairākiem bijuši V6 TDi, ar remontiem nav nācies saskarties. Pats jau labu laiku esmu rūdīts šo motoru fans Viss rullē, tikai regulāras eļļas maiņas un braukšanas vaina.

Par V6 TDi ar 180 zs - ļoti ass, ļoti atsaucīgs un dinamisks, tajā pašā laikā diezgan ekonomisks savai jaudai. Tagad tādu tirgoju, ik pa laikam pabraucu un kaifoju, mans V6 TDi ar 163zs netiek līdzi tādā tempā

Varu garantēt, ka šo dzinēju resurss ir stipri virs 200 tkm (kā dzirdu baumas), cita lieta, ja vācietis vilcis pa bāni regulāri uz max ātrumu, nemainījis eļļas nepieciešamajos intervālos u.tml.

Tie, kuri nopērk pie mums ar it kā 180 tkm, reāli ir piedzīvojuši tuvu 350 tkm Un tādi principā arī var nojukt nedaudz pēc šķietamajiem 200 tkm.. Savukārt, svaigākus pie mums atdzen reti - arī tur labi autiņi maksā dārgi - to latviešu pircējam neiestāstīt..

kasinsh79 03.06.2007 9:47

VAZ2101 rakstīja: būtu zinājis nebūtu pircis.... cerams ka tik ātri nenolūzīs... būs jāpārdod

Tas būs pats stulbākais, ko varēsi izdarīt Paklausīt "spečuku" viedajiem padomiem internetā un pārdot autiņu, ar ko brauc un esi apmierināts. Uz priekšu

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti