Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Gasjs 29.10.2007 10:52

2 Zoo:

Ja par mani, tad ir gabals arī ārpus pilsētas. Pie tam pilsētā

cenšos tikt pirms lielajiem sastrēgumiem.

Citādi piekrītu: tā riktīgi stumdoties pa pilsētu arī mans dīzels 12l/100km nokurina. Un arī benzīnnieks 2.3 ar manuāli tā līdzīg.

Gasjs 29.10.2007 10:27

gonzalless rakstīja: Nu, luuk un visa santip....ju pasauliite sabruuk Diizeldegviela daargaaka par banzinu+dizelmotora daargie remonti. Karoche braukt ar V6 un V8 ir leetaak

Muldoņa. dīzels = 204 lopi + automāts turpina rīt ap 8l/100km manā jauktajā ciklā. Tas ir bišku (~0.5l/100km) mazāk nekā līdzīgas klase vāgens ar 2.3 benzīnnieku un manuāli. Arī manā jauktajā ciklā, tajā pašā maršrutā. Ar modernu 2.5 benzīnnieku (Piem. Lexus IS250 vai BMW 325i e90) varbūt vēl varētu dabūt līdzīgus jaudas/patēriņa rādītājus, bet visi pārējie ap un virs 3.0 benzīnnieki ar automātu gan apēstu vismaz par litriem 3 (~Ls2) vairāk uz simtu.

Aber remonti normāli uzturētam dīzelim ir tikpat nevajadzīgi kā normāli uzturētam benzīnniekam.

Gasjs 11.10.2007 17:16

Ar 3.3 un 5AT arī Sonāte ir gana (protams, ne mega) dinamisks

auto. Komfortabls viņš ir jebkurā gadījumā. Es te nedomāju visādu elektronisku fīču kaudzi, bet gan gaitas komfortu.

Protams, ne semaka līmenī, bet tāpat visu cieņu.

Man gan subjektīvi netīk interjera risinājums, bet tā ir mana problēma.

Master_D rakstīja: salīdzināji sonāti un e38

Ja pērkot e38 cilvēks iegūst vismaz dinamiku un megakomfortu, tad ko par tādu pašu ciparu cilvēks iegūst pērkot sonāti, es īsti nestādos priekšā

BMW 3.0 dīzelis ir viens no labākajiem dīzeļmotoriem pasaulē. Liet tādā kreiso soļaru ir noziegums.

Protams, uzturēt palietotu limo nav lēts prieks, bet es pieļauju, ka tas sniedz zināmu baudu, atšķirībā no plastmasas noname korejieša ikmēneša nomaksas. Lai gan baudu cilvēki mēdz gūt dažādi.

Gasjs 11.10.2007 8:14

2 MAD_DOG

Nu visu cieņu, ja vari ar 300kg HD starp vāgeniem izgrozīties.

Man pat ar 180kg Horneti dažreiz gadās iestrēgt. Gadās šauras vietas.

Bet ne par to stāsts. Interesē, kas notiek ar gaisa dzeses

bīdeli, ja tā forši iznāk korķi pastāvēt.

Ar ūdensdzesi zinu - pēc pāris min ieslēdzas ventilators. Kad vienreiz bija nomiris drošinātājs uz to ventilatoru, tad pēc 10min sastrēgumā gandrīz uzvārīju motoru.

Gasjs 07.09.2007 10:43

2 Magistrs:

Ir jau starpība, kam to auto pērk. Ja regulāri jāšķērso dzelzceļš neatļautās vietās, tad toč vajag visādus Pajero utml. Aber ja ikdienā ir jāšķērso tikai tramvajsliedes legālās vietās (un kur nav sliežu remonts), tad tāds Santa Fe der pat ļoti. Jo Rīgā bez pūlēm var atrast vietas, kur ne-paaugstinātas caurgājības auto uz legālas brauktuves var atrauties pa vēderu.

Gasjs 03.09.2007 8:00

Nav jau tie jaunie "parketnieki" domāti bezceļiem. Galvenais, lai nesāpīgi tramvaja sliedēm varētu pārbraukt un arī kādā normālā meža ceļiņā iebraukt.

Savulaik šādu skatījos:

Patika: ārējais dizains; iekšējā apdare - vietām gan korejismu atsita, bet kopumā Ok, lētās plastmasas tagat pat iekš jauniem BMW ir sastopamas

Nepatika: Nav man pa prātam vecais 2.7 V6 (mazjaudīgs), varēja jau nu jauno 3.3 V6 ielikt. Vēl labāk būtu, ja Hyundai uztaisītu kādu normālu ~3.0 dīzeli un liktu iekš Santa Fe

Gasjs 16.08.2007 10:14

Man savulaik uz ielas piedāvāja Omega pulksteni iepakojumā pa Ls20. Nu tipa jūrnieks no sava kuģa atpalicis, bez naudas utt. utjpr.

Es tā labi saņirdzos, jo Omegas nāk pāri par 1kLs un pat 100Ls pulksteņus liek smukās kastītēs nevis caurspīdīgas plastmasas iepakojumā.

Gasjs 05.07.2007 9:32

Vot tikai nedariet kā es!

Vācu ebay noskatīju vienu kasti (jaunu, lētu utt.).

Tekstā bija vārdi Givi, Kappa, vairāk neko daudz nesapratu.

Pasūtīju. Atnāca man ķīniešu uberduper verķis (ar visiem hieroglifiem redzamās vietās). Izrādās es biju palaidis garām vienu vācu vārdu, kurš apm. nozīmē "līdzīgs".

Tirgotājs melojis nebija. Bet nu kaste ir prastuma paraugs.

Starp citu - skaitījās priekš 2x ķiverēm, bet reāli knapi viena kārtīga šosejniece ielien. 2x varbūt tikai kaukādus galvvirsas podiņus varētu ielikt.

Gasjs 26.06.2007 11:53

Nopirku te vietējā bodē kaukādu pelēku draņķi ar uzrakstu luis.de vai kā tamlīdzīgi. Nedēļas laikā vējš saplēsa.

ebay.co.uk nopirku vienu pa padsmit EUR (norēķins ar Paypal, transports no Grieķijas nedēļas laikā). Viņi tur vēl joprojām tirgojas.

Visādi labs, viegls, ērti sapakojas nelielā somiņā (apm. 20 x 12 x 5 cm). Tā kā man ir kaste, tad nav problēmu arī līdzi izvadāt.

Vienīgā problēma, ka apakšā nav caurumu sasprādzēšanai un piesprādzēšanai. Man ar kasti moci nosedz tikai daļēji un dažreiz vējš to pārsegu nopūš. Ir gan gumija apakšā priekšā un pakaļā, bet tā maz ko līdz.

Gasjs 04.06.2007 8:52

Vot skaties, kas Tev svarīgāk - kā auto izskatās no ārpuses (to redz citi) vai no iekšpuses (tas pašam jābauda). Es pirms gada jaunu Leon un Octavia II izskatīju kā iegādes alternatīvas. Leon es atmetu ļoti ātri, jo man ļoti neiepatikās iekšpuse. Konkrēti viduskonsole ar savu plastmasīgumu. Octavia no ārpuses krietni vienkāršāka, bet, kad iekšā iekrauj 2-zonu klimatu un to lielo ekrānu, tad izskatās labi.

Braucis ne ar vienu no šiem neesmu, bet domāju, ka Octavia būs nedaudz mīkstāka un komfortablāka, bet Leon asāks un cietāks.

Gasjs 01.06.2007 9:00

Monty Python. The meaning of life. Tur šitais tika smuki apspēlēts. Pat avāriju negaidot. Tāc labs mellais humoriņš.

Graberis rakstīja: Patiesībā... vai esiet lasījuši to tekstu, kas es tāds un tāds ... novēlu...

Principā, tur tekstā nekas nav minēts par to vai tu vispār atmet kedas, bet vienkārši "avārijas gadījumā". Značit tie, kas jau parakstījuši, pie nākamās bumša uz Mūkusalas/Akmens tilta uzbrauktuves, lai nebrīnās, ka operatīvi atbrauc bars ar sanitāriem un šo turpat, neklausoties protestos, sadalas pa izejvielām

Gasjs 22.05.2007 17:05

Man atkal cilvēki ieteica un līdzīgu atziņu šobrīd lasu arī vienā grāmatā (Motorcycling Excellence), ka par pirmo tomēr vērts ņemt parastu ne superjaudīgu ielinieku. Pēc tam arī varēs izlemt, kas patīk, kas nepatīk un kādam ir jābūt sapņu mocim.

Vēl viena interesanta ideja (grāmatā) ir ņemt 2 močus - 1 ko gribas, 2 krosinieku. Bet tas jau ir diezgan finansiāls pasākums.

Es pirmo paņēmu Honda Hornet 600 ielinieku. Iespējams, ka nākošo tiešām ņemšu kauko vairāk uz enduro pusi (lai pakaļu nedauza pa lāpītām šosejām, lai pie normāliem ātrumiem nav jātur 6krpm - nespēju to vēl psiholoģiski sagremot).

Gasjs 08.05.2007 11:57

2 ibio:

Esi pārliecināts, ka S-type ir mondeo? Man domāt X-type bija mondeo. No tā arī radās, ka nav RWD, bet sākumā AWD un beigās jau pat versijas ar pliku FWD.

S-type tomēr itkā cita klase, RWD un nesalīdzināmi jaudīgāki bīdeļi (vai tikai nebija pieejams arī 4.0 ar kompresoru) nekā citiem auto uz mondeo platformas.

Gasjs 08.05.2007 9:34

2 nomiks:

Tu domā to Daimleru? Tas ir pilnīgi cits stāsts, cita klase. S-Type tāds 5er BMW un MB E klases aparāc ir. Patēriņus arī nav vērts salīdzināt, jo tam Daimleram ir kompresormotors, bet te cilvēks incējas (visdrīzāk) par tāpat gana jaudīgiem atmosfēriskajiem.

Gasjs 03.05.2007 11:53

P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....

Motora pārsegs ar balstu itkā skaitās atpalicība (manai exMazda6 arī tāds bija), bet štrunts vien ir. Jo kamēr auto jauns, tikmēr tas pārsegs virināms tikai, lai pielietu logu mazgājamo šķidrumu. Un pat man, komfortu mīlošam ļaužam tas netraucē.

Škoda + TFSI + DSG = ir reāla iespēja man pārsēsties no lietota BMW uz Škoda.

Gasjs 03.05.2007 10:40

Pirms pusgada biju nobriedis auto maiņai. Kā vairantu apskatīju arī Octavia. Diemžēl sasodītais VW concerns nepiedāvā "nikno" dīzeli un TFSI kombinācijā ar DSG un kādu no "lētajiem" zīmoliem - Seat vai Škoda. Bet manuālis mani nesaistīja. Un jauna VW vai Audi cenas (pie laba aprīkojuma līmeņa) man bija par kodīgām.

Ja nav iebildumu raustīt kloķi, tad tas TFSI varētu būt labs. Man arī liekas, ka tas bīdelis ir arī salīdzinoši ekonomisks ikdienas režīmos.

Daļai noteikti patiks tas zilais spectonis, kas ir pieejams RS.

Jāņem vērā, ka, neskatoties uz lielāku cenu, RS aprīkojuma līmenis dažās komforta pozīcijās bija zemāks nekā "parasto" Škodu augstākajā līmenī (Elegance?). Bet tur jau visu laikam var pa samērīgām naudām piepirkt klāt.

Gasjs 26.04.2007 8:56

2 ArtursOP:

Zinu, ka regulējas. Krietni daudz un dažādos virzienos. Bet man ērti iekārtoties nedaudz traucē gāzes pedāļa izvietojums (dažbrīd iznāk dikti neērti locīt kāju potītē) un, atstutējot labo kāju pret viduskonsoli, kaut kas tur tomēr spiež.

Gasjs 25.04.2007 10:29

Saprotu, ka nedaudz ārpus konteksta, bet 330d tomēr (kā motors) ierullē vēl labāk. Tiesa patēriņš (automāc, uz šoses ~6l/100km, pilsētā vienā mierā var dabūt 12l/100km) jau ir tuvāks normāla benzīnnieka patēriņam nekā dīzelim, bet iet labāk par daudziem "ierindas" benzīnniekiem.

Ņem vērā, ka BMW e46 ir pašaurs. Man ar 183cm pie stūres knapi pietiek vietas. Blakussēdētājam paradoksālā kārtā ir vēl sliktāk, jo priekšējā konsole liek vai nu sēdēt patālāk vai ar diezgan izstieptām kājām. Var gadīties arī tādas versijas (sedaniem), kur pakaļbeņķi nav nolaižami.

Gasjs 17.04.2007 9:55

A runa ta iet pa kupeju vai mocīti?

Man gan šķiet, ka abiem vēl nāk visādi indeksi klāt 650i un F650 vai kaukā tā.

Gasjs 29.03.2007 13:12

visiem pilnīgs respect!

Gasjs 29.03.2007 10:21

Beigts gan. Bet tie skati un izjūtas braucot pa Jadranska Magistral ir fantastiski. Ar vidējo ātrumu zem 60kmh gan var rēķināties.

Bet izbraukt to posmu no Rijekas līdz Zadarai vai no Splitas līdz Dubrovnikiem der. Nogurdinoši, bet riktīgi pa skaisto.

kliks rakstīja: horvātijā pa piekrastes mazajiem ceļiem tu būsi beigts nobraucies. Labāk lien uz bāņa virsū un gāz!

Gasjs 29.03.2007 10:18

Gumija taču staipās. Nekādu problēmu.

Kaads nezin gadijumaa vai uz R17 diskiem nevar uzmonteet R16 riepas?

Gasjs 29.03.2007 8:55

Maksāju skaidrā un vietējā naudā. Tā var pa ātro, bez lieka čakara.

Maksas ceļi ir (no tā gala, ko apm. zinu) Zagreba - Rijeka, Zagreba - Splita, Rijeka - Splita.

Vietējās naudas par daudzmaz sakarīgu kursu var dabūt arī uz robežas.

Gasjs 28.03.2007 10:50

Sarunāt ar servisu ir Tava problēma.

Viņi tikai organizē piegādi. Man veda uz mājām un tā ir problēma,

jo kurjerserviss (vietējais) piebrauc bez brīdinājuma tad, kad esi darbā. Tāpēc labāk uz savu servisu, kurš, protams, iepriekš jāpabrīdina.

Riepas galīgi nav krutkas. Drīzāk te kādā krutā salonā par skarbu cenu nopirksi kādu noliktavā pussairušu riepu.

Es maksāju ar kredītkarti. Man tā šķiet visērtāk. Summa (ne tikai rezervācija), protams, aiziet pirms esi riepas saņēmis.

Palieku pie viedokļa, ka ja nav mācēšanas, gribēšanas vai varēšanas izsist mūsu salonos 25% - 30% atlaidi, tad riepas ir jāpērk reifendirekt (tas pats delti.com vien ir).

Gasjs 23.03.2007 8:59

Tā jau USA Mazda6 ir smux un ar 3.0 bīdeli un 5AT pat varētu būt baudāms auto (būs jāpaprasa kaimiņam izbraukt), bet:

1) Ir atšķirīgas virsbūves detaļas. Tas gan pie oficiālo cenu lieluma un piegādes iespējām no US vairs varētu nebūt tik traki

2) Mani biedēja (bet pats nezinu), ka ir atšķirības arī ne virsbūves detaļās. Un tas neattiecas tikai uz 3.0 bīdeli, kurš nav nevienā Eiropas Mazda modelī (Tributē esot citādāks)

3) Šis jau ir pluss. Eiropas Mazda6 GT ir paredzēts 215/45 R17 apriepojums (der, protams, arī 205/55 R16 un 195/65 R15), bet US versijā ir 215/50 R17, kas pie mūsu ceļiem vienu kapeiku komforta var piemest klāt.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti