No auzjiem tieshi neko nezinu, bet ar turbiinu parasti ir saitiiti divi vaarsti - wastgate, kas ierobezjo turbiinas spiedienu novirzot atgaazes pa taisno izpuuteejaa, nevis car turbiinas laapstinjaam. Otrs blow off vaarsts, kursh "tuuninga" variantaa pie gaazes atmeshanas lieko spiedienu izpuush atmosfeeraa (shjaac), vai "netuuninga" variantaa - atpakalj iepluudes sisteemaa (neshjaac).
Ja pirmais ir nomiris, tad vai nu spiediena nav vispaar, vai arii ir juutami palielinaats - to noteikti var sajust, jo auto vai nu iet kaa vecs zjigulis, vai arii spiezj benkjii ne pa jokam.
Ja nomirst otrais - var nebuut nekaadu juutamu simtomu ja dalja gaisa tiek dzenaata uz rinkji caur turbiinu un iepluudi, kas nebuutiski samazina spiedienu, vai arii paraadaas svilpiens atmetot gaazi peec strauja uzraaviena.
Atgaazu recirkulaacijas vaarstam, ja taads vispaar ir uzstaadiits, it kaa nav nekaada sakara ar turbiinu. Cik zinu, neviens turbomotora vaarsts netiek darbinaats ar izpluudes gaazeem, bet gan ar spiedienu vai retinaajumu iepluudee.
Daniels_Reebuss rakstīja: Un varētu atsūtīt mums legāli kādus 100 Vācijas policistus uz kādu pusgadu. Izdrāzt visus šitos kreisās joslas braucējus,plēvju līmētājus, invaliidu stāvvietās stāvētājus un agresīvos tipāžus. Būtu supper.
Kautkā pats izklausies pēc "agresīva tipāža".... ar noslieci uz SM vai homo dzimumattiecību vualierismu.