visvecākais perdelis, atradies.
Domā tu vienīgais -30°C esi redzējis?
Laikam tomēr tais tālajos austrumos esi smagi atsaldējis savulaik...
Kāds nu tu mums vienīgais pieredzējis un zinošs...
Vairs pat nav smieklīgi...
visvecākais perdelis, atradies.
Domā tu vienīgais -30°C esi redzējis?
Laikam tomēr tais tālajos austrumos esi smagi atsaldējis savulaik...
Kāds nu tu mums vienīgais pieredzējis un zinošs...
Vairs pat nav smieklīgi...
vernons savā elementā - ka jau vienmēr - fļurkst pats nejēdzot par ko ir runa un pat ja to saprot, tad stāsta visādas muļķības...
Vairāk izskatījās (uz to sekundes desmitdaļu, cik varēju pagūt nopētīt) pēc viegli deklasēta sabiedrības elementa...
Bet varbūt kļūdos - jo pēc parasta tūrista/stopētāja nudien neizskatījās.
Pukstenis bija ap 8:30
Šorīt tika obzervēts gājējs, potenciāls bojāgājējs...
Pārvietojās pa Autoceļu A1, pa bremzēšanas joslu ar mugursomu un riteņsomu, pilnīgi bez nekādiem atstarotājiem, aiz meltāla barjeras ir notīrīts gājēju un velopisēdistu ceļš.
Jautājums ko cilvēks dara uz brauktuves, barjeras nepareizajā pusē, diennakts tunmšajā laikā bez nekādiem atstarotājiem.
Vai un kur par tādiem ziņot?
P.S.
Ko tieši var ieekonomēt uz blīvumu?
un kas - Eiropai pietiek ar 12,5 V sprieguma akumulatoriem? Bet mums vajag lielāku spriegumu?
No blīvuma ir tieši atkarīgs spriegums un noturība pret salu
ar 1,29 vajadzēja jau pietikt, lai nesasaltu līdz -70°C
Par kādiem 1,32 tu tur murgo?
ap 1,3 ir vilkmes akumulatoriem, piemēram elektroiekrāvējiem - akumulatoriem, kuriem ilgstoši jānodrošina liels strāvas patēriņš
Vernon - ievieto to līko starteri sev vienā vietā.
Laikam kaut ko toreiz baisi atsaldēji...
Nu citādi tavus tekstus saprast nevar.
Un tad vēlreiz - vai pareizi sapratu, ka Eiropai pārdodot nepilnīgi uzlādētus akumulatorus, bet "īstiem pacaniem" uzlādētus līdz galam?
Tu instrukcijas tabuliņu pats papētīji?
Redzēt var, bet blīvumu PIRMS pirkšanas uzzināt tāpat nekādi napalīdz...
Par ko arī stāsts!
Nu, padumjo auto ķūna spec...
Mazliet izglītošu - būtiski nesačakarējot un neizvarojot plastmasas korķus to izdarīt prāvai daļa bezapkopes kumulatoru NAV IESPĒJAMS.
Vai patiešām to varēsi to pārbaudīt veikalā pirms pirkšanas?
Un kā būs ar garantiju, kad tādu nopirktu, pēc tam "izvarotu" atnesīsi pa garantiju?
Tas skaidrs, bet, tiem kas taknā - jautājumu precizēšu - kā tu to izveiksi pērkot jaunu kumulatoru un vai tev pārdevējs par to arī kaut ko neatplēsīs?
Kā piedāvā to izmērīt bezapkopes akumulatoram?
un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?
mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?
Tādiem gribas pateikt, lai viņi apstāsta šiem zēniem
cik viņiem ir bijis grūti notīrīt sniegu no mašīnas...
Nu, ja aķa miršanas problēmas sataisīšana nozīmē amputēt salona apgaismojuma drošinātāju un palikt bez salona apgaismojuma - tad vēlu veiksmi atrast kādu, kurš pa piečuku sataisīs beņķi! ;)
P.S. Tu jau teici, ka vairāk pa 40 negribi maksāt. Ka tik 40 + detaļas lai SATAISĪDU, nevis samuģītu izmaksās tos pašus 100, kā pie dīlera...
Bet tā jau rēcīgi - volvo ir, bet par pakaļas sildelementa taisīšanu naude maksate žēle...
35 EUR ir vidēja pakalpojuma cena stundā + daļas...
Nedomāju, ka tur čakars mazāks par stundu, ja nezina kur tiešām meklēt bojājumu, bet visticamāk ka beigts sildelements.
Pirkt to lietotu (var nomirt pēc pāris dienām), vai pirkt jaunu un vēl kopā ar darbu to gribēt pa 40 eur?
Nu nezinu - man te reizēm dārzs jāuzrok, vai zāle jānopļauj. Nevēlies pa piečuku to nākt darīt? Vēlams ar savu lāpstu un pļaujmašīnu?
VēVēFans ša atnāks un pateiks, ka vajadzēja baudīt jaunu fābiju/bezmotorfiestu vai tamlīdzīgu mugursomu...
Vajag laikam tevi pieteikt ginesa rekordu grāmatai, par apbrīnojamu spītību cīņā par tiesībam braukt uz aklo!
Par tiesībam lekt uz galvas neredzot kur...
Varetu moš kādu reliģiju nodibināt - krievu rulete satiksmē - braukt ar plaši aizžmiegtām acīm ar lielu ātrumu īsti nezinot kad būs bums un cik liktenīgs tas nu ir...
Cilvēki uz vecumu nepaliek gudrāki, tikai paliek par vecākiem dundukiem!
Tu bieži skrien virziena, kurā neskaties?
Neticēsi, audi vadītaja, bet tev nesaprast, jo pa priekšu braucēja nepieciešamība bremzēt nav apspriežama, toties distances ievērošana un sadzēšanas bez bums ir sekotaja vistiešakais pienākums!
Nav starpības bremzē ekstremali, ja to prasa drošības nodrosināšana, piebremzē vai atlaiž pedali - aiz muguras braucējam ir jākontrolē savs spēkrats tā, lai neuztestos virsū!
Bet tev to nesaprast!
Kā var maukt ručkā blenžot apkārt, bet neskatoties kurp paša vadītais spēkrats brauc???
Es jau tikai ironizēju lielā satiksmes drošības Dieva vernona un viņa 19. CSL evanģēlija garā
Ar spriegumu viss patiešām ir labi?