Dsg 6 kārba, noskrējis tā pamazāk ar visiem covidiem 75000km
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dsg 6 kārba, noskrējis tā pamazāk ar visiem covidiem 75000km
Tad jau vw jāliek 3 no 5, nevis moller...
3x pa koku, 2016 gada beigas vw passat 20tdi 150zs - viens relejs bija nokāries, pret pārējo iebildumu nav, lej un brauc!
Arī interesē... drīz būs jābrauc!
Man arī tā funkcija kretinē, jau pērkot biju Moller prasījis lai atslēdz (2017). Ja tev sanāk kaut ko noskaidrot, padalies!
Piektdien Rēzeknē neste dīzelis 0.95, pie ozola apļa Rīgā 1.06, liela starpība. Nez vai tur nodoklis zemāks?
Īsa atskaite. Passat 2.0 TDI, 2017. Pilni 2 gadi, 49tk, TA izieta pa nullēm. Divu gadu laikā viena apkope, viens remonts - kaut kāda releja maiņa, meta neesošās kļūdas. 3 stundu jautājums. Pārējā laikā degvielas liešanas un braukšanas vaina. Ļoti apmierināts ar pirkumu, izskatu iespēju pēc pāris gadiem ņemt feisliftu vai B9 ja parādīsies...
Kasinsh, padalies pieredzē, kā tādu var atrisināt? Spaidīji atvēršanās pogu? Man info noderētu ja nu sanāk līdzīgi
Danimars rakstīja: Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)
Ā, un lietoju Samsung...
Pievienošos Kasim, 40000 uz tablo, ne evakuators, ne neplānots servisa apmeklējums, ne grab ne čab! (2017,Passat)
Dārgi gan, bet par komfortu jāmaksā. Pamaini apavus - šķiet tev labā kāja par smagu...
aigi, man līdzīgi - 23gadus atzinu tikai manuālo kārbu, ar uzskatu - automāts sievietēm un tiem kam abas kreisās. Kaut gan biju mēģinājis pāris automātus, nepiesaistīja... Nu jau 1,5 gadi braucu ar pasātu, DSG. Vienkārši prieks. Kad kad kādā ceļojumā nākas īrēt manuāli, tad var novērtēt automāta priekšrocības - īpaši jau pilsētā!
Atskaitei. VW Passat 2.0TDI, 2017g.oktobris, pirmā apkope pēc kompjūtera uz 30000km (braucu saudzīgi, maz īsu pilsētas gabalu). Izmaksas Briselē 249EUR, mainīta eļļa, filtrs un vēl šis tas - skrūvītes, bla, bla. Nododot pasūdzējos par mazu vibrāciju virs 120km, pārbalansēja 4 riteņus un pat rēķinā neielika... Pagaidām nav ne gļuku, ne grabēšanas...
Vai kāds var padalīties ar savu pieredzi par JAUNU auto? Jāpiekrīt pārējiem - diskusija ir pilnīgs off topic!
Aha, vēl pat apkope nav bijusi. Starp citu padalies par izmaksām...
Topiks atdzīvojās!!!
Mans VW Passat 2.0TDI gada laikā noskrējis 25000. Gan bāņu, gan pilsētas režīmā. Nav kur piesieties - salons negrab, eļļu neēd, nekas nav nobrucis, gļuku arī nav bijis. Brauc un baudi. Vidējais ap 6/100.
Toties paziņam 3 mēnešus vecu tiguānu nācās dzīt uz servisu. Bagāžniekā pievienojot mazo auto ledusskapi pazuda strāva pāris piepīpētājos... Tā kā slinks bija, lai pārbaudītu drošinātājus, aizdzina servisam. Sataisīja/naudu nepaņēma.
Iciks taisnība, pēc riepu maiņas jāparstartē, palasi grāmatiņu. Iespējams arī kļūdas tāpat noņemas!
Pagaidām braukšanas un VW fana vārdiem baudīšanas vaina. Jautājums Kasinsh, kāpēc apkope bija uz 24tk? Pilsēta pārsvarā? Man joprojām rāda ka nākamā uz 30tk.
Nu tad es arī padalīšos pieredzē. Manam VW Passat 15tk uz tablo. Servisa apmeklējumi nav bijuši - nav iemeslu. Iespējams iepriekš biju jau rakstījis, taisījos pie dīlera braukt lamāties par pļurkstošu skaļruni. Telefoniski pieteicos, labi ka neaizbraucu - durvju kabatiņā bija ieripojis un aizmirsts silikona zīmulis gumijām, tas tad arī vibrēja. Vēl taisījos braukt žēloties par nestrādājošu slēdzi bagāžniekam, tas kas ar kāju veras vaļā, bet atkal šaize - pats to biju deaktivizējis datorā rokoties. Par vidējo patēriņu arī biju rakstījis iepriekš, tagad palienu zem 6l/100km, pēdējā bākas metode uzrādīja 5.5.
kasinsh79 rakstīja: Es gan nezinu, vai iespējams pašam nodzēst to kļūdu, katrā ziņā, šajā laikā 2 x esmu bijis pie dīlera dzēst to kļūdu nost. Pirmajā reizē par to vēl maksāju atsevišķi, otrajā (pie apkopes) - viss bija cenā iekļauts
Pag, pag, auto izmet kļūdu, kas izrādās ir kaut kāds gļuks, un par tās noņemšanu tev bija jāmaksā?
es par pirmo apskati uztraucos, ka man pasātu nesaulauž tie līkroči!
Par roceni turpinot. Man passatam ir elektroniskā, to arī uz ruļļiem pārbaudīs? Kā tas notiek?
Pa lielam tā viš ir!
Deg kamēr neuzspiež gāzi.
Lielākā daļa minēto funkciju ir aktivizējama pašam, ko es ikdienā nedaru. Savādāk piestartējot mašīnu aktīvs ir tikai tomāts un start/stop, pēdējo deaktivizeju uzreiz pēc piešķilšanas. Vienīgais ko lietoju daudz maz regulāri Ir ACC uz bāņiem. Line assist darbosies tikai vasarā, kamēr sensori nav piedzīti ar dubļu vai sniega kārtu.
Piedošanu, nepamanīju...
Sorry, palaidu garām. Tad es liktu 4 no 5!