iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 29.03.2013 8:56

DekstersFF rakstīja: Ko nozīmē 'ieekonomēt' ?? Nekas tur ieekonomēts netiek. Tiek braukts vienkārši vairāk, kā topika autors arī pateica-lai nav jādomā.

Tā kā viss šis 'ieekonomēts' ir buļļa sūds.

Kā te pareizi Pimais norādīja- VWfans arī 'ieekonomēja', pērkot dīzeli. Nu viņš RAUD par kvēpu filtriem, blīvju maiņām utt. Visa 'ieekonomēšana' ir pakaļā.

Iekš PSRS ar bija skaļš sauklis 'Ekonomijai jābūt ekonomiskai'

Arī pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas braucu tikpat, cik agrāk. Nobraukums vidēji 25 000 gadā bija arī agrāk, ko apliecina nepilnu 5 gadu laikā veiktais nobraukums gandrīz 118 000 km. Runājot par excel tabulām, varu pateikt, ka tas aizpildīšana man pēc katriem izdevumiem prasa ne vairāk par pusminūti, un pa šo laiku nevaru palikt ne bagātāks, ne nabagāka.

nomiks 28.03.2013 20:00

kolumbs rakstīja:

nomiks rakstīja: Papildinot iepriekšējo...

Piemēram, aizvakar EKO gāzes automātiskājā gāzes uzpildes stacijā uzpildīju gāzi 24,59 l par Ls 9,20 (0,374 Ls/l) un no iepriekšējās uzpildes reizes biju veicis 226,1 km. Ar benzīnu šo pašu ceļa posmu būtu nobraucis ar 21,53 litru jeb naudas izteiksmē Ls 19,96 (0,927 Ls/l Valmieras ielas Statoil ar atlaidi). Ietaupījums sanāk Ls 10,76 jeb pat vairāk kā 50%

50 % gluži nesanāks, jo jārēķina, arī ka benzīns patērējas+ iekārtas apkopes.

Es taču jau ņēmu vērā, ka tērē arī benzīnu, tāpēc rēķinu, ka patēriņš ir 9,5 l nevis 10 l uz 100 km, kas atbilst 0,5 l uz 100 km. Nu apkope 32 latu apmērā uz 20 000 km nekādu būtisku iespaidu uz aprēķinu neatstāj - tie ir 16 santīmi uz 100 km jeb aptuveni 0,18 l benzīna uz 100 km

nomiks 28.03.2013 14:59

Papildinot iepriekšējo...

Piemēram, aizvakar EKO gāzes automātiskājā gāzes uzpildes stacijā uzpildīju gāzi 24,59 l par Ls 9,20 (0,374 Ls/l) un no iepriekšējās uzpildes reizes biju veicis 226,1 km. Ar benzīnu šo pašu ceļa posmu būtu nobraucis ar 21,53 litru jeb naudas izteiksmē Ls 19,96 (0,927 Ls/l Valmieras ielas Statoil ar atlaidi). Ietaupījums sanāk Ls 10,76 jeb pat vairāk kā 50%

nomiks 28.03.2013 14:51

Vakar apritēja precīzi gads, kopš uzliku gāzes iekārtu savam CR-V, līdz ar to secinājumus ir iespējams izdarīt.

Gāzes vidējais patēriņš ir 12,5 l/100 km pretī benzīna vidējam patēriņam 10 l/100 km. Tātad patērē par 25% vairāk degvielas.

Neziemas sezonā benzīna patēriņš sanāk aptuveni 0,3 l/100 km, ziemā - 0,5 l/100 km.

Esmu uztaisījis Excel tabulu, kurā rūpīgi ierakstu iepildītās gāzes daudzumu un cenu, nobrauktos km no iepriekšējās uzpildes (vienmēr pildu līdz pilnam balonam), kā arī blakus aprēķinu, cik man izmaksātu, ja šo pašu ceļu veiktu ar benzīnu (nofiksēju tajā dienā benzīna cenu un rēķinu, ka benzīnu būtu patērējis nevis 10/l uz 100 km, bet gan 9,5 l/100.

Gada laikā esmu nobraucis 25 047 km un šajā laikā tādējādi ietaupījis Ls 1 119,33.

Iekārtas uzstādīšana maksāja 630 latus un tika veikta 1 apkope par Ls 32,00. Līdz ar to 1.gadā ietaupījums bija Ls 457,33. No brīža, kad iekārtas uzstādīšana atmaksājās, mēnesī vidēji ietaupu gandrīz 100 latus.

Nekas salonā nesmird un nemaz nedrīkst smirdēt. Ja tā ir, tad uzreiz jābrauc uz servisu nevis jāturpina forumā pļūtīt, ka var smirdēt.

Ja prasītu manu viedokli par gāzes iekārtas uzstādīšanu mazlitrāžas Colt, tad es teiktu, ka tā nav laba ideja, jo ekonomiskums finansēs parādīsies pēc liela nobraukuma un arī tālāk būs diezgan mazs ieguvums. Bet nu, ja patiešām daudz jābrauc, tad var likt. Bet nu lielos gabalus man vispār liekas neprātīgi braukt ar tik mazu auto. Tad jau labāk lielu sedanu un ar gāzi

nomiks 13.03.2013 14:07

DekstersFF rakstīja: Nu tas tāds lauķu joks, viņi smejas arī par to,ka šrots gandrīz iebrauc kokā.

Tu domā šitā?

www.youtube.com/...

nomiks 12.03.2013 15:24

Šāds auto man reiz bija, tiesa gan vecāks (2000.gada) un ar lielāku motoru (2,0 HDI). Un patēriņš vidēji bija tie paši 6l/100km, bez dir$anas. Liels, ērts, ietilpīgs un skaists auto. Joprojām nostaļģiskas atmiņas par šo burvīgo francūzieti

nomiks 12.03.2013 14:24

VWfans rakstīja: Dekster, tā gluži nav, ka nekas nebūtu ietaupīts. Uz mazāka degvielas patēriņa rēķina 7 gados esmu ietaupījis 2058 latus. Auto ar dīzeļmotoru jauns maksāja par 843 latiem vairāk. Sanāk 1215 latu varka!

7 gados tikai 1215 latu varka?

Es kā 2012.gada 27.martā savam CR-V uzstādīju gāzes iekārtu, tā uz šodienu (nobraukti 24 070 km ar gāzi)varka jau ir Ls 409,22, tas pie nosacījuma, ka jau ir atmaksājusies gāzes iekārta (Ls 630,00) un viena veiktā apkope pēc 20 000 km nobraukuma (Ls 32,00). Principā, otrajā gāzes iekārtas lietošanas gadā tīrā varka attiecībā pret benzīnu man būs aptuveni Ls 1 100 jeb nepilni Ls 100/mēnesī.

Reāls piemērs tam, ka visekonomiskāk ir lietot gāzes iekārtu nevis dīzeļauto. Nu vismaz auto ar nobraukumu aptuveni 25 -30 tūkst.km/gadā.

nomiks 06.03.2013 10:14

www.automotoskola.lv/...

Pats mācījos pie Elīnas, bet vispār dzirdēti daudz viedokļi, ka vislabāk ir pieteikties pie Goblina: www.automotoskola.lv/...

nomiks 20.02.2013 11:48

Jauka apkārtne dzīvošanai, nomik, un nav nekādu sevišķo gāzu. Var iziet pastaigāties, apjūsmot pilsdrupas, sīkajiem vispār pārlaime, var blandīties pa pamatiem un bomžatņikveidīgiem namiem utt.

Es tādā nomaļā vietā arī nekad nedzīvotu, bet ir, kam patīk. Kad es izvēlējos vietu, kur celt savu māju, man bija svarīga laba infrastruktūra, lai blakus būtu skola, bērnudārzs, veikali, visādi pulciņi bērniem utt., vienlaikus lai nav arī pilsētas centrs.

nomiks 20.02.2013 10:14

Pa manam normāla māja top. Nu ne jau tā Revertas par 12 kilo

Ne visiem ir vēlme dzīvot urbanizētā vidē, baudīt sastrēgumus un elpot izplūdes gāzes.

nomiks 24.01.2013 16:51

anonimikis rakstīja:

esmu kādu laiku braucis ar auto(nebija tas manējais), kuram numurs sākās ar п.

Пяница Pie šāda Nr. varēja tikt, ja pieķēra par braukšanu dzērumā.

nomiks 24.01.2013 14:53

Pirmais rakstīja: ko tu ar to žiguli ārzemēs darīji?

Pareizi, burti bija otrādi.

To žiguli sencis jau ar tādu numuru nopirka un uz ārzemēm tā arī neaizbrauca.

Sviestnesi - Jā, tolaik par visiem šīs sērijas numuriem teica "Verņis Rodnoj Nazad"

nomiks 24.01.2013 11:22

anonimikis rakstīja: neesi fanam radinieks? pat datumus piefiksējis, kad auto pirkts

Man ir ļoti laba atmiņa uz cipariem.

Bez speciālū pierakstu veikšanas atceris, ka tēta taksim kādreiz bija numurs ЛТА-1645, pēc tam citam bija ЛТД-3889, moskvičam - ЛТ 9416 А, žigulim sākumā ВР 5324 Н, yad AN-599, Toyotai - DU-2050, utt. No galvas atceros arī daudzu paziņu mašīnu numurus. Tāpat vēl galvā ir savas čella skolotājas mājas (pilsētas) tālruņa numurs, kā arī daudzu klasesbiedru. Vienkārši ir laba atmiņa uz šādām lietām.

nomiks 24.01.2013 9:55

Braukt iemācījos 10 gadu vecumā uz Gaz 24 (taksis). Braukšanas prasmes pieslīpēju ar tolaik ģinmenē esošo Moskviču Iž-412. Vēlāk moskviča vietā senči iegādājās Vaz 21011, kurš tad 1998.gadā, kad noliku tiesības, kļuva par manu pirmo auto. Senči uz to laiku iegādājās Golf II.

2000.gada 13.augustā iegādājos savu pirmo inomarku - Toyota Corolla (Liftback) 1,3 l, 1988.gada ražojums. Ar šo superauto nobraucu līdz 2004.gada 2.augustam, kad iegādājos pilnīgi jaunu Citroen C3. 2006.gada 16.martā iegādājos lietotu (2000.gada) Citroen Xsara Picasso, 2,0 HDI, pēc tam 2007.gada 30.aprīlī - pilnīgi jaunu Honda FR-V, 1,8 l benzīns. 2008.gada 12.maijā - pilnīgi jaunu Honda CR-V, 2,0 benzīns, bet 2009.gada martā - lietots (2005.gada) Honda Jazz, 1,3 benzīns.

Braucis gan esmu ar daudz un dažādiem auto, bet nu šī tēma nav par to.

nomiks 21.01.2013 12:58

anonimikis rakstīja: baudāms auto ?

(vietas tajā cr-v nifiga nav)

Nu tā es neteiktu. Protams, ar Multivan vai Voyager salīdzināt nevar, bet nu ar citiem līdzīgas klases auto salīdzināt var un tad nu nekāds mazais šis auto nesanāk.

Tāda sajūta, ka pats nekad ar CR-V neesi braucis, tikai bildēs aplūkojis.

Esam bieži braukuši, piemēram, arī vakar uz hokeja maču - 3 pieaugušie un divi bērni, kas sēž paliktnīšos. Visiem vietas pietiek. Arī pieci pieaugušie esam braukuši un nekāda vaina.

Var jau no Honda arī par 6-vietīgo FR-V padomāt. Ja vēl ieliek gāzes iekārtu, tad arī tas uzreiz iekļūst ekonomisko auto kārtā. Tāds man arī ir, tikai bez gāzes, jo nobraukums salīdzinoši neliels un tad nav nekāda ekonomiskā izdevīguma iekārtu uzstādīt

Esmui braucis vairākkārt arī ar Volvo V70. IMHO šāds Volvo kombinācijā ar dīzeļautomātu ir ļoti laba izvēle priekš ģimenes auto - gan ērts, gan ekonomisks.

nomiks 21.01.2013 11:54

Man ir CR-V, 2008.gada. Ar uzlikto gāzes iekārtu tas no 2012.gada marta no vienkārši ērta, uzticama un ietlipīga ģimenes auto ir kļuvis arī par ekonomisku.

nomiks 18.01.2013 15:15

ak rakstīja: Mīnusos iedarbinu, tad eju tēju dzert 10-15 minūtes. Tad atnāku, notīru logus, kur nav atkusis ...

Pēc 10-15 min vēl vietām nav atkusis logs???

nomiks 29.11.2012 13:34

CRDI rakstīja: Vai tad Audi Avant mēdz būt ar kabrioleta, kupejas, sedana, hečbeka virsbūvēm?

Ups, nepamanīju, ka virsrakstā minēts virsbūves tips. Vainīgs.

Bet ražošanas gads anyway nav norādīts

nomiks 29.11.2012 12:35

Saprotams, ka ražošanas gadu un virsbūves tipu nav pat vērts pieminēt

nomiks 22.11.2012 10:36

Ar KIA pieredzes nav nekāds un domājams, ka arī nebūs. Manuprāt, lielākais mīnuss ir tāds, ka vsidrīzāk tu būs pēdējais šī auto lietotājs, jo aftermarket šādam auto ir pilnīgi nekāds.

nomiks 06.11.2012 8:39

ak rakstīja:

Ja jau Tev abi auto ir bijuši, kurš vēl labāk par tiem zinās. Nu, un kā tad ir, Nomik, pec Jazz'a iesēsties C3-šajā, ko Ir tak jādomā arī par komfortu kaut cik.....

Es nerakstīju, ka pēc Jazz iesēdos C3.

Citroen C3 jaunu pirku 2004.gada augustā un ar to nobraucu pusotru gadu, kad to turpināja lietot un lieto vēl šodien mana mamma. Savukārt Jazz (lietotu) iegādājos 2009.gadā. Tagad ar to brauc sievastēvs.

Salīdzinot ar C3 , Jazz ir galvastiesu pārāks kvalitātē. PAr komfortu gan tā īsti nevar teikt, ja nu vienīgi aprīkojuma dēļ, kas Jazz bija nedaudz labāks, jo bija klima. C3 nebija pat AC, jo tolaik pirku faktiski lētāko versiju. Šad tad izbraucu ar savu "veco" C3 un katru reizi secinu, ka šis ir pietiekoši normāls auto par ļoti saprātīgu cenu.

nomiks 05.11.2012 16:56

GB12 rakstīja: Cilvēks par automātiem jautāja. Šiem tādu, ja nekļūdos, nav. Astrai laikam ir 1.3 dīzelim tas easytronic, bet, pēc pieredzes saku, N E V A J A G.

Nestrīdos. nekad par šiem auto sīkāk neesmu interesējies, tai skaitā arī par diesel + automāts.

Pašam no mazauto ir bijuši divi - Citroen C3 un Honda Jazz. Abi benzīni un ar manuālo kārbu.

nomiks 05.11.2012 15:15

ā, aizmirsu par Citroen. C3 arī diezgan labs pirkums būtu, jo cena 3 gadīgam ir ļoti pat draudzīga un dīzeļi tiem ir superekonomiski. C4 jau lielāks un attiecīgi arī patēriņš ir lielāks.

nomiks 05.11.2012 15:13

Honda Jazz nederēs, jo 1) 3 gadus jauns būs diezgan dārgs, 2) degvielas (benzīna) patēriņš automāta versijā noteikti nebūs 5-6 l/100 km. Vienīgais, kur vinnē, būs ekspluatācija. Šis auto tiešām ir ĻOTI uzticams un ieguldījumus ārpus apkopēm faktiski neprasa.

Es laikam skatītos uz kādu VW Polo, Opel Astra vai Škoda Fabia dīzelīti.

nomiks 19.10.2012 9:27

Pats ar S-Max esmu braucis dažas reizes. Tāpat arī ar Galaxy, kas faktiski ir t.s. lielais brālis. Plašs, ietiļpīgs salons, ja runa ir par dīzeļdzinēju, tad tas ir pat visnotaļ ekonomisks un uzticams.

Mans sencis braukā ikdienā ar nu jau otrās paaudzes S-Max, jo ir taksometra vadītājs (RedCab). Domāju, ka labākais novērtējums šim auto ir tas, ka RTP tos atkārtoti iepirka (50 gab.). Ja būtu bijuši mēsli, tad noteikti, ka vairs nebūtu pirkuši.

Sencis ar savējo ipriekšējo S-Max nobrauca vairāk kā 300 000 km. Principā nekādu īpašu problēmu ar kvalitāti vai palikšanu uz ceļa nebija. Tikai standartapkopes, kā arī savu laiku nokalpojušo detaļu nomaiņa. Sākumā gļukoja elektrība, bet tas visticamākais dēļ tā, ka kā jau takšiem, pastāvīgi pieslēgts plafons, zaļā lampiņa, skaitītājs, navigācija, rācija, mazais planšetnieks, telefona lādētājs u.c. Iepriekšējā partija visi bija dīzeļi. Un atsauksmes par tiem ļoti labas.

Tagad RTP iepirka benzīnniekus (E85) un visiem uzstellēja gāzes iekārtas. Par šiem vēl pāragri kaut ko objektīvu teikt, jo vēl tikai pāris mēnešus kursē pa Rīgas ielām.

Ja man šodien būtu jāmeklē kāds minivens personīgām vajadzībām, S-Max noteikti būtu viens nô izskatāmajiem variantiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti