Patiesībā grūti iedomāties kaut vai visdraņķīgāko ceļu, kuru nevarētu izbraukt Allroad quattro, Impreza, Legacy, XC 70 utml. Toties normāla mašīna arī pa asfaltu.
Džipisti protams kliegs, ka bez pusmetra klīrensa nedrīkst izbraukt ārā no garāžas, bet pēc dažu labu pilnīgi jaunu SUV patestēšanas (Patrol, Quashkai, Landcruiser, garais Pajero, jaunais X5, Infiniti FX45 utt.) tomēr jāsecina, ka ikdienas braukšanai viņi nav optimāli - vadāmība pa asfaltu ir draņķīga, ja vien neuzliek totālus zemprofilus, kas IMHO ir stulbuma kalngals, smaguma centrs ļoti augsts - arī slavenais X5 zvārojas, nerunājot par uzvedību slidenos līkumos, masa liela = rij nejēgā utt.
Jebkurš normāls AWD vieglais ikdienas braukšanai ir ar pāri galvai pietiekamu caurgājamību, toties braukšanas prieks pilnīgi cits. Betnu par gaumi nestrīdas.
Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...
Es tas esmu, kas viņu tirgoja un vienīgais iemesls, kādēļ tiek (tika) tirgots, ir nullīte darba mašīna, bezmotors, bezpiedziņa, dīzelis, kas iet ar svaigu gaisu. Volvo stāv pie mājas un es pat neesmu viņam OCTU atjaunojis, jo lētāk ir nemaksāt neko. Klusībā gan ceru, ka neviens viņu nenopirks un kad vispārējā situācija uzlabosies, braukšu atkal. Problēmu ar viņu nav un nav bijis, komforts maksimāls, par dinamiku stāstīt nav jēgas, kas nav lietojis, nesapratīs.