Lauksaimniecības dīzeli citi kurina uz nebēdu! Man ar bija pieejams, līdz brīdim, kad likvidēju savu fermu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lauksaimniecības dīzeli citi kurina uz nebēdu! Man ar bija pieejams, līdz brīdim, kad likvidēju savu fermu.
Skaidru naudu viņi ņem pretī?
Neste vai Virši. Statoil nepatīk, priekškam maksāt vairāk?
Man tik ziemas riepas tādas švakas palikušas, laikam jau jāiepērk jaunas...nākamajam ziemām!
Jācer, ka vēl būs ziema...
Gaidam info!
Par cik tas ir man pie mājām, varētu piedalīties, tik man arī nav iemaņas braukšanai trasē, bet pamēģināt varētu! Kasko man arī diez vai sedz trasē radītos zaudējumus, bet kas neriskē, tas nebrauc pa trasi
Nu ar to bobiku Es negribētu ikdienā braukt, izņemot protams, ja dzīvotu meža vidū un būtu lielas fermas īpašnieks!
To Es tomēr nesaprotu - 2L dīzeļdzinēja cena 73000Eur!?!
Liekat cik spīdīgas hroma restītes gribat, bet par šādu cenu Es viņu nekad nepirktu, par tādu ciparu var nopirkt mazlietotu da jebkādu AUDI, kaut vai S8!
Nortel rakstīja: Šorīt parādījies jauns varonis - DP-222. Šis jau pārkāpj pārliecinoši, bez problēmām no tikai pa kreisi, zem sarkanā, bez pagriezieniem aizbrauc pa labi.
Pārkāpēju tops šajā vietā:
AK-741
KA-7777
DP-222
Drīz varētu parādīties video rullīši par šo tēmu.
Vecs S klases mersis lien, brauc parasti pēc astoņiem. Vienreiz viņu uzaicināju izkāpt...negribēja.
GB12 rakstīja: OK... laikam tiešām ļoti sen neesmu tur braucis, kaut gan to krustojumu šķērsoju minimums 2 reizes katru dienu.
Tad jau Jūs no mana rajona
Forumā aiziet reklāmas kampaņa...?
Neņem viņu galvā, viņa virsotne ir 90 gadu auto un viņš nespēj saprast, ka cilvēki vairs ar tādām nebrauc, nemirkst eļļā līdz elkoņiem garāžas bedrēs.
Saprotu, ka bīdi zinātni, bet cilvēki ar čipošanu saprot nedaudz vienkāršāku procesu, kā Tevis pieminēto, tā ka paturi to pie sevis, neviens te sacensībām auto negatavo!
Pie reizes muļļāt visu laiku gudrības par motoriem, ar kuriem sen gandrīz neviens nebrauc! Nu šaubos vai kādam vairs interesē, kā nočipot veco S2 motoru, kam tādi vairs ir???
Mēs, kas esam izauguši un izdzīvojuši Kamazu, Mazu, Ikarusu ēru, akmeņogļu kurtuves, gan jau izdzīvosim arī izravētu kvēpu filtru ēru.
Tad jau Sharans nav diezko ekonomiskāks par Zafira.
Es esmu par čipošanu, bet tas, ka tie čipotāji ir dažāda līmeņa, tas fakts! Nesaprotu to stulbo filtru jēgu - traucē tik
Problēma ir tajā, ka katrai mašīnai ir jāizstrādā individuāls regulējums, mums tik pārsvarā iemauc kkādu standarta programmu un aiziet.
Manējam ravēja nost vadības bloku, sūtīja infu uz Holandi, tur sagatavoja failu, (vēl bij ieteikumi, ko pamainīt), tad to iekačāja vadības blokā...un auto dinamiskie rādītāji izmainījās uz labo pusi!
Tikko veicu reisu Suwalki-Rīga, kruīzā turot ap 115-120km/h, brīžiem iesēžoties aiz fūrēm, brīžiem ar strauju paātrinājumu viņas apdzenot, kad tiek sasniegti ap 150-160km/h, patēriņs uz kompja bija 5,7L!!! Bākas metodē mērot, gan jau biš virs 6 savāktos. Motors 3L Audi 2010.g.
Ar otro auto kam 2L motors, tādos skaitļos nu nekādi neiebrauktu, turot tādu ātrumu.
Manā izpratnē tādi, kas jauni sākas no 60K, respektivi X5, Cayenne, utt. līdz S klasei.
Galvenais ka to dara cilvēki kam 10K ir, varētu teikt, kabatas nauda.
Attīti 20K būtu maza bēda, tas auto tehnisko stāvokli daudz neietekmē, realitātē tin 200K un vairāk!
Protams, tā nav atbalstāma rīcība!
Es zinu, ka biezo auto īpašinieki koriģē nobraukumu visu laiku, jo tas būtiski ietekmē to cenu! Piem vienu apkopi uztaisa pie dīlera, otru jau savā servisā, pie reizes piekoriģējot nobraukumu, tad atkal pie dīlera...kurš atkal fiksē esošo nobraukumu datu bāzē! Tirgojot...stàsts visas apkopes pie Dīlera, kurš arī to apliecinās! Kaut kādas +100K ir patiesībā noskrējiens...bet tiem auto tas cenu maina būtiski! Vai ir 100+ vai 200+
nē, vienkārši tām lamatām pie 200K rodas tik daudz problēmu, ka visa mašīna jāpārlasa, sākot ar kārbu utt.
Ieteikums ir labs, bet Es šitā baigi iegrābos Voyager pērkot, plīsa viss kas vien var plīst, kaut nobraukums bija zem 200K un bija pirkts jauns TC motors, laikam nepaveicās.
Reizēm šādi var labi nopirkt premium klases auto, kas jauns ir pirkts šeit, vecums ap 5 gadi, cilvēks pērk jaunu, dīleris dod piem 20K par viņu, cilvēks ieliek 21K ss.lv, kaut atvilkt tādu no DE ar nobraukumu pie 100K izmaksātu vismaz piem., 24-25K, tas ir ideāls pirkums manā izpratnē!
Arī tais ārzemju portālos mēdz būt kruķīti auto un neminēts par avārijām, bet tur ir cerības iegūt patiesus skaitļus un faktus. Sākot jau ar Mobile.de, nekam vairs nevar ticēt!
Pērkot auto ar skaidru vēsturi+atvešanas izmaksas, viņa cena parasti sanāk dārgāk, nekā tāds modelis un gads ss.lv tirgojas, tā ka secini pats, cik te ir godīgi, vēl jau klāt jānāk tirgotāja peļņai, kas parasti nav mazāka pa 500-1000Eur, ja baigi vajag piķi tad atmet to summu.
Ir vienam paziņam ar 3.0L benzīnu ar kompresoru, 340Zs, 2013.g,, aizmugures piedziņa, vidējais patēriņš ap 11-12L, ir apmierināts.
Vienkārš M5 320+ km/h ???