iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 26.02.2009 17:07

anonimikis rakstīja: Zviedrijas autobūves kompānija "Saab" trešdien Trolhetanas rūpnīcā pārtrauca ražošanu, jo pēc muitas nodokļu nesamaksāšanas autoražotājs nesaņēma ražošanai nepieciešamos materiālus, vēsta Zviedrijas laikraksts "The Local".

--------------------------------------------------------------------------------

Zviedrijas Muitas pārvalde ir bloķējusi visu preču transportu uz un no kompānijas, šādu lēmumu galvenokārt skaidrojot ar "Saab" nenomaksātajiem muitas nodokļiem, norāda laikraksts "Göteborgs-Posten".

"Saab" ražošanas vadītājs Gunnars Bruniuss apstiprināja, ka kompānija vairs nespēj ražot automašīnas, jo Muitas pārvalde ir bloķējusi ražošanai nepieciešamo daļu importu.

Eu nu tak... Atkal vecas ziņas. Tas bija vakar - šodien atkal ražo.

Seene 26.02.2009 14:33

Kaksis rakstīja: Drīzāk japāņi grib vienkārši pārpirkt konkurentus, izformēt viņu zavodus un likt tajos kopā savus auto. Japāņi nēģiuna turēt līdzi ķīniešiem pasaules pārpirkšanas spēlē.

Nu joks, jau tajā, ka negribot pārpirkt, bet gan ieguldīt naudu kā avansu par tehnoloģijām, nevis kapitāldaļām - tādejādi nodrošinot prasības par stratēģisko investoru, lai Zviedrijas valdība sniegtu atbalstu. Bet nu oficiālu ziņu par kaut ko tādu pagaidām nav.

Seene 25.02.2009 23:52

Pasaules forumos sāk parādīties jaunas baumas - FHI ir izrādījis interesi par sadarbību ar SAAB. Nedaudz zinot japāņu uzskatus atriebibu, nebrīnos par runām, ka tas tiek darīts ne tik daudz finansu mērķu dēļ, bet lai pierādītu pasaulei un jo īpaši amerikāņiem, ka tieši GM ir visu nelaimju (un arī konkrēti 9-2 afēras) cēlonis

Seene 25.02.2009 17:00

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Briti ir vienmēr bijuši viena no pārtikušakajām valstīm, bet tajā pat laikā policisti ir vēl piekasīgāki un uz naudas iekasēšanu orientēti.

Nav daudz,bet kādus kilometrus 8000 pa Angliju gadījies nobraukāt. Ne reizi neredzēju nevienu policistu skrejam pāri 3 joslām, stāvam ar radaru aiz krūmiem vai apturot mašīnas ieskrējiena-bremzēšanas joslās.

Nu viņi savā angļu augstprātībā ir mazliet rezervētāki un pielieto izsmalcinātākas metodes, nekā mūsējie. Bet idejiski tur ir lielāks pakaļas caurums, nekā pie mums. Anglija ir vienīgā Eiropas valsts, kur masveidā tiek dedzināti fotoradari - vai tas vien jau par kaut ko neliecina?

Seene 25.02.2009 15:49

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

recluse rakstīja:

Kaksis rakstīja: Starp citu, runājot par demagoģiju, no tavas puses nākošajā *******ā vēl ne reizi nav pavīdējusi doma par problēmas risināšanu. Ne šajā, ne citos topikos. Tikai tāda plātīšanās un tukšas mucas skanēšana.

Tikai nevajag dirst, piedāvājums bija - CP ievēro visus noteikumus un etaloni uzvedībai uz ceļa, ja viņi to nespēj, tad par nenozīmīgiem pārkāpumiem nevienu netraucē.

Ķipa mutiska džentelmeņu vienošanās?

Kautvai! Jo tas būtu tikai godīgi - nespēj rādīt priekšzīmi - nečakarē prātu citiem. Bet Lai spētu radīt priekšzīmi, laikam jānomainās kādai paaudzei strādīģā un pārtikušā valstī, līdz kurai mums kāds laiciņš vēl pa sūdiem kulties...

Diez vai tas palīdzēs. Visam pamatā ir mentalitāte. Itāļi (dienvidos) un grieķi nebūt nedzīvo ļoti pārtikuši. Bet viņu policija neizrāda vēlmi piekasīties par visu iespējamo - drīzāk pat var pārmest, ka vajadzētu kaut ko darīt, lai novērstu uz ceļiem valdošo bardaku. Briti ir vienmēr bijuši viena no pārtikušakajām valstīm, bet tajā pat laikā policisti ir vēl piekasīgāki un uz naudas iekasēšanu orientēti.

Seene 24.02.2009 14:36

Kaksis rakstīja: Nu piedošanu, bankas nodarbojas ar labdarību...

Da kāda ******* starpība kā sauc procesu, galvenais ka nāk nauda. Ekanomikas un uzņēmējdarbības stundas nebija laika apmeklēt, bija jāstrādā.

Un mēs vēl brīnamies, ka esam dziļā pakaļā... Izlasot šo, sapratu, ke neesi nonācis īstajā vieta. Tu tak esi dzimis būt par ministru. Vai nu vismaz deputātu.

Seene 24.02.2009 12:51

Kaksis rakstīja:

Banka ražo pakalpojumus un naudu. Principā nav atšķirības ko glābt. Starpība ir izdevīgumā glābt.

Nu tas jau ir mēneša citāts. Kur tādi idioti rodas??? Pašos ekonomikas pamatos māca ar ko atšķiras ražošana no pakalpojumu sniegšanas. Un "ražot naudu" vispār ir fantastiski izdevīgi. Ne velti visa pasaule sobrīd priecājas par lieliskajiem nesegtās naudas apjomiem.

Seene 24.02.2009 12:43

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu redz, Zviedrijas valdībai atšķirībā no mūsējās pietika prāta lai neizmestu naudu vējā (glābtu privātus kantorus). Tāpēc zviedri paliks tur, kur viņi ir, bet mēs kritīsim....

Tu gadījumā neesi starptautiski atzīts eksperts finansēs un ekonomikā? Baigi spēcīgi slēdzieni no tevis izskan

Tur neko navajg secināt un slēgt, tas tāpat ir redzams! Jāprasa kādas brilles tu nēsā, ja neredzi elementāras lietas?

Kādas brilles tu nēsā, lai nesaprastu, ka bezdarbnieku uzturēšana valstij izmaksā dārgāk, nekā esošo darba vietu un eksporta bilances saglabāšana glābjot no bankrota lielu ražošanas uzņēmumu? Neesi gadījumā Kalvīša radinieks, kas kādu zivjaudzētavu grib prihvatizēt?

Nu tad paskaiti cik bezdarbnieki būtu pareksa bankrota gadījumā un cik bezdarbnieku ir tagad, pēc "veiksmīgās" glābšanas? Pirmajā gadījumā būtu ne vairāk kā 3000.

Tu esi truls vai ļoti truls? Kādā sakarā tagad pareksu piemini? Ja tev skaidri un gaiši tiek teikts par RAŽOŠANAS UZŅĒMUMA glābšanu. Mēs esam tieši tur, kur esam, jo mūsu ražošana ir sistemātiski iznīcināta.

Seene 24.02.2009 12:31

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu redz, Zviedrijas valdībai atšķirībā no mūsējās pietika prāta lai neizmestu naudu vējā (glābtu privātus kantorus). Tāpēc zviedri paliks tur, kur viņi ir, bet mēs kritīsim....

Tu gadījumā neesi starptautiski atzīts eksperts finansēs un ekonomikā? Baigi spēcīgi slēdzieni no tevis izskan

Tur neko navajg secināt un slēgt, tas tāpat ir redzams! Jāprasa kādas brilles tu nēsā, ja neredzi elementāras lietas?

Kādas brilles tu nēsā, lai nesaprastu, ka bezdarbnieku uzturēšana valstij izmaksā dārgāk, nekā esošo darba vietu un eksporta bilances saglabāšana glābjot no bankrota lielu ražošanas uzņēmumu? Neesi gadījumā Kalvīša radinieks, kas kādu zivjaudzētavu grib prihvatizēt?

Seene 23.02.2009 18:08

Sinn rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sinn rakstīja:

Ko tev konkrēti atbildēt? Izlasi taču reiz noteikumus un neplāties ar savu nezināšanu.

Nu bet tu tak esi bremzēts.... es tev jautāju- drīkst CP vienkārši tāpat stāvēt apļa pirmajā joslā,traucējot satiksmi tā vietā,lai darītu gluži pretēji--palīdzētu ??

Tātad-jā vai nē.

Jā, ar ieslēgtām migalkām viņi daudz kur var stāvēt.

p.s ja tev tik ļoti skauž, piesakies darbā CP

Nejauc skaudību ar to sajūtu, kas pārņem redzot, cik lieliskiem cilvēkiem tiek no maniem nodokļiem maksāta alga. Gribas pie pirmās iespējas vēl mazliet PVN valstij pārskaitīt. Un ar gavilēm sagaidīt nākamo akcīzes palielinājumu.

Seene 23.02.2009 17:37

Sinn rakstīja:

Vispārēja neiecietība pret citiem braucējiem, kas nebrauc tieši tāpat kā tu pats.

Piedod, ka esmu neiecietīgs pret tiem, kas brauc savādāk. Bet nu ja tev tas liekas pareizi - saskaiti tikmēr ātrumpārkāpējus.

www.youtube.com/...

Seene 23.02.2009 17:07

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas tieši no maniem tekstiem tev tā liek domāt?

Vispārēja neiecietība pret citiem braucējiem, kas nebrauc tieši tāpat kā tu pats.

Starp citu, lasot kārtējo gaudulīgo piemēru, ka apdzenamais "pēkšņi" palielina ātrumu, man tā vien gribas pateikt lai autors savus mazvērtības kompleksus neizrāda uz ielas. Nu apdzenamais iemina, nu un? Nospied bremzi un turpini braukt aiz viņa, pasaule tāpēc neies bojā, ja tu kādu kilometru pabrauksi otram aiz muguras. Bet nē, vajag taču "pierādīt", ka tavi 220 lopi ir labāki par tā "ībļa" miskasti.

Redz, laikam jau tu nespēj aptvert, ka neiecietība ir pret ko citu. Man ir vienalga ar ko un kā tu brauc. Varu gan mierīgi apdzīt, gan palaist garām kādu, kam gribas braukt ātrāk. Ja tieši par apdzīšanu - viss ko daru pats un sagaidu arī no tādiem kā tu - paskaties arī spogulī un, redzot kādu aiz muguras, brauc iespējami tuvu ceļa labajai malai un nepalielini braukšanas ātrumu, ka tevi kāds padzen (abas lietas ir CSN prasības, nevis manis izdomātas).

Un laikam biji par slinku (vai pašpārliecinātu) lai izlasītu, ka šāds lēnbraucējs, ka traucē apdzīšanu savāc aiz sevis kolonnu un brīdī, kad tiek apdzīts, ātruma palielināšana ir drošāka, nekā bremzēšana aizmugurē braucošās mašīnas priekšā.

Seene 23.02.2009 16:47

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Aizbrauc uz Itālijas dienvidiem - tur visa satiksme ir viens liels noteikumu pārkāpums. Bet tajā visā netiek aizmirsta cieņa pret citiem. Izskaidrot, ko nozīmē savstarpējā cieņa, nav iespējams. Tā vai nu ir vai nav. Izdomā pats, par ko liecina tas, ka tev šadu jautājumu ir jāuzdod.

No tevis pilnīgi dveš sapratne par savstarpējo cieņu No taviem tekstiem tā vien liekas ka cieņa ir vienvirziena, tb citiem ir jāciena tevi, jāpalaiž, jāatvainojās, ka patraucēja lidot etc.

Kas tieši no maniem tekstiem tev tā liek domāt?

Seene 23.02.2009 16:43

Sinn rakstīja:

Protams, pastāsti vēl. Man patīk lasīt pasaciņas.

Problēma tev ir galvā, tu pat nevari iedomāties kā tas ir braukt nestresojot, ievērojot noteikumus un necīnoties par katru nobraukto metru.

Problēma galvā ir tev. Es ļoti labi varu braukt nestresojot un ievērojot noteikumus. Tikai tas Latvijā dēļ tādiem, kā tu, nav iespējams.

Seene 23.02.2009 16:39

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Mani visvairāk traucē idioti, kas iedomājas, ka jebkas ko lielais onkulis pie sava rakstāmgalda ir izdomājis, ir pareizi. Ir sanācis izbaudīt daudzu valstu satisksmes organizāciju, bet tikai LV un LT ir modē demonstratīva nerēķināšānās ar pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Paga, ko nozīmē nerēķināšanās ar pārējiem satiksmes dalībniekiem? Tip tas ka CP ir kādu apturējuši? Piedod, bet tad visu no sākuma - šis kāds pirms tam ir kaut ko pārkāpis, tātad viņš ir tas kurš nav rēķinājies ar citiem satiksmes dalībniekiem. Un tas ka CP viņu aptur es tikai apsveicu, labi darīts.

Aizbrauc uz Itālijas dienvidiem - tur visa satiksme ir viens liels noteikumu pārkāpums. Bet tajā visā netiek aizmirsta cieņa pret citiem. Izskaidrot, ko nozīmē savstarpējā cieņa, nav iespējams. Tā vai nu ir vai nav. Izdomā pats, par ko liecina tas, ka tev šadu jautājumu ir jāuzdod.

Seene 23.02.2009 16:35

Sinn rakstīja:

Ideots rakstīja:

Diemžēl ir situācijas, kurās nevar (kaut sīkumaini) nepārkāpt...un to viņi izmanto ļoti veikli

ô, piemēru lūdzu - kura ir tā situācija kurā tu esi spiests [tb nevar kaut ko izdarīt nepārkāpjot noteikumus] pārkāpt noteikumus?

Piemēram, nogriezties pa labi no malējās joslas, kurā jau kāds stāv.

Jau iepriekš minētā apdzīšana, kad apdzenamais sāk traucēt manevru, palielinot ātrumu - bieži tā notiek situācijās kad aiz tāda p*(^%( ir izveidojusies kolonna un brīdī, kad esi sācis apdzīšanu, atgriezties aiz apdzenamā ir bīstami dēļ nākamā apdzīt gribošā auto.

Vajag vēl?

Seene 23.02.2009 16:28

Ideots rakstīja:

Tiesa gan, šis ir gandrīz vienīgais negatīvais piemērs manā pieredzē ar CP.

Man diemžēl pozitīvas saskarsmes gadījumu ar CP ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Lai vai cik tas nebūtu dīvaini - tieši pie šiem nedaudzajiem varu pieskaitīt pēdējo reizi, kad ir sanācis maksāt sodu kopā ar vienīgo nopelnīto punktu.

Pēdējā dīvainā saskarsme. Uzbraucot uz salu tilta no centra puses īsti nepamanīju vai ātrumu palielināju pirms vai pēc zīmes. Pēc brīža ieraugu spogulī tuvojošos CP auto ar zilām bākugunīm. It kā izskatās, ka tieši man brauc pakaļ un iemesls arī varētu būt nojaušams. Bet nu tā kā pēc CSN zilās bākugunis bez skaņas signāla nenozīmē gandrīz neko, vienkārši pārkārtojos pa labi. CP to pašu un turpina braukt aiz manis. Uzmanīgi iekausoties varēja sadzirdēt ka skaļrunī saka kaut ko par apstāšanos labajā pusē. Tā arī apstājos tilta vidū - CP pienāca klāt, paprasīja dokumentus un aizgāja apskatīt skates uzlīmi. Domāju, ka pajautāšu, kādēļ neizmanto sarkanās bākugunis kā tas ir paredzēts šados gadījumos - bet nekā - nepaspēju. Atdeva dokumentus un nepasakot neko (pat ne ierasto "laimīgu ceļu"), aizgāja. Tā arī nesapratu šo fantastisko pakaļdzīšanās manevru...

Seene 23.02.2009 16:01

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Vienīgā nelaime - viņi nevienam netraucē līdz brīdim, kamēr nav apturēti jau tā šaurajā vietā. To tiltu jau sen vajadzēja paplašināt līdz pilnām 4 joslām, kas nebūt nebūtu sarežģiti uz tāpat nekam nederīgo ietvju rēķina, izbūvējot gājējiem atsevišķu vieglo tiltu.

Varbūt nevajag mandeles caur ānusu raut? Tad kad tur būs četru joslu tilts tad brauc pa divām joslām. Kamēr nav - brauc pa vienu.

Visvienkāršākais risinājums visām problēmām ar CP ir - nepārkāpt noteikumus. Un tad nebūs jāslienājas pa forumiem raudot, ka viņi kaut ko traucē. Man personīgi visvairāk traucē idioti kas iedomājas, ka noteikumi ir rakstīti visiem citiem nevis viņiem.

Mani visvairāk traucē idioti, kas iedomājas, ka jebkas ko lielais onkulis pie sava rakstāmgalda ir izdomājis, ir pareizi. Ir sanācis izbaudīt daudzu valstu satisksmes organizāciju, bet tikai LV un LT ir modē demonstratīva nerēķināšānās ar pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Seene 23.02.2009 15:19

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Kaksi,tu tiešām esi losis

Dēļ tādiem auniem ķipa minūte šur vai tur,pokuj,arī rodas bardaks-viens dunduks redz,ka tā var un nekas par to nav,citi tāpat pakaļ

Dēļ kautkur stāvošiem CP-istiem nekad neko neesmu nokavējis, bet dēļ tādiem dundukiem-noteikumu pašrakstītājiem un viņu rīcības sekām šad tad sanāk nokavēt. Manis pēc lai CP stāv kaut brīvībenes vidū, lai tikai ceļ nost pārkāpējus, kuri traucē citiem.

Cik bieži esi redzējis, ka "ceļ nost pārkāpējus, kuri traucē citiem"? Es diemžēl gandrīz nekad. Tikai un vienīgi iekasēt naudu par formāliem un nevienam netraucējošiem pārkāpumiem.

Esmu redzējis. Visbiežāk uz VEF tilta pa sliedēm neatļautā laikā braucošos.

Vienīgā nelaime - viņi nevienam netraucē līdz brīdim, kamēr nav apturēti jau tā šaurajā vietā. To tiltu jau sen vajadzēja paplašināt līdz pilnām 4 joslām, kas nebūt nebūtu sarežģiti uz tāpat nekam nederīgo ietvju rēķina, izbūvējot gājējiem atsevišķu vieglo tiltu.

Seene 23.02.2009 14:50

Kaksis rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Kaksi,tu tiešām esi losis

Dēļ tādiem auniem ķipa minūte šur vai tur,pokuj,arī rodas bardaks-viens dunduks redz,ka tā var un nekas par to nav,citi tāpat pakaļ

Dēļ kautkur stāvošiem CP-istiem nekad neko neesmu nokavējis, bet dēļ tādiem dundukiem-noteikumu pašrakstītājiem un viņu rīcības sekām šad tad sanāk nokavēt. Manis pēc lai CP stāv kaut brīvībenes vidū, lai tikai ceļ nost pārkāpējus, kuri traucē citiem.

Cik bieži esi redzējis, ka "ceļ nost pārkāpējus, kuri traucē citiem"? Es diemžēl gandrīz nekad. Tikai un vienīgi iekasēt naudu par formāliem un nevienam netraucējošiem pārkāpumiem.

Seene 23.02.2009 14:29

markelis rakstīja:

pilniigas muljkiibas tas mezha celjsh no linezera cauri mezham ir LINEZERA IELA. paskatieties kartee. municipaaljus tur var suutiit n-maajas taalaak.

Pēc TeleAtlas (Google, TomTom) domām Linezera iela beidzas pie slimnīcas. Vot... Ir gan arī pašam gadījies tur izbraukt joka pēc.

Seene 23.02.2009 14:21

Sestdienas vakarā (formāli jau svētdien) CP bija iekārtojušies blakus Mīlgrāvja dzelzceļa pārbrauktuvei un medīja tos, kas nakts laikā tukšā ielā atļāvās pārsniegt remonta dēļ uzstādītos 30...

Seene 23.02.2009 12:04

Ozz rakstīja: nedris, kaksi...

ja atmiņa neviļ, pie iebraukšanas ALFĀ no Briivibas ielas, pa kreisi aiziet uz staavvietaam, bet galvenais ceļš aiziet pa labi, pa megaizdangaatu ceļu bez seguma garaam tai skolai un uz teiku...

Un cik daudzos jaunajos (un arī vecajos) privātmāju rajonos starp mājām ir vienkārši zemes ceļi? Pašam ir sanācis iekulties tādos, ka mašīnu pēc tam pa taisno mazgāties jāved. Ar ko šāds zemesceļš ir "lietojamāks", par grantētu ceļu mežā?

Seene 22.02.2009 23:24

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)

Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.

meriva pat ar maziņo dīzelīti ir virs 1800kg...

ko tu gribi no tādas govs ar finiera plāksni pierē? tād pašu patēriņu kā calibrai????

Neko negribu. Minēju tikai kā šeit biži pieminētu ekonomiskuma paraugu, kā pretargumentu jaudīga dzineja bezjēdzibai. Tadu degvielas patēriņu nav iespējams iegut pat no pārkrauta 8vietīga busa ar jumta bagāžnieku.

Seene 22.02.2009 22:52

Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)

Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti