Nu labi... Varbūt arī nemāku lasīt... Par Patrol rekstīto nu nekādi nepamanīju
Bet nu tik un tā - tas nav Nissan
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu labi... Varbūt arī nemāku lasīt... Par Patrol rekstīto nu nekādi nepamanīju
Bet nu tik un tā - tas nav Nissan
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Piemaksā 5000 Ls un var dabūt 4,5 Patroli. Un kas izdevīgi, vari opeli atstāt sev.
Piedāvājums jau lielisks, tikai laikam Jeep no Nissan nespēj atšķirt
Kā vienmēr atkal nemākam lasīt. Kurā vietā autora tekstā tu izlasīji TIKAI JEEP?
Labāk pastāsti, kur tu autora tekstā izlasīji jebko citu, izņemot JEEP. Virsrakstā ir "JEEPu", tekstā "džips" un "cherokee", "grand", kas ir diezgan viennozīmīga atsauce uz JEEP modeļiem. "Grand", protams tiek likts klāt visai daudziem amīšu auto. Bet nu par "NISSAN Grand ..." nav gadījies dzirdēt.
Pricipā jau ideja ir idiotiska. Vienīgi jautājums - vai tiešām nav vienkāršāk auto reģistrēt šeit? Pēdējā reize, kad apskati iziet bija "grūti" bij laikos kad kā students braucu ar totāli izrūsējušu kadetu. Un arī tad pamanījos piemānīt inspektorus. Ietaupījums uz nodokļu rēķina arī patiesībā ir smieklīgs - ja to pašu enerģiju izmantotu lietderīgam darbam, nopelnīt varētu vairāk kā nodokļu samaksai.
Kārtējais stulbums, no kura patiesībā cietīs tie, kam ir patiess iemesls braukt ar ārvalstīs reģistrētu auto. Bet tie, kam shēmošana ir dzīves stils, tāpat atradīs risinājumu kā apiet likumu.
Graberis rakstīja: Arī jevrosojuzā?
Ja jautā par pasi - jā.
WALA rakstīja: Un tagad par spīti, visis Latvieši kam Lt auto noliek tiesības Lietuvā, un piešņāc to Latvijas glupo valdību !!! Skuj tev CP uz ceļa zināš esi leitis kas runā labi latviski, vai latviets.
Man personīgi ar neliekas normāļi ka var vilkt ar leišu numuriem, bet tad no otras puses, man gribas visiem iespējamiem veidiem piekāst šô glupo valdību ar visiem "asprātīgajiem" likumiem.
Paprasīs pasi parādīt un ar to viss beigsies. Esot svešā valstī, pasei vienmēr jābut klāt...
Kaksis rakstīja:
STALINS rakstīja: Kāda tam nozīme, ja piem... franču (ražots Francijā) veļas pulveris tur maksā lētāk, nekā tāda paša nosaukuma veļas pulveris, (kas ražots Polijā) pie mums?
Tāpēc ka normālās valstīs ražošana iedalās ražošanā sev, ražošanā eksportam un ražošanā eksportam uz trešās attīstības valstīm.
Un kas liedz mūsu tirgotājiem iepirkt preci no Vācijas vairumtirgotāja? Ceļa izdevumi nebūs krasi atšķirīgi no Polijas. Atbilde ir ļoti vienkārša - Polijā ražotais maksā lētāk, kas nebūt netraucē uzlikt nepamatotu uzcenojumu.
Kaksis rakstīja: Piemaksā 5000 Ls un var dabūt 4,5 Patroli. Un kas izdevīgi, vari opeli atstāt sev.
Piedāvājums jau lielisks, tikai laikam Jeep no Nissan nespēj atšķirt ![]()
osiss rakstīja:
Pilnīgi piekrītu... bet... domāju, ka zirgi būs vajadzīgi brīdī, kad, piemēram, gribēsim ar pilnu auto paskriet pa bāni un uzrāpties stāvā kalnā.
Tā kā koks ar diviem galiem- tāpēc man patīk viens labs teiciens: "ņūtonmetri ir tie, ko mēs jūtam ar pakaļu, bet zirgaspēki palīdz mums auto pārdot".
Kalnam viennozīmīgi vajag griezi, nevis zirgus. Ātrumam - grieze un papildus pārnesumi dos to pašu efektu, tikai ar mazāku degvielas patēriņu.
Kaksis rakstīja: Sēņotāj, pamēģini paņemt kādu 90 grādu līkumu uz sotaku, būs tev kaukšana.
Ir pamēģināts - nav skaņas efektu. Un auto paliek uz visiem riteņiem, lai vai kā negribētos.
DimanC rakstīja:
jugasvilli rakstīja: ...
A6, vai tad Vācijā nedrīkst pa bāni uz 210 braukt? Pirms pusotra gada, kad biju tur, drīkstēja. Star citu, jocīga sajūta palika, kad mani ap 6 no rīta uz Hamburgas - Frankfurtes bāņa kā stāvošam (mans ātrums - 205 km/h) Poršs aizgāja garām. Pat nepaspēju saskatīt, kas par Poršu. Bet ātrums ap trīnīti noteikti bija.
jugasvili, Tu laikam tiešām ļoti pavirši pa to bāni esi braucis - arī uz autobāņiem ir ierobežojumi - 100, 110, 130... nav jau visur max atļauts
Nepretendēju uz drošām ziņām, bet no vietējiem esmu dzirdējis, ka ierobežoti ar ~50% bāņu kopgaruma. Nezinu vai tā ir vienkārši leģenda, vai kaut kur izlasīta oficiāla statistika.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Rekur vēl krutāks telefons. Ar trīs SIM kartēm.
www.vtcom.lv/...
Atnāca un piekakāja... Sev mašīnu ar 5 riteņiem neesi atradis?
tev kautkas sāp... Normāls aperāts, vismaz cena atbilst kvalitātei, nevis kā tajos itkā firmīgajos, kuriem visas kiškas tāpat nāk no ķīnas.
Nu jā, laikam jau normāls aparāts... TV funkcija, lai paskatītos "Panorāmu" un 3 SIM kartes visu izšķir.
Tas, ka šim aparātam nav GPS un WiFi. Tas, ka tas nav WM attiecīgi neļaujot uzinstalēt vajadzīgās programmas. Tas ka ekrāna izšķirtspēja ir 4x mazāka un max atmiņas kartes ir 2x mazāks nekā Xperia standartkomplektācijā ietilpstošās noteikti nav vispār vērā ņemami argumenti.
Ja neesi vēl sapratis - šis topiks ir par aparātu, kam piezvanīšana ir ļoti tālu no vienīgās pamatfunkcijas. Xperia ir PDA, kas ir izmantojams arī kā telefons un salīdzināt to var tikai ar līdzvērtīgiem aparātiem.
P.S. Vari neatkārtot, ka visiem iekšas ir no ķīnas - visi ļoti labi zin, ka tas ir HTC ražojums priekš SonyEriccson.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
Kaksis rakstīja: Kaukšanas speciālisti.
Riepas kauc kad neievēro fizikas likumus. Un kauc jebkādas riepas. It sevišķi D-pils šosejas līkumos un uz Iecavas ceļa.
Īpaši precīza toņkārtā tas notiek labajos pagriezienos divas dienas pirms pilnmēness. Atsaucas visi ciema suņi. Griežot pa kreisi tikai pēc ģeometrijas likumiem, savukārt līdzi gaudo vilki, kas vecāki par 2 gadiem.
P.S. Nopērc kādreiz normālas riepas, nevis "jebkādas".
nu tev varu ietiekt iemācīties braukt riepas kauc kad izslīd, izņēmums var būt riepas tikko no veikala, kurām vēl nav nosēdusies gumija, tās izslīd bez kaukšanas.
Esi gatavs piedāvāt riepu kaucināšanas nodarbības?
Kaksis rakstīja: Kaukšanas speciālisti.
Riepas kauc kad neievēro fizikas likumus. Un kauc jebkādas riepas. It sevišķi D-pils šosejas līkumos un uz Iecavas ceļa.
Īpaši precīza toņkārtā tas notiek labajos pagriezienos divas dienas pirms pilnmēness. Atsaucas visi ciema suņi. Griežot pa kreisi tikai pēc ģeometrijas likumiem, savukārt līdzi gaudo vilki, kas vecāki par 2 gadiem.
P.S. Nopērc kādreiz normālas riepas, nevis "jebkādas".
Kaksis rakstīja: Rekur vēl krutāks telefons. Ar trīs SIM kartēm.
www.vtcom.lv/...
Atnāca un piekakāja... Sev mašīnu ar 5 riteņiem neesi atradis?
msh rakstīja:
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: Kaucošas riepas IR agresīva braukšana.
Sēne ?
ir auto, kas nevar savādāk uzsakt
Jā. Tie ir būmeri.
Varētu mazliet precizēt - tikai minimālajā komplektācijā - kad riepām un virzienrādītājiem nav pieticis naudiņas.
msh rakstīja: Kas tās par riepām - neslīd, nekauc bet dūmot gan dūmo?
Kur rāvi jebko par neslīdēšanu? Skaņa rodas, kad gumija slīd attiecībā pret ceļa segumu. Dūmi - kad tās virskārta paliek uz vietas. Galējā variantā, mašinai slīdot, riepas vai nu kauc vai dūmo. Realitāte ir kaut kur pa vidu. Pašam ir sanācis tepat LV apstāties dūmu mākonī par godu vienam idiotam, kas no stāvvietas ielas malā izbrauca nepaskatoties spoguļos, bez jebkādas kaukšanas.
Mizx rakstīja: Seene, mazliet tomēr neprecīzs esi savos apgalvojumos. Jo radaru tolerance ir vienāda visā Eiropā, šajā ziņā prasības ir vienādas, Vācijā nav nekādi izņēmumi un, ja kāds to uzķertu, tad varētu apstrīdēt visus konkrētā radara fotouzņēmumus.
Kaucošas riepas kā agresīva braukšana? — jā, ja taisu burnoutus pie krustojumiem. Ja atļautā ātruma robežās brauc pagriezienos, tad neviens neko neteiks. Stāvajos kalnu posmos nav speciālu zīmju, kas prasītu braukt ar kādu noteiktu mazu ātrumu — jābrauc ar galvu un pēc savām spējām. Ja vari un nav šo ierobežojumu, tad kaut 100 km/h un tas, vai riepas kauc vai ne, nevienu nesatrauks.
Jā, viņiem eksistē "zvans draugam" t.i. policijai, ja kāds uz ceļa taisa "jokus". Bet joslu mainīšana ceļa remontu posmos notiek pēc tiem pašiem noteikumiem kā pie mums — nepārtraukta līnija nozīmē, ka joslas mainīt aizliegts, pārtrauktas gadījumā vari mainīt pēc sirds patikas, protams, ja ar lēkāšanu pa joslām principā kādu nenokaitini.
Nu nu... Radaru tehniskā tolerance varbūt. Bet ne jau subjektīvais slieksnis kvītiņu nosūtīšanai. Somu kaimiņi tevi pat LV sadzīs rokā par 5km/h pārkapumu ar lielu rēķinu. Itāļu karabinieris tajā pat laikā pakratīs ar pirkstu un novēlēs laimīgu ceļu arī par +100, ja pareizi uzsmaidīsi un pastāstīsi kaut ko jautru. Vācieši ir punktuāli, bet ļoti lojāli pret brivdomātajiem - t.i. sods nav principiāls, bet tiek izvērtēts reālais sabiedrības apdraudējums, nevis formālais likukmparkāpums.
Kaucošas riepas IR agresīva braukšana. Taisnība, ka vari braukt kalnu serpentīnu ar max atļauto, BET (kā teiktu godmanis) ar atbilstošām riepām. Augstas kvalitātes riepas tu nekādos apstakļos nepiespiedīsi izdot ko vairāk par dūmiem. Kaukšana ir pirmā pazīme santīmpišanai uz drošības rēķina. Un tieši par to tev izrakstīs ļoti lielu rēķinu.
Vairākkārteja bieža joslu mainīšana pat pārtrauktas līnijas gadījumā arī LV CSN ir kvalificēta ka agresīva braukšana. Novēlu tev neuzzināt, ko vācieši domā par joslu lēkātājiem.
vieplis rakstīja:
Te gan jāpiebilst, ka šāds 'treniņš' veicams tikai labajā joslā, un tādēļ nederēs tādiem aktieriem, kas arī Vācijā brauc tikai pa kreiso vai tikai pa vidējo joslu.
Starp citu uz pārkārtošanos šajos posmos vietejie skatās ļoti šķībi. Pieņemu, ka izdarot to vairāk kā vienreiz, vari izpelnīties arī "zvanu draugam", kas nemanot parādīsies un pārbaudīs kas tu par putnu.
Un jebkurā gadījumā šajā joslā pārsniegt 100 var mēģināt tikai pilnīgi atsedēts indvīds. Paša vadīšanas precizitāte neko nepalīdzēs pret nobiedētu braucēju blakus joslā, kas arī nav ļoti plata.
Bet lai arī pa Vāciju brauktu pārsvarā tikai pa kreiso joslu, nevajag būt aktierim, bet gan vienkārši braukt kopā ar ātro plūsmas daļu. Tad sanāk tikai pa retam pārkārtoties, lai palaistu kādu no plūsmas izlecošu lidotāju.
Mizx rakstīja: Seene, viss ir pieradums, mani pašu nofotografēja tādā bāņa remonta vietā ļoti blīvā kustībā, kad es tieši pa šauro joslu pārsniedzu atļauto ātrumu... Tā tiešām nav problēma, vajag tikai spēcīgu nervu sistēmu un pamatīgi koncentrēties uz ceļu savā priekšā, uz malām skatīties aizliegts. Un savējie iemanās pa bundesstrase laist tā, lai riepas līkumos kauc — tomēr lielai daļai tas ir ikdienas ceļš uz un no darba. Kad mani šādi pāris reižu izvizināja pa Alpu kalniem ar gandrīz visu ceļu kaucošām riepām, tad sapratu, ka viņi nevar neiemācīties tiešām labi braukt un pierast pie saviem auto uz jebkādiem ceļiem. Dzīve piespiež. Un tāpēc profilaksei turpat arī noliek pa fotoradaram.
Vēl piebilde - par kaucošām riepām arī var sodu atrauties. Labas riepas nekauc - ja nav pieticis naudiņas tad brauc uzmanīgāk. Pārkāpums tiek registrēts zem "agresīvas braukšanas"sadaļas - jeb pēc viņu formulējuma "bīstama braukšana"
Mizx rakstīja: Seene, viss ir pieradums, mani pašu nofotografēja tādā bāņa remonta vietā ļoti blīvā kustībā, kad es tieši pa šauro joslu pārsniedzu atļauto ātrumu... Tā tiešām nav problēma, vajag tikai spēcīgu nervu sistēmu un pamatīgi koncentrēties uz ceļu savā priekšā, uz malām skatīties aizliegts. Un savējie iemanās pa bundesstrase laist tā, lai riepas līkumos kauc — tomēr lielai daļai tas ir ikdienas ceļš uz un no darba. Kad mani šādi pāris reižu izvizināja pa Alpu kalniem ar gandrīz visu ceļu kaucošām riepām, tad sapratu, ka viņi nevar neiemācīties tiešām labi braukt un pierast pie saviem auto uz jebkādiem ceļiem. Dzīve piespiež. Un tāpēc profilaksei turpat arī noliek pa fotoradaram.
Pa reizei pafotografē arī tos, kas +20 iekļaujas, lai pavisam nepierastu, ka tas ir atļautais ātrums. Bet normāli viņiem (DE) fotoradari esot noregulēti virs +20 ārpus apdzīvotām vietām un virs +10 pilsētās. Un, iekļaujoties +20, sods ir smieklīgs pret viņu algām un ļoti pierasts priekš mūsējām. Vācijā dzivojoša drauga kolēģis reiz esot izsaukts uz pārrunām, jo viņa ikdienas maršrutā uzstādītais fotoradars esot fiksējis ~+15 katru dienu - soda kvīti lidz uzaicinājumam ierasties policijā nav saņēmis nevienu. Un pārrunu laikā ir nācies ne tikai klausīties morāli, bet gan ir arī uzklausīts par to vai šajā vietā atļautais ātrums nav par mazu.
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: Cik nu man zināms, vācu CP atšķirībā no Zivtiņa&Co nebūt neuzskata alkoholu un ātruma pārsniegšanu par galvenajiem un vienīgajiem nāves grēkiem.
nē nē...
viniem ļoti patīk ārzemnieki, kas neievero atruma ierobezojumus. Seviška delikatese ir Austrumeiropieši
neraksta nekādus soda kvītis utt- tikai CASH pret čeku
Par cash tasnība, bet par austrumeiropiešiem... Tikai tie ir spējīgi visur zemu lidot un uzskatīt, ka zīmes ir izvietotas tikpat bezjēdzīgi kā mājās. Principā tur reti kur ir iespējams (izņemot bāņa ierobežotos posmus brīvdienās un naktīs) to pašu +20 reāli pārsniegt neesot pamatīgi atsaldētam. Pamēģini kaut vai pats, braucot pa 2m platu joslu ar atļauto 80 (uz bāņiem remonta laikā) pārsniegt 100. Vai arī tikt virs 120 uz bundesstrase, kas ka likums ir šaurākas un līkumainākas ka mūsu šosejas. Vienīgi apdzīvotās vietās paši vietējie (izņemto "svētdienas" braucējus) nebrauc ar +20. Toties to kompensē ar spēju izkustēties no krustojuma uzreiz un ātri, neatkarīgi no tā ar kādu auto brauc.
Cik nu man zināms, vācu CP atšķirībā no Zivtiņa&Co nebūt neuzskata alkoholu un ātruma pārsniegšanu par galvenajiem un vienīgajiem nāves grēkiem. Sodi par šīm lietām ir mazāki un iespēja dabūt arī retāka, nekā pie mums. Daudz svarīgāk ir apzināties, ka sodus var saņet pat lietām, ko mēs pat par pārkāpumiem neuzskatām - piemēram, šķībi noparkots auto, distances neievērošana vai pie mums visai izplatītā braukšana ar "dūmu aizsegu". Par auto, kas nav tehniskā kārtībā pienāksies ne tikai sods, bet arī tūlītējs remots ar auto atgūšanu pēc reķina apmaksas.
hacis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.
ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)
Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?
Ja nav naudas normālam remontam tad kādeļ jābrauc ar Lexus? Vai arī kārtējais trekno gadu līzingupuris, kas tagad nevar savilkt galus kopā?
RX-7 rakstīja:
Ja runā par Xperia X1, tad:
2) Paldies, mazliet pataisnoji rokas. Izrādās viss ir pavisam vienkārši.
3) To zinu, bet prasītos tāda opcija panelim uz kura visas ikdienas lietas stāv, ieskaitot pulksteni.
4) Tagad rāda. Ko darīju? Neko. Vienkārši sāka rādīt un viss. Pirmajā reizē kad izmēģināju augstums spītīgi vairāk kā stundu palika uz 0. Bet čipa uztveršanas spēja diezgan fantastiska - līdz šim visi izmēģinātie GPS tikai pie stikla kaut ko uztvēra. Šitas arī cauri auto jumtam.
Lietoju TomTom7 navigācijai un TurboGPS eksperimentiem (tipa hromonetrs, maršruta ierakstītājs u.t.t.) - tas ļaujot arī ierakstīto maršrutu izkopēt Google Earth saprotamā formātā, lai pēc tam priecātos, kur esi bijis. Pats gan vēl tādu neesmu izmēģinājis.
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja: Nu labi... Varbūt arī nemāku lasīt... Par Patrol rekstīto nu nekādi nepamanīju Bet nu tik un tā - tas nav Nissan
"Visvairāk interesē vai nu cherokee ar 4 l motoru, vai nu grands ar 5,2, derēs arī 4 l. Varbūt arī pajero kādam labs saglabājies, nu tādā garā."
Kur tu izlasīji TIKAI JEEP.
"Visvairāk interesē" nenozīmē to pašu ko "interesē tikai", āksts ibio..
"...gribu džipu... visvairāk interesē ceherokee..." vistiešākajā veidā varētu būt pārfrāzējams par "gribu JEEP, vēlams ne Wrangler"