iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 22.10.2008 9:37

Lai nu kā ir ar to ārsti un Grasmani, bet normālās valstīs ārstiem ir obligātī jāiegādājas civiltiesiskās apdrošināšas polise. Un tad miljonu maksā jau apdrošinātājs.

nomiks 22.10.2008 6:35

msh neiespringsti.

Autobusā braucu no galapunkta līdz galapunktam, līdz ar to sēdēt tieku vienmēr. Līdz autobusam arī kājām tālu nav jāiet (3 minūtes no mājām), tā kā tas problēmas nesagādā.

Ja ir draņķīgs laiks, tad mierīgi iekāpju savā auto un komfortabli nokļūstu darbā.

Un tas tavs otrais variants - stāvēt uz ceļa ar paceltu roku, ka tik nahaļavu. vispār

Kļūsti reiz nopietns, puika!

nomiks 21.10.2008 14:31

Ozz rakstīja:

muļķiibas...

auto sen nav nekaada luksusprece. driizaak es teiktu, ka sabtranss ir luksuss kuru var atļauties tie laimiigie, kas pulkstenii neskataas un stundas neskaita.

auto man ietaupa vismaz paaris stundas diennaktii, nemaz nerunaajot par nerviem un , iespeejams, veseliibu nesaauksteejoties kaadaa pieturvietaa pusstundu gaidot autobusu.

Kā nu kuram.

Es, piemēram, pēdējā laikā diezgan regulāri uz darbu un mājās bruacu ar sabiedrisko transportu - sākumā ar autobusu Olaine - Rīga, tad ar trolejbusu. 1) sanāk lētāk (piebilde - trolejbusa mēnešbiļeti sarūpēdarba devējs), 2) sievai ir lielāka pārvietošanās brīvība, ja pēkšņi kaut kur izdomā aizbraukt!

Man absolūti nekādas problēmas nesagādā pārvietošanās ar sabiedrisko transportu. Tas, ka ilgāk, piekrītu. Ar auto ceļš no mājām uz darbu aizņem aptuveni 35-40 minūtes, ar sabiedrisko - 1h 15 minūtes. Tāpat arī atpakaļ. Toties autobusā var palasīt kādu grāmatu vai žurnālu, bet mašīnā to ir iespējams izdarīt tikai uz salu tilta

nomiks 21.10.2008 14:17

cap rakstīja: Šādi cilvēki cieš visvairāk relatīvajā izteiksmē.

Pēc manas saprašanas šādiem cilvēkiem vispār nevajadzētu līzingā iegādāties mašīnu. Ir jāsaprot, ka faktiski jebkurš auto ir luksusprece, pat ja tas ir vecs dīzeļgolfs. Tā ir reāla pozīcija, kur mājsaimniecības var ietaupīt ievērojamu daļu sava budžeta. Cits jautājums, ja auto ir kā darba instruments.

Protams, ka viss iepriekšminētais ir vispārināts un nevar noliegt, ka ir iespējami izņēmumi ar "šprotu fasētājām un gatera strādniekiem"

Es pirms pirku dzīvokli kārtīgi apsvēru, cik lielu daļu summas varētu atvēlēt ikmēneša maksājumam. Izvēlējos maksājumu tādu, kurš manā ģimenes budžetā lielu robu neiecirtīs, kā arī gadījumā, ja strauju kāpj EURIBOR likme, spētu kredīta maksājumu samaksāt. Principā varēju uzlikt lielāku mēneša maksājumu, samazinot kopējo atmaksas termiņu un arī finālā pārmaksāto summu, un spētu to arī samaksāt, taču tad pastāvētu lielāka nedrošības sajūta par rītdienu, kā arī šodien nespētu dzīvot tā, kā to daru šobrīd!

nomiks 21.10.2008 13:53

Arsmens rakstīja:

Sapraatiigi ta sapraatiigi, bet reti kursh bija reekjinaajies, ka teiksim, vienu no gjimenes uztureetaajiem atlaidiis shtatu vietu samazinaashanas noluukaa.

Izklausīsies laikam uzbraucoši, bet man gan šķiet, ka labs speciālists spēs atrast darbu vienmēr. Savukārt, ja speciālists nav labs, bet iepriekš saņēma labu atalgojumu, tad jau pats šis fakts (ka vispār varēja saņemt šādu algu) ir jāuzskata par apbrīnojamu veiksmi!

Bet, ja speciālists nav labs un arī alga iepriekš nebija diez ko liela, tad nedomāju, ka ar šīs personas algu vispār bija jārēķinās, uzņemoties kredītsaistības.

nomiks 21.10.2008 12:59

Ozz rakstīja: Kriize ir tiem, kam ir vai nu maz naudas (komunaalie pakalpojumi vienalga pieaug) vai arii tiem, kam ir lielas paraadsaistiibas...

nu un varbuut arii tajaa jomaa ka banka piķi briivi neizsniedz katram gribeetaajam..

ja praatiigi dziivo un čakli straadaa, tad imo, sliktaak kaa pirms gada nau točna.

Pilnībā piekrītu.

Tie, kas algas visu laiku saņēmuši 100% oficiāli, parādsaistības uzņēmušies saprātīgos apmēros, rēķinoties ar iespējamām svārstībām kredītu maksājumos, kā arī tie, ka prot ne tikai gausties par slikto stāvokli valstī, bet arī domāt, kā savu labklājību uzlabot un to arī darīt, krīzi neizjūt vai arī izjūt, bet ne tik saasināti, kā to deklarē masu mediji.

Patika nesen avīzē (Diena?) publicētā intervija ar Raitu Karnīti, kura tā arī pateica, ka par krīzi runāt ir stipri pāragri. Faktiski krīzi rada tas, ka nevis vakstij nav naudas, bet gan tas, ka pirms gada budžeta prognoze (ieņēmumi) bija pārlieku optimistiski. Un tas, ka nosaka prognozi daudz lielāku par iespējamo, nenozīmē to, ka, tai nepiepildoties, uzreiz iestājas krīze.

Personīgi man šis gads ir izvērties visveiksmīgākais no visiem līdz šim pieredzētajiem gadiem. Ptu, ptu, ptu.

nomiks 20.10.2008 14:49

viens bija C3 ar ekonomisko 1,4 HDI dzinēju: www.iauto.lv/...

Par otru arī neko neesmu dzirdējis. Kaut kā veiksmīgi Ksneps šo faktu noklusējis

nomiks 20.10.2008 14:37

Ksneps rakstīja: Nekas nav čīkstējis. Jau braucu ar otro citroenu un viss ok. Abus pirku veho.

ko tad paņēmi C3 vietā?

nomiks 20.10.2008 14:02

gonzalless rakstīja: Laikam esi no tiem ,kas auto perkot skataas tikai uz odometru un izlaiduma gadu

Jā, tāpēc pērku jaunus auto

nomiks 20.10.2008 12:48

msh rakstīja:

Supporti paši par sevi čīkstēt nevar, čīkst sūdīgas kalotkas vai nevienmērīgi nodiluši bremžu diski. Nu mošk citronam supporti ir tik sūdīgi, ka kaut kādu "putekļu vai sīku akmentiņu" dēļ supports sāk sprūst - neņemos spriest.

Rakstu to, ko vairākkārt stāstīja VEHO.

nomiks 20.10.2008 12:06

gonzalless rakstīja: Varu piedaavaat savu A6, 2.8quattro, Tiptronic (aatrumi arii uz stuures sleedzas) tiesa tik 1999.gada. Par paterinju piekriitu, pa pilsetu ap 15litriem, remonti nav Golfa izmaksu apmeeros, bet A6 komforts un kvalitaate atsver visas izmaksas. P.S. Paardodu taapec, ka gribaas SUV.

Laikam jau tomēr ir starpība, vai mašīnai 6 vai 10 gadi!

nomiks 20.10.2008 9:53

Centis_Nuudele rakstīja:

atvainojos par offtopic, bet lūdzu pastāsti konkrētāk par šo parādību. Kā tā izpaužas un kā novērš?

Karoč tā... Kā skaidroja VEHO servismeņi, disku bremžu dēļ, uz bremžu suportiem biežāk sakrājoties dažādi putekļi vai sīki akmentiņu un tad suporti sāk sīkt tādā spalgā tonī. aks interesanti, tie sīc nevs tad, kad brmezē, bet pēc tam, kad bremžu pedālis jau palaists vaļā. Nozpiežot bremzi, sīkoņa apstājas. To sīcoņu likvidē elementāri - iztīra kārtīgi suportus (tobiš tiem apkārt) un tad kādu laiku (3-4 mēneši) atkal ir miers. Ar šādu problēmu bez manis saskārās vēl vismaz 3 man zināmi Citroen īpašnieki.

nomiks 20.10.2008 8:49

Esmu braucis gan ar Grand Picasso, gan ar Picasso (5-vietīgais). Vizuāli pievilcīgāks šķiet tieši 5-vietīgais, bet tam ir mazāks bagāžas nodalījums. Mans viedoklis ir tāds, ka, ja ņem Grand picasso, tad viennozīmīgi tikai ar dīzeli - tas būs gan ašāks, gan ekonomiskāks. Vienīgi cena tad vairs neliekas'tik salda un aiz apvāršņa parādās jaunas alternatīvas.

Nezinu, vai par pēdējiem gadiem kaut kas VEHO ir mainījies, bet pirms kādiem 3-4 gadiem ar VEHO servisu bija milzīogas problēmas. Ar to es domāju tieši attieksmi pret klientiem un darbu kvalitāti. Ar katru kaiti bija uz servisu jābrauc 3-4 reizes, jo pirmajās divās tikai anulēja borta datora kļūdu un teica, ka viss ir sačinīts. 3.reizē mainīja pa garantiju salūzušo detaļu, bet 4.reizē izrādās, ka vaina nebija tajā nomainītajā

Ritošo pa garantiju VEHO nemaina vispār, sīcošus suportus (un tā esot diezgan bieža parādība Citroeniem) padara par nesīcošiem (profilakse) par aptuveni 20 Ls.

Katrā ziņā auto tiešām dikti pievilcīgs, ietilpīgs un ērts, bet liels mīnuss ir tālākpārdošanas vērtība, kā arī iespēja to vispār pārdot.

p.s. Lai gan es rezi savu Xsara Picasso (kuru joprojām uzskatu par ideālu ģimenes auto) paºdevu dārgāk nekā nopirku

nomiks 14.10.2008 16:07

batka rakstīja: Tas viss ir kuiņa.Iedomajies cik paiet laiks fanam kamer sataisa salidzinošas tabulas ar visiem auto.Cik ir ietaupijis salidzinot ja brauktu ar Golfu,cik ar citronu utt........

cik man zināms VWfans aktualizē tikai vienu tabulu - par savu baudāmo opel meriva ar 1,3 CDTI dzinēju

Teorētiskie aprēķini tabulāri netiek uzskaitīti.

Lai gan ir iespējams taču izstrādāt kādu algoritmu, kas automātiski aprēķina eventuālās izmaksas, ja brauktu ar benzīnnieku

nomiks 14.10.2008 12:55

Sretsked rakstīja: Jebkurā gadījumā, paldies nomikam par jautrību. Vakar vakarā vareni izsmējāmies, modelējot situācijas kā viss tiek aprēķināts,katrs degvielas simtgrams tiek uzskaitīts, pētītas laika prognozes un lielā vējā pie omes uz laukiem tiek nebraukts un tā tālāk

ņem par labu! Smiekli ir veselīgu

nomiks 13.10.2008 15:39

ko jūs visi tik ļoti stresojat par to patēriņu???

Jau rakstīju, ka tas tiek darīts tikai un vienīgi mana paša zināšanai un principā nav paredzēts ne ar vienu ne mērīties ne salīdzināties.

Tabula kā vienreiz ir izveidota, tā katram nākamajam auto to nav grūti uztaīsīt no jauna iepriekšējās tabulas vietā. Tas laiku praktiski neaizņem.

Man pašam, piemēram, bija dikti interesanti uzzināt, ka pēdējos divos mēnešos degvielu esmu ielējis vidēji par 115 litriem mazāk kā iepriekšējos mēnešos. Vismaz redzu, ka naudas izteiksmē savus 80 LVL mēnesī esmu ieekonomējis. Citādi to nemaz nebūtu piefiksējis, jo sava konta stāvoklim līdzi faktiski nesekoju. Tikai tad, kad veicu maksājumus, uzmetu skatienu uz konta atlikumu un viss.

Vēlreiz atgādinu, ka tēma ir par Citroen Xsara Picasso, kas cita starpā ir lielisks ģimenes auto, nevis par to, kāds kuram patēriņš un cik kurš daudz laika ir patērējis, lai sarēķinātu izdevumus!

Lai jums jauks vakars!

nomiks 13.10.2008 14:19

Sretsked rakstīja: ir jābūt slimam, lai to visu rakstītu datorā...un to dara cilvēks, kurš klāstīja, ka viņam nav laika kaut ko padarīt savam auto, jo pa to liaiku viņš var uzrakstīt kādu līgumu vai pavadīt laiku ar ģimeni...tai pat laikā tam meža dīvainim atrodas kaudze laika visus izdevumus ievadīt datorā un veikt aprēķinus Slimnieks.

Slims ir tas, kurš šādu datu ievadīšanai tērē veselu mūžibu ;D

Man tas neaizņem laiku vairāk par 1 minūti. Pie tam dati jāievada reāli ne biežāk kā reizi nedēlā.

Skatos, ka ar Excell Tu esi uz JŪS, ja nerubī, ka nekas speicāli nav jāsasummē, jāsarēķina - atliek ievadīt pašā sākumā formulu un dators tālāk visu izdara pats. Tāpēc arī faktiski neko neprasa jebkurā brīdī "izvilkt" sev vēlamos datus!

nomiks 13.10.2008 13:42

cap rakstīja:

1)bet bez interneta jums taču nebūtu šīs burvīgas iespējas dalīties ar iauto auditoriju ar šiem izsmeļošiem skaitļiem, līdz ar ko praktiski zūd auto iegādes pamatjēga.

Nepieciešamība ar auto komfortabli un droši braukt prevalē pār nepieciešamību dalīties ar izmaksām ar augsti godājamo iauto publiku.

Tas nozīmē, ka auto tiek pirkts neatkarīgo no tā, vai kādam gar maniem izdevumiem ir daļa vai nav un vai es datus publicēšu publiskajā vidē vai nē. Tā lūk!

nomiks 13.10.2008 11:06

cap rakstīja: Akujeķ vienkārši!!! neaizmirstiet pierēķinat interneta piesleguma izmaksas šiem aprēķiniem, kā arī Excel programmaturas licenci u.c. saistītos izdevumus.

1) internetam ar Excell programmu nav nekāda sakara;

2) Aprēķinos lietoju datoru(-s), kurš(-i) pamatā tiek izmantots (-i) citiem mēķiem, līdz ar to ir neiespējami iekļaut arī šos izdevumus aprēķinā.

nomiks 13.10.2008 8:49

rudens68 rakstīja:

P S Nomiks vēl nav savus datus devis ,

Datus nav problēmu iedot jekurā brīdī, jo tie tiek uzskaitīti Excell tabulā un regulāri dati tiek atjaunoti. Tomēr domāju, ka šobrīd ir pāragri publicēt datus, jo nebūs korekti aprēķinātas izmaksas uz 1 km. To varēs darīt tikai pēc tam, kad vismaz viens gads būs pagājis, jo KASKO un OCTA ir iegādātas uz gadu, ziemas riepu cena vispār būtu faktiski jādala uz vairākām (?) sezonām.

Bet, ja nu kādam patiesi ir milžiga interese, tad varu šodien aktuālos datus arī nopubliskot.

nomiks 12.10.2008 20:58

Starp citu, gribētos zināt, kā Kamikadzem sokas ar savu Picasso?

nomiks 12.10.2008 20:57

VWfans rakstīja:

Vai 10 tūkstoši km jau ir nobraukti?

pāri 11 tūkst. Precīzi nepateikšu, jo katru dienu odometrā nelūkojos

nomiks 12.10.2008 13:42

rudens68 rakstīja:

Īstenībā jau lielākai daļai vajag paaugstinātu klīrensu. Vai pašam pa šo laiku bij vajadzība izmantot 4x4?

Cik tad Tev degvielas patēriņš ( zinu vienreiz jau atbildēji, bet nu jau autiņš iebraukts ), taisos fanam atbildēt un tur ņemt par pamatu tavu benzina patēriņu lai salīdzinātu ar savu dīzeli,kānekā ļoti līdzīgi auto

Pieslēdzies 4x4 bija pāris reizes - 1 reizi mežā, kad braucu sēņot, 1 reizi, kad braucu pie māsas uz privātmāju, bet lielā lietus dēļ ceļš bija stipri dubļains. Bet domāju, ka abās šajās reizēs būtu ticis galā ar priekšpiedziņu.

Ja par patēriņu, tad tas joporjām vidēji ir 9,0-9,2 l/100 km.

nomiks 12.10.2008 8:31

Ar www.booking.com ir tikai laba pieredze. Caur šo saitu vienmēr rezervējam viesnīcas, kad braucam ceļojumos.

nomiks 12.10.2008 8:28

VWfans rakstīja: Nissan-Qashqai tirdzniecība šogad Latvijā sokas ļoti labi. Tas ir viens no labāk pārdotajiem apvidus auto, jo pārdots 349 eksemplāros. Vēl vairāk pārdoti Landcruiseri (433 mašīnas), RAV4 (376). Honda-CR-V - tikpat cik Qashqai - 349 mašīnas.

Tik jāpiebilst, ka lielākais vairums pārdoto KASKAIŠ ir ar priekšpiedziņu nevis pilnpiedziņu. Līdz ar to par apvidus auto tos nevar dēvēt pilnīgi noteikti.

Lai gan jāatzīst, ka arī CR-V un RAV 4 NAV nekāds apvidus auto, bet gan pilnpiedziņas SUV.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti