Tauta biku papļāpāja un miers
Ja kādu jāapliek, tad uz lapām desmit, jā kaut kas jāatbalsta, tad nevienam nevajag, tikai žēloties cik sūdīgi un ka neviens neko nevar izdarīt (ieskaitot pats)
Tauta biku papļāpāja un miers
Ja kādu jāapliek, tad uz lapām desmit, jā kaut kas jāatbalsta, tad nevienam nevajag, tikai žēloties cik sūdīgi un ka neviens neko nevar izdarīt (ieskaitot pats)
Un kāpēc neredzu jēgu no TA.
Jebkurš normāls auto braucējs saprot, ka lai brauktu ar mašīnu viņa ir jāremontē. Tādēļ viņš iebrauc servisā, vai vairākos un viņam attiecīgās auto markas auto mehāniķis apskatās, kas ir jāremontē, jāmaina vai tuvākajā laikā būs jāmaina.
Lielākais paradoks, tas lielākajai daļai nav 1x gadā. Tas nemaksā mistiskās summas, kur tev piekasās par gaismām, spuldzītēm un sazin vēl kaut kādiem sīkumiem, kas patiesībā nedod garantiju, ka strādās pēc izbraukšanas no TA boksa.
TA vispār ir tāds dīvains kantoris, ka reāli viņa arī var izlaist cauri pilnīgi nojātu piekari, jo katrai mašīnai ir savas īpatnības, kuras uz viņu kratekļa nevar atrast.
Viennozīmīgi atbalstu 2 gadu tehnisko apskati. Pie tam pie pašreizējās ekonomiskās situācijas. Tas vienam cilvēkam ietaupītu mazu naudiņu, bet visiem LR auto/moto un citas tehnikas braucējiem tā vairs nav maza nauda Protams, ka CSDD no šādas naudas negrib atsacīties. Šī nauda savukārt varētu aiziet citur vai arī to pašu bremžu kluču iegādei. Nerunāsim par kopēju naudas grozu, kas aiziet par CSDD atkārtotajām apskatēm
Vēl jau paliek ceļu nodoklis, kas arī tiek tērēts sazin kur un pašvaldībām tiek iedalīts kaut kādā dīvainā veidā.
Galu galā cilvēks pats nevar pabraukt grabošā mašīnā un laimīgā kārtā 1/3 , ja ne vairāk braucēju saprot no mašīnām kaut ko.
Divi gadi - tas būtu labs iemesls patīrīt LR ceļus no lūžņiem, bet citādāk jēgu no TA neredzu.
Sinn rakstīja:
nafigators rakstīja:
Izbrauc no centra uz Rīgas lidostu, piemēram, piektdienas vakarā plkst. 17.00 un pamēģini to pašu, piemēram, no Helsinki centra līdz lidostai.
Lincā caurbraukšanu projektējuši vēl lielāki kretīni par mūsējiem
Salīdzināji lēnos prātīgos ziemeļniekus ar dienvidniekiem
Par ceļiem varam turpināt šinī topikā: www.iauto.lv/...
Ok! Atkal back to Topic par mūsu dārgajiem VCP, VMP etc.
Sinn rakstīja:
Magistrs rakstīja:
CP darbības efektivitāti var novērtēt tikai pēc sastādīto protokolu skaita,
Un to vai CP un/vai CSDD aktivitātes ir devušas kādu labumu ceļu satiksmes organizācijā vislabāk parāda avāriju un cietušo skaits. Šī gada pirmajā ceturksnī salīdzinot ar pagājušo gadu avāriju skaits ar cietušajiem ir samazinājies par 10% un bojāgājušo skaits par 34%.
Par pirmo ceturksni nerunāsim. Pagājušogad vismaz sniega bija vairāk!!! Tā kā nevajag!
Magistrs rakstīja: CP pienākums nav organizēt satiksmi. Un kultūru ir jāmāca vecākiem...
Vai tad es saku, ka CP jāņem slotas rokā un jātīra pavasara putekļi no ceļa?
Magistrs rakstīja:
Strādā sistēma, strādā. Cik daudz agresīvo jau ir noķerti? Cik jau ir atņemtas tiesības? Pietiekoši pie dotā Cp-istu skaita.
Statistika ir tikai informatīvais līdzeklis. Tas, ka pieaug pieķerto skaits, ir līdzīgs inflācijai. Ja pirms pieciem gadiem man uzņēmumā bija 2x mazāks apgrozījums - nenozīmē, ka uzņēmums ir attīstījies.
Cenas aug, mašīnas un vadītāju nepaliek mazāk.
Magistrs rakstīja:
o90q rakstīja:
CP darbības efektivitāti var novērtēt tikai pēc sastādīto protokolu skaita, kas arī galvenais ne tikai CP, bet visā Valsts Policijā. Preventīvās metodes un citus pasākumus nevar noformēt dokumentāli. Desmit sastādīti protokoli ir rādītājs, bet desmit mutiskas piezīmes nav nekas, tas ir līdzvērtīgs gulēšanai darbā.
bet par ko tad mēs runājam? Vai no tā ir mazāk agresīvo braucēju un pārkāpēju? Sistēma nestrādā!!! Policisti spiesti tēlot, ka strādā, neviss reāli palīdz sabiedrībai.
Topiks ir aizbraucis priekšlaicīgi auzās!
Es gan domāju, ka CP un Pcistus vajadzētu dzenāt lai viņi dzenā savu priekšniecību un tie saprot, ka nevar strādāt pēc plāna.
Kā var vispār kontrolējošā un aizstāvošā institūcijā būt plānveida izpilde.
T.i. paredzēts noķert šodien ekipāžai 5 ļaunos un viņi to izdara. Sviests! Smagi smird pēc postsociālisma.
Var jau sēdēt savā stūrītī. Es neko nepārkāpju, neko sliktu nedaru. Braukt uz 40, 50 km/h. Neiekļauties plūsmā. Dažreiz sagrēkot - nepalaižot kājāmgājējus. Bet nu tas taču nekas. Nekas jau labāks nenotiks. Nepatīk - brauc uz Vāciju, Franciju, Austriju, Angliju vai citur. Tur satiksme ir loģiska un ar policistiem prieks parunāt. Tikai viņus tur vēl ir jāatrod
Tā vienmēr viss noslīkst spamā un pļāpāšanā!
Iztiksim bez savstarpējiem apvainojumiem.
Back to Topic! Atpakaļ pie tēmas!!!
nafigators rakstīja: Kaut kas līdzīgs mums arī ir, bet uz sitiena nevaru adresi atrast.
Ir saitiņš www.lcp.lv/... un www.traffic.lv/... (google rulz), bet kaimiņiem tomēr nopietnāk. Kas jau braukuši vairāk par 10 gadiem +/- zina, kā rīkoties, kam zvanīt. Bet ko darīt jaunajiem auto vadītājiem?
Tāpat, kam ir tās kameras iekš auto un uz moča?
Paldies liels!
māšelei vēl mašīnu neēsmu rādījis, bet saloniņš jau spīd un laistās. Ir tikai problēma - tagad jākāpj iekšā nomazgājot kājas .
Pulēšana arī lieliski veikta. vismaz tās miljons švīkas vairs neredzās pat izrādās, ka sudrabkrāsa ir perlamutra. Saulē acis vienkārši žilbst.
Paldies arī par silto uzņemšanu un krēsla palienēšanu, kur atkrist karstajā laikā un padzert kko spirdzinošu.
Uz drīzu redzēšanos!
Un es domāju nākošajā gadā, ar esošo likumprojektu - kļus vēl mazāki tie cipari.