Es viennozīmīgi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es viennozīmīgi
Kad pirku Jazz, šķiet, 2009.gadā, pirku to Bensons Auto, no iauto.lv lietotāja BTW. Cena bija nedaudz virs tirgus vidējās, toties auto ar caurspīdīgu vēsturi un patiesu nobraukumu. Nekļūdījos.
Pirms 2,5 gadiem mamma gribēja Honda FR-V. Izvēle bija skaidra, ka jābrauc uz Nippon Auto. Cena bija aptuveni vidējās tirgus cenas apmērā, toties auto ar caurspīdīgu vēsturi un patiesu nobraukumu. Arī nekļūdījās.
Pērn meklēju mazlietotu Opel Zafira. Pat nebija šaubu par to, ka jāpērk pie dīlera. Amserv Krasta atradu sev vēlamo. Dīelris to atvedis no Vācijas Opel dīlera. Cena bija aptuveni 1500 eur virs tirgus cenas, toties auto ar caurspīdīgu vēsturi un patiesu nobraukumu. Datus apliecina MyOpel vietne, kurā esmu reģistrējis savu Zafira. Nekļūdījos.
Joprojām uzskatu, ka ja ir vēlme pēc lietota auto, vislabāk ir to meklēt pie attiecīgās markas dīlera, jo ar vislielāko ticamību tur būs pieejama pilna vēsture. Tāpat LV jauniem iegādātiem auto ir bieža īpašība, ka ar tiem ikdienā nemaz tik daudz nebrauc. Pašam ir vairāki paziņas, kuri ar auto brauc 6-7 tūkst.km gadā. Eiropā gandrīz tikpat kā nav auto ar tik maziem nobraukumiem.
Būšot arī pretējā virzienā viens FR.
nestrīdos
Vai nav tā, ka regulāri mazi braucieni nemaz tik veselīgi nav?
Man Jazz arī gada nobraukums ir aptuveni 6000-7000 km. Kalpo NEVAINOJAMI jau daudzus gadus!
KIA Sportage skaistuma etalons..., mjā....
Jāsaka, ka gaumes tiešām ir dažādas. Priecājos par savējo ![]()
Honda CR-V max nopakots ar 1.6 l dīzeli un variatoru.
Manā īpašumā/turējumā ir bijuši šādi auto:
VAZ 21011
Toyota Corolla 1988
Citroen C3 2004
Citroen Xsara Picasso 2006
Honda FR-V 2007
Honda CR-V 2008
Honda Jazz 2005
Honda CR-V 2015
Opel Zafira Tourer 2013
Ne ar vienu no šiem nebija problēmas. Vienīgi Toyotai garšoja eļļa - vidēji 1,5 l uz 1000 km
Visticamāk. Mans Jazz 05' mierīgi skandina redlainā. Es gan tā nekad nebraucu ![]()
Tētis joprojām ikdienā braukā ar 2004.gadā manis pirktu jaunu Citroen C3. Problēmu nav īpaši vairāk kā ar citiem auto. Rūsa gan ir. Tikko nomainīja sajūgu. Nobraukums ir aptuveni 130 000 km kopā pa 12,5 gadiem. Gribētu maonīt uz ko jaunāku, bet žēl par 1000 eur atdot. Tāda šim auto ir max tirgus cena.
Hondām motors tiek mazgāts ik reizi, kad pie dīlera veic apkopes.
Ja patēriņš ir 5 litri, tad gāzes iekārtai nav nekādas jēgas, manuprāt.
Man personīgi Jazz aizmugure ne pārāk patīk, bet tas nebūtu iemesls, lai to neiegādātos. No priekšas un sāniem ļoti glīts auto. Svarīgākā Jazz īpašība ir tā tehniskā uzticamība.
Tik ātri es vēl neplānoju pirkt. Iespējams, paņemšu demo auto. Tādu gandrīz pērn vasarā paņēmu. Tomēr beigās paņēmu Zafira
Kāpēc tieši šāda izvēle?
Iespējams, mans nākamais auto, ko iegādāšos, arī būs Honda Jazz, bet noteikti ar labāku aprīkojumu. Gribētu aktīvās gaismas, klimatkontroli, automātu.
Nopietni! Skaists, sarkans Jazz!
Apsveicu VWfanu ar nupat iegādāto jaunu Honda Jazz! Lai labi ripo!!! Un welcome to the Honda club!
Nepiekrītu.
2 piemēri:
1) Sarkanie RedCab taksometri. Tie, kas regulāri apmeklē Statoil mazgātuves, ir zaudējuši spožumu un krāsa palikusi bālāk un matētāka;
2) iepriekšējo CR-V ik pa laikam arī dzinu mazgāties Statoilā. Rezultātā abās pusēs pie priekšējo durvju arkām (stoikas) visā garumā bija redzamas švīkas. Tās varēja rasties tikai un vienīgi no mazgāšanas.
Saviem auto es pat slotiņas sniega tīrīšana nopirku Fiskar, kas ir ar gumijas slotiņām nevis asām birstēm, lai neskrapētu virsbūvi.
Nezinu kā renault, bet Hondām start/stop sistēma ir aktīva tikai pie konkrētiem nosacījumiem, kam jāiestājas vienlaikus. Aukstai mašīnai tā nekad nestrādā, tāpat arī jābūt akumulatora uzlādes līmenim ne mazākam par konkrēti noteikto utt. Sistēma darbojas, lai neatstātu mašīnu bez nepieciešamās elektrības ![]()
Manai CR-V ir līdzīga krāsa. Varbūt nedaudz tumšāka, bet izskatās skaisti.
Kad ārā silts un sauss, mazgāju pagalmā pats.
Pārējā laikā cenšos izmantot servisu, kur mazgā rokām. ļoti reti Statoilā, jo arī uzskatu, ka bieža automātiskās mazgātuves izmantošanas bojā krāsu.
Zafira gandrīz kā mana, tikai man nav automāts, ko ļoti gribēju, bet tajā brīdī piedāvājumā šādas nebija.
Es start/stop neesamību uzskatu par plusu nevis trūkumu
Vai navigācija arī tavai ir tikpat štruntīga kā manai Zafirai? LV var tikai pilsētu ievadīt. Bez ielām.
Patēriņšmanai Zafirai ir vidēji 6,5 l/100 km. Tagad ziemā mazliet virs 7 l/100 km. Braucot uz 90 km/h, patēriņš ir 5 litri, 130 km/h - 6 litri. Pa pilsētu ar smagu kāju kādi 8 litri noteikti sanāk. Ja brauc uz Eiropu, bet nebrauc uz 200 km/h kā Tu ar savu A5, tad var tikt gandrīz līdz Berlīnei bez uzpildes.
Īsti nesapratu no šī linka, ar ko ilgtermiņa noma atškiras no operatīvā līzinga? Ar kādām papildus pozīcijām, kas iekļautas nomas maksā (apdrošināšana, apkopes, remonti, riepas u.c)?
Ir arī tādi, kas mzgā auto reizi gadā - pirms TA veikšanas. Un tam nav nekāda sakarā ar mašīnas krāsu, bet gan attieksmi.
Man ar netīru auto braukt nepatīk! Protams, nemazgāju to ziemā katru dienu, jo nevaru to atļauties gan fiansiāli, gan laika ziņā, bet ikdienā cenšos tomēr auto uzturēt tīru.
No praktiskā viedokļa CR-V brūnganā krāsa ir ļoti laba. Netīrumus redz vēlāk kā melnai krāsai, piemēram, bet mazgāt gan nav tik viegli kā Zafiru, kura ir baltā krāsā.
Domāju, ka nebūs liels zaudējums, ka šāda raisījuma vairs nebūs.
Ļoti patīk P.Timrota stils, kā pasniedz sižetu, bet:
1) raidījuma ētera laiks ir vienkārši briesmīgs;
2) raidījums ilgts 15 minūtes, no kurām 7 minūtes ir reklāma;
3) problēmjautājums tiek apskatīts raidījumā ne vairāk kā viens.
Tāpēc šos raidījumus ik pa laikam skatījos internetā. Domāju, ka uz šādu virzienu Paulam arī jāskatās. Filmē sižetus un tad laiž gaisā interneta vidē. Tur arī lielāka auditorija būs.
Savu CR-V pārdevu precīzi par vidējo tirgus cenu 1 dienas laikā. Domāju, ka tehniskais stāvoklis bija virs tirgus vidējā, jo visus savus auto VIENMĒR uzturu perfektā tehniskā stāvoklī.