kurbads
jāņparka pusē.
ja ir nost siksna, tad būtu vērts laikus tādu siksnu atrast un pačekot gultņus kompresoram.
a pati pārbaudīšana nav sarežģīta. bišku iepūš aukstumaģentu, tā lai kompresors ieslēdzas un tad "ošņā" ar to degunu. i vyss.
kurbads
jāņparka pusē.
ja ir nost siksna, tad būtu vērts laikus tādu siksnu atrast un pačekot gultņus kompresoram.
a pati pārbaudīšana nav sarežģīta. bišku iepūš aukstumaģentu, tā lai kompresors ieslēdzas un tad "ošņā" ar to degunu. i vyss.
varētu zvanīt pa tiešo aukstummeistaram aleksandram un sarunāt sistēmas izošņāšanu - dev, div, sept, ast, seš, dev, nul.
kurbads
līga-z. viņu meistars mainīja, to kas maināms. tad viņi sazinās ar aukstumspecu, kas diagnosticē un uzpilda. bet ! vispirms, protams, aukstumspecs vajadzīgs. viņam ir tāds elektroniskais deguns, kas atrod noplūdes vietu. vispār, būsi šaipusē, padod ziņu.
nupat vectrai b saveda kārtībā ac. uzpilde - 29, darbs - 25, kompresora blīvslēgs, blīvīšu kompl., kaut kāda eļļa - 27.
tātad kopā - 81 ar visu pvn. valmierā.
slēdzī var nomainīt lampiņu.
262 $ - baigi precīzi nosaukuši cenu. vai tik nav gaišreģi?
man domāt, drīzāk, batonstūmēji.
kaut kā nejauši biju iedomājies, ka tikai man vienam prāts nenesas uz darbu.
eh, būs man ar jāaizbrauc uz by.
ķaga k extrimu ovlaģela mnoju.
acimredzot prioritātes ir mainījušās. uzreiz pēc manis nostopēja džeku, kas varētu būt vācietis vai anglietis, nu, eiropiešu nacionalitātes pārstāvis. a, moška milicis trennējās, moška, vienkārši, garlaicīgi, jo kaukāziešus uz ielām nemana. tie visi tirgū pārdod fruktus, ovoščus, pomadorus.
biju aizbraucis uz maskavu. bet kurš, gan nevar aizbraukt uz maskavu? bet es pilsētas centrā, trotuāra vidū izgāju dokumentu pārbaudi un pilnu šmonu - somu, ķešas, + erogēno zonu apčamdīšana. izjūtas asākas darīja pret vēderu notēmēts mazais kalašņikovs. žēl, ka miličiem nedod lielos kalašus, jo man patīk baudīt lietas pa pilnu programmu.
līdzīgus degmaisījuma ievirpuļotājus lika žiguļiem un citiem auto jau sen, sen. kurš to var atcerēties, vai bija kāda jēga, vai ne?
izskatās pēc vienkārša maiņrezistora par pārdesmit santīmiem gabalā, ar spīdīgu puļķi.
kāpēc izskatās - tā arī, ir!
nebija nekā īpaša. vienkārši, tā kā kolektors ir no čuguna, tad arī metina viņu izmantojot čuguna gabaliņus kurus, mērc kaut kādā baltā pulverī. un lēnām atdzesē, lai šis neplīst. jebkurš pieredzējis metinātājs ar to tiek galā.
ja ir saplaisājis izplūdes kolektors, tad turbīna nevar strādāt uz pilnu klapi. iespējams, tur tā vaina kāpēc nav vajadzīgā uzrāviena.
es ar metinātu kolektoru nobraucu 6 gadus un nekāda vaine.
a lūst viņi no sitieniem pa izpūtēju. atpakaļgaitā dodot, ja uz ceļa kas mētājas utt.
ja klona maizes kukulim līdzīgs, tad tas varētu būt radiators.
bet ja ģeneratoram līdzīgs, tad kompresors. bet kompresoram ir ļoti attāla līdzība ar klona kukulīti. tad kā būt? ko domāt?
bet varbūt tas ir parasts ventilatora matorītis?
variantu daudz.
nu, bet, protams.
eh, tie bija labi laiki! žēl, ka nepaspēju pilnībā izbaudīt.
ja reizē ar instrumentu koku izaugtu arī pacēlājs, tad būtu super
nē, nu tas točno!
reizēm nagi niez kaut ko tādu padarīt. izbaudot pielaikot un pieskrūvēt, piemēram, jaunu izpūtēju, vai ko citu. jo kopš pasēju instrumentu komplektu un lietoju firmas auto, tādu iespēju nav bijis.
izpūtēju nomainīt - tas pats, kas šefpavāram ūdeni tējai uzvārīt.
dubļeniekus taisa no dielektriskajiem paklājiņiem.
lēti un sirdīgi.
nu, jā! bet, 412 mosim mators ir kopēts no bmw.
nē, es nezinu vai 9000, vispār, ir čaulas. es izstāstīju principu.
bet, ja ir, tad ir tā, kā iepriekš rakstīju.
vairāk izdilst pirmais cilindrs motoriem, kas novietoti gareniski. ziemā tas papildus dzesējas ar auksto gaisu. līdz ar to, sliktāk eļļojas un vairāk nonēsājas.
a, nomainīt var, tik cik vajag. labāk jau komplektu.
lai būtu kā būtu, kaut kas taču būtu, jo nekad nav tā bijis, ka nekas nav bijis. lielīt ir palielināt, jo lielīšana dara lielu - šveiks alias j. hašeks