iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 23.09.2009 21:42

viktors1961 rakstīja:

Pēc manas saprašanas, ja godātais municipālis šo punktu nav izpildījis, tad kārtība nav ievērota un sodu uzlikt nevar. Kā pierādījums kārtības ievērošanai ir foto ar plāksteri logā. Lūk tad ķepas gaisā un padodos

Pēc manas saprašanas, ja esi pārkāpis un pieķerts, tad atzīsti vainu un samaksā.

Seene 23.09.2009 19:39

Pirmais rakstīja:

nekāda vienota centra, no kura varētu regulēt visus luksaforus vienkārši nav....

nav pat tiešā veidā saskaņoti 2 blakus esoši krutojumi....

Varbūt maldos, bet man liekas, ka tu nedaudz pārspīlē. Ja pareizi esmu dzirdējis, tad dažos jaunajos rekonstrukcijas projektos ir tomēr sasinhronizēti blakus esošie krustojumi.

Par vienotu kopēju centru gan taisnība.

Seene 23.09.2009 19:17

KSI rakstīja:

Ne visi ir lohi, kas dzīvo šajā valstī, diemžēl ne visiem pieteik drosmes / laika / sapratnes cīnīties ar lohiem, kuru rokās ir dažāda līmeņa vara.

Šajā valstī ir demokrātija - jeb citiem vārdiem sakot SKAITLISKĀ vairākuma vara. Un ja vairākums ir lohi, tad tiem kuri nav, netiek dota reāla iespēja kaut ko mainīt. Diemžēl latviešu tautai kopumā ir vajadzīgs vagars, jeb politiskā valodā - diktators. Visi penži ar sajūsmu atceras ulmaņlaikus, tikai nekādi negrib kopā ar to atzīt, ka viņa valsts vadības metodes nebūt neatbilda demokrātijas standartiem.

Seene 23.09.2009 17:30

viktors1961 rakstīja:

jaaanis rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

jaaanis rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Jautājums plāksteru jautājuma erudītiem Nezināsanas dēļ svešā pilsētā atstāju zem zīmes. Kad iznācu no iestādes, viens praideris ar municipaālim līdzīgu paskatu iemūžināja manu drapaku Tā kā šis nekādus autogrāfus uz stikla atstājis nebija, vnk aizbraucu, neskatoties uz vīruka izteikto vēlmi man ko bilst. Kāds var pateikt gaidāmo iznākumu?

Pēc mēneša vai diviem saņemsi atgādinājumu, ka neesi apmaksājis sodu.

A vai tad komplektā nevajag bildi ar plāksteri logā?

Nē "viņi" apgalvos, ka pats izmeti miskastē, vai arī kāds garāmgājējs noņēmis par piemiņu, vai arī cits autovadītājs, kurš apstājies zem zīmes,paņēmis tavu plāksteri un uzlicis savam auto, lai vairāk nelīmē. Apmēram tā

Nu bet lai es neapgalvotu aplamības - vai tad nebūtu loģiski pievienot foto ar saskatāmu plāksteri?

Vai tad tāds foto jebkādā veidā spēj būt arguments pret "kāda garāmgājēja aizņemšanos". Principā logā liekamais plāsteris ir droši ignorējams bez jebkādām sekām, izņemot CSDD liegumu. Un arī atgādinajumus vari mest ārā, kamēr vien neesi parakstījies par saņemšanu. Parādu piedziņai un soda procentiem der tikai rēķins, par kura saņemšanu esi pierādāmi informēts.

Seene 23.09.2009 15:08

Yetti rakstīja:

reigis007 rakstīja: nu vispār pultis ar jaunām atslēgu slēdzenēm ir mierīgi atrodami www.ebay.com...lietoti maksā ap 10 mārciņas. Rīgā pa 15,-ls tev sakodēs to pulti(ja protams tev ir rūpnīcas PIN kodi).

pareizi pieminēji par tiem rūpnīcas PIN kodiem... un ja Tev arī tādi būtu pieejami, es neatļautos, kaut kādā kaktu darbnīcā šos izmantot... var iznākt izmantot sabiedrisko transportu....

Jau noskaidroju - ir cilvēki, kas to var izdarīt BEZ rūpnīcas PIN kodiem. Secinājumus izdariet paši.

Seene 23.09.2009 12:51

uupis rakstīja: A nesaglabāsies vecā sistēma – ar bremzi pret sliedi?

Jaunajiem būs jauna bremzēšanas sistēma? Varbūt tā vēl sauksies – »Izmest enkuru« ???

Kuram tramvajam tu esi redzējis tādu "veco sistēmu - ar bremzi pret sliedi" darba bremzēm?

Seene 23.09.2009 10:48

uupis rakstīja: … to mēs vēl redzēsim – cik ilgi šitās jaunās būdas turēsies kopā – un kā viņiem bremzes strādās – masa tak lielāka…

Akls laikam esi palicis savā tramvajnīšanas mānijā. Šiem tramvajiem masa uz katru riteni sanāk MAZĀKA.

Seene 23.09.2009 10:13

IkdienasViesis rakstīja: Vai tiešām iauto apmeklētāju vidū nav kāds zinoši profesionals tramvajnieks, kurš varētu pastāstīt par vadu un sliežu rekonstrukcijas jau paveiktajiem un vēl plānotajiem darbiem uz 6. linijas maršruta ? Rīgas Domē dzirdēju, ka pirmais jaunais džimbulis būšot jau pavasarī klāt.

Redzēju Barona/Tallinas krustā jaunās vadu pārmijas - smuku zirnekļa tīklu sataisījuši. Bet nu par sliežu rekonstrukciju nemaz nezinu, cik tā vajadzīga - tak nekā principīāli atšķirīga ritošajā tam jaunajam nav. Tad jau arī ielas vajadzēja rekonstruēt, lai palaistu zemās grīdas autobusus un trolejbusus...

Seene 22.09.2009 12:54

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: uupis – tiec gala ar savu galvinju – tad tu pret tramvaju – tagad par

Gejiskās tieksmes paturiet pie sevis…

ESMU bijis PRET tramvaju…

Laikam jau nekad neesi redzējis normālu tramvaju. Es arī esmu PRET to izpratni par tramvajiem, kas eksistē patreiz Rīgā. Bet tas nav iemesls būt PRET tramvaju tīklu, kas tiek normāli attīstīts.

Seene 22.09.2009 11:47

Bezmiegs rakstīja:

Bez tam - tā vien šķiet ka tā būtu kārtējā DonKihota cīņa ar vējdzirnavām....

Vispār jau šajā lietā normālās sabiedrībās iesaistās apdrošinātāji. Viņiem ir unikāla iespēja bez problēmām apvienot vairāku cietušo lietas viena prasībā un nodrošināt to ar spēcīgiem juristiem. Bet kamēr mūsu kantorīši regresus vērsīs tikai pret saviem klientiem, nevis lielajiem vaininiekiem, cīņa par taisnību tiešām būs grūta.

Seene 22.09.2009 11:42

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Neesi oriģināls. Stokholmā paralēlajos maršruta gabalos autobusi braukā tikai pa tramvaja sliedēm. Bet ideja kopumā - viennozīmīgi atbalstāma.

Tā protams pie mums ir utopija – stādies priekšā kas notiks ja visu sab. tr. sadzīs uz Barona ielas…

Patiesībā tas būt ļoti normāls risinājums, pārveidojot to par gājēju / sabiedriskā trnasporta ielu. Un pa brīvības un čaka ielām atstāt pa vienam maršrutam bez atsevišķām joslām un privilēģijām.

Seene 22.09.2009 0:44

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja: Hm,jocīgi-kaisītājam tāpat vajag krustojumu,lai varētu apgriezties-varbūt sāls beidzās

tur pirms krustojuma stāvlaukums malā..... pa tumsu braucu... uzsāku savlaicīgi bremzēt un pēkšņi dzirdu ABS dziesmu... foršs melns ledus...

csn lasīji? kur tur rakstīts, ka ceļam jābūt kaisītam.... pie tam visā garumā un platumā?

ņefig braukt ar nepiemērotu ātrumu

Tas nav rakstīts CSN, bet gan ceļu uzturēšanas noteikumos. Par ceļu uzturēšanu tiek maksāts no mūs kopējās nodokļu naudiņas. Un ļoti gribas, lai par "apīsinātu" kaisīšanas maršrutu kāds nebūtvētu sev villu.

uz tevi attiecas ceļu kaisīšanas noteikumi??????

Jā - uz to pamata ir tiesības pieprasīt kompensāciju par radītajiem zaudējumiem.

no kā?

No ceļu uzturētāja.

Seene 22.09.2009 0:27

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja: Hm,jocīgi-kaisītājam tāpat vajag krustojumu,lai varētu apgriezties-varbūt sāls beidzās

tur pirms krustojuma stāvlaukums malā..... pa tumsu braucu... uzsāku savlaicīgi bremzēt un pēkšņi dzirdu ABS dziesmu... foršs melns ledus...

csn lasīji? kur tur rakstīts, ka ceļam jābūt kaisītam.... pie tam visā garumā un platumā?

ņefig braukt ar nepiemērotu ātrumu

Tas nav rakstīts CSN, bet gan ceļu uzturēšanas noteikumos. Par ceļu uzturēšanu tiek maksāts no mūs kopējās nodokļu naudiņas. Un ļoti gribas, lai par "apīsinātu" kaisīšanas maršrutu kāds nebūtvētu sev villu.

uz tevi attiecas ceļu kaisīšanas noteikumi??????

Jā - uz to pamata ir tiesības pieprasīt kompensāciju par radītajiem zaudējumiem.

Seene 21.09.2009 23:45

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

UUSA rakstīja: Hm,jocīgi-kaisītājam tāpat vajag krustojumu,lai varētu apgriezties-varbūt sāls beidzās

tur pirms krustojuma stāvlaukums malā..... pa tumsu braucu... uzsāku savlaicīgi bremzēt un pēkšņi dzirdu ABS dziesmu... foršs melns ledus...

csn lasīji? kur tur rakstīts, ka ceļam jābūt kaisītam.... pie tam visā garumā un platumā?

ņefig braukt ar nepiemērotu ātrumu

Tas nav rakstīts CSN, bet gan ceļu uzturēšanas noteikumos. Par ceļu uzturēšanu tiek maksāts no mūs kopējās nodokļu naudiņas. Un ļoti gribas, lai par "apīsinātu" kaisīšanas maršrutu kāds nebūtvētu sev villu.

Seene 21.09.2009 17:53

HIPPY rakstīja:

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: tad jau trolejbus kas brauc pa tramvaja sliedem ir vilciens

Vismaz viens trasportlīdzeklis izmanto to platību ko norijis tramvajs…

Tad jau vajag RD ierosinat Sabtr novirzit uz tramvaja sliedem – un korki us mazak un nebus jatere lieka nauda sabtr joslu izveidei

Pieturu uzturesanas izmaksas samazinasies utt.

Neesi oriģināls. Stokholmā paralēlajos maršruta gabalos autobusi braukā tikai pa tramvaja sliedēm. Bet ideja kopumā - viennozīmīgi atbalstāma.

Seene 21.09.2009 13:13

uupis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Katrs sastāvs, cik dzirdēts, maksā 2,5 milj. eiro., ietilpība esot līdz 300 cilvēkiem pika stundā...No tramvaja vadītāja tā jau ir milzu atbildība.

Paga paga – te kautkādi kadri visiem klārē ka tas ir lētākais trasportlīdzeklis. Kādi 2,5 citroni? Ja jau lētākais tad 2,5 tk – ne vairāk…

Rīgas satiskmē ir tāda politika – ja atzīst par vainīgu sab. tr vadītāju tad visus zaudējumus viņš sedz no savas kabatas. Ja nav vainīgs tad piedzen no vainīgā OCTAs.

Kurš ies spaidīt pedāļis tam dārgajam aparātam – miljonāri?

Tev ir kaut kāda nojēga par cenu samēriem? Vislētākais transports ir kuģis. Vai zini cik tāds maksā?

Seene 21.09.2009 13:05

Bams rakstīja:

Tramvaja vadītāja vienīgie uzdevumi ir aizvērt durvis, uzņemt atrumu un nobremzēt un atvērt durvis. Darbs ir viegls, taču garlaicīgs.

Nja... Un es domāju, no kurienes rodas pie sarkanā braucoši tramvaji. Izrādās, ka luksoforu signālu vērošana (zinu, ka tramvajam ir savi) nemaz neietilpst vadītāja pienākumos

Seene 21.09.2009 11:12

smaidiigais rakstīja: tātad, ja brauc (vada) jaunu džimbuli, tad vajag augstāko izglītību un laķenes, bet vecajam pietiek ar urlu ar pamatizglītību un kedām? Vai tad pasažierus ar šķiros? Ar 6 tramvaju lūdzu kulturālie baltie apkaklīši, bet ar 11. lai brauc tantes pēc piena?

Dīvaina loģika...

Tev teica, ka lai to pamēģina vismaz sākuma pariodā. Un man jau liekas, ka prasībām noteikti būtu jābūt augstākām - es nekad neesmu sapratis, kā tiek pieļauta sabiedriskā transporta vadīšana cilvēkiem, kam nav D kategorija. Tā vietā ar trolejbusu var braukt cilvēks, kas savas knapi nokārtotās B kategorijas tiesības ir zaudējis par braukšanu alkohola reibumā. Par tramvaja vadītāju līmeni vispār nav ko runāt.

Seene 20.09.2009 15:21

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja: ...

Jā - oriģinālās detaļas pērku gan, tikai arī ne no oficiālā dīlera, kur cena būtu vēl x2. ...

pasūtīju autoveikalā stūres pirkstu... made in Taiwan ar jau saplēstu putekļu gumiju... 30.-Ls... atdevu atpakaļ un nopirku oriģinālu "Mopar" pie dīlera, tb TCMotors, arī 30.-Ls.... tā kā ne vienmēr pie dīlera ir x2...

Es rakstīju par konkrētu dīleri - Viking.

Seene 18.09.2009 17:53

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: P.S. Arī paskatīsos, kad sanāks braukt uz to pusi.

… un ar dziļu nopūtu – tur mana nauda žāvējas …

Nemaz ar ne. Par jēdzīgām lietām nav žēl. Nopūsties gribas tad, kad nākas saskarties ar siltos krēslos sēdošu ierēdņu darba "ražīgumu" un citiem lieliskiem budžeta teriņiem. Vai kaut vai baudāmo e-talonu sistēmu.

Seene 18.09.2009 17:40

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

Man nav ne jausmas, kāds ir ķēdes maiņas intervāls. Manam auto ir siksna, kas jāmaina pie 150000. Ķēdi tikai minēju, kā iepriekš izvēlētā piemēra turpinājumu.

Seene 18.09.2009 16:41

uupis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Tiešām neticami, bet izskatās cerīgi. Pēdējā laikā neesmu braucis uz to pusi un pievērsis uzmanību tām drātīm . Būs jāapskatās.

Kāds tev labums no tām drātīm?

Paskatījies – oooo – sooo … bērnudārzs…

Un ar ko tas ir lielāks bernudārzs, nekā izteikt šadus komentārus?

P.S. Arī paskatīsos, kad sanāks braukt uz to pusi.

Seene 18.09.2009 16:19

jugasvilli rakstīja:

Man jau arī uz SAABu aizdomas bija. Sēne, neuztver, kā uzbraucienu, bet mazliet jocīgi liekas, ka tu esi gatavs tādu naudu izmest tikai par to, ka serviss saucas OFICIĀLAIS DĪLERIS. Neliels piemērs - pirms daudziem gadiem bija 9000. Aizdzinu uz diagnostiku, kur 600 latu vērtai mašīnai uztaisīja defektāciju par 1600 latiem. Apbraukājot vairākus servisus (ne kaut kādus krūmu), lielākā daļa pusi no defektiem izsvītroja (ķēdes maiņu tai skaitā), kopā saremontēju par apmēram 250.

Jebkurš normāls serviss tev to apkopi 2x lētāk uztaisīs.

Es pie dīlera esmu tikai 1x atslēgai bateriju nomainījis un nopircis jaunu emblēmu apdilušās vietā. Atkal jau kaut ko esi izzīdis no pirksta. Jā - oriģinālās detaļas pērku gan, tikai arī ne no oficiālā dīlera, kur cena būtu vēl x2. Un tevis minēto ķēdes maiņu jau ir viegli izsvītrot - servisā kur es kopju savu auto gan šādus padomus nedod, bet ļauj izvēlēties pašam, parādot, piemēram, kā izskatās motors, kam ķēde ir pārtrūkusi. Ja esi mierīgs vietējais braucējs, var jau mēģināt uz to ietaupīt. Bet man nav vēlēšanās riskēt ar pārsteigumu vairāku tūkstošu km attālumā no mājām. Bet nu tu jau laikam pats no tehnikas maz saproti, ja saņemot defektācijas aktu, nespēj pats pieņemt lēmumu ko vajadzētu remontēt, un ko ne. Diagnostika gluži vienkārši uzrāda visas vainas - un to nav jāuztver kā absolūtu nepieciešamību visu uzreiz novērst. Manam auto pērkot arī diagnostikā bija virkne problēmu, kas nav novērstas līdz pat šim brīdim. Piemēram - vairākas salonā nedegošas lampiņas (pats vēl neesmu mācējis atrast nevienu), grabošs vadītāja durvju stiks nolaistā stāvoklī, tipiskā SID pikseļu prolēma - tāme bija krietni iespaidīga. Tajā pat laikā kārbas eļļu Vikings ieteica nemainīt, lai ietaupītu...

Seene 18.09.2009 14:58

jugasvilli rakstīja:

Seene rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Nebiju personīgi tevi domājis, jo nezinu, ar ko tu nodarbojies. Kaut gan, vecumā taču badā neplāno mirt. Ko darīsi, kad nevarēsi pats līdz podam aizrāpot? Gaidīsi, ka sīči tevi uzturēs un nevarēs sagaidīt, kad pekas atstiepsi? To arī par parazītismu sauc. Bet tas nu tā. Ne man tevi tiesāt un tavu dzīvi dzīvot.

Tu pats atzīsti, ka KASKO nepirktu, līdz ar to tu neesi nekāds potenciālais klients, īpaši jau tāpēc, ka nezini, ko pārstāvu, kā mani sauc utt. Tev arī neko nepiedāvāju, par muļķi nesaucu tāpēc, ka nepērc. Palasi mazliet iepriekš, pats vēl apgalvoju, ka tavā vietā arī KASKO visticamāk nepirktu. Līdz ar to mums te tikai veidojas diskusija par to, cik KASKO kā produkts vajadzīgs, un nekas vairāk.

Es tevi par parazītu nenosaucu, vienkārši tavi uzskati šajā gadījumā ir parazītiski. Kā gan savādāk var nosaukt to, ka tu maksāt nevēlies, bet gribi, lai apdrošinātājs tavā priekšā bezmaz uz ceļiem rāpo. Gribi (atkal nepārproti, ne tikai uz tevi domāts), lai apdrošinātājs maksātu par visu, ātri, kā vecās Eiropas valstīs, bet tādas prēmijas kā tur maksāt negribi. Pie tam, pie notikuša negadījuma sāk mocīt bezmiegs, jo nevari izdomāt, kā piečakarēt apdrošinātāju. Šī domāšana sevī ir mazliet jāpamaina, tad arī apdrošinātāji tik piekasīgi uz katru ar lielāku izmaksu saistītu gadījumu neskatīsies.

Par nekaunīgo biznesu - bankas aizmirsi pieminēt. Bet katrs pelna naudu, kā prot. Kaut gan, parādi man tekstu, kur es no kāda būtu gribējis nekaunīgi naudu nokāst. To, kā tu jau pareizi pateici, par tukšpļūtīšanu sauc.

Pensiju Latvijā vīriešiem ir paredzēts saņemt nepilnu gadu. Gan jau kaut kā ar saviem uzkrājumiem iztikšu. Bet ja nopietni, tad gluži vienkāºši neuzskatu, ka LV sociālā sistēma līdz mana mūža baigām spēs sasniegt tādu līmeni, lai varētu paļauties uz normālām vecumdienām - attiecīgi par tām parūpēšos pats.

Nekad neesmu teicis, ka nepirktu KASKO. Tikai gribētu, lai prēmijas apmērs un noteikumi ir sakarīgi. Nez kādēļ citās apdrošināšanas nozarēs ir iespēja sagatavot normālus līgumus un noteikumus.

Vecās Eiropas valstis velti pieminēji bubuļa lomā. Ja sanāks, kā plānots, nākamā gada sākumā iegādātes jaunu auto, tad tas noteikti tiks apdrošināts Vācijā. Tur patiesībā ir jāmaksā mazāk - painteresējies labāk, ko viņu apdrošinātāji pateiks ieraugot kādu LV "standartlīgumu". Cilveks, ar ko runāju (brokeris), pajautāja, vai tiešām pie mums par šādu patērētāju krāpšanu neliek cietumā, nerunājot par licenzes atņemšanu... Protams, mazliet jau pārspīleja savas emocijas, bet pamata būtību, cerams, saprati.

Un tu personīgi nemēģināji ne no viena naudu nokāst, bet gan meties aizstāvēt DarkStaru, kurš to mēģināja.

Nevienu aizstāvēt nemetos, pat nezinu, ko darksaids pārstāv - aģentu vai brokeri, pat nezinu, ko viņš tev tur piedāvāja. Pagaidām nezinu, kā ir Vācijā. Zinu, ka Īrijā radiniekam ir apdrošināts 2001. gada Passat 1.6 (OCTA un KASKO kopā), pirmajā gadā maksāja 2000 EUR, tagad, pēc 5 gadiem, 550 EUR, jo nobraucis bez gadījumiem. Tikko būs kāds gadījumā, tā atkal prēmija būs 2000. Dēļ sīkumiem pie apdrošnātāja neskrien, jo tur, tāpat kā šeit, tas nav izdevīgi. Cits paziņa dzīvo Norvēģijā, tur ir diezgan līdzīgi, tikai brokeri nestrādā, jo ir 2 apdrošināšanas kompānijas, kuras abas labi maksā (starp vitu, If un Gjensidige). Un tagad, lai varam normāli padiskutēt - uzraksti, vienā tekstā, kas, tavā uztverē, ir normāli noteikumi? Kāda būtu normāla apdrošināšanas cena par esošajiem noteikumiem un sapņu noteikumiem tavam 5000 ls vērtajam auto (ja nav noslēpums, kas tā par mašīnu, kurai apkope 1200 ls maksā)?

SAAB 9-5 - lielā apkope pie 150kkm nobraukuma. Izmaksas, ja patiešām nomaina visu, ko ražotājs ir paredzējis. Kā izrādījās, tad es biju pirmais dīvainis, kas sagribēja arī kārbas eļļu nomainīt - to neviens meistars šim dzinējam vēl nebija darījis un nemaz uzreiz nezināja, kā. Domāju, ka tas daudz ko izsaka par to, kā pie mums tiek koptas mašīnas - un attiecīgi arī manu nevēlēšanos saņemt no apdrošinātāja "līdzvērtīgu" auto.

Seene 18.09.2009 13:01

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ja Rīgas satiksme tam trambulim domā likt klāt veco "štangu",

Nē, štangas nebūs, būs kā eļektričkai -

www.skoda.cz/...

Droši zini, vai to no datorgrafikas bildītes izsecināji? Neesmu dzirdējis, ka Rīgā būtu nomainītas ar pantogrāfiem nesavietojamās pārmijas.

Droši zinu. Aizbrauc līdz Gaisa tiltam, tur tāda pārmija jau ir, tāpat uz Barona/Pērnavas un Barona/Tallinas ir nomainīti vadu krustojumi ar trolejbusu līnijām. Turpinās darbi Barona un Matīsa ielu krustojumā. Darbu izpildes termiņš visā 6.maršrutā ir līdz 2010.gada martam.

Turklāt paskaties šo foto, datētu ar šī gada jūliju.

radikal.ru/...

Neticami, bet labi...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti