iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 07.09.2012 14:33

smaidiigais rakstīja: vai nu kalpaki neorğinālie, vai nu nepareizi uzlikti

+1

nomiks 29.08.2012 23:08

rudens68 rakstīja:

nomiks rakstīja: Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.

Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.

Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.

Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu

Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.

Ar manu nobraukumu iekārtu atsistu 4 mēnešos , tālāk "pa velti "

Cik nopratu Tev ir ar eļlosanu , cik bieži jāuzlej un cik tas izmaksā ?

Manam auto gāzes iekārtu uzlika bez eļļošanas sistēmas, jo tai īsti nav jēgas. Personīgi ir zināmi daudzi piemēri, kur eļļošanas sistēma nav uzstādīta vai arī tā ne reizi ar eļļu nav papildināta. Uz dzinēju tas nekādu iespaidu nav atstājis pat pēc liela nobraukuma.

nomiks 29.08.2012 11:48

Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.

Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.

Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.

Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu

Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.

nomiks 17.04.2012 10:33

Pēc manas saprašanas no Bucefala teksta neko nevar saprast

nomiks 17.04.2012 9:02

Personīgi man kā cilvēkam, kas ar mūziku ir pat vairāk kā uz Tu, nav svarīgi, lai būtu izteikti jaudīgi sabvūveri, tumbas utt. Mani pilnībā apmierina ražotāja oriģinālais audio noformējums manā CR-V un FR-V. Jā, Jazz bija pārāk prasts skanējums, bet CR-V tas ir ļoti labs. Man mašīnā mūzika skan tikai fonā, un tai nepiešķiru pārāk lielu nozīmi.

Ja tumbas čarkst vai basi ir par daudz/par maz, tad protams, ka tas kaitina. Tad es labāk brauktu vispār bez mūzikas, bet nu daudzus simtus latu par labu audio es noteikti netērētu. Vēl jo vairāk, ja audio vērtība pārsniegtu paša auto vērtību. Katram savs.

nomiks 11.04.2012 15:42

Slinkais rakstīja:

noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu

Kad es braucu t.s. šopinga tūrē vai vienkārši ceļojumā kopā ar sievu un bez bērniem, tad arī nomā ņemu t.s. VW Polo or similar. Man šādos gadījumos ir būtiski iejāt kapeiku nevis testēt kādu konkrētu auto. Ja man ir vēlme notestēt kādu konkrētu auto, tad to es tikpat labi varu izdarīt tepat Latvijā.

Pēdējā reizē, kad nomāju auto Frankfurtes lidostā, biju pasūtījis jeb rezervējis VW Polo or similar, bet šamējiem uz vietas viņš nebija, tāpēc par to pašu cenu man vietā iedeva jauno Ford Galaxy ar jaudīgo dīzeļdzinēju un maksimālo aprīkojumu. Protams, ka biju priecīgāks braukt ar šo auto nevis pasūtināto VW Polo, bet nebūtu priecīgs, ja man par šo Galaxy būtu jāmaksā standarta cena, kas būtu vismaz 2 reizes augstāka kā par VW Polo.

nomiks 10.04.2012 8:55

VWfans rakstīja: Par jauno Honda Civic. Es labpraat to pirktu ar 1,4 litru 100 zirgspeeku benziina motoru otraa knapaakajaa komplektaacijaa par nepilniem 12 tuukstoshiem latu. Nesaskatu jeegu pirkt jaudiigaako 1,8 litru benziinnieku vai 2,2 litru diizeli, jo tas pirkumu nesapraatiigi sadaardzina.

Es, ja pirktu, jauno Civic, tad ar 1,8 l benzīna motoru Elegance komplektācijā par nepilniem 14 tūkstošiem latu un uzreiz ieliktu gāzi

nomiks 09.04.2012 11:02

es rakstīju, ka, iespējams, vainīgas ziemas riepas. Neesmu tik liels speciālists šajā jomā, lai izteiktu absolūti pareizu verdiktu.

Dekster! Te nav runa par uzticēšanos. Bija pasākums, kurā galvenā balva bija nedēļas nogale ar jauno Civic ar pilnu degvielas bāku. Tā kā balva tika nopelnīta (izlozēta), tad tā arī pilnībā var tikt izmantota.

nomiks 09.04.2012 9:23

Uz Lieldienu brīvdienām Nippon Auto iedeva man lietošanā - testēšanā jauno Honda Civic. Kas ir vispatīkamākais - ar pilnu degvielas bāku, kuru varu tērēt pēc sirds patikas, atpakaļ to nepiepildot.

Iedeva ar 2,2 l dīzeļdzinēju un max aprīkojumā. Šis auto īsts spridzeklis, bet ir superekonomisks. Vismaz man tā liekas. Priekš VWfana mērogiem gan jau, ka nav. Braucot pa pilsētu vidējo patēriņu rādīja 5,4 l/100 km, bet pa šoseju (ātrums aptuveni vidēji +20 km/h virds atļautā) - 5 l/100 km. Tie, protams, ir datora rādījumi, jo pildījis degvielu nesmu un to nedarīšu.

Biju aizšāvis gandrīz līdz Valkai. Šobrīd nobraucu ar Civic jau kādus 650 km.

Secinājumi īsumā tādi, ka, lai arī jaunais Civic ar 2,2 l dīzelīti ir patiešām aizraujošs auto, tomēr par tādu naudu (cik saprotu no mājas lapā pieejamās cenu listes aptuveni 22 tūkst.LVL) šādu auto nepirktu. Noteikti tad tas būtu vienkāršākā komplektācijā - bez ādas salona, bez navigācija un bez "start and go" sistēmas, ar 16 nevis 17 collu riteņiem.

Braucot pa Vidzemes šoseju, izteikti varēja just šosejas nelīdzenumus - iespējams dēļ 17 collu riteņiem un ziemas riepām. Nepatika, ka atpakaļskatu būtiski ierobežo spoliers bagažnieka loga vidū, tāpat arī t.s. stoikas priekšā būtiski ierobežo pārredzamību pirms pagrieziena veikšanas. Sēdēšana gan jāatzīst par ļoti ērtu, bet es, kurš esmu vidēja auguma, ja būtu mazliet garāks, tad ar galvu griestos atspiestos. Garāka auguma šoferis var krēslu nolaist zemākā sēdpozīcijā, bet šādā gadījumā krasi samazinās vieta aizmugurē sēdošā pasažiera kājām. Stūres reakcija ir ļoti asa un braukšana līkumos sagādā lielu baudu.

Pārsteidza lielais baiagžnieks. Ja kāds iegādāsies benzīna Civic un izlems tajā ielikt gāzi, tad bagažniekama apakšējais nodalījums ir ļoti liels, lai tajā ievietotu ļoti ietilpīgu gāzes balonu, neatņemot vietu bagažniekam.

Likās interesanta lieta, ka tālās gaismas ieslēdzas pašas, kad priekšā neviens nebrauc, kā arī pašas izslēdzas, kad priekšā parādās pretimbraucošas mašīnas gaismas jeb, kā žurnaļugas raksta - starmeši.

nomiks 26.03.2012 13:22

TDIOTS rakstīja: vai germētiska kārbiņa, smirdīgajam uzgalim , jau ira sagādāta ??

Kad smirdēs, tad pirkšu

nomiks 26.03.2012 12:50

SIA "Auto Gāze"

Rīga, A. Deglava ielā 60

nomiks 26.03.2012 11:06

rudens68 rakstīja:

Vai jau ir izbraukts kāds gāzes balons ?

Vēl nē. Šodien no rīta aizdzinu uz uzstādīšanu. Rīt pēcpusdienā būs gatavs.

Pozitīvi tas, ka no malas nevarēs pateikt, ka es tāds satīmjājējs tagad būšu, jo gāzes uzpildes vieta būs paslēpta zem degvielas vāciņa

nomiks 20.03.2012 14:10

GB12 rakstīja: Fan, ko tu saki par Bentley Muslane? Ir baudāms? Iesaki tādu iegādāties?

Mulsanne ir radīts, lai izbaudītu ikvienu mirkli. Ikvienu ceļa līkumu un ikvienu brauciena kilometru. Mulsanne ir pirmšķirīgs Bentley Grand Touring automašīnas paraugs: tajā apvienota izcila kvalitāte, roku darba meistarība un augstākais braukšanas līmenis.

Kad VWfans izbrauks testa braucienu, tad noteikti arī pateiks verdiktu

Bentley Riga saturās!

nomiks 20.03.2012 8:23

Pirmais rakstīja: klients tu biji divreiz - 1reiz kad to mizu pirki un otrreiz, kad motoru remontēji

Man gan liekas, ka fans arī Merivas regulārās apkopes veica pie dīlera, tātad arī šajās reizēs viņš ir bijis klients. Faktiski viņš ir regulārs klients

nomiks 18.03.2012 19:49

rudens68 rakstīja: Esmu dzirdējis ,ka jau sākumā meistaram paprasa lai to "vārstu" izņem .

Tieši tā. Galvenais atcerēties, ka jāpildās, uzsākot braucienu nevis tā pašās beigās. Sevišķi vasarā

nomiks 18.03.2012 19:04

TDIOTS rakstīja:

un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?

Itāļu iekārta BRC laikam. Par saturu sīkāk nemaz neprasi - neesmu tāds speciālists šajās lietās. Zinu, to, ka ne tik gudra iekārta, kuru uzstāda, piemēram, uz Voyager, maksā 550 Ls (bez atlaides), bet uz Hondas jāuzstāda t.s. gudrā iekārta par 600 Ls (ar atlaidi). Problēma ir vienīgi mazais balona izmērs, ko var uzstādīt rezerves riteņa vietā. Kolēģa Civic tikai 32 l balons iegāja, i-netā lasīju, ka CR-V var 43 l iestūķēt.

Uzstādīšu www.autogaze.lv (A.Deglava un Nīcgales ielas stūrī pretī NESTE)

nomiks 18.03.2012 8:27

Slinkais rakstīja:

nomiks rakstīja:

labāk paskaiti kas tika izklenderēts neieliekot to gāzi pirms 2-3-4 gadiem

Tu vienmēr skaiti to, ko neesi nopelnījis vai neesi ietaupījis? Vai arī nožēlo, ka neesi apprecējis savu vidusskolas mīlestību, kurai kautrējies to pateikt? Vai arī nedēļu pēc pusdienām Lidiņā pārdzīvo, ka uz šķīvja palika nedaudz cepti kartupeļu salmiņi? Es nekad. Es vienkārši skatos šodienā un rītdienā, bet pagātnē notikušo nenožēloju. Tā ir vieglāk dzīvot.

nomiks 17.03.2012 19:06

TDIOTS rakstīja: nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .

es arī savam CR-V nolēmu uzstādīt gāzes iekārtu. Pēc nedēļas jau būs uzstellēta. Un arī par Ls 600.

Pēc mēneša tikšu pie sava kādreizējā FR-V, tam arī likšu uzriez gāzi virsū. Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00. Kolīdz robeža tika pārsniegta, tā izlēmu aktīvi rīkoties izdevumu optimizēšanai

Manām Hondām garantija gan jau beigusies, bet, aptaujājot pāris "gāzeveida" Hondas lietotājus, secināju, ka nekādas problēmas nepiemeklēs arī manējās. Kolēģe darbā ar iepriekšējās paaudzes CR-V ar gāzi jau vairāk kā 200 000 km nobraukusi - vispār bez nekādām problēmām. Parēķināju, ka vienas Hondas gāzes iekārta atmaksāsies pēc 4-5 mēnešiem, bet otras pēc kāda gada aptuveni. Normāla investīcija ar īstermiņa atmaksas termiņu.

nomiks 10.03.2012 8:15

Šobrī LV tirgū vispār ir pieejami praktiski tikai divu marku auto, kurie, jau rūpnieciski ir iebūvēta dabasgāzes iekārta - VW un Opel.

Gribētu piebilst, ka šiem auto patēriņu mēra kg nevis m3 vai nm3.

Bija vēl dāži auto (nākuši no Itālijas un Zviedrijas), kam arī bija dabasgāzes iekārta - divi Fiat Multipla, daži Volvo un šķit, ka tie paši Opel.

Kopš Latvijas Gāze likvidēja AGUKS (autogāzes uzpildes kompresoru stacijas) Rīgā, Lubānas ielā un Daugavpilī, tā vairs nav iespējama dabasgāzes uzpilde automašīnās, vienīgi ar iepriekš tepieminētajiem kompresoriem no sadales sistēmas pievada (piemēram, no mājas gāzesvada). Jau iepriekš minēju, ka šādas investīcijas neatmaksājas. Lētāk un ērtāk ir izmantot LPG.

nomiks 09.03.2012 21:09

Bez Latvijas Gāzes zinas legāli nav iespējams pievienot kompresoru pievadam, savukārt Latvijas Gāze nepiekritīs to pievienot be atseviska skaitītāja. Tā lūk.

nomiks 09.03.2012 10:51

Kompresorus, lai no privātmājas dabasgāzes pievada iepildītu dabasgāzi automašīnā, var iegādāties, bet tie ir ļoti dārgi. Pirms 2 gadiem mūsu 100 gudrās galvas izdarīju visu, lai šāds pakalpojums būtu neizdevīgs, jo ir uzlikts liels akcīzes nodoklis dabasgāzei, kura tiek izmantota par degvielu. Ja grib uzlikt kompresoru priekš uzpildes, tad ir jānodrošina atsevišķa dabasgāzes uzskaite (skaitītājs).

LPG noteikti sanāk izdevīgāk

nomiks 26.02.2012 11:18

rudens68 rakstīja: Cik noproteu esi bijis klients pie Bensona gan tagad Nipon . Ko tad tas nipons tik sliktu dara atšķirībā no Bensona ?

Es "apkopojos" SAN Motors Berģos. Tur apkalpošanas kvalitāte un attieksme ir daudz labāka, kaut arī nav Bensona līmenī.

Kaut vai elementāra lieta - iebrauc nomainīt, piemēram, lampiņu, SAN Motors vienmēr tāpat veic īso pārbaudi - visas gaismas, eļļas līmeni u.c. Nipponā to negad nedara, ja īpaši nepajautā. Un, ja pajautā, tad arī maksā par pārbaudi. Pirms garantijas laika beigām SAN Motors paši uzaicināja ierasties un uz lielo pārbaudi, lai nokonstatētu visu, kas jāmaina pa garantiju - šo to nomainīja pa garantiju, arī piekarē un stūres iekārtā, uz sitiena precīzi tagad nevaru pateikt, jāskatās pierakstos. Nippons tā arī nepiezvanīja. Nu tā apmēram.

nomiks 24.02.2012 15:00

rudens68 rakstīja: Kā ies šim www.tvnet.lv/...

kautkā bijušais TOP parketnieks tagad vairs nav līderos

Ja Nippon Auto nemainīs savu attieksmi pret klientiem, tad nekas arī nemainīsies pārdošanas rādītājos.

LV patērētājam ir svarīga kombinācija dīzelis + automāts, ko visu laiku Honda tirgū nevarēja piedāvāt. Ja jaunajam CR-V tas tiks ņemts vērā, tad domāju, ka rādītāji ies uz augšu.

nomiks 19.02.2012 10:25

Tikko pārlasīju paša aprakstīto pieredzi. Tur jau tā arī biju norādījis, ka ražotāja norādītais patēriņš neatbilst reālajam. Salīdzinot patēriņu pirms 3 gadiem un tagad, būtiskas atšķirības nav.

nomiks 19.02.2012 7:20

rudens68 rakstīja: TO Nomiks

Lasu Tavu rakstu sadaļā ...lasītāju pieredze.

Vai nav korekcijas šajā jautājumā..citāts no rakstiņa _______Degvielas patēriņš šoseja/ pilsēta/kombinēts –6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km___________

Ir gan. Ja brauc mierigi, tad ta ari varetu but, bet man sob rid sanak videjais ap 9,5 l/100 km vasara, bet ziema gandriz visi 11.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti