Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Indica 15.03.2007 9:03

Daniels_Reebuss rakstīja: Un varētu atsūtīt mums legāli kādus 100 Vācijas policistus uz kādu pusgadu. Izdrāzt visus šitos kreisās joslas braucējus,plēvju līmētājus, invaliidu stāvvietās stāvētājus un agresīvos tipāžus. Būtu supper.

Kautkā pats izklausies pēc "agresīva tipāža".... ar noslieci uz SM vai homo dzimumattiecību vualierismu.

Indica 14.03.2007 22:22

No auzjiem tieshi neko nezinu, bet ar turbiinu parasti ir saitiiti divi vaarsti - wastgate, kas ierobezjo turbiinas spiedienu novirzot atgaazes pa taisno izpuuteejaa, nevis car turbiinas laapstinjaam. Otrs blow off vaarsts, kursh "tuuninga" variantaa pie gaazes atmeshanas lieko spiedienu izpuush atmosfeeraa (shjaac), vai "netuuninga" variantaa - atpakalj iepluudes sisteemaa (neshjaac).

Ja pirmais ir nomiris, tad vai nu spiediena nav vispaar, vai arii ir juutami palielinaats - to noteikti var sajust, jo auto vai nu iet kaa vecs zjigulis, vai arii spiezj benkjii ne pa jokam.

Ja nomirst otrais - var nebuut nekaadu juutamu simtomu ja dalja gaisa tiek dzenaata uz rinkji caur turbiinu un iepluudi, kas nebuutiski samazina spiedienu, vai arii paraadaas svilpiens atmetot gaazi peec strauja uzraaviena.

Atgaazu recirkulaacijas vaarstam, ja taads vispaar ir uzstaadiits, it kaa nav nekaada sakara ar turbiinu. Cik zinu, neviens turbomotora vaarsts netiek darbinaats ar izpluudes gaazeem, bet gan ar spiedienu vai retinaajumu iepluudee.

Indica 01.02.2007 16:39

WALA rakstīja:

Indica rakstīja: Man ar turbīnu tā pati problēma (volvo480T). Ja straujāk min grīdā, atskan kaukas līdzīgs kaķa ņaudienam... a kakjia tur točna nau, tā ka visas aizdomas krīt uz turbīnu. Aizdomas, ka pie noteiktiem turbīnas apgriezieniem iestājas kautkāda rezonanse, kas rodas no turbīnas disbalansa (uzdegumi), palielinātas luftes vai hvz kā vēl.

Spiediens ir, eļļa nezūd, zili dūmi no izpūtēja nau, nekādas citas problēmas arī nav. Tāda problēma ir jau apmēram gadu. Nekas vēl nojucis nav... tikai njaud Svilpšana ir pilnīgi savādāka skaņa, un senos laikos tika novērota, kas bija saplīsusi gaisa pievadcaurule.

Zini ljooti biezji kakja njaudienu izdod ne paaraak jaunas siksnas uz piemeeram stuures pastuuzi, vai uudens sukni. Tikpat jauku chiiksteeshanu var izdot jebkas kas satur sliidgultnjus un ir ieguvis zinaamu lufti nolietojuma rezutaataa.

Tur jau tā štelle, ka tas nav ne stūres pastiprinātājs, ne arī kāda cita siksna vai ūdenssūknis. ņaudiens ir tikai ja motors darbojas zem slodzes, pie tam palielas - kad darbojas turbīna. Siksnas čīkst arī tukšgaitā gāzējot, a bet manā gadījumā tukšgaitā viss ir bumbās.

Jautājums ir tikai vai tā turbīna nopietni iet uz galu, vai vienkārši aiz nekodariit ņaud?

Indica 01.02.2007 11:04

Man ar turbīnu tā pati problēma (volvo480T). Ja straujāk min grīdā, atskan kaukas līdzīgs kaķa ņaudienam... a kakjia tur točna nau, tā ka visas aizdomas krīt uz turbīnu. Aizdomas, ka pie noteiktiem turbīnas apgriezieniem iestājas kautkāda rezonanse, kas rodas no turbīnas disbalansa (uzdegumi), palielinātas luftes vai hvz kā vēl.

Spiediens ir, eļļa nezūd, zili dūmi no izpūtēja nau, nekādas citas problēmas arī nav. Tāda problēma ir jau apmēram gadu. Nekas vēl nojucis nav... tikai njaud Svilpšana ir pilnīgi savādāka skaņa, un senos laikos tika novērota, kas bija saplīsusi gaisa pievadcaurule.

Indica 07.09.2006 9:32

Vot piiiiiiii !!!! nu jau pat normālu textu nevar ielikt!!! >

Indica 07.09.2006 9:30

kautkur nobeikums pazuda..

... bija domāts > A tas 4AA ziepenei nemaz nav slikti - tas dod papildus svaru, kas savukārt ļauj bildēt ar samērā garām (

Indica 07.09.2006 9:27

Par pusprofesionālām nevar pat saukt lētās spgulenes (tipa C300D), kur nu vēl ziepeni.

Tas iso 4000 ir pilnīgs murgs, laikam lieku nulli pierakstījuši. Ar 1/2,5 matricu pie 7 Mp arī iso 400 jau ir pietiekami daudz, lai bilde būtu trokšņaina. Pie pastāvošajām tehnoloģijām vajag vismaz 2/3 lielu matricu lai pie iso 400 nebūtu jūtams kvalitātes zudums.

Normāli tumsā var bildēt arī ar pietiekami maziem ISO, - eksistē arī statīvi un pietiekami garas ekspozīcijas, vai arī pietiekami jaudīgas zibspuldzes (kas gan maksā tikpat, cik pats aparāts).

A tas 4AA ziepenei nemaz nav slikti - tas dod papildus svaru, kas savukārt ļauj bildēt ar samērā garām (

Indica 21.05.2006 22:19

"Latvijas ķīmija" tirgo tādu mantu, kas saucas "ņefras80/120" un pēc savas būtības ir tā saucamais benzīns "galoša" - tiešās pārvaices benzīns. Tam oktānskaitlis ir ~65 - 70, un samiksējot attiecīgās proporcijās ar A-92 (tāpēc, ka tam nav visādi oktāna paaugstinātāji, jo 95 taisa piešaujot tam pašam 92 visādas piedevas), var dabūt 76 bendžu. Iespējams , ka sanāks pat kādus pāris santīmus uz litru ietaupīt.

Indica 29.01.2006 0:48

Taisos vienu tādu iepirkt, pēc 95 gada modeli ar 2,5td.

Uz ko var iekrist, ja nav noslēpums? Par hidrauliku viss būtu skaidrs - 7 gadus braucu ar bx un zinu uz ko jāskatās. Interesē tieši XM raksturīgie defekti.

Indica 15.08.2003 16:15

Es pats >3 gadus braucu ar BX, uzticams aparāts! .. autiņi ir mainīti, bet citrons vienmēr ir palicis.

.... sorrryy, ka ne pa tēmu..

Indica 15.08.2003 16:06

Mixeri! XM ir ļoti cienījams auto.. Būtu tas mazāks, es ar ar tādu brauktu! toties tagad braucu ar kauko kas attāli līdzīgs XM - volvo 480!

Indica 15.08.2003 15:46

XM ? Tas ir atvasinājums no citroenXM?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti