Slotiņas visiem saviem auto pērku vidēji reizi divos gados. Parasti Ape Motors pērku Champion vai Bosch. Kalpo bez problēmām
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Slotiņas visiem saviem auto pērku vidēji reizi divos gados. Parasti Ape Motors pērku Champion vai Bosch. Kalpo bez problēmām
Manam nopīkstēja, kad imobilaizers atpazina auto (vai otrādi). 6 gadu laikā bateriju nemainīju
Par aizmugurējo beņķi man nekad nav pīkstējis. Tikai priekšējo
Sorry par kļūdām. Rakstu ne no datora ![]()
Man šads pīkstiens bija, ja atvertas durvis, uzsāk kustību ar neatlaistu roceni vai netiek lietota kada no drošibas jostām. Iespejams uz blakus krēsla nolikts kāds maisiņš, kas kadā bedrē liek domāt, ka uz kresla kāds sēž. Citu ideju nav, jo bezjēdzīgi nekad nekas nebija pīkstējis
Precīzi. Manai sievasmātei ir tāda pati problēma. Un tāpēc Jazz ir ļoti labs risinājums - ir kompakts, ar augstu sēdpozīciju, bet nav krosovers vai pseidokrosovers.
Darbā vienam autiņam ir CX20.
VR - pareiz GB12 raksta. Tie bija domāti Valsts robežsardzei, bet viņi beigās atteicās, jo secināja, ka būs pārāk uzkrītoši ceļu satiksmē un tad visi pamanīs ikvienu pārkāpumu. Stāsts līdzīgs kā savulaik ar Ministru kabineta (ministriem) mašīnām paredzētajiem numuriem MK (MK-1 bija premjeram, Satiksmes ministrijai, šķiet MK-19, utt.).
Visi, kas ar X numuriem, tagad parādījušies, jo tagad par atsevišķu piemaksu (šķiet ap 30 eur) ir iespējams no savulaik izsniegtajiem īsajiem numuriem pārveidot uz garajiem A tipa numuriem
TouotaFans neder, jo viņam ir Škoda Fabia un Honda Jazz. Tātad - Škondafans ![]()
Par drošību nav jābēdā - tāpat kā Audi A6 arī Honda Jazz ir saņēmusi 5 zvaigznes Euro NCAP testā.
Bet vispār nav pareizi salīdzināt divus dažādas klases auto.
Manā Zafirā arī ir daudz vairāk vietas nekā Jazz, lai arī cena 3 gadīgai Zafirai bija līdzīga jauna Jazz cenai.
Patēriņa ziņā arī izmaksas līdzīgas. Bet braukšanas mērķis ar katru auto ir atsķirīgs.
Uz Vāciju es šodien ar Jazz nebrauktu, jo pastāv izvēle, vai braukt ar CR-V vai Zafira.
Bet esmu savulaik ar Citroen C3 vairākkārt uz Vāciju, Ungāriju, Austriju un Čehiju braucis. Nekāda vaina. Ja vēl būtu bijis kondicionieris un kruīzkontrole, vispār pa pirmo būtu!
Jazz tehniskie dati:
bagāžas nodalījuma tilpums (līdz logiem) - 354 l
max (bez aizmugurējā sēdekļa, līdz logam) - 884 l
max bagāžas nodalījuma tilpums (ar nolaistu aizmugures sēdekli) - 1314 l
Vai vari nosaukt vēl kādu šīs klases auto, kam ir līdzvērtīgs risinājums Magic Seats, kāds ir Jazz?
Te vēl mazliet par aizmugurējiem krēsliem:
Visvairāk VWfans varētu ieekonomēt, ja viņam piešķirtu dienesta auto, tai skaitā ar apmaksātu degvielu ceļam uz no darba.
Piekrītu MJanim. Topik gav.n.o., avtor mudak!
VWfana aprēķini ir viņa paša lieta un ir ļoti interesanti lasīt viņa pieredzi. Turpretī atsevišķu expercu viedokli vienkārši nav iespējams lasīt, jo viedokļa tur parasti nav, tikai buļļa kakas.
Jā. Man visiem 3 auto vienādi divciparnieki.
Mērījis neesmu, bet aizmugurē 2 brangiem večiem vietas ir gana, kajas mezglā nav jasien. 3 pieaugušajiem būs par šauru, lai arī kājām vietas pietiks ![]()
Te nu laikam ir pirmais msh komentārs, kuram es piekrītu!
Nobraukums 13 gadu laikā ir mazāks par 130 tūkstošiem km
A ja par tēmu, tad Citroenu es diez vai otreiz pirktu. Ja nu vienīgi tad, kad ar to paredzēts braukt 2-3 gadus.
Šobrīd manam 2004.gadā pirktajam jaunam C3 ir iestājies krīzes periods - remonti vienā laidā. Starteris, piekare, elektronika, sajūgs u.c. Remontos ieguldītie līdzekļi jau krietni pārsniedz šī auto tirgus vērtību, tāpēc pārdot nav variants. Vienīgi sūtīt uz tometu samalt desās. Tā kā mans sencis ir šobrīd pārdomās, ko darīt!
Es nemanīju, ka tu man turētu līdzi. Ielīdu Tev priekšā, sasveicinājos un tad spiedu tālāk
Sievasmāte ar manu Jazz nesen devās uz Kurzemi. Nobrauca nepilnus 500 km, bāka bija līdz pusei tukša (pilna). Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 4,5 l/100 km. Pēc bākas metodes noteikti mazliet vairāk. Vērā gan jāņem fakts, ka sievasmāte nebrauc dinamiski un strikti ievēro atļauto ātrumu
Es izvēlējos 3 gadīgu Zafira no Vacijas dīlera ieevstu (Amserv Krasta), ar oriģinālu nobraukumu un bezavāriju vesturi. Un jā, mans auto maksāja aptuveni 2-2,5 tūkst. EUR dārgāk nekā citas it kā līdzīgas Zafiras.
Es domāju, ka par Civic nekādas praktiskas atsauksmes vēl nevar gaidīt. Tikko tikai tirgū parādījās, uz ielām vēl tikpat kā nav sastopams
Māri, man rezervēto eksemplāru droši dod prom. Es jau veikalā nopirku!
Nekadus specialos līdzekļus neizmantoju. Ar ūdeni visu viegli var dabūt ārā. Pēc 2 gadiem salons gandrīz kā jauns
Manam CR-V ir melns Alcantara salons. ļoti prakstisks un viegli kopjams.
Cik man bijusi pieredze ar ādas beņķiem, tad vasarā pie tiem līp pakaļa klāt, bet ziemā tie ir ļoti auksti
gunbox
Katrai mašīnai savs pircējs, gan arī Tavai atradīsies pircējs.
Kad nesen pārdevu savu Honda Jazz (2005.g.), arī ļoti ilgi (2 mēnešus) neviens pat nezvanīja. Tad vienas dienas laikā bija 2 zvani, otrais arī paņēma.
Kad meklēju sev Zafira, arī bija vēlama opcija automātiskā kārba. Konkrētajā brīdī ar tādu man vēlamā stāvoklī un komplektācijā tāda nebija pieejam. Paņēmu ar manuālo kārbu.
Līdzīgi arī Tavu SuperB. Gan jau kāds meklē tieši ar manuālo kārbu. Šis auto ir specifisks, ne pārāk izplatīts Škoda modelis, tāpēc arī maza interese. Visticamāk tavas Škodas mērķauditorija skatās tikai un vienīgi uz Passat, ko beigās arī iegādājas.
Man drīzāk gaišs ādas salons nevis manuālā kārba liekas kā mīnuss, bet tas drīzāk praktisku apsvērumu dēļ. 3 bērni, kā nekā ![]()
Man arī pēdējie 3-4 posti vienmēr nodublējas. Un nespiežu es neko atkārtoti. Vienmēr nākas uzreiz otro postu izdzēst.
O, šoreiz gan ar pirmo reizi!