Vai Jazz patēriņš ir mazāks kā Fabia?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai Jazz patēriņš ir mazāks kā Fabia?
rudens68
Man iepriekšējam bija LPG un šim arī uzliku.
Par savu iepriekšējo CR-V, ko pirku jaunu 2008.gadā, bet pārdevu 2015.gadā, varu teikt tikai labus vārdus. Bija 3 ārkārtas gadījumi, kad bija jāveic neplànoti remonti:
1) nobruka kondicioniera relejs. Itālijā. Toties ieguvu pieredzi, kā reāli strādā bezmaksas tehniskais atbalsts visā Eiropā. Šis bija garantijas gadījums pie aptuveni 60 000 km nobraukuma.
2) pie nepilniem 160 000 km mainīju sajūga komplektu. Varēja vēl nemainīt kādus 20-30 tūkst.km, bet kaitināja neliela skaņa pie sajūga izspiešanas. Pēc 5000 km km es gan auto pārdevu.
3) pārstāja strādāt kondicionieris. Nippon piedāvāja par tolaik 1200 latiem mainīt kompresoru. Nepiekritu. Iebraucu pāri ielai pretī Amserv Motors. Tur par 5 latiem saremontēja - ielika šeibiņu pie kompresora sajūga un tā tas turpināja strādāt izcili turpmāk.
Biksenona lampiņa sāka izrādīt vecuma pazīmes pie 90 000 km. Nopirku bixenon.lv neoriģinālās philips spludzes 2 gab. Kopā par 45 latiem.
Vietā nopirku jaunu CR-V. Ja ar iepriekšējo nebūtu laba pieredze, tad jaunu būtu ņēmis ko citu.
es tieši to pašu padomāju. Ar to OCTA var arī reāli iegrābties
Salīdzinājumam ar to pašu tālruni un aplikāciju izmērīšu trokšņu līmeni arī savam CR-V un Jazz. Vismaz starp šiem 3 auto būs savstarpēji salīdzināmi dati
Šorīt nomērīju db savai Zafirai. 50 km/h - 66 Db, 90 km/h - 70 db. Mērīts ar aplikāciju Sound Meter, kas ielādētā viedtālrunī Samsung Galaxy S6. Pieņemu, ka rādītāji ir ļoti aptuveni. Kādas riepas Zafirai? Neperasiet. Nezinu. Tad jīet skatīties. Zinu tikai, ka GoodYear.
Iestatījumos ir iespējams šo funkciju gan izslēgt, gan arī mainīt darbības ilgumu. Apskaties manuālī.
Man šī funkcija patīk. Kad eju garāžā, ar pulti atslēdzu CR-V un uzreiz iedegas gaismas. Nav jāslēdz garāžā gaisma.
Laba ideja. Arī tikko ielādēju. Rīt uz Zafira notestēšu
Paldies. Ņemšu vērā.
Es paņēmu Pirelli Winter Cinturato. Nedaudz dārgākas
Super. Cerams, ka man ies tikpat viegli ar manu 2005.gada Jazz. Nobraukums mazliet zem 160 000 km. Visi tepat pa Latviju. Pēdējos gadus ne vairāk kā 7 tūkst.km gadā. Varbūt kādam no foruma vajadzīgs mazs, ietilpīgs un lielisks auto, kas tiešām nelūzt. Skati iziešu nākamās nedēļas beigās vai aiznākamās sākumā. Ir, protams, nelieli vizuāli defekti (kāda švīka utt.), kas ātrumu neietekmē. 1.3 l benz., ar manuālo kārbu, klimatu, priekšējiem elektriskajiem logiem un sakabes āķi. Zilā krāsā.
Jazzam tikko pasūtīju riepas. Klausot VWfans viedoklim, izvēlējos klusākās pieejamās ar koeficientu 66. Pirelli. Citām bija 71 vai pat 72. Redzēs, cik skaļš būs mans Jazz
Laba skaņas sistēma to var kompensēt.
Nu nav jau Jazz nemaz tik skaļš, bet ir skaļāks, kā VW Polo, piemēram.
Ja viss būs OK, tad iespējams, jau nākošnedēļ no Nippon izripināšu arī savējo Jazz. Ar CVT kārbu un vidējā līmeņa aprīkojumu.
Tikko izbraucu ar demo automātu. Dinamika pietiekoša. Skaļš ir. Kā jau Hondām pieņemts.
Šobrīd esmu izvēles priekšā starp jaunu Jazz vai Polo. Cenas un aprīkojuma ziņā abi līdzīgi. Atradu vienu salīdzinošo testu starp šiem auto. Secinājums tāds, ka Jazz priekšrocība ir aprīkojums, interjers, salona ietilpība un transformācija, kā arī zemākas ekspluatācijas izmaksas. Savukārt Polo ir labāka braukšanas dinamika, skaņas izolācija un salona apdares kvalitāte.
Hondām skaņas izolācija nekad nav bijusi premium. Motors arī ir skaļāks un mīl lielus apgriezienus. Esošais Jazz (05') man ir kopš 2009.gada. Vienīgais auto, ar kuru nav bijušas nekādas problēmas.
Vizuāli man Jazzam nepatīk aizmugure, bet koptēls ir gana simpātisks. Mani gan interesē ar automātu.
Karmu neviens nav atcēlis.
Nipponā remontēju arī 2005.gada Jazz.
Tajās retajās reizēs, kad ir bijis nepieciešams veikt remontu pēc negadījuma, vienmēr remonts peč mana pieprasījuma veikts Nippon Auto. Problēmu šajā sakarā nav bijis. OCTA un KASKO apdrošinu jau daudzus gadus BTA.
Diemžēl šis ir tas aspekts, kuru mēs neviens nevaram ietekmēt. Ja CSN rezultātā konstatē, ka vainīgajam ir OCTA pie kāda nepārāk laba apdrošinātāja, tad uzreiz skaidrs, ka čakarēšanās garantēta.
Jocīgākais, ka neviemēr pie tiem sliktākajaim apdrošinātajiem ir vislētākās cenas
Saprotu, bet, paņemot arī KASKO, atlīdzību ir vienkāršāk pieteikt caur KASKO un pēc tam apdrošinātājs pats regresē summu no OCTA apdrošinātāja. Prēmijas apmēru nākamajā periodā tas neietekmē!
Ja izvēlas remontu nevis $, tad neviens neko nespiež pirkt no apšaubāmiem pārdevējiem. Kur ņem detaļas, vairs nav Tava problēma.
Ir svarīgi vienmēr atcerēties, ka tik svarīgā lietā kā KASKO ir jāizvēlas nevis lētākais, bet kvalitatīvākais pakalpojums.
VWfans rakstīja: Vispār pagaidām Honda, neskatoties uz saviem 102 zirgspēkiem, ir galīgi miegaina, krietni lēnāka par Škodu, kam ir tikai 70 zirgspēki. Redzēs, kas būs tālāk.
Vakar par šo pajautāju Nipponā. Stāv rūpnīcas ierobežotājs, kas pie zināma nobraukuma (daži tūkstoši km) pats pārprogrammēsies un jauda parādīsies! Stresam nav pamata
2016.gada decembrī Zafirā iepildīju 220 litrus Pro Diesel, Jazzā - 40 litrus 95E, CR-V - 75 litrus LPG. 95E savā CR-V pieleju reizi pusgadā.
Sviestc rakstīja: Labrīt!
Kas notiek?
Cik ir pulkstens?
![]()
OOO. Pats Mr. Sviestc! Welcome!!!
Ir Japānā. Mans Jazz ar no turienes