Nu nez, nez Sviestc, jau jau toreiz ar visaam bremzeem taisiiji rinkja danci, tad ka tik neiznaak kaa Gvido . . .
. . . a ko visi straadaa vai, ka te taads klusums iestaajies . . .
Nu nez, nez Sviestc, jau jau toreiz ar visaam bremzeem taisiiji rinkja danci, tad ka tik neiznaak kaa Gvido . . .
. . . a ko visi straadaa vai, ka te taads klusums iestaajies . . .
2 Arnijs Ko liidzigu stastija arii servisaa . . .
. . . vot vot strunta trubinja cakareeja nervus jau praavu laicinju . . .
. . . pirmajaa reizee skiiros no Ls 13, otrajaa nemaksaaju nekaa, tipa "slimiiba"pazuda, tresajaa Ls 17. Ceru, ka ar to arii tas pasaakums beigsies.
BTW sodien dabuju mazliet pavizinaaties ar Audi 80 Q 2.3 turbo ar custom made kompi, tipa 300+ HP ap 400 Nm - nu vienkaarshi rakete. Zheel, ka SaaBs naf quattro . . .
Interesanti, ka braucot prom piektdien no E&S iedegaas "Check Engine" - 6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe). Zvaniiju atkal uz E&S a shiem zonde, tipa jaapasuuta. Taa nu vizinaajos pa brivdienaam, kaa nu i, marsruts - Reezekne un atpakal. Peec sii brauciena galiigi traki palika. Pielaizhot auto peec duumiem var just ka nesadedzis bendza naak aaraa, arii nevienmeeriigi ruuc. Kad uzsilst, tad tuksgaitaa normaali. A braucot, mazliet uzdodot gaazi nekas, a kaa piedod ritiigaak, taa saak "skjaudiit" un rijaas ciet. Majaas nochekojeu veelreiz "Check Engine", vou jau divi kodi: 6 flashes - Oxygen sensor (lambda probe) un 2 flashes - MAP sensor. Taa nu shoriit atkal paviesojos ieks E&S. Biju jau nobriedis mekleet Lamda zondi, bet drosiibas iedzinu servisaa, lai shie tochna paarbauda, un ko domaajies, FK-naa MAP sensora truba saspreegaajusi i kaartiigi neturaas. Tipa samainiija, pagaidaam viss OK. Taa vot arii nezinjaa par to Lamda zondi. Pabrauks, tad jau maniis . . . .
Gluks ar apgriezieniem atkal saak atgriezties (skat. augstaak manus postus). Kamert tiku lidz E&S "slimiba" pazuda kaa nebijusi. Elektrikis visu "izbakstiija" arii ar kompi - nekaa. "Slimiba" paraadaas peec random principa. BTW manam nav AIC varsts. Speciaali neesmu meerijis, bet taada sajuuta ka arii degvielas pateerinsh pieaudzis, tas taa, neesmu "leenais" brauceejs.
Pagaidaam mana versija - lambda zonde.
Any comments?
Raksti: Saab9000 at inbox dot lv tad jau izdomaasim kaa paarsuutiit.
Manas bildes par tankistu dienu: fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5LlMoXEBWR1lCRy06RjxIV0VVRUctOk08SDEgIw==
Nu tad taa... tiku cauri ar minimaaliem izdevumiem (biju nobriedis uz lielaakiem, tipa taga varees iepirkt autinjam ko neplaanotu par ietaupiitiem liidzekliem ) un pagaidaam izskataas, ka auto uzvedaas kaa pienaakas. Ieks E&S tika samainiits tads siikums, kaa vaarstu vaaka ventilaacijas trubas gumijas seibe, tipa seibe vienigai trubai, kas ieiet vaarstu vaakaa, tur arii vakuuma trubinjas naak klaat. Nu kaut kaa taa . . .
. . . bet lielaakaa sviishana bija, lai tiktu liidz servisam, tipa pie katras apstaashanaas bija jaadarbojas ar gaazes pedaali un arii bremzi uz paarmainjaam, lai tuksgaitaa nenoslaapst un roceni, lai toch sabremzeetos. Marsruts bija Imanta - G. Astras iela sastreegumu stundaa . . .
Hi,
Ir `95 9k Aero ar TCS (atsleedzamu) peedeejaa likaa saak raustiities apgriezieni, staavot tuksgaitaa, tipa nokriitaas liidz kaadi 500 tad uzrauj lidz 1100 un taa leekaa, kameert noslaapst. Ir dzirdeets, ka AIC (automatic idle control) vaarsts, kuru var patiiriit.
Atradu linku, kur ir bez TCS www.saab9000.com/procedures/fuel/iac.html bet manam skiet ir savaadaak.
Vot jautaajums vai 9k saabiem ar TCS taads AIC vaarsts vispaab i?
www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=69_260_70
Konkreeti: 400106035
2 Sviesc
Saab Auto Apruupe Maskavas 44x Tel 7187924 vai mob. 9217122
2 Girl Man nezkaapeec skiet, ka ta apmaliite nenaak atseviski, tikai kopaa ar to avaarijas pogu, kaut kad jau par shito ar kaadu striideejos. Jebkuraa gadiijumaa lietot avarijas poga, laikam ap Ls 5
Tieshaam, tnx K
2 Gugi, kaa Tu pamanies nolauzt. Ok, tipa vienreiz, kam negadaas, bet regulaari?
Tu domaa to antenu, kas priekseejaa stiklaa (iekspusee), man jau skiet, ka jebkura aareejaa (kaut vai maza) ir labaaka . . .
Ir veelme sho to iepirkt ieksh E&S, vai caur kaadu var sabiidiit kaadu atlaidi? Mail private saab9000 at inbox dot lv
www.4rati.lv/cgi-bin/showpic.py?ph_event=305&ph_name=IMG_4608.jpg
Arii naakosho ieveerteejiet . . .
Incee noskiltu 9K CS miglinieku rezerves daljas - vieniigas metaala elements, kuraa tiek likta H3 lampinja, veelams neruuseejis, ja kaadam i kaada info, tad var kontakteet uz iekseejo pastu . . .
Sorry, par APK pantu nezinu . . .
Par stiklu un Xenoniem baudiishanu lieta ir vienkaarsha - CP pashi to nedariis, bet sadarbosies ar Teh apskates viiriem, kas to veixs. Un tici man, jamie jau zina, kaa to noteikt.
Pie kam tas ir vienkaarshi, Xenonoiem jaabuut uz lampas stikla markeejumam "D". Protams ir veel dazas paziimes kaa to noteikt . . .
Nav ko saspringt uz Xenoniem, kas vel nav paspeejushi ielikt (pats arii gribeeju, bet . . .), jo par neorginaalajiem buus jaamaksaa sods (tipa tiem, kam razotaajs nav paredzeejis). Pagaidaam CP trenkaa smagos auto (ne tikai par gaismaam), driiz pienaax laiks vieglajiem, tad buus i pa gaismaam, i pa pleeveem, i pa skalaam trubaam . . .
Kaapeec taads jau? Tas atkariigs no Tav jautaajuma buutiibas
MarC Tev gan vieniigi probleemas iegaadaajties to "Subi" . . . lampinjas neder, riepas mazaakas par 17" neder. . . jaapaariet atpakal uz SaaB, ko? ))
Kopsh paargaaja uz VIA2 kodeshanu pa 5-ti kartes vairs naf
Snow,
Man arii ir interese par sho teemu, cik esmu inceejies, neviens greizaas nedod. Tikai caur oficiaaliem kanaaliem: www.latsat.com/latvian/index.htm zem Satelita televizija -> NTV+ tikai nevar saprast vai tas ir meenesii, gan jau ka taa. Karoche sanaak baigi daargi.
A pashaa krievzemee ir ~ $45, bet atkal laikam pa meenesi
Snow Gvido Tevi gaida
Nav gruuti uzmineet arii, ka vareetu ieskatiities: www.controltuning.lv/
Nevajadzeetu tak buut problemam pasuutiit no jamiem pa taisno taas bukses: www.powerflex.co.uk/
Poly bukses jau vairaak par gadu atpakal bija sakarinaatas, taga jau citam auto "karaajaas" Snow var vairaak pakomenteet . . .
Tad jau "komisija" Tev atljaus, tikai nesaki, ka Tev nav bremzu . . .