Sretsked rakstīja: Nu skorpis ir skorpis- MĒSLS. Vecais vēl cik necik, bet 'jaunais' riktīgs sūds ar 'gribu būt mersis' lukturiem.
Pabraucu ar to kulbu, nu i nafig tādu tarataiku,tālāk no tādiem brīnumiem.
Siera arī bija tāds riktīgs moskvičs.
NU, nu sākas!!! Ar ko ta atšķiras vecie Skorpji no acainajiem Begemotiem?? Ar savādākiem lukturiem un bamperiem un pāris moldingiem! Viss. Benzīnnieki, ritošā, utt viss tas pat. Tikai dīzeli pamainīja uz itāļu "brīnumu" un pamatīgi iegrābās.
Šķiet ka atkal sāc runāt par lietām par kurām nezini! Daži 10 km nav "zinu par mašīnu"!
nu xz. cik par acainajiem ar nav dzirdeets -detaljas daargas esot, birstot, uttp. koroch, pavisam nelaagas atsauksmes, saliidzinot ar vecajiem skorpjiem. pats gan shai jautaajumaa neesmu iedziljiinaajies, bet pienjemu, ka duumu bez uguns nav.
nu tas 2.9 cosworth atmosfeeriskais - jaa, nav sapnju kalngals.bet 2.0 turbokosis ir megamanta. taapat kaa attieciigi sierra un escort cosworth. escort rs turbo - mazaakaa meeraa, beta arii rulz. tie jaunie atmosfeeriskie uzgrieznju spainji blakus nestaav, imho.
draco rakstīja: nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....
es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava
nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....
nevis gandriiz ka kraviniekaa, bet tieshi. jo tas ir kravas auto. ar visu no taa izrietosho, manis augstaak uzskaitiito
es vismaz ar atego esmu braucis, un redzu kapitaalu atskiriibu starp shamo un tranziitbusu. tu, raadaas, nearko braukaajis neesi, taapeec meegini te spriedeleet peec principa "a man liekas, ka..."
es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava
nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....
man cita probleema - gjimene nesalien iisti nesalien. suns viens pats, maita, daudz vietas aiznjem, nu i attieciigi univeraalaa miinus kravas nodaliijums vietas vairs nefiga nav. bet nu iespeeja reizeem bez piekabes atvest 2[ vairaak cementa maisu reizee un so ar ir laba fiicha. bet tas labi ja dazas reizes gadaa...
man tie briizhi sasytaada 90% laika. taa ka praatiigaak buus nomainiit, un miers, imho. vieniigais, busu vauirs garaazaa fig dabuusi - tur vaartu augstums 185 cm
nu, ja VISS ir, ta jau vairaak neko navaig pirkt. ieguldiitu shiis liekaas 100 stukas kosmiskaas attiistiibas fondaa vai tml - lai cilveece aatraak tiek uz meenesi un marsu
PS a kas, tibetaa ir vakantas vietas? cik maksaa? vai tranziitu iedala?
nu nav, nav man kulta uz auto. agraak jaa, neatteiktos no rs cosworth. kaut gan arii tahga buutu interesanti izbraukt ar ford rs200... bet nu tas taa - sapnju liimeniii. praktiski man vaig tranziitu. un veel veco 93 - 00 - ibo tur veel jams taisiits ar veco filosofiju, diizelji tur gadaas vecie labie - bez jebkaadas elektronikas, da i citaas sfeeraas tas auto ir tiiri ok. atskiriibaa no tiem pat jaunajiem tranziitiem. un visa cita jaunaa.
Sretsked rakstīja: Draco, ja tev kontā būtu nu, 100 000 brīvas naudas, arī brauktu ar 93. gada Volvo ?
nea. nopirktu tranziitu vai sprinteri esmu nonaacis pie secinaajuma, ka volvo man mazliet pa mazu.
bet jautaajuma buutiibu sapratu -es atrastu labaaku meerkji kur to naudu noteereet, esi droshs. ,mashiinaa jau nu negruustu. pie kam der arii aizdomaaties par shiis sikoshanas cenu - nekas pasaulee nenaak par velti. visi tie lielie kaaposti - vinji ir uz citu reekjina. un teereet resursus pontiem manaa skatiijumaa ir stulbi. viss ir apmaksaats ar sviedriem, asiniim, uttp - ja ne tavu, tad citu....
a man uz izlaiduma gadu un vecumu transportliidzeklim - poh pilmniigs. es peerku sev t/l peec sev svariigiem kriteerijiem, un izlaiduma gads plikaa veidaa man poh. zato maasiica man gan - kaa dabuuja tiesiibas - taisn kaa deksters - svaigaak, svaigaak nopirka nissan mikru, 4gadiigu, liekas. kautkaads 1.0 vai 1.1 motors, liekas bij. man tai laikaa bija padsmitgadiiga granada 2.8i ghia - nu pavizinaaja vinja mani savaa klaburkastee. pilniigs suuds - ne komforta, ne dinamikas, nekaa...totiers svaigs, jaa gan. lai jau lohi peerk sev svaigos. tai pat laikaa ir gadiijies - ne daudz gan - bet dazaas 1-2 gadus vecaas mashiinaas nesen pabraukt. neko kardinaali labaaku nekaa savaa 1993 volvo 850 vagonaa, atklaati teikshu, nemaniiju. nav nekaadas sajuutas, ka brauc ieksh kautkaa kardinaali atskiriigaa un labaakaa. laikam nestraadaa man iisti placebo efekts. taa ka, kam galvaa veejsh svilpo, lai maina auto kaut katru pusgadu, un priecaajas ka brauc a svaigu, man poh...
un ska, kaadus vaardus zin - "tieksme", "dziives liimenis, "garaaza" - tieshaam vemamma pirms guleetieshanas buus kaadu graamateli lasiijusi, un jams tos vaardus - veselus 4 -buus atcereejies?
koroch, kraties uz savu smilskasti atpakalj, mazais. man pirmaa mashiina tika iegaadaata 17 gadu vecumaa, un domas par autobuuvi man i taadas pat kaa iedgaram. pateikshu veel vairaak - tendences neredz tikai bezsmadzenju urlas, bet to jau ir vairaakums, taa ka neskumsti. bet tomeer pacenties neliist normaalu cilveeku sarunaas...
spilvens shaujot aaraa uzpleesh cheholu no priekshas stuures viduu. nezvai kaads tik vecai un mazveertiigai mashiinai ies to cheholu taa kopaa liimeet un spakteleet, lai nav reedzams, ka spilvens bijis nostraadaajis...
i_edgars rakstīja: Parasti tā runā visi tie kam mammīte ar papuci bērniņam nenopirka mocīti!
nu ja, nuja. vajag jau sevi vismaz savaas aciis attaisnot, vaine?
mociiti man nopirka 13 gados, un braukaaju es ar vinju no 14 - 18 gadu vecuma. vecs iz-jupiter2, kursh peerkot bija bez karburatora, ar nogrieztu vadu kuuli, kursh iet uz faaru - galveno sleedzi, un veel shaadiem taadiem kosjakiem. pats taisiiju, knibinaajos.
bet tie muusdien mochi un vinju brauceeji 90% nav normaali - ar taadu dinamiku un braukshanas stilu vieta ir uz sleegtas spectrases, nevis uz sabiedriskajiem celjiem. bet nu kam es to staastu... juus jau visu nereaali kontroleekjat, paredzat, uttp. sitaas jau citi, kuri nemaak, juus jau ne...
ak jaa, pavisam aizmirsu - gads taki no 93aa, a pavisam labi - no 95taa buutu.
vecajiem diezgan atskiriibas bij, t sk pavisam cita priekseejaa piekare un stuures mehaanisms. vispaar jau kaa apskaties, ko tauta tirgo, taisni izbriins paarnjem - nafiga es savas mashiinas tik labi uzturu un paseeju?
95ais, uz pulkstenja 430 tkm. bet nu nez, vai ir iistais, spidometrus krutiit jau pie mums veelarvien stripri miil mosh i izpildiijums ar pie vainas - volvim ar 340 tkm stuure veel tiiri ok, un grandadai ar nezinaamu nobraukumu ( tur piecciparu odometrs) - ar. a vot tranziitam sadeldeeta. vareetu jau pavazaaties pa srotiem, pamekleet samainjai, bet taa stuure ar gaisa spilvenu iekshaa, negribaas liist iisti...
i_edgars rakstīja: Slinkais, gan manam Pežo TD dīzelim, gan šī gada BeMeVe dīzelim ir vienādas normas. Pie kam manam atmosfēriskajam ir 2,5, bet tam BMW 3,0! Es izeju, bet šie bieži vien nopērk! Kurš vairāk piesārņo? Ja manam ir 69 ķēves, bet šim 300, tad no kura ir vairāk CO2 izmešu??
Cik ir jāpiesārņo dabu saražojot auto, lai katrs sev nopirku jaunu auto ik 3 gadus, un cik ja es lietoju jau 19 gadi?
Palasi topika sākumu - te gāja runa par to ka 4 gadi vecam auto atgāzes ir 9,99!!
kaa pat briinumu iedgars briiziem tiiri praatiigi runaa. ko diemzeel nevar teikt par deksteri - redzams jams tv biezi skataas, un peedeejaas mugurassmadzenju paliekas, kuras i bija, ar ir aizskalotas prom
mums te taga ir pateerinja filozofijas laiks, taapeec taisiit labi, pamatiigi un droshi neviens nav ieintereseets, un attieciigi netaisa. muusdienu klaburkastes neies, kaa taas kas razotas 80 - 90ajos gados - pa 20 un vairaak gadiem. tur viss izreekinaats, lai ar vecu luuzni nebraukaatu, bet aatraak skrietu pakalj jaunai klaburkastei ar naudas zuuksni rokaa. a uz bezjeedziigu dabas piesaarnoshanu, uttp visiem uzdirst
nu i jaunie kveepu filtri ar esot fantastiska uzparikte diizeljiem - viens usa trakers nevareeeja vien sapriecaaties. teica ka agraak, peec duumu skata spoguljos vareej redzeet, ja ar motoru kautkas nav iist labi, ta taga a kveepu filtru nekaadu duumu nav pat ja dd liist pa izpuuteeju aaraa jau...:
sleepnis rakstīja: Nu protams. Ja tas neienes principiālu robu budžetā, tad kapēc nebraukt ar jaunu? Vienkārši uz autoražotāju galvenās mērķauditorijas fona mēs esam nabagi. Tapēc iznāk lēkt augstāk par pakaļu.
Precīzi.
mudaku domas.
vecaas paaudzes auto ( liidz, teiksim 95 /2000 gadam) razoja tie pat autorazotaaji. apkopes cenas, detaljas, piekljuves eertums remontam - nav saliidzinaami. arii t.s. ieprogrammeetie luuzumi iisti veel nebija modee. a taga peeksnji mees esam nabagi, un neesam meerkauditorija. smadzenes te kaadam vispaar i, vai visi tik debilizatoru skataas un gremo?
un ar ko ta taas jaunaas miskastes tik mega atskiras no vecajaam - un veel uz labo pusi? es iisti nemanu. itkaa droshiiba pamazaam aug - tas, protams, pluss. eertiiba - nu. nemanu. konstrukcijas pamatiigums uttp - nu tieshi otraadi. visas, pat cenaas neleetads mashiinas tiek taisiitas kaa meesli - ekonomeets uz visa, uz kaa var un nevar. taisn veemiens naak. bet nu visa taa jaunaa programma uz urlaam, kaa lielaako divaajaino paarstaavju dalju orienteeta, taa ka sapnjojiet vien taalaak par jaunajiem volvo, sangjongiem, mershiem, un citaam klaburkasteem.... es pa to laik pamekleeshu kaadu veel braucamu veco labo diizeli bez jebkaadas elektronikas, un debiilajiem egr-iem a juus tik vairaak straadaajat, labaak 22 stundas diennaktii, lai vareetu apmaksaat kondicioneeshanas sisteemas remontu ar cetrciparu skaitli un kljuudu nolasiishanu un dzeesshanu dzineeja vadiibas blokaa pa triisciparu skaitli - ir tak tik forshi teereet visus "liekos " liidzekljus uz transportliidzekli, taa ka reekinot izmaksas uz nobraukto km taksis liidzaas sanaak kaa taads nabago sabtranss
okta defaultajai 6. bonusmalus klasei riigas rajonaa registreetam 2500kg pilnas masas n1 ( kravas) busam sanaak ap 120 ls uz gadu. celja nodoklis - 72 ls. nu taa, so-so. domaaju, ka okta buus leetaaka...;D
i_edgars rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nu skorpis ir skorpis- MĒSLS. Vecais vēl cik necik, bet 'jaunais' riktīgs sūds ar 'gribu būt mersis' lukturiem.
Pabraucu ar to kulbu, nu i nafig tādu tarataiku,tālāk no tādiem brīnumiem.
Siera arī bija tāds riktīgs moskvičs.
NU, nu sākas!!! Ar ko ta atšķiras vecie Skorpji no acainajiem Begemotiem?? Ar savādākiem lukturiem un bamperiem un pāris moldingiem! Viss. Benzīnnieki, ritošā, utt viss tas pat. Tikai dīzeli pamainīja uz itāļu "brīnumu" un pamatīgi iegrābās.
Šķiet ka atkal sāc runāt par lietām par kurām nezini! Daži 10 km nav "zinu par mašīnu"!
nu xz. cik par acainajiem ar nav dzirdeets -detaljas daargas esot, birstot, uttp. koroch, pavisam nelaagas atsauksmes, saliidzinot ar vecajiem skorpjiem. pats gan shai jautaajumaa neesmu iedziljiinaajies, bet pienjemu, ka duumu bez uguns nav.