rudens68 rakstīja:
nomiks rakstīja: Braucu ar 2008.gada Honda CR-V 2.0L un jau piekto mēnesi braucu ar gāzi. Ir uzstādīta iekārta BRC (www.autogaze.lv) par 600 latiem. Vidējais gāzes patēriņš sanāk ap 12 l/100 km, kas par vidēji 20% vairāk nekā bija degvielas patēriņš. Pie visa tā katri 100 km sanāk ar 40% atlaidi, ja salīdzina ar benzīna izmaksām.
Jaudas zudumu nejūtu, smaku salonā arīdzan ne.
Darbā kolēģes iepriekšējās paaudzes CR-V (arī varētu būt ap 2004.gada izlaidums) ir aprīkots ar gāzes iekārtu un bez eļļošanas sistēmas viņa nobraukusi jau vairāk kā 200 000 km. Iekārta un arī motors darbojas nevainojami.
Tas, ka varētu kaut kad pacelt akcīzes nodokļa likmi autogāzei, ir vairāk nekā skaidrs, bet tikpat skaidrs ir arī tas, ka nodokļa likme nebūs tik augsta kā benzīnam vai dīzelim, kā arī tas, ka gala cena autogāzei tāpat būs ievērojami lētāka. Ja šobrīd starpība cenā ir vairāk kā 2 reizes (~ 60 sant.) par litru, tad pieļauju, ka nākotnē starpība varētu būt kādi 40 santīmi, kas tāpat būs pietiekams arguments, lai auto aprīkotu ar autogāzes iekārtu
Ir tik patīkami, kad iebrauc uzpildīt "pilnu bāku" un par to samaksā nieka 12-13 latus.
Ar manu nobraukumu iekārtu atsistu 4 mēnešos , tālāk "pa velti "
Cik nopratu Tev ir ar eļlosanu , cik bieži jāuzlej un cik tas izmaksā ?
Manam auto gāzes iekārtu uzlika bez eļļošanas sistēmas, jo tai īsti nav jēgas. Personīgi ir zināmi daudzi piemēri, kur eļļošanas sistēma nav uzstādīta vai arī tā ne reizi ar eļļu nav papildināta. Uz dzinēju tas nekādu iespaidu nav atstājis pat pēc liela nobraukuma.




















smaidiigais rakstīja: vai nu kalpaki neorğinālie, vai nu nepareizi uzlikti
+1