Kārtējais apliecinājums, ka vecs, toties AUDI nav labāks par jaunu, bet, piemēram, Fiat, Peugeot vai Citroen.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kārtējais apliecinājums, ka vecs, toties AUDI nav labāks par jaunu, bet, piemēram, Fiat, Peugeot vai Citroen.
Napalms rakstīja:
Nu jā...kāpēc jāatdod pa 3300, ja var dabūt 4100
Mašīna ir pārdota tad, kad ir saņemts viss piķis un viņa vairs nekarājas uz paša vārda.
Varbūt tu runā par sava auto vērtību, bet varu pačukstēt, ka līdzīgu Picasso cena tirgū svārstās no 6-7 kEUR.
1) saņemšu par savu Piacsso krietni virs 6 000 EUR;
2) daļa summas jau ir iemaksāta un stāv pie Citroen dīlera!
Un vispār - šis topiks ir nevis par to, cik likvīds auto ir Citroen, bet gan par Merivu.
Napalms rakstīja:
P.S. Značit nepārdevi.
Jau teicu, ka jā un nē.
Secināju tikai to, ka labi vien ir, ka savu Picasso neatdevu par dempinga cenu, bet uzreiz. Ir vērts pagaidīt mēnesi ilgāk, lai dabūtu aptuveni 800 EUR vairāk.
Napalms rakstīja:
Tas nozīmē - mašīnu ar tehpasi un atslēgām atdevi, bet piķi saņēmis neesi un nevari pārrakstīt
Atslēgas un tehpase jau tika atdota Citroen reģionālajam pārstāvim Kuldīgā, kad savu Picasso uz turieni aizdzinu.
Pirms nodevu savu eksauto nākamajam īpašniekam, vēlējos būt drošs par to, ka Picasso ir perfektā kārtībā, lai nākamajam īpašniekam nebūtu mani jānolādē. Tā nu pilnš diagnostikas laikā atklājās, ka ir pienācis laiks nomainīt vienu priekšējo gultni un bremžu vakumņiku. Kad tas tiks izdarīts (plānojas, ka kaut kad parīt varētu būt gatavs), tad arī uzreiz ir pircējs, kas manu auto paņems.
Esmu pārliecināts, ka pircējs nebūs vīlies!
Napalms rakstīja:
nomiks rakstīja: blablabla
Īsāk - vai pārdevi?
de facto - jā
de jure - nē
deksteram
es Picasso nepirku jaunu, bet gan 5 gadus vecu!
Napalms rakstīja:
Viemkārši interesanti, vai to franču klaburkasti ir iespējasm pārdot ātrāk kā pusgada laikā
Nu Picasso jau nu gan nevar dēvēt par klaburkasti! Pirms apsmej, ieteiktu ar tādu kādreiz izbraukt!
Varu tev droši apgalvot, ka Citroen Xsara Picasso, ks ražots 2000.gadā un ir ar 2.0 HDI motoru, var nopārdot ne tikai ātrāk kā pusgada laikā, bet pat ātrāk nekā mēneša laikā. Pie tam par cenu, kas pārsniedz šā auto iegādes vērtību pirms gada un diviem mēnešiem!
Dzonijs_007 rakstīja: Re cik "lēta" Meriva ir remontos
Zinu ka manam paziņam BMW 328 coupe 2000. gada arī bija beigts stūres pastiprinātājs, remonts bija uz 300LVL
Tavs paziņa savu BMW remontēja oficiālajā BMW dīlerservisā? Domāju, ka ņē. Lūk arī starpība ciparos. Lai gan jāatzīst, ka šodien laikam nav īpaši starpības, kādas markas auto tev ir, tā kā rezerves daļu cenas ir diezgan līdzīgas gan Ford, gan Opel, gan Mazda u.c.
casuss rakstīja:
Tā jau būs jādara, jo mašīnai TIKAI 32 000 nobraukums ??
Mjā. Ne velti, izvēlēties ev jaunu auto, garantijas laiks bija viens no izvēli ietekmējošiem faktoriem. Tie bija lieli mīnusi, kad izvēle bija starp Zafira, Altea XL un FR-V. FR-V garantija ir 3 gadi. Arī Citroen garantija ir 3 gadi (citiem par papildus samaksu - ap 200 EUR, bet citiem kā bonuss).
UUSA rakstīja:
Varbūt labāk apsver variantu,ka brauc caur Itāliju,tad ar prāmi pārcelies.Bet ja nu ļoti interesē Rumānija,Bulgārija,tad provē.Pieļauju,ka šādā veidā ir ļoti mazs ceļotāju īpatsvars,un vispār kad pirms pāris gadiem biju Grieķijā,neredzēju NEVIENU a/m ar LV numuriem,ja neskaita dažus tūristu autobusus.
Tūritu busi parasti arī tieši caur Itāliju brauc. Tā ir ne vien drošāk, bet arī tūristiem daudz interesantāk. Par izmaksām nemāku teikt!
Napalms rakstīja: nomik, davai koļījies vai pārdevi to pikaso un par cik. Tikai nemelo tautai!
Kādēļ pēkšņi tāda interese???
Pieļauju, ka casuss gadījumā Meriva divu gadu laikā ir nobraukusi 4 reizes vairāk nekā to būs izdarījis VWfans.
Tomēr tik un tā divgadīgam auto šāds bojājums nav normāla parādība. Varbūt ir vērts aizbraukt ne uz Adam Auto, bet uz kādu citu nedlīera, bet arī normālu servisu. Moš nav nemaz tik traki. Dīlerservisi cenšas uzreiz mainīt visu mezglu nevis novērst iespējams sīku kaiti šā mezgla darbībā.
DM rakstīja:
Jā un piemeta 1Ls par atļauju piedalīties satiksmē! Kas tas par reketa veidu nezinu, bet uz katru TA pa 1 Ls no katra transp. līdzekļa - tādi smuki ļimoni reketēti sanāk
Auto transporta līdzeklim vēl daudzmaz skaidrs - uzlīme, bet močiem taču uzlīmes nav!
Toč reketieri!
deksters rakstīja:
Un kas ir pirmās divas? Ginekologs un astrologs?
Tās ir tavas sapņu profesijas, ka tik ļoti interesējies?
Nē, neuzminēji.
Surrr rakstīja:
Oi nu beidz te ta kā tāda jaunuve sarkt, ķiķināt un pieklājības pēc melot un liegties. Tu kā reiz esi p*dars un vēl pie tam konkrēts.
Tu meklē sev domubiedrus??? Javilsja ņe po adresu - pazvani Kārlim S!
Ar mūziku esmu pat ļoti uz tu (starp citu, tā ir mana trešā izglītība), bet diemžēl Eurovision nevaru piedalīties, jo nevaru sagādāt Latvijai uzvaru - neesmu minoritāte ![]()
turbopiile rakstīja: a DeaDMoroZZZ nu nemaz nav līdzīgs salavecim, lai gan ir radi Somijā..
Lordi???
![]()
IkdienasViesis rakstīja: Lai likvidētu visu balkānvalstu un slāvu "telefon" mafiju, vienīgā iespēja šajā festivālā ir izveidot starptautisku žuriju, kura tad arī pēc noteiktiem kriterijiem izvērtētu katru dziesmu. Pašreizējā kārtība ir sevi degradējusi, tas katram ir skaidrs. Nu jau esam nonākuši līdz Belgradai, pēc tam notrikti būs vēl maķedonija, slocenija,croatiaja u.c....
Ja dalībniekus vērtētu žūrija, tad nebūtu tik lielas skatītāju auditorijas, jo gandrīz katrs vēlas par kādu kaut reizi nobalsot. Un visa šī pasākuma motīvs ir EBU, kā arī nacionālajām TV ievākt pēc iespējas lielāku piķi!
Tā kā žūrijas vērtējumu gan jau, ka neredzēsim nekad. drīzāk vajadzētu padomāt par Eirovīzijas dalībvalstu piedrības robežām, proti, vai Gruzija, Moldova, Baltkrievija vispār ir pieskaitāmas pie Eiropas valstīm? Tāpat domāju, ka kādreiz bija labāk, kad dalībvalstu skaits bija ierobežots, jo tagad piedalās visi, kas vēlas, galvenais tik izsisties no pusfināla. Šādā gadījumā nez vai būtu tāda situācija kā šogad, ka bijušo Dienvislāviju pārstāv 6 valstis, NVS arī aptuveni tāpat.
Ivas_Tudazhe rakstīja: Paziņa vēlas iegādāties parvietošanās līdzekli 6 cilv. ģimenei (par 4.5 - 6k EUR). Vairāk nosliecas uz Ford Galaxy pusi, bet izskata arī variantus Ch. Voyager, Toyota Previa, VW Sharan.
Toyota Previa noteikti būs visdārgākais un 5-6 kEUR nez vai varēs iekļauties. Tāpat arī nedomāju, ka normālu VW Sharan par šādu summu var iepirkt. Tik maksā aptuveni 1997.-1998.gada auto un tik vecu auto labā stāvoklī atrast nebūs viegli. Ja kādreiz Fords Galaxy bija lētāks nekā tā dvīņu brālis Ford Sharan, tad šķiet šodein cenas starpība ir vai nu minimāla, vai pat tādas nav vispār. Tā kā komentārs par Ford ir līdzīgs tam, ko teicu par Sharan.
Par Voyager. Ja ņem benzīnnieku un ieliek gāzes iekārtu, tad šis laikam būtu vislabākais variants.
Ak jā, par lampiņām piemirsu pieminēt. Priekšējiem lukturiem tās pārdeg ik pa 10 000 km. Interesanti tas, ka līdz ko tuvojas šie maģiskie kārtējie 10 000 km, tā jābūt gatavam mainīt lampiņas.
opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?
Es kā kādreiz divu (C3, Picasso), bet tagad vairs tikai viena Citroen īpašnieks varu teikt to, ka paši Citroen kalpo (kalpoja) lieliski un šos auto mierīgi varētu ieteikt arī saviem draugiem.
BET... ieteiktu apkopes un remontus (ja tādi būs nepieciešami) neveikt VEHO, bet, piemēram, Autohallē (Krasta ielā). Veho uz servisu jāpierakstās gandrīz mēnesis uz priekšu un ar servisa apkalpošanas līmeni līdz atzīmei "apmierinoši" vēl ir ļoti tālu. Vislabākās atsauksmes ir par Citroen oficiālo servisu Kuldīgā (SIA "Rezerve"), bet tas ir Kuldīgā.
Ja par C6, tad par šo auto atsauksmju nebūs daudz, jo ir ļoti mazs šādu auto lietotājku skaits Latvijā. Līdzīgi arī ar C4 Picasso, kurš ir pavisam jauns modelis, līdz ar to nekādu objektībvu viedokli neviens nespēs pateikt. Skaidrs ir tas, ka šis auto ir gatavots uz C4 platformas, līdz ar to ir novērstas t.s. bērnu slimības, kas piemita sākuma izlaiduma C4.
Par C4 ir ļoti pretrunīgas atsauksmes - daļa saka, ka riktīgi iegrābušies, bet otra daļa - dikti apmierināti. kam taisnība, nezinu. Nevianam paziņam arī šāda auto nav.
Par C3. šāds auto ir arī man (1.4 benzīns) un vēl arī Ksnepam (1.4 HDI). Esmu ļoti apmierināts, jo šis auto ir daudz ietilpīgāks nekā no ārpuses izskatās. Ir ļoti ērta šofera sēdpozīcija (divas reizes bijām trijatā ceļojumā pa Eiropu un par pēc 18 stundu pārbrauciena jutos normāli). Par manu un Ksnepa auto var lasīt arī aprakstu sadaļā lasītāju pieredze.
C2 - tas principā ir tas pats C3, tikai reāli ir 2+2 sēdvietas un mazāki gabarīti. Diviem jauniešiem auto ir OK, bet, ja vairāk - neieteiktu.
C1 - auto ir klons identiskam Toyota Aygo un Peugeot 107. Kaut kas ir no Toyotas, kaut kas no PSA grupas. Braucis neesmu, bet sev tādu nekad nepirkt. Varbūt vienīgi sievasmātei
C5 - dažiem paziņām tādi ir. Viens C5 uzņēmumā ir arī kā darba auto. Ja benzīnnieks, tad dikti neekonomisks, bet, ja jaunais 2.0 HDI - ideāls auto. Patēriņš ir vienkārši smieklīgs (ne vairāk par 6.5 l/100km). Problēmas jaunajiem C5 ir ar priekšējio lukturu spuldzīšu nomaiņu, jo ļoti neērti pie tām piekļūt un, ja nemaldos, arī servisā spuldzītes apmaiņai skaitās, ka nepieciešama 1/2 darba stundas, kas naudas izteiksmē nozīmē ap 10 Ls.
Ja var atļauties, noteikti ieteiktu noteikti Citroen ņemt ar dīzeļdzinēju. C3 pietiek ar 1.4 HDI, C4, C4 Picassso - 1,6 HDI, bet C5, C4 Grand Picasso - 2.0 HDI.
VWfans rakstīja:
Nē, Opel-Meriva ir daudz patīkamāks auto - ne velti tas šā gada pirmajos četros mēnešos Latvijā pārdots 55 eksemplāros. Savukārt Honda-FR-V 58 mašīnas, bet lieliskā Mazda-5 - 40 mašīnas.
Nu jā, bez manis un Hospes FR-V pārsvars pār Merivu būtu tikai par vienu vienību.
Jautājums VWfanam - vai Opel Agila gadījumā nav Opel Meriva sencis??? ![]()
batka rakstīja: Nu ta nu nebuss.Norveģija nav eiropas savieniba,ta ka vel naks PVN klat.Darbibas lidzigas ka ievedot no amerikas,iespejams ka nebus vajadziga eiropas sertifikacija.Palabojat ja kļudos
Ja ir noslēgts līgums starp LV un NOR par dubulto neaplikšanu (slinkums meklēt), tad PVN nav.
Skurstenis rakstīja:
...Auto ir 2001.gada Toyota Yaris. Cena tam ir apt.3000Eur... ?
čo ta baigi lēti tev to Yaris čomaks atdod
Dzonijs_007 rakstīja:
un cik par to diizelaudi samaksaaji un cik ir nobraukums
Gan jau, ka nobraukums bija 128 000 km, pie tam oriģinālais, ko apliecina bardačokā esošā servisa grāmatiņa.