iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 20.10.2008 23:50

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Nu un kas tad ir, ka bokseris? No tās goves svara baigi lielu daļu sastāda tas motoriņš? 100 kg būs? Kā jau sēne teica, busam tas motors atrodas zemāk, labākajā gadījumā tas subāra bokseris sastāda tikpat augstu smaguma centru kā transportierim

P.S. Iepriekšējajā darbavietā daudz izbraukājos ar visādiem T4, ražotiem no deviņdesmito gadu sākuma līdz deviņdesmito gadu beigām, pārsvarā diezgan nokautiem, uz ceļa turējās labi

A cik sver bmw troikas jumta skārds?

nav daudz , bet acīmredzot pietiekami, lai priekš M3 skārds tiktu aizvietots ar kaut kādu plastikātu, tādējādi samazinot auto smaguma centra attālumu no zemes

Pāris cm klīrensa nozīmē vairāk, nekā piekrauts jumta bagāžnieks. Tur arī ir SUV sāpe.

Seene 20.10.2008 17:10

Pirmais rakstīja:

opeļiem turbīnu eļļo degviela

šitas viennozīmigi ir nedēļas labākais apgalvojums

Nemaz jau ne - jau iepriekš ir skaidri un gaiši pierādīts, ka vaina ir turbīnā: "Baudu pēc laika atkal, b.a...un vēl voncī pēc soļķa. Apskatot servī motoru, secinam,ka sulo arī jaunā turbīna. "

Seene 20.10.2008 13:06

msh rakstīja: T4/T5 nejauši nebija pieejams arī ar sinhru?

Nejauši nē - www.volkswagen.lv/...

Tagad to sauc par \"4motion\" un T4 / T5 šada opcija ir pieejama.

Seene 20.10.2008 12:16

Grecco rakstīja: Man domāt notiek nesalīdzināmu lietu salīdzināšana. Ir gan saab gan SantaFe jauns. Neteiktu ka ar saabu var iebraukt visur kur vēlos. Ar parketnieku nav problēmu. Tālāk .... ceļot viennozīmīgi labāk ar parketnieku (pat latvijas robežās)... tur jau mašīnā var 3 cilvēki sagulēt un nekas nav saspiests un ģimenei patīk tā nesaspiestības atmosfēra. Kaut arī trešajā rindā ir neērtāk sēdēt parasti tas kam jāsēž pa vidu grib sēdēt pie loga. Var nepieciešamības gadījumā pārvadāt kautku lielāku .... man tas ir diezgan bieži. Un izskatās ka degvielas izmaksas arī ir aptuveni vienādas. Tā ka tie ir divi dažādi auto .... nav jāsalīdzina tikai divu cilvēku pārvietošana pa tuvējo apkārtni ...

Vispār izlasīji, kas tiek salīdzināts? Runājām par to, ka VW Multivan ir krietni ietilpīgāks, caurgājīgāks un stabilāks par parketniekiem, savukārt vadāmībā neatpaliek no vieglā. Vienīgais mīnuss - nevar pazīmēties, ka tev ir džips, jo buss jau nav tik godājams auto

Seene 19.10.2008 12:54

snow rakstīja: tak ne jau par to bet ta jau nav ta klase... buss uz likumiem lodzas un sveras bet viegalis auto nee(man bija SAAB Vector 9-5) tadel ari mekleju lielakas ietilpibas auto kura braukshanas izjutas butu lidzigs manam milajam SAAB diez vai shada atruma ar VW busu alnu testu var izpildit lai kartigi nesasvertos ka to var ar Subaru

www.youtube.com/...

Nu tak nedzīvo savās iluzijās - lielākā daļa parketnieku sveras vairāk nekā busi, kam patiesībā smaguma centrs ir zemāk, jo augsta ir tikai bundža, bet visa dzelžu masa ir tikpat zemu kā jebkuram vieglajam, jo klīrenss nav paaugstināts. No tiem savu sugu pārstāvjiem ar ko ir sanācis pabraukt pēdējā laikā (SAAB 9-5, VW Multivan, RAV4), parketnieks bija visnestabilākais un grūtāk vadāmais. Multivan no SAAB vadāmības atpaliek maz.

Seene 19.10.2008 10:43

snow rakstīja: pec SAAB kauka nevelk sesties VW busa

Tik pat labi SAAB vai BMW vieta vari pirkt DACIA vai LADA un baudit dzivi. nevajag salidzinat ezi ar amuru.

Laikam jau neesi redzējis nevienu ši gadsimta busu, ja vari to salīdzināt ar Dacia vai Lada

Seene 19.10.2008 0:35

snow rakstīja: subarim i bokser mototors tadejadi ir zemaks smaguma punkts un sajutas braucot ipashi neatshkiras no viegla tobish likumos ta negazelejas tadel ar uz vinu krita izvele.

laukos cilveki kam jabrauc nost no pagasta celiem resp tadi kuri ziema netiek shkureti parasti ar passatiem nebrauka braukt jau var ari ar veluku

VW Transporter ar 4-motion ir krietni vien izturīgāks un caurgājīgāks par lielāko daļu "džipu". Bet nu galīgi nav stilīgs, tapēc jāaizstāv savu izvēli ar visādiem dīvainiem argumentiem, lai tik neatzītu, ka patiesībā jau auto ir nopirkts tikai modes pēc.

Seene 18.10.2008 0:24

VWfans rakstīja:

rus.auto24.ee/...

Pamanīju tikai piecas atšķirības:

1) manējā mašīna ir piecus mēnešus vecāka (2006.gada marts);

2) manējai mašīnai mazāks nobraukums (56 tūkst.km, nevis 84 tūkst.km);

3) manējai ir miglas lukturi;

4) manējai spoguļi nav elektriski regulējami un apsildāmi;

5) manējai cita krāsa.

6) īpašnieks ir sapratis, ka no tā brinuma ātrāk jātiek vaļā

Seene 17.10.2008 13:07

Superīgs verķis. Nu apmēram tikpat noderīgs vīrietim, kā briljantu kaklarota sievietei. Vienīgi problēmiņa... Krīzes apstākļos tauta luksusrotaļlietas nemēdz pirkt.

Seene 17.10.2008 1:32

msh rakstīja: Kā kaut kādiem citiem, nezinu, vecajiem audi modeļiem ar pareizo piedziņu pakaļas piekare ir diezgan tuva priekšas piekares kopija, galvenā šķirba - "stūres" ķegas ir īsākas un ar tām nestūrē Kamēr bezpiedziņai viss tilts ir sametināts brīnums, kas kustās tikai pa savām divām buksēm...

Tās ir ne tikai īsākas, bet gan tieši tāda paša garuma kā pārējās (nu vai vismaz ļoti tuva) līdz ar to arī veidojas trapece, kas attiecigi riteni notur praktiski nemainīgā leņķī pret automašīnu.

Seene 17.10.2008 1:02

msh rakstīja: Emm... Kā tad būtu ar pakaļējo neatkarīgo piekari?

A nekā - tur principā ir vienādsānu trapece un riteņi nav stūrējami, attiecīgi savirze mainās mazāk nekā jebkuram atkarīgās piekares veidam.

Seene 17.10.2008 0:47

Centis_Nuudele rakstīja:

Seene rakstīja: Nu, piemēram, iebraucot kādā jaukā bedrē, kas pat riepu un disku atstāj veselu, bet kaut ko piekarē saliec tik nemanāmi, ka vainīgo detaļu identificēt nav iespējams, bet stūre taisni braucot sagriežas par kādiem 30 grādiem.

Vai arī vienkārši no vecuma ir nosēdušās atsperes un auto kļūst dabiski sēdināts, nemainot nevienu piekares detaļu.

Vot, ierunājās znatoks!

Pēc tavas teorijas sanāk, ka katrreiz kad mašīnā iesēžas resnākas pakaļas jeb kad mašīna nošūpojas bedrēs, mainās savirze Braucot pa nelīdzenu ceļu visu laiku mainās savirze

Tak padomā, ko raksti...

Padomā pats - tā arī ir. Ja nu tevi kads tomēr riskē pielaist savirzes kompim tuvāk par 100 metriem, tad paskaties, kā mainās cipariņi, kad meistars pēc darba pārbaudot sašūpo auto...

Ja būtu skolā mācījies ģeometriju, saprastu, ka, piemēram, priekšējiem riteņiem piekares kustības ass nav turpat, kur stūres stieņa kustības ass. Attiecīgi, braucot pa nelīdzenu ceļu visu laiku patiešām mainās savirze. Aizmugurējam tiltam protam izmaiņas ir daudz niecīgākas - ne velti ļoti daudziem auto tas vispār nav regulējams.

Seene 16.10.2008 14:32

Kaksis rakstīja: Kā ir jābrauc, lai sajātu savirzi

Nu, piemēram, iebraucot kādā jaukā bedrē, kas pat riepu un disku atstāj veselu, bet kaut ko piekarē saliec tik nemanāmi, ka vainīgo detaļu identificēt nav iespējams, bet stūre taisni braucot sagriežas par kādiem 30 grādiem.

Vai arī vienkārši no vecuma ir nosēdušās atsperes un auto kļūst dabiski sēdināts, nemainot nevienu piekares detaļu.

Seene 16.10.2008 10:31

Urlans_Cinga rakstīja:

Seene rakstīja: Reta eļļas maiņa ir standarta netikums turienes autoīpašniekiem. Pārdošana pirms lielās apkopes (parasti ~150 000 nobraukums) - labais tonis.

ak Dies, kādas muļķības tu gvelz.... eskperts ibio

sorry, bet lūdzu iepazīsties ar NORMALIEM vāciešiem, ne turku un krievu salašņām.

Turku un krievu salašņas perk šādus auto no normālajiem vāciešie, kas šos faktus nebūt nemēģina slēpt, un "uzlabo" ar nepieciešamajām apkopem servisa gramatiņā. Un tad jau piedāvā tev, kā pilnīgā kārtībā esošu auto ar vienu īpašieku. Pēc tam pats brīnies, kā atri vien nobrūk kaut kas, kas ir tikko kā nomainīts

Seene 15.10.2008 12:26

Sretsked rakstīja: Eu, nu tak katrs pildās tad kad grib...nu jau diskutējam par līdzīgu tēmu, kā ir pareizāk sievu apmierināt No priekšas vai aizmugures Tak katrai savādāk patīk

Nu tak protams. Iebilstu jau tikai pret manuprat nejēdzīgiem argumentiem.

Seene 15.10.2008 10:53

Ozz rakstīja: a kas Tev liedz tureet to 1/3 baakas ticiiba

sastreegumu laikaa gana daudz pepelacu ir redzeets uz ielaam ar avaarijas gaismaam staavot bez redzama iemesla...gan jau kaada daļa arii ir no tiem kas ar putaam baakaa brauc...

ja baaka liela kaa man-70 litru, tad pilnu baaku apkaart staipiit ir gandriiz tas pats kas lieku cilveeku vizinaat- pa trasi nekas, bet pilseetaa gan jau kaadu litru vairaak noēd...

Pirmkārt - 100km līdz uzpildei nu nebūt nav "ar putām bākā". Otrkārt - liekas kravas vadāšana ir lieks degvielas patēriņš. Treškārt - lieka uzpildīšanās reize ir lieks laika patēriņš.

Seene 15.10.2008 10:29

Ozz rakstīja:

Seene rakstīja:

Zoo rakstīja: visu laiku ar pilnu baaku braukaat nav praata darbs,tacu ja negribi priekslaiciigi no degvielas suuknja atwadiities,tad zem 1/3 newajadzeetu palaist.

Nu šitas jau pārspēj visu... Ražotajs pilnīgi noteikti nav paredzējis degvielas sūkņa darbību zem 1/3. Kārtējais mīts, kuram nav iespējams pierādīt pretējo, jo jebkuru mirušo sūkni var uz šo norakstīt. Tas nekas, ka spidometrs ar jau no atpakaļ tīšanas nodilis

it kaa jaaa un it kaa nee....

saprotu, ka jaunai masiinai tas var nebuut tik aktuaali taapat kaa netiirumi baakas dibenaa, bet labi palietotai var gan kurkuļus saraut, gan arii izprovoceet suukniiša izbeigšanos , jo dzeseejas jams ar to pasu degvielu...

Esmu braucis ar gana daudz vecām mašīnām un nekad šādas problēmas nav radušās. Jā, viens degvielas sūknis ir mainīts, bet nu pie 300 000 noskrējiena 14 gadus vecam auto man tas likās gana normāli, nemēģinot tam atrast iemeslus, kas mēģinātu noliegt agregāta cienījamo vecumu.

Seene 15.10.2008 9:46

Zoo rakstīja: visu laiku ar pilnu baaku braukaat nav praata darbs,tacu ja negribi priekslaiciigi no degvielas suuknja atwadiities,tad zem 1/3 newajadzeetu palaist.

Nu šitas jau pārspēj visu... Ražotajs pilnīgi noteikti nav paredzējis degvielas sūkņa darbību zem 1/3. Kārtējais mīts, kuram nav iespējams pierādīt pretējo, jo jebkuru mirušo sūkni var uz šo norakstīt. Tas nekas, ka spidometrs ar jau no atpakaļ tīšanas nodilis

Seene 15.10.2008 1:31

Gachs rakstīja:

Seene rakstīja:

Gachs rakstīja:

es daru tā pieleju pilnu bāku, izbraucu līdz pusei leju atkal, jo jebkurā mirkli varu but drošs, ka degvielas pietiks un vari droši virināt/mīt/spiest pedāli grīdā

naudu mašīnai nežēloju, uz to tu neietaupīsi

Kam tev to pusbāku visu laiku līdzi vadāt? Es tomer uzskatu, ka ražotāji nav velti izdomājuši oranzo lampinu panelī.

nu personigi man nepatik braukāt ar gandrīz tukšu bāku, ja nu kaut kur ātri jāsteidzas un nav laika ieskriet vai nav kur uzpildīties, piemēram kaukur dziļi laukos

Nu nez... Man tie 100km, kas ir rezervē ar degošu lampiņu, liekas gana pietiekami. Katrā gadījumā iespēja, ka neparedzēti gadīsies kaut kas tik ekstrēms, ka uzpildīšanās šāda attāluma robežas būs problemātiska ir pārāk maza, lai tādēļ regulāri tērētu savu laiku 2x biežākam DUS apmeklējumam.

Seene 14.10.2008 22:48

Gachs rakstīja:

es daru tā pieleju pilnu bāku, izbraucu līdz pusei leju atkal, jo jebkurā mirkli varu but drošs, ka degvielas pietiks un vari droši virināt/mīt/spiest pedāli grīdā

naudu mašīnai nežēloju, uz to tu neietaupīsi

Kam tev to pusbāku visu laiku līdzi vadāt? Es tomer uzskatu, ka ražotāji nav velti izdomājuši oranzo lampinu panelī.

Seene 14.10.2008 10:35

rudens68 rakstīja: varbut tu ruden68 taupi arī uz rezerves dalam - riepam/balstiem/amishiem uutt?

MAN 2008 gada ravs ..neintresē rez daļas

Brauksi pa ziemu ar vasaras riepām, jo pēc auto iegādes vairs nav naudinas?

Seene 13.10.2008 15:39

STALINS rakstīja: Ja uzskati, ka viņu notigotās kafijas apjomi ir samērojami ar degvielas, tad Tev taisnība

Vari neticēt, bet Statoil peļņa no veikalu apgrozījuma ir pat ļoti samērojama ar degvielas tirgniecības peļņu.

Seene 13.10.2008 15:09

STALINS rakstīja:

Seene rakstīja:

STALINS rakstīja: uz kafju

Ā, forši... Kad aizvedīsi ekskursijā uz Statoil kafijas plantācijam? Bet nu pat tad, ja nav iepirkuma cenas, tomēr ir līdzvērtīgs rādītājs - ražošanas pašizmaksa.

Ir tāds izteiksmes veids- ironiska replika, ar to gribēju norādīt uz nesamērīgi augstu pievienoto vērtību konkrētajam produktam.

Līdzvērtīgs rādītājs tas ir tikai grāmatvedībā, reāli tās ir dažādas lietas.

Vispār cilvēkiem, kas nedarbojas tirdzniecībā- ražošanas pašizmaksai vai iepirkuma cenai nav noteicošā nozīme gala cenas veidošanā, to nosaka tirgus konjunktūra un preces mārketings, Latvijas gadījumā vidējais patērētājs ir visai pastulbs(tas vēl maigi teikts) un bieži pārmaksā par neadekvātas kvalitātes pakalpojumu (piem. viduvēja kafija plastmasas turzā dārgāka par labu kafiju labā kafejnīcā).

Ekonomiskā krīze šajā aspektā pat nāk par labu, jo vairāk cilvēkus pispiež domāt un rēķināt.

Švaki ironiska tev tā replika sanāca. Jo kafijai pievienotā vērtība ir daudz nesamērīgāka, nekā benzīnam.

Seene 13.10.2008 15:05

LyNx8 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Iedod muļļam automātu,pagriezīs pret sevi un iešaus kājā..... tas nozīmē, nevar viennozīmīgi pateikt, ka gadījumā ar pasātu bij vainojams tas pasāts. Varbūt pats sajāji, laicīgi nemanīji defektu...un nejēdzi novērst lielākus zaudējumus.

Nu tad lielmeistar pastāsti man, kā es varēju noprognozēt un noteikt pēkšņu virzuļa plīsumu??!? Tā teikt pirms braukšanas reizē ar eļļas līmeni vajadzēja videozondi caur vārstu atveri iebāzt un palūrēt katru virzuli, vai viss ok? Šādi defekti parasti parādās ļooooti laicīgi un jau pusgadu iepriekš ir zināmi, jo naktīs taču var dzirdēt, kā tas klusītiņām plaisā...

Virzuļa plīsumu iepriekš patiešām nenoteiksi, bet pa lielam šāda vaina ir vairāk iespējama tieši vācijas autiņiem. Šadas lietas notiek, ja motors tiek nevienmērīgi atdzesēts, un visātrāk uz to "apvainojas" turbīnas. LV ir praktiski nereāli ar nebojātu dzesēšanas sistēmu uzkarsēt motoru līdz reālām problēmām. Savukārt vācietis tipiskais bez problēmām nobrauks 100 km pa bāni ar pedāli grīdā un nepadomās, ka iebraucot tankštellē motoru nedrīkst uzreiz izslēgt.

Seene 13.10.2008 13:19

Uggga rakstīja:

Seene rakstīja:

... tiek pārdoti mazliet uzspodrināti un papildināti ar "vienu īpašnieku Vācijā".

Bet paskaties, cik smuki sludinājums izskatās www.ss.lv/...

Un kas vissvarīgākais - ticamības moments nenosakāms - principā jau tā arī varētu būt patiesība

Lasītākie raksti

Jaunie raksti