iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 09.12.2008 16:39

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

orion rakstīja:

8. Vadītājam ir jāpakļaujas policista likumīgajām prasībām. Policists nevar prasīt to, kas ir aizliegts.

Piedāvājums iedzert ir normāls piedāvājums, tas nav aizliegts

Policists VAR (lai gan nedrīkst) prasīt to, kas ir aizliegts. Pašam ir nācies to izbaudīt vairākkārt - piemēram, apstāties uz dzelzceļa pārbrauktuves pēc CP darbinieka rīkojuma...

Tā darbība saucas transportlīdzekļa apturēšana nevis apstāšanās. Pie sarkanā taču tev neviens neskrien pa fikso plāksteri līmēt?

Pie sarkanā transportlīdzekli drīkst APTURĒT (atvainojos par nepareiza termina lietojumu), bet uz dzelzceļa pārbrauktuves NĒ!

170. Aizliegts uzbraukt uz pārbrauktuves, ja:

170.1. aiz tās izveidojies sastrēgums, kas var piespiest transportlīdzekļa vadītāju apturēt transportlīdzekli uz

pārbrauktuves;

170.2. uz tās atrodas transportlīdzeklis. Ja uz pārbrauktuves atrodas avarējis transportlīdzeklis, pārējiem

vadītājiem jādara viss iespējamais, lai atbrīvotu pārbrauktuvi no tā.

171. Piespiedu apstāšanās gadījumā uz pārbrauktuves transportlīdzekļa vadītājam jāizsēdina pasažieri un

jādara viss iespējamais, lai atbrīvotu pārbrauktuvi. Ja transportlīdzekli no pārbrauktuves nobraukt neizdodas,

vadītājam, ja iespējams, jāinformē glābšanas dienests un jārīkojas šādi:

171.1. ja iespējams, jānosūta cilvēki virzienā gar sliežu ceļu uz abām pusēm (katrs - 1000 m attālumā no

pārbrauktuves), ja ir tikai viens cilvēks, - tajā virzienā, kur sliežu ceļš sliktāk pārredzams, un jāpaskaidro, kā

jārāda apstāšanās signāls vilciena mašīnistam, lai apturētu tuvojošos vilcienu;

171.2. jāpaliek transportlīdzekļa tuvumā un jādod vispārējas trauksmes signāls;

171.3. kad parādās vilciens, jāskrien tam pretī, rādot apstāšanās signālu. Apstāšanās signālu rāda ar rokas

apļošanu, dienā - turot rokā spilgtas krāsas drānu vai citu labi saskatāmu priekšmetu, naktī – iedegtu lāpu vai

lukturi. Vispārējās trauksmes signāls ir skaņu signālu sērija, kas sastāv no viena gara un trijiem īsiem signāliem.

Seene 09.12.2008 16:25

anonimikis rakstīja:

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: lēni no flasha lasa vecie pleijeru modeļi, kuriem nav USB 2.0

Ir gana jauns Philips, kuram pēc papīriem ir USB 2.0 Bet praksē kaut kas nestrādā, kā vajadzētu.

varbūt vajag atjaunot softu? philipsiem softu var atjaunot pat uz TV

Hmm, šitā laba doma. Jābrīnās, ka pats, ikdienā to darot ar datordzelžiem, biju piemirsis

Seene 09.12.2008 13:35

anonimikis rakstīja: lēni no flasha lasa vecie pleijeru modeļi, kuriem nav USB 2.0

Ir gana jauns Philips, kuram pēc papīriem ir USB 2.0 Bet praksē kaut kas nestrādā, kā vajadzētu.

Seene 09.12.2008 11:45

Kaksis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: piekarini TV pie PC kā otru monitoru

Pat ar ļoti labu datoru un TV tas pasākums ir ar sliktu kvalitāti.

Viss atkarīgs no izšķirtspējas. Ja TV kā monitors uztur savu max izšķirtspēju, tad viss ir kārtībā. Vai arī ja abiem ir HDMI. Manējais diemžēl monitora režīmā rāda tikai 1024x768, bet laptopam nav HDMI.

Par oriģinālo jautājumu - mēģināju un nekas nesanāca - HDD kinozāle nemāk nolasīt un no flasha lasa par lēnu - filma raustās.

Seene 08.12.2008 16:35

orion rakstīja:

8. Vadītājam ir jāpakļaujas policista likumīgajām prasībām. Policists nevar prasīt to, kas ir aizliegts.

Piedāvājums iedzert ir normāls piedāvājums, tas nav aizliegts

Policists VAR (lai gan nedrīkst) prasīt to, kas ir aizliegts. Pašam ir nācies to izbaudīt vairākkārt - piemēram, apstāties uz dzelzceļa pārbrauktuves pēc CP darbinieka rīkojuma. Attiecīgi jautājums varbūt ir provokatīvs, bet pēc būtības ļoti aktuāls. Kas uzņemas atbildību par CP pretlikumīgu prasību ievērošanu? Jebkurā valstī policista rīkojumu ir jāizpilda, neapspriežot tā likumību, bet pie mums, tas vēl tiek papildināts ar faktisku neiespējamību par to kādam sūdzēties.

Seene 04.12.2008 17:48

WALA rakstīja:

mani interesē tikai viens aspekts kā pie velna tumsā tu nosaki ka pretimbraucošam ir neorģinālais Xenons ?!?!?!

Varbūt paskatoties? Xenona gaismu no halogēnās spēj atšķirt? Un to, vai stars izgaismo ceļu auto priekšā, vai tomēr arī vāveres kokos?

Seene 04.12.2008 17:47

mx_black rakstīja: vai tev neliekas, ka taadaa gadiijumaa jautaajums par xenon aizliegshanu sen jau buutu pacelts augstaakos liimenjos, ja masveidaa saaktu braukt nost gaajeejus un par vainiigo vadiitaaji noraadiitu xenon?

Gribētu gan redzēt tevi vēl spējam adekvāti izvērtēt sadursmes iemeslus un pierādīt kaut ko savadāku CPistiem, kuriem jau ir skaidra tava vaina, pēc tam, kad būsi nobraucis cilvēku.

Piedod gan, ja par zemu novērtēju tavu spēju nejusties vainīgam par kāda nogalināšanu.

Seene 04.12.2008 16:15

mx_black rakstīja: pieejam lietai no cita skatu punkta:

kkaa nav dzirdeets par avaarijaam, kuras buutu izraisiijusi apzhilbinaashana no xenon lukturiem.

tajaa pat laikaa pavisam noteikti ne viens viens desmits tumsho celju gaajeeju ir palikushi dziivi tikai deelj taa, ka xenons ir ljaavis tos laiciigi pamaniit.

Vai tik nav otrādi. Cik bojāgājēju ir nobraukti tādēļ, ka pretimbraucošā ksenona rezutlātā kādam ir nacies akli pierauties malā??? No paša pieredzes - redzamība tālumā pat ar tuvajām gaismām ir labāka, nekā tad, kad pretī nāk kāds ar kreisajiem ksenoniem.

Seene 02.12.2008 19:18

mx_black rakstīja: nu taapeec es saku, nevajag celt trauksmi par aftermarket xenoniem kaa taadiem, ir jaaieskaidro tas, ka nevar atstaat halogen luktura reguleejumu, ja ir uzstaadiits xenon kits.

Ne tikai regulējumu nevar atstāt. Xenoniem neder parastais luktura stikls, kas nozīmē, kā jāmaina VISU LUKTURI, nevis parastajā bundžā jāiebāz "xenon kits". Nomaiņa uz kvalitatīviem (kaut aftermarket) ksenoniem maksā 1000+ latus, kas visiem šķūneriem ir nepaceļami dārgi. Tāpēc arī ir pilns ar ķīniešu spuldzītem parastajos lukturos.

Seene 02.12.2008 13:59

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es tikai gribētu redzēt par kādu naudu taupības budžeta apstākļos tiks pirktas kontroles iekārtas. Par skolotāju algām?

Bija kādreiz doma aplikt ar PVN lietoto auto tirgu, nekas nesanāca (negribēja).

Gribētu gan redzēt, kā tu tagad vari lietoto auto BEZ PVN nopirkt

Vienkārši. Paņem un nopērc. No rokas. Nav nekāds PNV jāmaksā. Tikai nodeva par pārreģistrāciju un jauna teh. pase.

Un par ko PVN vēlreiz klāt? Sākotnējais pircējs jau to ir samaksājis un atlikušajā pārdošanas cenā tas jau ir neatdalāmi iekļauts. PVN = Pievienotās Vērtības Nodoklis. Interesanti, kāda gan vērtība ir pievienota tam lietotajam auto?

Ja tev liekas savādāk - pamēģini nopirkt lietotu auto no juridiskas personas - gala tirgus cena būs tā pati, tikai rēķinā uzrādīsies jau iekļauts PVN.

Seene 02.12.2008 13:40

Kaksis rakstīja: Es tikai gribētu redzēt par kādu naudu taupības budžeta apstākļos tiks pirktas kontroles iekārtas. Par skolotāju algām?

Bija kādreiz doma aplikt ar PVN lietoto auto tirgu, nekas nesanāca (negribēja).

Gribētu gan redzēt, kā tu tagad vari lietoto auto BEZ PVN nopirkt

Seene 02.12.2008 13:17

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

A kur ir garantija ka ar to traķi šmigā vai skaidrā nesāks braukt pa koplietošanas ceļiem un žilbināt? Amerikā ir tā. Nav svarīgi cik daudz spuldžu ir uz auto, tām visām ir jāstrādā. CP var paprasīt ieslēgt visas un ja kāda nedeg, tad izrakstīt sodu.

A kam tādu garantiju? Neviens nav tiesīgs manā privātajā teritorijā pārbaudīt manu traktoru. Un tam arī nav jābūt skatei vai visām degošām lampiņām. Visas prasības ir spēkā tikai uz koplietošanas ceļiem.

Tieši tā - līdz brīdim kad sadomāsi braukt pa koplietošanas ceļiem.

Nu tad vēlreiz - kādeļ nedrīkstētu izmantot ķīniešu lampiņas tehnikai, kas NETIEK izmantota uz koplietošanas ceļiem.

Seene 02.12.2008 13:08

Kaksis rakstīja:

A kur ir garantija ka ar to traķi šmigā vai skaidrā nesāks braukt pa koplietošanas ceļiem un žilbināt? Amerikā ir tā. Nav svarīgi cik daudz spuldžu ir uz auto, tām visām ir jāstrādā. CP var paprasīt ieslēgt visas un ja kāda nedeg, tad izrakstīt sodu.

A kam tādu garantiju? Neviens nav tiesīgs manā privātajā teritorijā pārbaudīt manu traktoru. Un tam arī nav jābūt skatei vai visām degošām lampiņām. Visas prasības ir spēkā tikai uz koplietošanas ceļiem.

Seene 02.12.2008 13:00

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Kamēr tās ķīniešu spuldzes būs piedāvājumā, tikmēr arī viņas pirks un liks. Problēmu ir jānocērt saknē - jāaizliedz ievest standartien neatbilstošu preci kā tas notiek normālās valstīs.

Kurā valstī tu nevaru nopirkt, piemēram, radaredetektorus? Tādi aizliegumi ir utopija. Bet ar spuldzēm cīņa elementāra - ar Vācijas metodi. Ja pieķer ar neatbilstošām, tad uz vietas saņem pilnu servisu - evakuatoru un nomaiņu CP izvēlētā servisā uz atbilstošām. Auto saņem atpakaļ pēc rēķinu apmaksas. Tas pats ar neatbilstošām riepām.

Da ne jau par to! Par aizliegumu ievest nekvalitatīvu preci. Detektors nedrīkst būt iekš auto, bet to var lietot braucot ar skrituļdēli vai skrejriteni.

Un kapēc lai Ķīniešu ksenosnpuldzes nelietotu traktorā (ar ko vispār ši diskusija uzsākās)? Tās jau arī nedrīkst būt tikai iekš auto uz koplietošanas ceļa.

Seene 02.12.2008 12:52

Kaksis rakstīja: Kamēr tās ķīniešu spuldzes būs piedāvājumā, tikmēr arī viņas pirks un liks. Problēmu ir jānocērt saknē - jāaizliedz ievest standartien neatbilstošu preci kā tas notiek normālās valstīs.

Kurā valstī tu nevaru nopirkt, piemēram, radaredetektorus? Tādi aizliegumi ir utopija. Bet ar spuldzēm cīņa elementāra - ar Vācijas metodi. Ja pieķer ar neatbilstošām, tad uz vietas saņem pilnu servisu - evakuatoru un nomaiņu CP izvēlētā servisā uz atbilstošām. Auto saņem atpakaļ pēc rēķinu apmaksas. Tas pats ar neatbilstošām riepām.

Seene 02.12.2008 12:34

Kaksis rakstīja: Nu jā, ačkarikiem ksenons ir problēma. Es gan atbalstu ceļa pārredzamību.

Pārredzamību kam? Savai šaurajai pierītei? Ko līdzēs tava personīgā pārredzamība, kad saņemsi purnā kādu apžilbināto?

Normāls ksenons ir OK, un nebūt nežilbina citus - šeit ir runa tikai par ķīniešu lētajiem pakaļdarinājumiem.

Seene 02.12.2008 12:31

Kaksis rakstīja: Tad jau par Lenovo un IBM ir tas pats story kas par SAAB un Opeli?

Nesanāks vis. Ja par radiniecību - tad Lenovo ir IBM audžubērns, bet SAAB / Opel ir brāļi.

Seene 02.12.2008 12:18

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nokia ar visām kartēm un GPS mazcenā maksā 115 ls...ar garantiju un to,ka tā ir Nokia.

Katram savs...ņo'ķīnieša tika sapirkti ksenoni traktoram, vēl visādas lietas...bet paliukt tajās ārzemēs ar neejošu GPS iekārtu... es to nedarītu.

Ak tad tu arī esi viens no tiem pi**riem, kas citus uz ceļiem žilbina. Aizbrauc lūdzu uz DE... Vismaz uzzināsi patieso cenu par nerēķināšanos ar citiem.

Tu, vājredzīgais murmuli, izlasi,kam tika tas ksenons uzlikts... TRAKTORAM !!! Kurš NEBRAUC pa ceļu. Pa ceļu es braucu ar oriģinālajām spuldzēm,kas paredzēts ,izgatavojot auto. Izskatās,ka saabs pasliktina redzi....

Ne jau saabs vainīgs, bet tie ķīniešu ksenoni... Tiem citiem, kam ne uz traktora

Seene 02.12.2008 12:17

Kaksis rakstīja: Pat manā krutajā IBM kompī ķīnietis ir veicis invāziju.

Vecs kompis nav kruts kompis. IBM nu jau pasen ražo tikai serverus. Bet pārējie (laptopi / desktopi) patiešām ir ķīniešu un saucas LENOVO.

Seene 02.12.2008 9:55

Sretsked rakstīja: Nokia ar visām kartēm un GPS mazcenā maksā 115 ls...ar garantiju un to,ka tā ir Nokia.

Katram savs...ņo'ķīnieša tika sapirkti ksenoni traktoram, vēl visādas lietas...bet paliukt tajās ārzemēs ar neejošu GPS iekārtu... es to nedarītu.

Ak tad tu arī esi viens no tiem pi**riem, kas citus uz ceļiem žilbina. Aizbrauc lūdzu uz DE... Vismaz uzzināsi patieso cenu par nerēķināšanos ar citiem.

Seene 01.12.2008 16:17

edza1970 rakstīja: tur jau tā lieta- zinot , ka viss mums pieejamais brends tāpat ir ražots Ķīnā, tad kāpēc blakus salikts CECT vai ZTC, piemēram būtu sliktāks???

SKY un MAXIMA salāti arī tiek gatavoti vienā valstī, turpat blakus.

Seene 01.12.2008 15:21

msh rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Seene rakstīja: Jāiepērk vienu īstu H1 un jābrauc drifteru medībās. Godīgi... Pa savu joslu...

jeega izmest kaai ? taapat c kategorija vajadziiga... attieciigi- leetaak un efektiigaak kaadu krazu iekampt tam vismaz bamperi nebuus jaapiekraaso...

Ko tu pīpē, kāda C? C1

To C1 var arī praktiski dabūt? Gribēju kautkad D1 dabūt bet tā arī paliku gribot... Kategorija teorētiski eksistē, bet vienīgais veids kā pie tās tikt ir mācīties pilno D, jo D1 neviens nemāca. Un kāda tad jēga nenolikt pilno CSDD eksāmenu, ja reiz kursi (kas ir daudz ilglaicīgāki un dārgāki par B) ir izieti?

Seene 01.12.2008 10:41

RX-7 rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ir mazie direktori un ir lielie direktori. Atšķirās savā starpā ar to, ka mazie ir pakļauti lielajiem. Parasti mazajam ir uzlikts mēneša limits sarunām. Nu kādi 200 Ls.

...bet tā nu tas ir...

Kā var norunāt 200Ls? Protams ja ir regulāri ārzemju zvani, tad ok... Bet tādā gadījumā jau atkal ierobežojumi ir bezjēdzīgi.

Seene 30.11.2008 23:40

Jāiepērk vienu īstu H1 un jābrauc drifteru medībās. Godīgi... Pa savu joslu...

Seene 29.11.2008 17:43

RX-7 rakstīja:

Lai izejošos zvanus, kas veikti darba laikā, apmaksātu darbs

Pāradresācija no darba uz privāto man personīgi ir uzlikta, jo firmas direktors tomēr strādā 24h režīmā...

Hmm... Ja darbs ir 24h režīmā, tad kas ir tas laiks, kurā darbs nepamaksā izejošos zvanus? Un kas tas par dīvainu šaraškina kantori, kur mūsdienās pat direktoram nav pilnībā apmaksātas telefonsarunas? Man nenāk prāta saviem darbiniekiem sarunu izdruku prasīt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti