Mani priecē tas viss
Apskatīju arī apakšu, viss teju kā jauns, neviena rūsas pleķa v.tml. Arī par piekari prieks, traki mums ceļi kā nekā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mani priecē tas viss
Apskatīju arī apakšu, viss teju kā jauns, neviena rūsas pleķa v.tml. Arī par piekari prieks, traki mums ceļi kā nekā.
Tad nu tā, tikko izieta TA pirmo reizi Passat, pilnīgi nevienas piezīmes un nākamā apskate - vien 2021.gadā (jo neviena atklāta defekta) - esmu nobraucis 61,5tkm divos gados (un man likās, ka braucu daudz - izrādās - nekā) ![]()
Pilnīgas muļķības
Vāciešiem nekā tāda nav (frančiem gan ir). Visi dīzeļi darbojas ziemā bez stresa. Ja grūti pielaist - jāmaina kvēlsceces utt. ![]()
Joprojām uzskatu, lielisks auto, kad viss tehniski tip top, tomēr ārkārtīgi traucējoši un būtiski - dārgi, kad vēlies visu paveikt uz ![]()
Šodien sanēmu atpakaļ no Moller Krasta savu Passat, kur tam krāsoja buferi (saskaņotais paziņojums bez pašriska) un arī vienas durvis (pld manas māsas puikam, 140 eur pašrisks). Varu apgalvot, tagad auto pēc nepilniem 2 gadiem Baltijā vairs nav nevienas buktes vai skrāpējumu
un mani priecē arī vizuāli pat ļoti
Viela pārdomām tiem, kuri meklē 10+ gadus brauktu auto ar oriģinālo krāsojumu v.tml.
Gadījās apskatīt T-Cross Moller auto salonā. Speciāli meklēju nianses, kas te aprakstītas kā auto nomelnojošas. Ok, jāpiekrīt, ka panelis izskatās lētāk nekā, piem., Tiguan vai Passat. Es teiktu, uz mata kā VW Polo (blakus stāvēja, varēja viegli salīdzināt). Citādi baigi jau nu līdzīgs visai VW saimei. Vienīgi man šķita pamazs auto
![]()
Es esmu "beigts" no tiem apkārtējiem hibrīdu nīdējiem
- patīk vai nē, hibrīdi ir pavisam tuva un pieļauju, ka masveida nākotne. Tas ir benzīns, kas piedevām ir ekonomisks benzīns. Īpaši jau pilsētā. Ja akcijas laikā (piem., kas tāds bija Toyota) hibrīds ir līdzīgā cenā ar benzīnu, tad nav jādomā - hibrīds ir n reižu pārāks. Tas pats testētais Camry hibrīds bija ar 218 zs, kādam tiešām liekas, ka tāds auto ar sliktu dinamiku? Muļķības. Mainiet savu novecojušo domāšanu.
Neglaimo sev
P407 viennozīmīgi nevienam nevajag. Savulaik pat P508 varēju pat neslēgt ciet.
Nedomāju vis, ka 3008 ātri pārdosi. Noteikti tāds B8 būs ātrāks darījums. Kad tirgoju savu P407, mēneša laikā bija tikai 1 (!!!) zvans, un tas cilvēks arī to auto nopirka. Cik skatījos, mans ex P508 arī stāvēja Forum auto teju gadu. Nopirksi ar domu, ka naudas pakāsiens būs ar milzu cipariem.
Būs jau labi. Lasu tādu kā cemmi Tavā komentā par manu situāciju gan
Es te par jauniem auto vedinu aprunāties, nevis par niansēm, kas kuram pieder vai kā tērējas līdzekļi.
650 rakstīja: Šis nu gan ir interesant, tuvākais lietotais reāli nopērkamais 3008 pēc ss sludinājuma ir aš 15tā gada ražojums.Bet jaunāki 3008tie rīgā un apkārtnē ir reāli pilna iela.Un tad ssā apskatamies, cik ir pārdošanā izliktu 2017-18g pasātu b8....Jā.
tu taču neesi vientiesis... cik populārs ir Passat pret P3008
Neredzu kopsakarības.
Ir pieredze gan ar lietotu LV pirktu 407, gan garantijas 508. Nekā jauna, elektronikas ārprāts
![]()
Es vairs jaunu Peugeot noteikti nē. Ja reiz pat dīleris par tādu auto iesmīn, ko tur vēl piebilst. Īsumā, elektronikas ķibeles tracina, bet novērst tās nozīmē garantijas servisu vai pamatīgas izmaksas pēc garantijas. Citādi auto ok gan dizainiski, gan braukšanas komforts utt.
Tas gan varētu būt līdzīgi arī ar sievietēm. Instagram skaistules īslaicīgi - varbūt. Kā sieva - pld, nē ![]()
Galīgi neslikti tādu spridzekli dabūt uz vairākām dienām
![]()
Ar Eiropas degvielas cenām tādam popularitāti te nesaskatu nekad.
Kurā vietā te kaut kas nav tā? Nav klasiskās bultiņas? Ir. Nav klasiskā tahometra? Ir. Cik var tirst bez sajēgas?
"bomžu prēmiums" - te viela pārdomām par msh prāta spējām, ja reiz izsakies par aktīvo displeju tik pārliecinoši nicinoši ![]()
Domājams, ar šādu reālu argumentu var likt punktu raudāšanai par hibrīda neizdevīgumu ikdienā (ja iegādājas lietotu). #Kruta ![]()
Kā var tā spriest, baumas saklausījies, ja? Man ģimenē Prius ir bijis, super feins auto. Konstants 5,8l patēriņš, brauc pilsētā vai ārpus pilsētas. Kā tagad atceros, pilna bāka toreiz sanāca kādi 45 eur tikai, bet pats būtiskākais - nobraukt pilsētā sanāca kādi 650km+ ![]()
Nav vis tā
Arī ārpus pilsētas patēriņš ļoti priecēja. Pirms kāda brīža Horvātijas piekrastē (ne pilsētā) tāds liels auto Camry hibrīds tērēja ap 5 litriem ![]()
Esmu savulaik manījis šādu leišu meistardarbu. Fenomenāli ekonomiskā braukšana jau sanāk gan, bet vai tiešām tam kāda jēga?? Prius jau saknē ekonomisks.
Gludi būtu jebkurā gadījumā, vien pašrisks 140 eur ![]()
Vismaz gan If, gan Balta arī reāli izmaksā atlīdzību/sataisa servisā. Nupat If saskaņoja Kasko tāmi Passat (stāvvietā blakus džips pamatīgi saskrāpēja bufera stūri) pat, auto neredzot. Elektronisks iesniegums, Moller apskate un tāme, zibenīgs If akcepts un gaidu servisa pierakstu jau. Tā kā saskaņotais paziņojums, arī pašriska nebūs.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Par ko ironija? Protams, arī citiem līdzīgi. Postējiet arī savu pieredzi