Sretsked rakstīja:
Kaksis rakstīja: Jā, jā, jāņem ir tikai un vienīgi no Vācijas.
Kad tur pabiju, redzēju braucam tikai mācītājus. Visos auto mācītāji, braukā pa svētdienām, darbdienās tikai uz bērēm. Auto tiek ekspluatēti bēru kolonnas režīmā, nepārsniedzot 60 km/h un 1500 apgr/min. Pēc katra brauciena tiek veikta apkope pie dīlera. Pa garantiju tiek papildināts benzīns un logu šķidrums.
Karoče, ideāla valsts un ideāli auto. Vācija rullē nemērā.
Ak jā, katram auto nāk līdzi kombinētā baznīcas/servisa grāmata.
Ja esi pamuļķis, ar to nevajag plātīties, tas neko labu neliecina par tevi. Esi kāds esi ,katram zem Saules vieta paredzēta.
PS. Aizbrauc vēlreiz uz Vāciju. Esmu ļoooti daudz redzējis Vācijā brauktās mašīnas un Latvijā brauktās. Un zinu,kādas tās ir pēc kaut gada ekspluatācijas pa šejieni... Un par šitā Lynkša spējām ko saprast no auto es spriežu pēc viņa epopejas ar pasātu un vēl dažām publikācijām
No vācijas nebūt nenāk labākie auto. Vācieši ir lielāki santīmjājēji nekā Latvieši, līdz ar to auto var būt pat mazāk kopts. Tajā pat laikā to kompensē labie ceļi, kas ļauj auto izdzīvot bez kopšanas ilgāk. Reta eļļas maiņa ir standarta netikums turienes autoīpašniekiem. Pārdošana pirms lielās apkopes (parasti ~150 000 nobraukums) - labais tonis. Vispār nesaprotu tos cilvēkus, kas auto vērtē tikai pēc gada, nobraukuma un izcelsmes valsts. Gan vizuāli, gan diagnostikā var redzēt daudz vairāk, nekā uzminēt, cik iepriekšējais īpašnieks auto ir jājis. Paskatieties labāk uz gadu veciem nomas auto vai takšiem Latvijā vai jebkur citur. Nobraukums ar nemaz tik liels nav, bet auto nojāts konkrēti.
Pašam ģimenē ir divi auto - manējais ar 2x lielāku noskrējienu ir krietni labākā stāvoklī, nekā sievas. Iemesls vienkāršs - viens gan pirms iegādes gan arī tagad ir pamatā tālo gabalu braukšanai, bet otrs ir bijis un arī tagad tiek izmantots pilsētai - attiecīgi katrs nobrauktais kilometrs nāk ar daudz lielāku slodzi.




















Sretsked rakstīja: seene...atradis ko salīdzināt...nomas auto un takši...
Tieši dēļ ceļiem un īpašnieka attieksmi pret auto Vācijā ir labāks lietyoto auto stāvoklis...krietni labāks. Tas,seene, ka tu tur esi nopircis 1 vai 2 auto nekādi neliecina par kopējo situāciju.
Nu tak tikai kā piemēru minēju, ka nobraukums neko neizsaka. Ir jānovērtē lietotā auto reālais stāvoklis, nevis jāpaļaujas uz to, ka auto no Vācijas. Papildus visam - šo maldīgo viedokli savā labā ļoti ir pasākuši izmantot turienes turki. Ļoti daudzi auto "no Vācijas" patiesībā ir no citām eiropas zemēm, kas ir iepirkti lēti un nojāti, bet tālāk tiek pārdoti mazliet uzspodrināti un papildināti ar "vienu īpašnieku Vācijā".