Valsts varas gaiteņos šādu murgu prognozē līdz 2024.gadam, kad būsim pilnībā atpakaļ pirms Covid ēras sākuma. Ak, jēeee ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Valsts varas gaiteņos šādu murgu prognozē līdz 2024.gadam, kad būsim pilnībā atpakaļ pirms Covid ēras sākuma. Ak, jēeee ![]()
SMS no vēl kāda drauga: Man vakar pazinu aizveda uz slimnicu, Riga vairs nav vietas - aizveda uz Jekabpili
Sorit uz slimnicu aizveda sievu un bernus
Šodien sanāca pačalot ar senu čomu, kurš izstrādā likumprojektus ministrijā (juriskonsults). Viņa pārliecība par Covid ir dzelžaina - milzīgās ēnu ekonomikas dēļ cilvēki nevar atļauties slimot un līdz ar to - sēdēt mājās. Viņi ir spiesti iet uz darbu arī slimi un tālāko mēs redzam ciparos ![]()
valchazzzz rakstīja: Atradu puisi, ar identisku golfa komplektāciju, kopā izbrauksim ar 2 auto vienu maršrutu. Pēc kādām dienām došu ziņu par rezultātiem.
Kur garantija identiskam braukšanas stilam, identiskam skaitam paātrinājuma utt.? Manuprāt,nereāli. Ja vienīgi cilvēks PATS izmēģina otru auto arī.
Tāaaaa. Vienīgais, kas arī man ne īpaši - tie kantainie stūri (panelim, displejam u.c.) - vismaz mīksta materiāla ir.
Tā vairs nav draudzīga cena...
Nesaku hop, bet ļoti iespējams, ka vienu dienu mana izvēle kritīs pirmajam... SUV. Un patlaban (no sasniedzamajiem) visvairāk uzrunā Seat Ateca. Tas tā, ja vienu dienu būs jānomaina Passat B8 pret ko citu.
P.S. Manis paša personīgā pieredze ar VW līdz 90tkm - VW ir absolūti uzticams auto bez reāliem defektiem.
P.S.S. Seat būtu tematiski VAG grupas produkts, kas pilnīgi apmierina.
Zinu vienu Maisteru Rumbulā, kurš ir patiess "zelta rokas"
Tāāādas konfektes prot no reāla mēsla uztaisīt, ka pilnīgi mute vaļā. Gan nezinu, cik ilgu laiku tas salons tā arī izskatīsies, bet redzētais liek vīra darbu vērtēt ar izbrīnu. Nu, jā - viņš arī visu Rumbulas piedāvājumu uzfrišina ![]()
Es. Esmu skatījies vairākas intervijas ar Zviedrijā dzīvojošiem cilvēkiem, arī mans kaimiņš burtiski pirms mēneša bija Zviedrijā - braukdams teju visai valstij cauri ar auto utt. Viennozīmīgi, ekonomika tur būs mazāk iedragāta nekā citur. Un neticami, pašos zviedros neesot ne intereses par šo sūdu runāt (bīties), ne citādi satraukties. Ierastā dzīve - varbūt tikai tagad kas mainīsies.
Draugs, tas nav mīts. Atbilde ir augstāk, citādi neatmaksājas neko šurp vest - auto pašizmaksa būs dārgāka par apkārtējo auto tirgus cenu ![]()
Man te viena doma, valdībā izskatās, ka nopietni kāds pieļauj arī uz kādu posmu "slēgt visu". Kāds vēl salīdzina ar attīstīto Eiropu kā piemēru. Viss jau būtu vēl plus mīnus realizējams (lai arī esmu kategoriski pret), bet LV jau nu noteikti nav naudas 80% algu izmaksām arī piespiedu dīkstāves gadījumos pilnīgi visiem (arī Gausam Airbaltic vai lielajiem bosiem vasts uzņēmumos) utt. Pieļauju, ka LV drīzāk ļautu cilvēkiem badā dzīvot nekā piegādāt pārtiku uz mājām kā valsts atbalstu. WTF, kā var kas tāds ienākt galvās te, LV? ![]()
Esmu gan redzējis, kādus pāris desmitu treileru vienā placī. No kuriem apskādēti - gandrīz visi auto. Tur tos ātri izķer pārpircēji, kam uzdevums tikai savest kondīcijā, lai pārdotu... naivajam LV pircējam (piemēram).
Labi, nepiesienies vārdiem. Absolūti lielākā daļa tiek atvesta ar virsbūves defektiem (nav jābūt traki apskādētam) un ar milzu nobraukumu. Esmu redzējis, kā LV meistari no tādiem uztaisa konfektes, tā, ka pat dīleri neko nespēj pateikt.
Vnk neatmaksājas vest šurp ideālu auto ar mazu nobraukumu vai bez avārijām. Tāds te izmaksās min +1,5-2k eur virs LV tirgus cenas (LT dēļ).
Vācijā tas sauktos UNFALLWAGEN, pie mums - krāsots spārns ![]()
Tas ir labs jautājums. Ja arī dīleris neatklās nekā tāda, tad jau auto nav ne vainas, ne tā?
P.S. Pieļauju, ka atklās gan globālas negadījuma sekas.
Man nav statistikas, bet ir dzīves pieredze. Ja tu zinātu, no kurienes ieved absolūti lielāko daļu auto un redzētu, kādus tos atved uz Baltiju, vairs pats nebrīnītos.
Teorētiski, jā. Prakstiski - teju nereāli. Vēl vairāk, ja tas EV ir jaudīgs un ir kaifs iemīt grīdā.
Ir gan liela daļa pircēju, kam pajauns auto = bezmaz vai garantija tam, ka tur viss kārtībā. Tad neko, visticamāk, cilvēks brauks vēl ilgus gadus, neko pat nezinādams. Te vietā teiciens, mazāk zini - ciešāku miegu guli.
Interesanti, vai Nippon pateiks testētājam (pircējam), kas ar to auto darīts? Jo, no malas izskatās varen glīts auto ![]()
Visvairāk mani fascinē cilvēku bailes iegādāties tādu (sistu, sataisītu) auto, bet absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem ![]()
Nav būtiski. Par milzu laimi, aizvien vairāk cilvēkiem atveras acis. Nekrīt mirušie uz ielām, nav tas mēris v.tml. Būs labi vienu dienu. Visiem labu veselību ![]()
Tas ir 100%, ka mākslīgi radīts vīruss.
Latvijā dzied pēc lielāku čiekuru ieteikuma. Te objektivitātes nekādas.
Varbūt, vien es nenoliedzu pašu slimību
Es apšaubu globālos apmērus tieši tā, kā mediji pasniedz. Īpaši jau Latvijā.
Intuīcija apgalvo, ka mums pūš ![]()
Jaunos vairāk pērk benzīnniekus, tam varētu piekrist. Tomēr jauni auto nav pārsvarā Latvijā. Turpretī lietoto auto tirgū benzīnnieku ir absolūts minimums. Tad jau sanāk, ka arī ievestie lietotie aizvien vairāk benzīnnieki pēdējo gadu laikā...