iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 31.07.2017 9:54

Biju brīvdienās paņēmis no Nippon testā jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.

Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:

1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.

Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.

2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.

3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja

4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);

5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.

6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.

Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).

Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.

- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).

- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.

- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.

Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.

Tieši iedomājos, ka Kasinsh79 šāds Civic ļoti labi derētu tālajos braucienos uz Poliju, jo ir ļoti dinamisks, salīdzinoši ekonomisks un komfortabls auto. Bet lielā trokšņa dēļ šāds variants viņam pat nebūtu apskatāms, jo tālos gabalos ilgstoši klausīties būtu pilnīgs mazohisms. Varbūt ir iespējams labāk nopakot durvis, bet nedomāju, ka tas nodrošinās izcilu klusumu salonā.

nomiks 30.07.2017 21:29

Tuvinieku dzīvības ir vislabāk glābt, aizliedzot tiem kāpt iekšā 30 gadus vecā golfā. Mana CRV pie 150 kmph ir augstāks drošības līmenis ka tavā golfā pie 70 kmph.

Redz, atšķirībā no tevis es pa šo šoseju braucu ikdienā. Braucu tā, lai krustojumos vispar nav jāstāv. Manā maršrutā šādi krustojumi ar luksoforiem ir divi.

Ja biežāk paceļotu pa Eiropu, tad zinātu, ka 100 kmph ir atļautais ātrums daudzviet pat tādos posmos, kur LV vairak par 70 neriskē likt.

Šodien ar jauno Civic pa tavu mīļo Liepājas šoseju braucu abos virzienos. Turpceļā līdz Skrundai, atpakaļceļā no Saldus. Jāatzīst, ka pa Ventspils šoseju brauc mazāk disciplinēti. Īpaši atpakaļceļā ap 18.00. Visi smuki viena garā rindā uz 105 kmph pēc spidometra. Bija daži, jas visus riskanti apdzina, bet uzskatu, ka šoreiz tas tiešām bezjēdzīgi, jo garajai rindai sākumu nevarēja redzēt. Asas izjūtas gan tie daži noteikti izbaudīja.

Vienīgi remonta posmos pie luksoforiem veca sērga - katrā vietā 2-3 brauca pie sarkanā garam visai rindai.

CP bija tikai divas vietās - trafarēts Opel Mokka Priedainē (ta, kas pie Kuldīgas) un netrafarēta Škoda Octavia combi Jaunolainē. Waze smuki informēja par abiem posteņiem

nomiks 29.07.2017 7:34

Iepriekšējam CRV rūpnīcā uzstādītie xnenoni nokalpoja 90 tūkst.km, kad viena spuldze sāka nedaudz mirgot. Nomainīju abas. Tolaik Nippon piedāvāja oriģinālās par 110 latiem. Nopirku bixenon.lv (laikam tā saucas), kas atrodas Čaka un Tallinas ielas stūrī, PHILIPS ražojumu par 45 latiem (2 gab.) Līdz pārdošanai nobraucu aptuveni 75 tūkst.km, un xenoni strādāja nevainojami.

nomiks 28.07.2017 20:30

Nu nezinu, nezinu. Es ar savu Zafira (2013) no Varšavas pat bez čurupauzēm vienā plēsienā uz Olaini atbraucu, šķiet, 9 stundās. Vispār nejutu nekādu nogurumu. Ne mugurai, ne pakaļai. Tieši otradi, man Zafira krēsls šķiet ļoti viegli noregulējams ideālajā sēdpozīcijā.

Vai nevar būt tā, ka tu esi pieradis braukt ļoti zemā sēdpozīcijā vai arī ar pārāk slīpu atzveltni? Ja mugura ērti nepieguļ atzveltnei, tad mugura ir saspringta un ātri piekūst.

nomiks 27.07.2017 13:44

msh

Tā eļļa pa lielam izklausās pēc lohotrona tāpat kā tur visādi degvielas magnēti un tamlīdzīgas lietas

Par šo tev piekrītu. Arī man speciālisti teica to pašu, tāpēc vecajam neliku. Jaunam uzlika bez papildus piemaksas, tāpēc piekritu.

Neesmu tehnisks cilvēks kā tu, tāpēc neprotu argumentēt par vārstu regulēšanas nepieciešamības pamatotību. Ja man spečuki saka, ka vajag - es tiem uzticos un daru. Kā jau rakstīju iepriekš, vismaz pēc 60 000 km šāda regulēšana nebija nepieciešama.

Bet vispār offtopic aizgājis. Te ir tēma par lielisko un dinamisko SAAB 9-5.

nomiks 27.07.2017 13:41

Ne gluži. 90grādu leņķis nekādi nesanāk, jo sēdekis ir ar slīpumu uz leju uz aizmuguri.

Mercedes V-klasse gan derētu. Šodien nomērīju. Bet tāds maksā vismaz 60 000 eur un nekādi nav šīs tēmas objekts.

nomiks 26.07.2017 21:30

Vecajam CRV bija 2.0 l motors. Eļļošanas sistēma nebija uzstādīta. Ieteica pēc 60000 km regulēt vārstus. Uzlika uz stenda un secināja, ka nekas daudz nav jāregulē. Nobīde ne lielāka kā ar benzīnu braucot.

Jaunajam CRV tāds pats vecais, labais un jau daudzus gadus uzticamais 2.0 l motors. Uzstādīja arī papildus eļļošanu LPG iekārtai. Pec 60000 km varēšu salīdzināt.

nomiks 25.07.2017 22:49

Ja nemaldos, ar LPG darbināmu vispār nedrīkst turēt slēgtās telpās. Tā nan teica LPG uzstādītāji. Arī uz prāmja ne. Drikst, ha parslēdz uz benzīna padevi.

Brt problēma atrisināta, js LPG uzpildes vieta ur aiz degvielas uzpildes vāja. No ārpuses nemaz nevar pateikt, ka ir LPG.

nomiks 25.07.2017 16:37

Skaidrs ir viens - jauns šādām prasībām atbilstošs auto nesanāk pilnīgi noteikti.

Varbūt kļūdos, bet 90 grādu leņķi vienīgi VW Multivan un tam līdzīgie var nodrošināt.

nomiks 25.07.2017 16:02

Man ar Opel Zafira 2.0 CDTI maršrutā Olaine-Tallina-Olaine izdevās sasniegt 4,8 l/100 km (bet tas pēc datora). Pēc bākas metodes droši vien kādi 5,1 l/100km sanāca.

Bet priekš Tiguan ar benzīna motoru tas tiešām ir ļoti zems patēriņš.

Ar Jazz šajā maršrutā noteikti patēriņš būtu ap 4,5 l/100 km, bet nu Jazz ir mazāks un vieglāks par Tiguan

nomiks 24.07.2017 7:05

Uz Jelgavas šosejas CP patruļas vienmēr ir bijušas lojālas. Pat tad, kad ir zīme 90, līdz 110 (pēc gps) nekad neaiztiek.

nomiks 21.07.2017 12:59

Ar Skandi Auto sasitīts uzņēmums.

Par šo baumas jau pirms kādiem 3-4 mēnesīem dizrdēju. Arī par to, ka būs pie Bentley salona blakus. Autotirgotāju vidū šī ziņa jau sen bija izplatījusies!

nomiks 21.07.2017 12:58

EURO AUTO ilgu laiku turējās, pateicoties Rīgas Taksometru parkam, kas ilgtsoši pirka tikai Renault (Scenic, Trafic un Master). Tagad RTP ir pamatā uz Ford un MB pārgājuši.

nomiks 21.07.2017 6:57

rudens68

Un lūk arī atbilde, kapēc iekārta nestrādā kā vajag. Varbūt pretaizdzīsanasiekartas tur uzstāda labi, taču to nekādi nevar teikt par LPG iekārtām

nomiks 20.07.2017 22:09

Es arī liku garantijas mašīnai. Nobraukums tik kadi 5000km bija. Maksāja 740 eur. Es gan faktiski uzliku mīksto motora garantijai, jo pēc LPG uzlikšanas ražotāja garantija off.

nomiks 20.07.2017 15:01

Līdz pēdējai LPG uzpildei mans CR-V ar gāzi bija nobraucis 29908 km, kopumā patērējot 3275,09 litrus gāzi par kopā 1573.42 EUR.

Naudiskais kopējais ieguvums tobrīd bija 339,44 EUR. Bet tas, ņemot vērā LPG iekārtas uzstādīšanas izmaksas 740 EUR un apkopju + vārstu eļļas iegādes izmaksas 67,44 EUR. Protams, aprēķinā ņemts vērā, ka nedaudz tiek patērēts arī benzīns, tādēļ aprēķinā ir iekļauts koeficients, saskaņā ar kuru salīdzināmais potenciālais degvielas patēriņš ir par 20% mazāks neka LPG patēriņš.

LPG iekārta atmaksājās pie 22 445 km nobraukuma

nomiks 19.07.2017 21:12

Man ar LPG bija aprīkots iepriekšējais CR-V (2008) un esošais CR-V (2015) arī. Nekādu problēmu ne vienam, ne otram.

nomiks 19.07.2017 10:17

Ja brauc kopā ar kādu, kas nav tavas mājsaimniecības loceklis, ir svarīgi, lai līdzbraucēju humora izjūta, intereses un finansiālais stāvoklis ir līdzīgs.

Tieši šos kritērijus mēs vienmēr ņemam ērā, kad piedāvājam kādam pievienoties ceļojumā. Ja tos ievēro, tad nav nekādu problēmu!

nomiks 18.07.2017 22:04

Relax! GB12 rakstīja, ka pašam ik dienu 5 avārijas? No viņa postiem neparprotami skaidrs, ka viņs ir apdrošināšanas brokeris vai kas līdzvērtigs, tāpēc arī ir cieša un bieža saskare ar CSN un atlīdzību izmaksām!

nomiks 17.07.2017 16:36

Domāju, ka ar LPG nebūs problēmu ceļā.

9-5 noteikti būs komfortablāks par Mondeo, bet LPG nāksies uzpildīt vismaz 3 reizes biežāk nekā dīzeli.

Es brauktu ar savu auto. Jo savs ir savs

nomiks 14.07.2017 14:58

Tātad,

MB V-klasse, 2016.gada decembra izlaidums, riepas un aprīkojums oriģinālais. Ātruma starpība starp spido un faktisko nomērīta ar Waze palīdzību.

Interesanti, ka, izmantojot oriģinālo MB navigāciju, tajā uzrādītais ātrums sakrīt ar spidometrā norādīto (gan ar bultiņu, gan digitālo). Taču, ieslēdzot Waze, parādās pavisam cita aina. Reizi nedēļā ar šo MB braucu pa to pašu maršrutu ar ātrumu, kā aprakstīju iepriekš. FR izvietojums ir labi zināms un mani tas neietekmē, tā kā ar Waze palīdzību esmu aprēķinājis, ar kādu ātrumu pēc spido varu braukt, lai, noņemot spidometra kļūdu un FR kļūdu, nepārsniegtu +10km/h. Jau iepriekš rakstīju, ka gandrīz vienmēr maršrutā ir izvietots pārvietojamais FR un bildes līdz šim neesmu saņēmis (ptu, ptu, ptu).

nomiks 14.07.2017 13:16

Es ikdienā pārvietojos maršrutā Olaine - Rīgas centrs. Regulāri uz ceļa satiekamies ar VWfanu, viņš var apliecināt manus braukšanas paradumus

Uz Jelgavas šosejas zem Jūrmalas - Salaspils pārvada ir uzstādīts stacionārais FR. Kādreiz es biju viens no retajiem, kas gar to brauca 105 pēc spidometra, tagad lielākā daļa tur brauc tieši ar šādu ātrumu.

Es ņemu vērā apstākli, ka FR līdz 10 km/h nesūta sodus, jo par šādu pārkāpumu ir paredzēts arī brīdinājums. Tā kā sods netiek personificēts, tad šādu sodu likšana tikai radītu izdevumus. tas pats attiecas arī uz pārvietojamajiem radariem.

Liepājā gan neesmu bijis kādus gadus 7 vismaz

nomiks 14.07.2017 6:20

Es vienmēr. FR soda no +11. Tā kā vēl klāt nāk korekcijas kļuda +3, tad reāli +14. Mana ikdienas maršrutā ir 2 FR katrā virzienā. Kur atļauts 90, es VIENMĒR braucu ar 106-108 pēc spidometra, kur atļauts 70 - ar 85.

nomiks 13.07.2017 14:57

Manam CR-V bez jebkādām papildus signalizācijām ir 0% pašrisks jebkuram riskam. Keyless go nav. Prēmija 450 eur.

Keyless go nesadārdzinātu polises cenu, bet zādzībai paceltu pašrisku uz 15%.

šŠ labi zinu, jo kā reiz vakar apdrošināju!

nomiks 13.07.2017 14:51

Reizi nedēlā braucu uz Inčukalnu. Pārvietojamie radari abās pusēs šajā maršrutā ir gandrīz katru reizi, kad braucu. Stacionārie arī pilns. Papidlus šiem vēl ik pa laikam redzu trafarētas un netrafarētas CP mašīnas. Tāpēc pie atļautajiem 100 km/h braucu ar 119 km/h (pēc spidometra), kas atbilst 111 km/h pēc GPS. Noņemot rada kļūdu 3-4 km/h, sanāk, ka ātrums ir 108 km/h. Par šādu ātrumu bildes nesūta.

MB V - klasse ir prognozējami neprecīzs spidometrs. Gan pie 80 km/h, gan pie 120 km/h kļūda ir precīzi 8 km/h

Lasītākie raksti

Jaunie raksti