Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Palaidniex 11.10.2019 8:19

Protams, protams var visu bakstīt "metodom naučnovo tika", tipa čālis pateiks, ka kur tur kā tur, tu tur kaut kā tur iestatīsi, neuzzinot vai ne līdz galam pārbaudot ka bija labāk utt...

Katram savs mērķis un savas vēlmes, bet no malas aizvien vairāk sāk likties, ka ir daudz brīva laika un vēlme pačakarēties ap iekārtu, nevis atrisināt situāciju (sakārtot pieslēgumu) un to vienkārši lietot...

p.s. nepārproti - manuprāt, nav slikti pārzināt kā lietas strādā. Tikai tiec galā kar to, kas ir svarīgāks - process vai rezultāts.

Palaidniex 10.10.2019 21:23

Rūteru ražotāji un piegādātāji var būt ļoti vāji, jeb ticamāk absolūti neinformēti par mobilā pakalpojuma sniedzēju torņu ģeogrāfiju, tajos uzstādītajiem raidītājiem, to frekvenču joslām, vērsuma virzienu un noslodzi...

Jo rūtera ražotāji ražo rūterus un zina to iestatījumus un ko var/vajag mainīt, nevis ir lietas kursā par dzelžiem, un noslodzi mobilo pakalpojumu sniedzēja pusē...

bez informācijas par torņa konfigurāciju, rūtera efektīva konfigurēšana varētu līdzināties melna kaķa bakstīšanai tumšā istabā ar aizsietām acīm, īsti nezinot vai kaķis tur maz ir...

Palaidniex 10.10.2019 16:42

nu nezinu - man ir, esmu kā privātpersona, neko neesmu par to maksājis, nomainīja veco iekšējo pret jauno ārējo.

Varbūt Tele2 nedod, jo tas tiem tikai biznesa lapā parādās ar īri 12,ciktur mēnesī vai 302EUR, pērkot uzreiz...

Spriest vai pārmaksāts, vai nedamaksāts, par to vai citu dzelzi var tikai tad, ja abus var nolikt blakām un tieši salīdzināt! Nevis to "a priori" pieņemt kā neapgāžamu patiesību. Un, jā - visdārgākā lieta jebkurā šāda tipa verķī, kā reizi, ir nevis dzelži, bet prasme tos sakarīgi nokonfigurēt. Man to uzstādīja, sakonfigurēja. Ir ~2x-4x stabilitātes un ātruma pieaugums. Nav par ko sūdzēties.

P.S. Lai to pareizi nokonfigurētu, nenāk par ļaunu zināt to, ko zina tikai LMT vai Tele2 inženieri - savu tuvāko retranslatoru tehnisko speceni, frekvences, pavērsuma virzienu, signāla potenciālo kvalitāti, noslogotību. Un tas vairs galīgi nav tas pats, kas paša rūtera konfigurācija...

Palaidniex 10.10.2019 15:36

šitādi ārējie rūteri ir gan LMT, gan TELE2 arsenālā (lmt tos neuzrāda, bet tele2 mājas lapā laikam pat ir ievietots)

www.marotec.it/en/router-wireless-3g/679-router-huawei-outdoor-b2368-66-4g-lte-cat12dl13ul-wifi-24-50-ghz-4-lan-gigabit-ata-voip.html

strādā daudz labāk kā iepriekš bijušais iekšējais LTE rūteris

LMT čaļi nevis vienkārši tādu iedod, bet aizbrauc, uzstāda un pamēra vai ir uzlabojums, kura torņa signālu (ja ir izvēle) un kurā frekvencē piesaistīt.

Izmaiņas bija kā diena pret nakti.

Viena lieta ir signāla stiprums, otra, daudz svarīgākā ir signāla kvalitāte, rūtera iestatījumu diagnostikas iestatījumos - parametrs SINR, tam jābūt ir pozitīvai vērtībai vismaz 10 db

Pieauga gan viens gan otrs

Palaidniex 07.08.2019 13:31

Šīrīta šedevrs.

A2 šoseja, rīts, visi brauc uz darbu - vispirms aptuveni iepretim Port Hotel ceļa malā pagaidu zīme trijstūrī "čalis rokas pa čupu" uz dzeltena fona un uz dzeltena fona ātruma ierobežojums (70), pēc brīža, aptuveni pie iebrauktuves Baltezera kokaudzētavā tāds pats komplekts tik ātruma ierobežojums (50). Lieki piebilst ka nekādi darbi novērojami nav. Visi brauc neizpratnē par to, kas nu būs - atkal kaut ko darīs pa dienu, bet NEVAJADZĪGA ātruma ierobežojuma zīmes jau sastutētas.

Tas uz tilta pārBaltezera kanālu (reāli metrus 500 pēc tam kā jau sāckusies apdīvota vieta) ceļa vidū divu, visai skumji no drošibas viedokļa apzīmētu auto komplekts - kravinieks un busiņš. Kraviniekā piķa muca. Viens čalis lej piķi ar specializētu tačkiņu asfaltbetona dilumkārtas plaisā, kas iet brauktuvei precīzi pa vidu, otrs to līniju kā nelaiķi pavirši apbārsta ar smiltīm... Ja vēl priekš apdzīvotas vietas noformējums pamanāmībai ciešams - priekš šosejas - par stipri vāju... Kā var šādi "{noformērtu" brigādi laist strādāt uz valsts galvenās nozīmes autoceļa???

Otrs - nu jau gadiem uzdots jautājums - kāpēc ir bezjēdzīgs ātruma ierobežojums, ja faktiskie remontdarbi notiek krietni tālāk. Pēc vismaz kilometra. Ja jau bija laiks uzstādīt zīmes, tad jau būtu jābūt laikam tās arī pārlikt atbilstoši ceļa remonta darbu zonas vietas izmaiņām... Vai es pārāk daudz gribu?

Šo jautājum, vairākas reizes esmu uzdevis LVC. Kāpēc mums stāv zīmes, kuras ārpus faktisko darbu norises laika kļūst bezjēdzīģas vai reālas ievērošanas gadījumā - satiksmi nevajadzīgi apgrūtinošas?

Tīri tā - Leiši ārpus faktisko darbu norises laika ne tikai var aiziet un aizgriezt, novākt, aizllāt bezjēdzīgu ātruma ierobežojumu, bet tā arī dara! Savukārt LVC savās atbildēs apgalvo, tas "neesot vajadzīgs", normatīvi un likums to neprasot un tas esot tikai lieks apgrūinājums... Jau tā pie mums zīmes lieto nepareizi - bezierunu ātruma ierobežojumus liek vietā, kur varētu uzlikt /!\ un cilvēki ir pieraduši tām neticēt, kāpēc vēl vairot nevēlēšanos ticēt zīmēm?

Interesanti, ja jau vēlme saprātīgi uzstādīt ceļa zīmes un tās pielietošanai ir apgrūtinājums priekš LVC, tad kā nav par grūtu paši ceļa remontdarbi...

Palaidniex 23.07.2019 10:41

Pie kam daudziem "ātrajiem" nav ne pustik jaudas, kā tiem kurus apraksti, bet tas kaut kā galīgi netraucē...

Palaidniex 22.07.2019 22:10

Kaščeji ir nemirstīgi tikai pasakās...

Ja domā, ka esi neaizvietojams, tad maldies, pēc 10 gadiem veselība tev neļaus un dakteri arī nē.

Ja vēljoprojām uzskati, ka tevi liks pie stūres kaut no ģintermuižas nespējnieku palātas, jo nav kas stūrē busu - noej gar kapiņiem - tie pilni ar “neaizvietojamiem” cilvēkiem...

Palaidniex 16.07.2019 13:10

G. Zemgala iela virziens uz Purvciemu. ~12:10

Otrā neregulējamā gājēju pāreja pie Vairoga ielas no divām, kuras ir posmā starp Brīvības gatvi un Ūnijas ielu.

Otrā josla. Viens stājās lai laistu gājēju otrs pārāk mazā distancē un/vai nodarbojoties ar blaluslietām par vēlu pamostās. Saprot ka nevarēs nobremzēt līdz gājēja laidējam (uz viņu tak zīme laist gājēju neattiecas) mēģina meklēt izeju no paša radītā kalambūra... Kur? Nu protams, kā jau paši uzminējāt - raujot pa kreisi pretējās kustības joslā pāri dubultajai nepārtrauktajai...

Bet nepietika laika un telpas - uzsita ar savu labo purna pusi pa gājēja laidēja pakaļas kreiso stūri.

Turpinām braukt neievērojot distanci, uzskatot, ka ceļa zīmes varētu attiekties tikai uz pa priekšu braucējiem, ne pašiem un to visu darīt nepievēršot uzmanību satiksmei sev priekšā, proti, nodarboties ar blakus lietām.

Protams, ka pie visa vainīgs gājējs un pa priekšu braucēji...

Palaidniex 09.07.2019 9:06

Ja palasīsi CSN, ja, jā - tos pašus ko piemini, tad vajadzētu arī saprast, ar ko papildsekcija visai būtiski atšķiras no tā krustiņa...

Ka krustojumos ne vienmēr uz vienas ielas abos virzienos deg zaļais vienlaicīgi. Ka to ne ar kādām papildsekcijām to fakstikās specifikas dēļ nevarēsi apzīmēt.

Bet kā jau zināmam dislektiķim, un fantastiskam demagogam un visādu mīklainu jautājumu, uz kuriem pats nezini atbildes, uzdevējam, tas netraucēs turpināt betonēt visādu tuftu...

Palaidniex 09.07.2019 8:36

ezis71 rakstīja:

Rr19 rakstīja: It kā jau pareizi saki, bet, kas tanī krustojumā, ir izmainījies 28g.laikā. Ja tagad, ko pārtaisa, tad Timrots tūlīt kritizē, pēdējā "Zebrā" par Lubānas ielas kreiso pagriezienu. Par Valmieras ielas krustojumu arī televīzījā bija diskusija - speciālisti nosprieda, ka viss ir pareizi.

Tad tu atbalsti kreisos pagriezienus uz tādām maģistrālām ielām?

Es atbalstītu ka sakarā ar RailBaltic vērienīgo ieviešanu krietni lielākam skaitam ielu parādītos iespēja bez pārbrauktuves šķērsot vienu no satiksmes ierobežotājiem - zemes līmeņa dzelzceļu.

Valmieras Lācplēša krustā maģistrālāks virziens kā reizi ir Lāčplēša valmieras, nvis Lāčplēša-Lāčplēša.

Ja parādīos tunelis/pārvads Ģertrūdesw -Daugavpils, Matīsa ielas pārbrauktuve pārvērstos par auto tuneli vai vilcienu uz paaugstinājuma...

Visa Rīga mums no satiksmes viedokļa ir kā auto dīķi ar pudeļu kakliem vai nu dzezceļa vai nu upes šķērsošanai.

Palaidniex 08.06.2019 11:09

Neesi nekad domājis, kāpēc desmitiem auto pirms un pēc Tevis netika apturēti un kratīti, bet tikai tieši Tu?

Palaidniex 08.06.2019 10:44

Tava karma!

99,999% nevainīgu autobraucēju nekas tāds nenotiek. ;)

Palaidniex 08.06.2019 10:43

Izklausās, ka tā ir Tava karma.

Palaidniex 07.06.2019 11:42

Un kā šitādu savlaicīgi ar paceltu roku pabrīdina, ka nepieciešama strauja bremzēšana satiksmes drošības nodrošināšanai?

Palaidniex 03.06.2019 9:01

ezis71 rakstīja: Muļķu netrūkst,tas pats redzams Feisītī kad cilvēki sajūsmā no koka karkasu paneļu mājām,galvenais faktors-за малину.

Kas tieši normālā, kvalitatīvi izgatavotu koka paneļu karkasa mājā nav labi? Kas tieši to padara par ladu kaļinu vai citu PSRS atraugu?

Tā kā būvējot konvenciālu māju nevarētu sataisīt un nesataisītu vēl vairāk sūdu...

Palaidniex 20.05.2019 11:29

Grafiku pieskaņot diennaksts stundai atbilsošiem satiksmes apstākļiem, laikam, ir augstākā matemātika.

Neiestāstīsiet, ka satiksmes intensitāte ir baigi neprognozējama...

Palaidniex 18.05.2019 6:41

Darba dienas izskaņā, kur nu vēl piektdienaā tur ar satriecoši bīstamajiem 52 km/h īsti nav kur baigi pabraukt arī bez nobloķētas joslas...

Palaidniex 18.05.2019 6:40

Vieglos noteikti ātrāk kā triju stundu laikā novāc no ceļa. Tur pat Nordekas kravinieks bija piebraucis...

Palaidniex 18.05.2019 6:39

Pa trim stundām, ko tas tur stāvēja jau nu varēja sataisīt riepu. Nekad baiss taču tur novelkot pat ar ķīlētiem ratiem tam nenotiktu

Palaidniex 17.05.2019 18:24

Šodien noplīsusi Nordekas SETRA ilgstoši kavē satiksmi Brīvības gatvē pie Mārkalnes ielas.

Nevar, cienot citus, to autobusu ar kādu jaudīgu evakuatoru no turienes savlaicīgi novākt? Piemēram, ievilkt Mārkalnes ielā?

Nav tā, ka evakuators ir pārāk dārgi priekš tik superīga uzņēmuma un tāpēc ir nospļauties uz citiem un viņu izčakarēto laiku, tajā skaitā kavējot dažādu citu autobusu maršrutu grafiku?

Palaidniex 15.05.2019 7:42

kobamas laikam sūdīgas botas...

Palaidniex 07.05.2019 10:12

Klau, rupekli, tev zemāk Kanibāls apskaidro, kā tajā aplikācijā nonāk aktuālā informācija. Tā neparādās tur pati no sevis! TO tur ievieto PAŠI LIETOTĀJI, to dara sava entuziasma dzīti, BEZ JEBKĀDAS ATLĪDZĪBAS! Un pēc tam šī informācija pilnīgi BEZ MAKSAS ir pieejama arī Tev kā lietotājam paģērošajam.

Lietotne ir bezmaksas un paģērēt no tās simtprocentīgi pareizu informāciju, ja tās redaktori - paši lietotāji - noslinko to tur ievietot ir, maigi sakot - stulbi!

Protams ka ir LVC un dažas pašvaldības, kas ar WAZE sadarbojas, ievieto tur informāciju vai arī reaģē uz tur lietotāju ievietoto informāciju!

Ja pats neproti lietot šo aplikāciju un pats neatzīmē, ka kaut kāds ceļš ir ciet, tad bļaudams uz citiem, pieej arī pie spoguļa un pabļauj uz sevi arī - jo arī pats noslinkoji (Tu gan izmantotu spēcīgākus vārdus) un neievadīji izmaiņas kartē.

Šī aplikācija sniedz tikai tik izsmeļošus un tik precīzus datus, cik precīzus un izsmeļošus tur tos ievada lietotāji. Ziņas par sastrēgumiem un palēninātu satiksmi tur nonāk arī tad, ja neviens tieši neziņo par sastrēgumu, bet tur braucot ieslēgtu aplikāciju, jo šādi dod datus uz serveri par satiksmes palēnināšanos. Līdz ar to ieslēgta aplikācija pat tad ja lieto maršrutā, ko zini no galvas, arī dod pienesumu datu uzticamībai.

Ja to programmu visi lietos tikai kā patērētāji, bet nedos savu atpakaļsaikni un neatjaunos informāciju, neziņos, nelabos karti - tā būs tik pat "tupa" kā offline karte.

Palaidniex 06.05.2019 18:34

To karti un tās saturu rediģē paši lietotāji. Ielogojies wazē no darora, attaisi kartes redaktoru un atzīmē, ka tur ir būvbedre, un - woala - tas parādīsies kartē! Tik pat labi braucot to var atzīmēt lietotnē.

No Tavas gaušanās šeit - nekas tai kartē neizmainīsies!

Palaidniex 02.05.2019 15:44

Šito jau es n-reizes esmu vaicājis visādos līmeņos Wazei. Kā viesabonēšana - tā mainās balss ziņojumu valoda. Kur loģika?

Palaidniex 02.05.2019 13:12

Lietoju kā reizi latviešu...

Iepriekš lietoju “Jāni”, tad pārslēdzās uz Marusju

Tādad uzliku “Lejasmeijeru”, varbūtūt tāpēc nepārslēdz vairs?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti