var jau itkaa arii pats uztaisiit. bet ja nedaargi var nopirkt - ta leetaak buus nopirkt taki tomeer shajaas pastakastees ar savi smalkumi un knifi ir, kameer to visu izdomaasi un apzinaasi....
VWfans rakstīja: Bet zemes gabaliņš ir ciematā, nevis pavisam laukos - tādos, kur viensētas.
Nu bet tieši par to jau ir sāpe. Kāda jēga dzīvot ciematā? Nav ne ērtības, ko nodrošina pilsēta, ne arī brīvība, ko nodrošina lauki. Īsāk sakot figņa. Der vienīgi cilvēkiem, kam patīk "uz soliņa sēdēšanas un kaimiņu aprunāšanas" dzīvesveids. Bet tādiem nekad nebūs nauda tavas zemes pirkšanai.
+1.
jeegas tuvu nullei imho. pilseetas plusu nav, miinusi ir.
vieniigais labums - savs pagalms kur var tureet mashiinu kaa grib, i municipaalji lapu neuzliimees, i nariks logu neizblieziis....
To var noteikt cakarejoties aizdedzes atslegas caurumā
To ka fords ir seksuāla mašīna tas jau tāpat visiem skaidrs – bet tur ir jābūt advancētam un dikti mīlošam lai čakarētos aizdedzes atslēgā…
A ka tad savadak var uzzinat par sukni?
Ne jau serkocinju metot benzinbakaa
850-ajam benziinniekam degvielas suuknis diagnosticeejas gana prasti - degvielas rampaa, pie sprauslaam, ir nipelis, 1:1 kaa riepaam - njemam kaadu daiktu, ar kuru var meeriit spiedienu auto riepaas, piestepseleejam jamo pie degvielas rampas un meeram. suuknja darbiibas laikaa spiedienam jaabuut ap 3 atmosfeeraam.
bet nu vispaar no shitaadas diagnostikas ja pats "diagnostikjis"
ir nulle auto diagnostikaa un so - imho jeegas nau. lai dzen uz servisu.
Rakstu visu šo tikai tāpēc lai pateiktu paldies Stalinam, jo pateicoties šim komentam sapratu iespējamo iemelsu, kāpēc manam auto tagad pēc eļļas maiņas eļļa spiediena lampiņa izdzest kādu 1-2 sek pēc dzinēja pielēkšanas un nevis jau kad starteris griež. Visas iepriekšejās kādas 14 eļļas maiņas reizes dzinēju vienmēr skaloju, šoreiz uzdzinu auto uz bedres, aizgāju uz pagabu pēc skalojamā un konstatēju ka tas beidzies, braukt uz veikalu bija slinkums, nomainīju tāpāt bez skalošanas.
Nākamreiz mainot eļļu obligāti skalošu un tad skatīšos kas tad notiks ar eļļas lampiņu. Rezultāti zināmi būs rudenī
Skalotāj, uzliec normālu eļļas filtru nevis lētāko sūdu, ja filtrs ir normāls, mošk uzticamajam japānītim eļļas sūknis saka atvadas
ja elljas suuknis teiktu atvadas, visizteiktaak tas buutu pie karsta dzineeja un uzkarseetas elljas, kad taas viskozitaate ljoti ieveerojami kriitas attieciibaa pret aukstu ellju.
tnx, bet dzineejs ar stp fushu jau izskalots. njemot veeraa ka ar veco ellju man cirks saakaas, pirms jauno iekshaa liet - izskaloju ar to flushu, jo probleema jau bija, un sliktaak vairs iisti nebuutu kur. tur uz iepakojum gan raxtitis ka tuxgaitaa jaadarbina.
par elljas lampas dzisshanu tuuliit peec piedarbinaashanas - peec manas pieredzes, taa ir elljas filtra vaina. jamiem tur ir gumija, kas kaa obratnijs klapans straadaa, un ja jamaa netur, laizh garaam ellju, tad tieshi taada fignja ir - peec pielaisshanas n sec deg elljas lampa - kameer visa elljas magistraale aizpildaas.
nu, neviens manu megavolvi veel negrib pirkt?
liidzi haynes graamatu eng doshu. un servisgraamatu
aizgaaju shodien aukstu padarbinaat - briinumaini. kompensatori negrab, lampinja nedeg. darbinaaju veel 30 min peec tam, kad temperatuuras raadiitaajs pa vidu nopstaajaas, un saakaas cirkulaacija pa lielo loku, reizeem uzgaazeejot, tuxgaitaa - viss oki, lampa nedeg, kompensatori negrab. bet ir aizdomas, ja buutu saacis braukaat, viss buutu atpakalj - i elljas lampas degshana, i so.
2pamulkjiem kas tur njirgaajas par elljas deveeja mainjas domu - taa jau ir, jo lielaaks idiots konkreetaa teemaa - dotajaa gadiijumaa auto diagnostikaa - ir konkreets murmulis, jo jams sev liekas jo gudraaks, un skaidraak zinoshs.
peec buutiibas zhe elljas deveejs arii var gljukot dazaadi, un haynesaa pie elljas spiediena lampas degshanas straadaajosham motoram arii kaa viens no iespeejamiem iemesliem ir noraadiits elljas spiediena deveeja defekts.
TDIOTS rakstīja: sorrrī par oftopiku , bet cik liels sūc ira 850ais ( nekā persõnīga) ???
cenas ta incantas -sakot ar ls500 par automātu ,cruise, A/C utt labi nopakotu exemplaru sūta golps bez nekā pat tik nemaksā
zinu ka golps ir vienkāršs kā kuvalda + detaļas ls5,- 'spainis' kā iar to ir seriess 850 volvām ????
a kaadi ir "suudainiibas / nesuudainiibas" kriteeriji?
lieli + ir, manaa skatiijumaa, droshiiba, un neruuseeshana ( tas peec ciinjas ar ruusu uz eskorta )
nu + universaalis saliidzinoshi ietilpiigs. kravnesiiba, tiesa, nav taa lielaakaa - vairaak pa 6 40kg cementa maisiem aizmuguree centos nelikt. kruiizs un automaats ir visai eertas mantas, protams, pierod pie taam aatri.
par detaljaam - nu tur, kaa / uz ko notraapiis. ir daargas, paarssvaraa orig, ir cilveeciigas cenas. bet nu liidz shim man jams saliidzinoshi netika luuzis.aizpagaasgad pirms TA gan naacaas piekaree ap 200+ Ls ieguldiit - gumijaas, dzineeja spilveni, stuures reikas remonts ( nemaz tik daudz neteceeja, bet murmulis tehapskatee kautko vaimanaaja par ekologijas bendeeshan, un ka jaaremontee esot), nu un degv suukni pa 25 ls, liekas, atrestaureetu panjeemu.
njemot veeraa ka nobraucu es ar jamo ap 50k km, man skiet ka ieguldiijumi paarlieku traki nav....vismaz saliidzinot ar man bijushajiem fordiem.
nu i a vaarstiem itkaa viss bij kaa parast - reizeem viens mazliet pagrab, tad paarstaaj.
nomainiiju ellju - uzsildiiju - itkaa viss ok, nedeg lampa.
vejadzeeja te dienaas iedot radiniekam liidz ogrei aizbraukt - jams izbrauc, un peec 3-4 km zvana, ka elljas spiediena lampa iedegusies.
paarbaudiija elljas liimeni un so - viss ok. nu, es padomaaju, spiediena deveejs mosh kirdik. nopirku jaunu nomainjai. bet jams atdzina atpakalj - kompensatori grab jau ne viens - divi, aber vesels bars. lampa deg arii tuxgaitaa. tai pat laikaa ja noslaapee un pielaid peec paaris min, tuxgaitaa lampa nedeg. kompensatori taapat grab.
xz kas tur i, bet seviskas veeleeshanaas cakareeties nav. pasham taisiit uz paardoshanu neatmaksaajas imho. prieksh sevis - patlaban i cita mashiina, diizelis - resp ar neredzu jeegu. taatad jaameegin kautkaa paardot.
nu,kaa lai tev pasaka - man vecajam start - shosserim prieksheeja daksha labajaa pusee netaa;u no rata stiprinaajuma bija metinaata - uz skatu no 2 gabaliem sametinaata. es ar briiniijos,un baidiijos ka nenoluuzt saakumaa. kad pa neliidzenu celju velc, daksha tai galaa lokaas amortizeejot neliidzenumus. un cik gadus nobraukaaju, seviski velli netaupot - nekas nenoluuza. taa ka ja rokas no attieciigas vietas neaug...:\
paluureeju, paluureeju es uz to plaisu raamii, un noleemu ka driizaak jaanes kkur kvalitatiivi metinaat. varbuut kaads zin, kur velosipeediem teerauda ( laikam jau criom molibdeena sakauseejums), raamjus metina? kaadas ~ cenas? jeb vilkties vien uz kaadu autoservisu, kur pusautomaats ir?
par apluukoshanu nezinu, bet vispaar ir veel gandrs, un hawaii express.
man te atkal raamis ar plaisu apakseejaa trubaa, netaalu no savienojuma ar stuures vadiiklu, vai kaavinju tur, ienaacies. un uzraksts "look" uz raamja buus jaameegina ar elektrometinaamo sametinaat un pataisiit braucamu - mosh kas sanaaks
vmartini rakstīja: Man ar ir velo no tiem laikiem, tikai izlasot jūsu komentārus vairs īsti nesaprotu pie kuras kategorijas man to jāskaita, jo uz rāmja ir trekniem krievu burtiem uzraksts CПОРТ! Tāpēc ieliku linku ar pasen bildētu: foto.inbox.lv/...
ak dies, da nopirkt var dajebko. es gribu pa velti