iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 27.06.2012 15:24

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Argumenti beidzās tikai pret nepārspējamu debilismu.

Un ko mainīs tas, ka ātrumu mēra valsts, ātruma protokolu piestāda tik likumīgi, ka nav ko pat uzlūkot ar vārdiem - ejiet dē...

Pareizi aprakstīji savu situāciju. Argumenti beidzās, jo tikai nepārspējams debilisms var būt pamats apgalvot, ka likumu ievērošana neko neamainīs... Kādēļ tad tavuprāt vispār likumi ir vajadzīgi, ja uzskati, ka tos ievērot nav nepieciešams?

1. No sākuma kladzini, ka sodu piestāda nelikumīgi - tā arī nesapratu kas tur nelikumīgs

Vienigais apspriežamais, ka netiek noskaidrot konkrētais vainīgais, bet tas nav pretlikumīgi, tas varētu būt tā treikt - nesakārtots!

2. Tad kladzini ka nodot protokolu apmaksai vainīgajam ir nelikumīgi, kaut CSL to parada par likumīgu un normālu padarīšanu

3. Tad saki ka vajag izmeklēšanu, tiesu, ekspertīzes utt - kā noteikt kas tieši vadīja auto... Kā tieši tu to gribi realizēt, ja auto pārkāpjot ātrumu ir nofočēts no mugurpuses, kad vadītājs nav redzams, bet ir faktiskais pārkāpums. Kā tiši pierādīji kurš?

4. Tad saki, ka nekmitīgi piestādot falsificētus rēķinus, kurus neesot iespēja apstrīdēt... Kur problēma uzņēmuma konkrētajam vadīājam aiziet un apstrīdēt, ja tur vaše ir kas apstrīdams. Un ja ir - pagaidām, cik zināms, visi strīdīgie protokoli ir anulēti. Atceries sabiedrības kopējās intereses un ieguvumi demokrātiskā stāv pāri atsevišķa indivīda ērtībām...

Palaidniex 27.06.2012 14:57

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

KSI rakstīja: Palaidnieks - vienā brīdī konceptuāli esi Ok, brīžiem iespītējies tehniskos sīkumos.

«Vainīgs, maksā, pofig kā» ir tāds tirgus tantuku līmenis.

Ja mēs gribam kaut nedaudz sapņot par tiesisku valsti, kur visiem ir vienādas tiesības un ir nesvarīgi, cik ciets/despotisks ir boss pret darbiniekiem, tad ir nepieciešams, lai tas papīrelis tomēr saucas "pieprasījums", un Latvijas pasts var tikt izmantots šādai komunikācijai.

Ar laiku, cerams, izplatīsies e-dokumenti un e-paraksti, tad arī Latvijas pasts vairs nevārīsies.

Ok - tad jādara lai tas viss ir diferencēti pareizi - sodi lai ir stingrāki (lasi dārgāki), jo personas noskaidrošana un piedzīšana no "maksātnespējīga" vaģilas arī izmaksā naudu.

Man nekas nav pretī soda punktiem arī par fotoprotokolu, tikai ka tik tas pats seene, pēc savām izmaiņām nav (kā jau vienmēr) ar kaut ko atkal neapmierināts!

Nekā cita vairs nav ko teikt? Kādēļ, lai es būt neapmierināts, ja tiks ievēroti likumi? Sāk pietrūkt argumentu?

Argumenti beidzās tikai pret nepārspējamu debilismu.

Un ko mainīs tas, ka ātrumu mēra valsts, ātruma protokolu piestāda tik likumīgi, ka nav ko pat uzlūkot ar vārdiem - ejiet dē...

Tad sāksi apstrīdēt ka zeme ir apaļa un bilde nepienācās?

Čalī grūta dzīve Tev... Neapskaužu!

Kaut kā pilnīgi nepamatotus un pēc tam neatceltus protokolus pagaidām neviens nav uzrādījis.

Palaidniex 27.06.2012 14:54

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Klau, a mošk arī zagļus un slepkavas nevajag ķert? Pirmkārt, pratinot, tiek kavēts nevainīgu cilvēku laiks, otrkārt, ir risks, ka slepkava var arī atpirkties.

Nu tieši to jau jūs ar Palidnieku un Deksteru šeit piedāvājat - vainīgos nemeklēt un nesodīt. Tas esot pārāk dārgi...

Paga, paga - FR protokols piestāda rēķinu nevienu kā reizi neaizkavējot.

Tev jau vajag lai ikvienu aizturēto ņēmtu uz pirkstu nospiedumiem un ziecirkni, tur vēl asins analīzes, katrai kustībai 17 dokumentus utt...

Vēlreiz saku nedod auto kam pagadās un nebūš problēmu...

Palaidniex 27.06.2012 11:15

KSI rakstīja:

KSI rakstīja: www.apollo.lv/...

Ja fotosesija vairs nav obligāta, tad kādam tas tomēr varbūt ir izdevīgi :/

Starp citu - man ir bijuši divi gadījumi. Viens - senāk uz kāda lauku ceļa, otrs - pavisam nesen Rīgā uz Elizabetes ielas.

CP aptur, paprasa dokumentus, un uzreiz liek pūst trubā.

Es abas reizes prasu - a kur protokols utt?

Šamējie - nē, neko nevajag, mums reids, nav laika protokoliem...

Abas reizes iepūtu, viss Ok, aizbraucu.

No vienas puses protams man izdevīgi, jo tas viss prasīja nepilnu minūtu.

No otras puses - kas būtu, ja būtu dzēris... Es kaut ļoti ticami iedomājos šādu CP tekstu: ai ai ai, KSI, kā tad tā ... nu, ko tagad darīsim? formēsim protokolu un pūtīsim vēlreiz? baigais sods tad būs ... nu kā tad ...

Ja trubai ir atmiņa (kas reģistrē visus pūtienus), tad šādā brīdī autovadītājs top par velosipēdistu.

Ja truba ir kreisa/bez atmiņas, tad neko. Abos gadījumos CP kļūst bagātāks.

Es arī gribētu redzēt tos velopisēdistus da mopēdistus, kam 90% gadījumu sanāca patiešām braukt ar "divriteni"...

Par Protokoliem. Savulaik MK noteikumi noteica - protokols, pūtiens, mērījums, čeks pie protokola, ja ir promilles pēc 15 min atkārtots pūties, mērijuma čeks pie protokola.

Tagad jau sen ir izmainīti notikumi un lai testu verētu veikt fiksāk var pūst bez protokola...

Var jau būt, ka atkal kaut kas ir mainījies, bet nav dzirdēts... Tiesa - vairāk vaģilas var pārbaudī pa jaunam, tiesa koruptīvai interesei labāka augsne... Un tagad pasaki pats - kā bija labāk - pirms vai pēc izmaiņām?

Labāk jau bez protokola, tikai tas jāstāda obligāti, kā ir bijis pozitīvs mērījums virs noteiktā minimuma...

Palaidniex 27.06.2012 11:11

KSI rakstīja: Palaidnieks - vienā brīdī konceptuāli esi Ok, brīžiem iespītējies tehniskos sīkumos.

«Vainīgs, maksā, pofig kā» ir tāds tirgus tantuku līmenis.

Ja mēs gribam kaut nedaudz sapņot par tiesisku valsti, kur visiem ir vienādas tiesības un ir nesvarīgi, cik ciets/despotisks ir boss pret darbiniekiem, tad ir nepieciešams, lai tas papīrelis tomēr saucas "pieprasījums", un Latvijas pasts var tikt izmantots šādai komunikācijai.

Ar laiku, cerams, izplatīsies e-dokumenti un e-paraksti, tad arī Latvijas pasts vairs nevārīsies.

Ok - tad jādara lai tas viss ir diferencēti pareizi - sodi lai ir stingrāki (lasi dārgāki), jo personas noskaidrošana un piedzīšana no "maksātnespējīga" vaģilas arī izmaksā naudu.

Man nekas nav pretī soda punktiem arī par fotoprotokolu, tikai ka tik tas pats seene, pēc savām izmaiņām nav (kā jau vienmēr) ar kaut ko atkal neapmierināts!

Palaidniex 27.06.2012 9:22

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un kā agrāk apstrīdējās miliča nofēnotais ātrums?

Ar piedzīti pie mašīnas loga

Bezmaz sanāk ka lielākais cepiens ir par to, ka nevar vairs atpirkties...

Kauty gan - mazais piecītis milicim Gaidim Kukulim par aklumu bija ok, bet lielais trīnītis Figtronics kabatā ir slikti?

Palaidniex 27.06.2012 8:56

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

un ja nepierādi????

p.n.

vai arī tavs darbinieks pierāda, ka tajā laikā gulēja gultā pie mīļākās

Ja nepierādu, samaksāju tavā vietā 10Ls. Ja pierādu, tev saulīte rūtaina... Esi gatavs pamēģināt ar šādām likmēm?

protams, ka esmu un ne tikai es vienīgais

vispirms tikai tev vajag nokārtot savu daļu - janākt lai man sūta nevis soda kvīti, bet pieprasījumu

Interesanti gan zināt, kā un kas tieši manīsies ja uz esošā soda protokola būš virsraksts - Pieprasījums nosaukt auto vadītāju!

Tikai un vienīgi vairāk papīru.... Latvijas pasts lec gaisā un sit plaukstas!

Palaidniex 27.06.2012 8:54

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bet runājot par seeni - ja darbinieks ir parakstījis transporta pieņemšanu un lietošanas nosacījumus un tos neievēro tad tas ir PIETIEKAMS pamats viņam izteikt rājienus un atlaist. Jā tas nav ātri. Nu un - kretīniem, kas pārkāpj un ietiepjas maksāt par to ir jāzina sava vieta.

Ja neievēro, tad tā var mēģināt. lai gan kā jau KSI teica, tas var tiesai nelikties pietiekams arguments. Bet ko darīt ja IEVĒRO? Atceries, ka Alločkas izsniegs papīrs, kurš ir pretrunā ar darbinieka apgalvojumu, nav nekāds pierādījums pārkāpumam.

Šo to var mēģināt risināt ar GPS sistēmu uzstādīšanu. Bet kā rāda līdzšinējā pieredze - GPS sekošanas sistēmas izdruku tiesa uzskata vien par informatīvu un labākajā gadījumā uz tās pamata pieņem, ka lietā pastāv šaubas, kas tulkojamas par labu privātpersonai. Tajā pat laikā pasakot, ka GPS dati nav nekādi atzīti kā pilnvērtīgs pierādījums.

Bet ja Tavs darbinieks atzīts, ka tas ir viņš, tikai nav neko pārkāpis - viņš tak var iet un sodu apstrīdēt? Kur problēma?

P.S.

Un kā agrāk apstrīdējās miliča nofēnotais ātrums?

Palaidniex 26.06.2012 19:02

KSI rakstīja: + domāju, ka lielā daļā ātras atlaišanas gadījumu no svara ir oficiālās/neoficiālās algas faktors. Ja visa alga ir oficiāla - grūti tikt vaļā bez kašķa...

bet ja darba devējs ir idiots - un patiešām liek piegādes čalim faktisko maršrutu nobraukt 8 stundās...

es runāju par normālu darba devēju un normālu strādnieku

ja darba devējs ir pedālis, tad tādus darbiniekus arī atrod un parasti pats maksā sodus

ja darba devējs ir normāls, tad no kretīniska darbinieka (lai gan tas ir grūti) tomēr tiek vaļā.

Bet runājot par seeni - ja darbinieks ir parakstījis transporta pieņemšanu un lietošanas nosacījumus un tos neievēro tad tas ir PIETIEKAMS pamats viņam izteikt rājienus un atlaist. Jā tas nav ātri. Nu un - kretīniem, kas pārkāpj un ietiepjas maksāt par to ir jāzina sava vieta.

Palaidniex 26.06.2012 18:34

KSI rakstīja: Ar darba līgumiem ieteiktu neeksperimentēt.

Neatkarīgi no tā, kas sarakstīts darba līgumā, tiesa vērtē līguma atbilstību likumam un visus darbinieka stāvokli pasliktinošus punktus uzskata par spēkā neesošiem.

Un reālu kaut kādu maksājumu piedziņu pret darbinieka algu var veikt TIKAI TIESA.

Respektīvi - ja darbinieks piekrīt kompensēt kaut ko (ar cerību saglabāt darbu), tad viena lieta. Ja darbinieks nepiekrīt - atvilkt no algas nedrīkst NEKO !!! (tikai iepriekš izmaksātos avansus no algas)

Tāpēc visas šīs šo līdz galam neizcepto juristeļu fantāzijas «apmaksāti sodi un atlaišana» ir vairāk kā smieklīgas.

Tas, ka FR sods ir jāiekasē no darbinieka, nav apspriežams. Ja darbinieks nepiekrīt, darba devējs pats bez tiesas to nevar izdarīt. Tiesa iet ilgi, prasa zināmu daudzumu formalitāšu (auto lietošanas žurnālu, attiecīgu atrunu līgumā, utt), taču tā nav neiespējama.

Tāpēc pašam darba devējam būtu vienkāršāk, ja CP atsūtītu pieprasījumu par auto vadītāju konkrētā brīdī, un CP tad vērstos pa taisno pret darbinieku-vadītāju. Arī tad darba devējam jābūt kārtībā visiem dokumentiem, lai darba devējs strīda gadījumā varētu PIERĀDĪT, ka konkrētais darbinieks tiešām bija auto vadītājs.

Turpretī ar atlaišanu ir vēl bēdīgāk - ātruma pārsniegšana tikai ļoti nedaudzos gadījumos var tikt atzīta par pietiekošu iemeslu, lai TIESA akceptētu atlaišanu (piemēram - sabiedriskais transports, utt).

Parasti ir otrādi - tiesa ir dabinieku pusē, jo visi zin, cik ļoooti sliktie darba devēji nodzen darbiniekus un ka darbinieks, VISTICAMĀKAIS, ātrumu pārkāpa darba devēja nepareizi noteiktā darba režīma iespaidā, un šādā gadījumā drīzāk tiesas aizrādījumu saņems darba devējs par nepareizu darba organizāciju.

Palaidniex-am var novēlēt tikai veiksmi, ja viņam ir šāda attieksme pret darbiniekiem. Un veiksme viņam noteikti būs vajadzīga. Varbūt kaut kādus memļakus izdosies pēc viņa aprakstītās shēmas piedzīt/atlaist, taču tikko trāpīsies kāds ar kaut nelielu sapratni likumos, tā iegrābsies tiesu darbos uz gadiem vairākiem (un nāksies pašam samaksāt gan FR sodu, gan saglabāt darbiniekam pilnu algu uz visu tiesas laiku )

Es saprotu, saprotu, saprotu, bet realitāte ir PAVISAM savādāka!

manispēc kaut caur tiesu, bet bezkaunīgu darbinieku neviens ilgi nezkāpēc netur. Visi kaut kā no tiem taču tiek vaļā, vai ne?

Es saprotu, ka gribas papolemizēt un tā...

Tici man, darbinieka frāze - mani baigi dzen, nenozīmē ka tas tagad drīkst pārkāpt CSN un kui pierādīš, ka čali tok ļoti kāds izdzenā...

Palaidniex 26.06.2012 16:40

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Atvainojos lielmušmieri par viņa slikto iespaidu uz manu drukas kļūdu! Ššī sliktenīgās karmas aptumšots nokļūdījos cīparā... Mr izvarotāj.

Uz DAJEBKURU no tiem 4 punktiem, uz kuru vien labpatiksies. Tas gan nenotiks momentā, bet Likumā noteiktā kārtībā ar visiem brīdinājumiem utt. Nemīz!

Skaidrs - "pierakstīsi" darbiniekam "likumā paredzētajā kārtībā" paša izdomātus pārkāpumus. Tāpat, kā man izvarošanu. Tikai atceries - kamēr brūķē muti šeit, tas pierāda vien tavu saprāta līmeni. Ja izdarīsi minēto reāli, var sanākt atbildēt jau pēc krimināllikuma panta.

Darbinieks paraksta līgumu par tam uzticēto tehniku kurā ir punkts, ka nevienam citam nodot nevar.

Ja ar auto ir izdarīts pārkāpums - vienīgais legālais lietoptājs ir darbinieks, vai nu tas ir RUPJI pārkāpis iekšējos kārtības noteikumus. Apmaksāti sodi vai brīdinājums un atlaišana. Un viss likumīgi Mr. Izvarotāj.

Palaidniex 26.06.2012 16:32

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kā izbeigt ar pantu? DL 101. (1) 1), 2), 3) un 5)

Un "neeksistējošais" ir šis -CSL 43.6 (5(2)) , ja?

Kuru tieši DL 101. panta apakšpunktu domā piemērot? Un uz kāda pamata?

Un neekistējošais CSL pants ir tas, ko minēji iepriekš.

Palaidniex rakstīja:

CSL 46.6 tas ir skaidri un gaiši definēts.

Atvainojos lielmušmieri par viņa slikto iespaidu uz manu drukas kļūdu! Ššī sliktenīgās karmas aptumšots nokļūdījos cīparā... Mr izvarotāj.

Uz DAJEBKURU no tiem 4 punktiem, uz kuru vien labpatiksies. Tas gan nenotiks momentā, bet Likumā noteiktā kārtībā ar visiem brīdinājumiem utt. Nemīz!

Palaidniex 26.06.2012 16:16

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nav svarīgi kurš ir muļķis.

Bert ja darba devējs nav muļķis - principiālu pedāli darbinieku - pārkāpēju recidīvistu atlaiž ar pantu! Un viss ir likuma robežās.

Ar kādu pantu?

Līst, lai tik līst!

Sēņu lietus lai līst!

Kādēļ izvairies no atbildes? Ar kādu pantu atlaidīsi?

Mācos no tevis!

Slikti mācies. Vienīgo reizi, kas mēģināji savas tukšās iedomas apstiprināt ar kādu likuma pantu, to pašu atradi tikai savās iedomās un likumā neeksistējošu.

Tiešām pamuļķis esi?

Kā izbeigt ar pantu? DL 101. (1) 1), 2), 3) un 5)

Un "neeksistējošais" ir šis -CSL 43.6 (5(2)) , ja?

Palaidniex 26.06.2012 16:16

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nav svarīgi kurš ir muļķis.

Bert ja darba devējs nav muļķis - principiālu pedāli darbinieku - pārkāpēju recidīvistu atlaiž ar pantu! Un viss ir likuma robežās.

Ar kādu pantu?

Par izvarošanu.

Palaidniex 26.06.2012 15:50

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nav svarīgi kurš ir muļķis.

Bert ja darba devējs nav muļķis - principiālu pedāli darbinieku - pārkāpēju recidīvistu atlaiž ar pantu! Un viss ir likuma robežās.

Ar kādu pantu?

Līst, lai tik līst!

Sēņu lietus lai līst!

Kādēļ izvairies no atbildes? Ar kādu pantu atlaidīsi?

Mācos no tevis!

Palaidniex 26.06.2012 15:42

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nav svarīgi kurš ir muļķis.

Bert ja darba devējs nav muļķis - principiālu pedāli darbinieku - pārkāpēju recidīvistu atlaiž ar pantu! Un viss ir likuma robežās.

Ar kādu pantu?

Līst, lai tik līst!

Sēņu lietus lai līst!

Palaidniex 26.06.2012 14:58

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

moš uz kādu 317 lapaspusi pieleks, ka piedzīt no darbinieka piķi par ātruma pārkāpumu ir elementāri...

Un kāpēc es esmu gatavs lauzt Tavu - tāpēc lai Tev pielektu sakārtot līgumus ar saviem darbiniekiem.

Man parasti ir respekts pret svešu mantu. Tiem, kam tāds nav - tiek rakstīts līgums, kas šo respektu garantē.

Bet Tev laikam līgumu nav, tāpēc piedāvāju maksas kursus...

Elementāri, ja gan darba devējs, gan darbinieks ir juridiski analfabēti. Bet ja tāds ir tikai darba devējs, toties darbinieks gudrs un kaut kādu iemeslu dēļ vēlas ieriebt - tad darba devējam var sanākt rūtaina saulīte.

Un līgums negarantē nekādu respektu pret svešu mantu. Likumā ir skaidri noteikts, ka, piemēram, bedrē pārsista

riepa ir ceļa uzturētāja atbildība. Tas tāds galējais variants - bet nekādi nevari līgumā noteikt atbildību par to, cik saudzīgi jāizturas, piemēram, pret auto piekari braucot pa bedrēm. Vai to, ka sajūgu slidināt ir slikti...

Nav svarīgi kurš ir muļķis.

Bert ja darba devējs nav muļķis - principiālu pedāli darbinieku - pārkāpēju recidīvistu atlaiž ar pantu! Un viss ir likuma robežās.

Palaidniex 26.06.2012 14:55

KSI rakstīja: Uhhh ... labi, ka mums tomēr ir likumi (lai nu kādi tie ir), policisti (lai nu kādi tie ir) un tiesneši (lai nu kādi tie ir).

Ja tie visi domātu, kā Dex un Palaidniex ... pasarg Dies'

Tad būtu vēl trakāk kā 90-ajos gados - katrs no da-jeb-kura vēsā mierā piedzītu da-jeb-ko par da-jeb-ko pamatojoties uz kaut kādām mistiskām mutiskām līgumattiecībām

nu jau - noliki tākā es te nāvessodu visiem piespriestu

Taču ir elementāras lietas CSN un APK

vienā nosaka līdz cik ir bez maksas, otrā ir tarifs cik maksā ja pārkāpj par tik cik pārkāpj...

Spēles noteikumi VISIEM zināmi - un nevajag te kauty ko fļūtīt, ka nav.

Pieķēra - esi vecis un samaksā. Nemaz tik dārgi par aizsapņošanos nav. Pilsētā jau sākuši braukt daudz rāmāk, tākā labums bija.

A tas ka uz 5 min drīkst vai drīkst jebko ja baigi vajag - kā reizi ir 90-tie gadi. Vēl nesen bija urlas, kas teica - varu atļauties nopirkt milici - tāpēc braucu kā pedālis. Vai tad bija labāk?

Palaidniex 26.06.2012 13:35

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Par to brīvi izvēlēto personu.

Tu nodod firmas auto lietošanā visiem kas pagadās? Man ar iedosi?

Nu un, ka nododu lietošanā? Man ir kāds pamats apgalvot, ka tu pārkāpi? Kā mēs visi labi zinām, policijai ir atļauts bieži un cilvēcīgi kļūdīties - līdz ar to protokols nekādi nav pierādījums, ka pārkāpums patiešām ir noticis. Ja tu apgalvo, ka nepārkāpi, man nav nekāda pamata piedzīt no tevis kompensāciju par Alločkas kārtējo kļūdu.

ja tu apgalvo, ka nepārkāpi (ar manu mašīnu pie TEC2), tad še tev zobos protols un ej un pārsūdzi

kuš, kuš, kā nu šitā nesagatavotam tipam šitā uzreiz sejā un visu spert - ša čalim eksplodēs tā sakaltusī švamme starp ausīm...

Palaidniex 26.06.2012 13:33

tinyurl.com/...

te būs īsāks links

Palaidniex 26.06.2012 13:32

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Dod tik šu savu auto! Pajāt kas tas ir - labāk lauzt svešu!

P.S.

Un kā tur palika ar sensitīvo personas datu vākšanu un datubāžu nepietiekamu apsardzi un zagšanu?

Pareizi aprakstīji tipisku dabinieka attieksmi pret firmas auto.

Kā palika ar datu vākšanu? Tā arī palika - nevāc... Tik daudz prāta pietika.

Interesanti, vai vēljoprojām uzskati, ka - valsts numurzīmju reģistrēšana ar koordinātām un laiku ir sensitīvi personas dati, kuru uzkrāšana ir pretlikumīga, vai kuru uzkrāšana ir atļāujama tikai pienācīgi sargājot šādus faktiski "nepersonas" datus...

Palaidniex 26.06.2012 13:30

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Dod tik šu savu auto! Pajāt kas tas ir - labāk lauzt svešu!

P.S.

Un kā tur palika ar sensitīvo personas datu vākšanu un datubāžu nepietiekamu apsardzi un zagšanu?

Pareizi aprakstīji tipisku dabinieka attieksmi pret firmas auto.

Kā palika ar datu vākšanu? Tā arī palika - nevāc... Tik daudz prāta pietika.

moš uz kādu 317 lapaspusi pieleks, ka piedzīt no darbinieka piķi par ātruma pārkāpumu ir elementāri...

Un kāpēc es esmu gatavs lauzt Tavu - tāpēc lai Tev pielektu sakārtot līgumus ar saviem darbiniekiem.

Man parasti ir respekts pret svešu mantu. Tiem, kam tāds nav - tiek rakstīts līgums, kas šo respektu garantē.

Bet Tev laikam līgumu nav, tāpēc piedāvāju maksas kursus...

Palaidniex 26.06.2012 13:27

par to preču piegādi...

maps.google.lv/... ,24.123934&spn=0.000003,0.00331&t=m&z=19&layer=c&cbll=56.955033,24.123934&panoid=rcFYtNAqJbd68pBdTdHaJg&cbp=12,335.55,,0,0.73

ja par to busu vēl varētu strīdēties, tad ar to mersi precītes piegāde izskatās \"mazliet\" piedomāta...

Palaidniex 26.06.2012 13:22

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Par to brīvi izvēlēto personu.

Tu nodod firmas auto lietošanā visiem kas pagadās? Man ar iedosi?

Nu un, ka nododu lietošanā? Man ir kāds pamats apgalvot, ka tu pārkāpi? Kā mēs visi labi zinām, policijai ir atļauts bieži un cilvēcīgi kļūdīties - līdz ar to protokols nekādi nav pierādījums, ka pārkāpums patiešām ir noticis. Ja tu apgalvo, ka nepārkāpi, man nav nekāda pamata piedzīt no tevis kompensāciju par Alločkas kārtējo kļūdu.

Dod tik šu savu auto! Pajāt kas tas ir - labāk lauzt svešu!

P.S.

Un kā tur palika ar sensitīvo personas datu vākšanu un datubāžu nepietiekamu apsardzi un zagšanu?

Palaidniex 26.06.2012 13:20

Sēne, ko tu pīpē un kur to var dabūt???

Tev kā ar vārdu jēgas izprašanu?

Ja vainīgs pats īpašnieks, tas apmaksā sodu pats, ja kāds cits, tas nevis SODA (Soda tikai CP), bet NODOD protokolu gāzētājam, lai tas to apmaksā.

Ja gāzētājs sūta nach - tad nākamreiz gāzētājs brauc ar sabtrans, bet īpašniekam īsie maksas kursi par to kam dot/nedot auto.

Ja tas ir firmas auto - par visiem sodiem ir atbildīgs tas čalis, kam auto saskaņā ar līgumu ir nodots lietošanā.

Bet tev laikam nesaprast - Folija vai nu par biezu vai nu saplaisājusi...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti