Kārtot: Augošā secībā
if 17.02.2009 0:46

Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...

Es tas esmu, kas viņu tirgoja un vienīgais iemesls, kādēļ tiek (tika) tirgots, ir nullīte darba mašīna, bezmotors, bezpiedziņa, dīzelis, kas iet ar svaigu gaisu. Volvo stāv pie mājas un es pat neesmu viņam OCTU atjaunojis, jo lētāk ir nemaksāt neko. Klusībā gan ceru, ka neviens viņu nenopirks un kad vispārējā situācija uzlabosies, braukšu atkal. Problēmu ar viņu nav un nav bijis, komforts maksimāls, par dinamiku stāstīt nav jēgas, kas nav lietojis, nesapratīs.

if 26.04.2007 21:50

Patiesībā grūti iedomāties kaut vai visdraņķīgāko ceļu, kuru nevarētu izbraukt Allroad quattro, Impreza, Legacy, XC 70 utml. Toties normāla mašīna arī pa asfaltu.

Džipisti protams kliegs, ka bez pusmetra klīrensa nedrīkst izbraukt ārā no garāžas, bet pēc dažu labu pilnīgi jaunu SUV patestēšanas (Patrol, Quashkai, Landcruiser, garais Pajero, jaunais X5, Infiniti FX45 utt.) tomēr jāsecina, ka ikdienas braukšanai viņi nav optimāli - vadāmība pa asfaltu ir draņķīga, ja vien neuzliek totālus zemprofilus, kas IMHO ir stulbuma kalngals, smaguma centrs ļoti augsts - arī slavenais X5 zvārojas, nerunājot par uzvedību slidenos līkumos, masa liela = rij nejēgā utt.

Jebkurš normāls AWD vieglais ikdienas braukšanai ir ar pāri galvai pietiekamu caurgājamību, toties braukšanas prieks pilnīgi cits. Betnu par gaumi nestrīdas.

if 24.02.2007 10:43

protams rakstīja: Un vari lūdzu ielikt kādu linku uz oficiālu info par to S80 T5 ar 250 zs,paldies.Šaubos gan ka tāds pastāvējis jebkad.

Jā, sorry, mana kļūda, tas bija 2.0 ar augstspiediena turbīnu un 222 ZS. To, ka gāja sliktāk par S60 T5, skaidroju ar lielāku bundžu, bet tomēr tas ir pavisam cits dzinējs. Bet saucās viņš S80 T5, bij pat tāds uzraksts uz pakaļas.

Arī googlē tādus var atrast gana daudz.

if 23.02.2007 12:58

P.S. Kategoriski ir vērts ņemt lielākos dzinējus dēļ labāka standarta aprīkojuma (ne vienmēr, bet parasti). Labi nopakotu S60 T5 pārdevu 1 dienas laikā par cenu ~2000 EUR virs vidējās tirgus cenas neskatoties uz astronomisku noskrējienu (tehniskais stāvoklis gan bij labs). Bet ir cilvēki, kas bāzes versijas ar 2.4 tirgo mēnešiem, jo tādas masveidā gāž iekšā arī tādi iestādījumi, kā ProVento.

if 23.02.2007 12:53

mx_black rakstīja: kaads veel S80 T5, taads nekad nav bijis. ir S60 T5 ar 250zs. pie tam abi tie motori (S80 2.9 un S80T6) ir 2.9l, tikai T6 gadiijumaa veel naak klaat 2 turbiinas, kaa rzultaataa rodas 272zs. ja gribas veel trakaku, tad ir S60R, ss.lv viens tirgoas, tam ir 300zs un 4x4.

Nav tiesa, ir gan S80 ar to pašu T5 250 ZS, pats esmu braucis. Iespējams, ka LV nav tirgots, tāpat, kā MM nekad nav tirgojis, piemēram, S60 R dēļ mazā pieprasījuma.

if 01.01.2007 23:36

tinis rakstīja: uz v70 vai s80 ir mazs piedāvājums.Lai gan ielās volvo parādās arvien vairāk

S60/V70 pēc 2000 der arī jaunā Mondeo diski, tas varētu palīdzēt meklējumos. Pats tādus ziemas bleķiniekus R16 uzliku.

if 17.12.2005 23:59

Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.

Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.

if 12.12.2005 21:33

Crash rakstīja

Nu turbiinai parasti naf taadas probzaxs ka nokjiilee un nedod spiedienu, visdriizaak parasti dzen elju, a ja negriezhaas turbiina tad parasti tas ir komplektaa ar palielinaatu degvielas pateerinju. Veel jau turbiinai patiik ka ir sameeraa briiva izpluude, iespeejams ka probleema ir katalizatoraa...

Bet tie ir tikai mineejumi, vispareizaak buut pameeriit turbiinas spiedienu, degvielas spiedienu...

Paldies par ieteikumiem, tā arī darīs!

Beigsies histēriskais decembris, būs jāizveic vispārēja diagnostika. Dragos piedalīties nav plānots, toties ir uzmācīga vēlēšanās, lai viss būtu pilnīgā kārtībā.

if 12.12.2005 13:55

Crash rakstīja:

A kur probza? Liekas ka neiet?

Liekas gan...

Mani jau apgaismoja, ka Volvo esot ~2x mazaaks turbiinas spiediens, nekaa Subaru, bet nu nezinu... Meegjinaaju stiept, sanaaca kaut kur ap 9 s (jaabuut 7) liidz 100, bet nez, cik tas ir objektiivi ar ziemas riepaam pa slapju un dubljainu asfaltu.

if 11.12.2005 17:33

Jautājums par turbīnu (S60 T-5).

Kā un kur visvienkāršāk notestēt jamās funkcionalitāti? Var jau būt, ka viss ir OK, bet galīgi nejūt to cēlienu, kāds ir piemēram, turbo Subaru pēc 3500 rpm. Mēģināt mērīt sekundes 0-100 šādos laika apstākļos uz ziemas riepām negribas.

Paldies

if 07.11.2005 12:37

Vajag bezshipu ziemenes 205/55 R16 vai +/- tamliidziigas, kaa arii blekja diskus 7x16 5/108 (Mondeo 2000->, Volvo S60/80).

ja@cc.lv

Lasītākie raksti

Jaunie raksti