iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 14.05.2012 14:04

Bams rakstīja: Varbūt kādam interesē, kas Lācītim vēderā

savepic.su/...

Dombrovkim vēderā ir Заокруглювач електродвигун?

Seene 14.05.2012 13:14

anonimikis rakstīja: tehnogīki (sūrā minoritāte, apmēram kā praidisti) ar HD saprot tikai 1920×1080p. Ražotāji jebko, kam izšķirtspēja augstāka nekā SD. Lielai daļai useru pietiek ar burtiem HD, cipari viņiem neko neizsaka.

Pat tad, ja useris neko nesaprot, atmiņas kartes ietilpība joprojām saprot. Bet vispār jau te diskusija sākās par to, ka Deksteram liekas, ka HD mūsdienās ir megadārga, tikai izredzētiem pieejama tehnoloģija, ko lētajos ķīnīzeru izstrādājumos nevar sastapt.

Seene 14.05.2012 12:52

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.

Kā man patīk čaļi, kas visu putro...

Reku tev fantastisks piemērs, kā čaļi neko neputro un tērē katrs "savu" piķi...

www.tvnet.lv/...

Ja ir ES nauda, tad tā tiek piešķirta konkrētam mērķim. Ja tajā brīdī bija pieejama ceļu remontiem, būtu stulbi to neizmantot. Iespējams, ka par trubām neviens tajā brīdī nedomāja, jo tādas programmas neeksistēja, pagastam pašam trubu remontam naudas nebija. Nav tik vienkārši kā izskatās. Neviens neparakstītu asfaltam paredzēto naudu izlietot trubām.

"Nav tik vienkārši kā izskatās" = "Izsaimniekot naudu ir normāli"

p.s. kā godīgs pilsonis taču vari uzrakstīt vēstuli uz attiecīgo ministriju, VK, VP un Prokuratūru ar jautājumu huļiš viņi tā dara.

p.p.s. kad atnāks atbilde, iepostē te.

Nu kā "godīgam pilsonim" ir cerības vien uz papīrgrozu. Ja jau pat TV sūta nah ar tekstu, ka neviens nav vainīgs un tas viss ir pilnīgi normāli.

Seene 14.05.2012 12:19

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.

Kā man patīk čaļi, kas visu putro...

Reku tev fantastisks piemērs, kā čaļi neko neputro un tērē katrs "savu" piķi...

www.tvnet.lv/...

Ja ir ES nauda, tad tā tiek piešķirta konkrētam mērķim. Ja tajā brīdī bija pieejama ceļu remontiem, būtu stulbi to neizmantot. Iespējams, ka par trubām neviens tajā brīdī nedomāja, jo tādas programmas neeksistēja, pagastam pašam trubu remontam naudas nebija. Nav tik vienkārši kā izskatās. Neviens neparakstītu asfaltam paredzēto naudu izlietot trubām.

"Nav tik vienkārši kā izskatās" = "Izsaimniekot naudu ir normāli"

Seene 14.05.2012 12:01

Palaidniex rakstīja:

Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.

Kā man patīk čaļi, kas visu putro...

Reku tev fantastisks piemērs, kā čaļi neko neputro un tērē katrs \"savu\" piķi...

www.tvnet.lv/...

Seene 14.05.2012 11:45

anonimikis rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Protams, ja tev ir sābs, kuram pie tam ir apsildīta stūre, tad HD kameru vajag arī bardačokā un zem sēdekļa.

Man pietiks ar lēto ķīnīzeri pagaidām.

Izklausās ka tu nesaprati ka viņš izmanto telefonu, nu ja to ierīci ar zvanīšanas opciju var tā saukt.

Deksters vienkārši nespēj savu caureju apturēt... Laikam nav arī dzirdējis, ka HD ir video standarts, nevis valsts. Un ķīnīzeri arī ražo HD iekārtas, kuras signālu ieraksta ar tikpat vieniniekiem un nullītēm, kā Dekstera augstās kvalitātes iekārtas.

HD kā reiz nav video standarts. Tas ir tikai vispārējs apzīmējums jebkāda tipa video, kuram izšķirtspēja augstāka par SD. Jebkurš kitajoza var rakstīt uz savas kastites HD, ja tur ir vairāk par 576 pikseļu rindām (PĀLim).

SD ir tikpat nekonkrēts. Bet vispār mūsdienās ar HD (jeb Full HD) saprot 1920×1080p, ko arī biju domājis. Attiecīgi vietu datu nesējā aizņem atbilstoši saviem 2.1 megapikseļiem.

Seene 12.05.2012 22:35

msh rakstīja: Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.

Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...

Salīdzināji p&p

Salīdzini savu 1.8 20vt labāk ar dacītes motoru, sanāks kaut kas līdzvērtīgs. Aero BioPower 285 hp/450 Nm tomēr būs citā kategorijā.

Seene 12.05.2012 22:25

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Protams, ja tev ir sābs, kuram pie tam ir apsildīta stūre, tad HD kameru vajag arī bardačokā un zem sēdekļa.

Man pietiks ar lēto ķīnīzeri pagaidām.

Izklausās ka tu nesaprati ka viņš izmanto telefonu, nu ja to ierīci ar zvanīšanas opciju var tā saukt.

Deksters vienkārši nespēj savu caureju apturēt... Laikam nav arī dzirdējis, ka HD ir video standarts, nevis valsts. Un ķīnīzeri arī ražo HD iekārtas, kuras signālu ieraksta ar tikpat vieniniekiem un nullītēm, kā Dekstera augstās kvalitātes iekārtas.

Seene 11.05.2012 18:09

Palaidniex rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

anonimikis rakstīja: pa kādiem 45Ls jau ir ar G-sensor un GPS. ieraksta ātrumu un ieslēdzas strauji bremzējot

Ar G punktu vērsies citā prtālā

Un, videoreģistratora jēga ir visu klaiku būt ieslēgtam, nevis ieslēgties tad, kad jau jābremzē strauji.

Cik sapratu (vai varbūt nosapņoju) bija arī tādi, kas visu laiku filmē, bet atmiņas kartē safilmēto tur kā tādā buferī (tā garums laikam no atmiņas apjoma atkarīgs) un saglabā failā uzbuferētās ciktur sekundes PIRMS trieciena un kādu strēķīti pēc...

Tas, kurš man ir, pieraksta karti un tad dzēš ārā vecākos. Faili ir 1 min gari. Ja notiek aksidents, nospied stop pogu un viss.

sanāk, ka vēlamais video ir sadalīts pa diu, trīs faili?

Androīdam "default" ir 10 min., konfigurējams pēc vajadzības. Rotācijas laiks pie 2Gb iedalītās atmiņas SD kvalitātē ~2 diennaktis. Ja gribas HD un no vairākām kamerām, attiecīgi jādomā par datu nesēja ietilpību vai laika samazināšanos.

Seene 11.05.2012 14:57

Palaidniex rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

anonimikis rakstīja: pa kādiem 45Ls jau ir ar G-sensor un GPS. ieraksta ātrumu un ieslēdzas strauji bremzējot

Ar G punktu vērsies citā prtālā

Un, videoreģistratora jēga ir visu klaiku būt ieslēgtam, nevis ieslēgties tad, kad jau jābremzē strauji.

Cik sapratu (vai varbūt nosapņoju) bija arī tādi, kas visu laiku filmē, bet atmiņas kartē safilmēto tur kā tādā buferī (tā garums laikam no atmiņas apjoma atkarīgs) un saglabā failā uzbuferētās ciktur sekundes PIRMS trieciena un kādu strēķīti pēc...

Androīdiskajam tas ir realizēts, ka šamējais filmē visu pa apli ar norādītājiem fragmentu garumiem (s) un dzēšot vecākos, kad aizpildās norādītiais atmiņas apjoms (MB).

Pēc vajadzības fragmentus var saglabāt paliekoši, kas notiek vai nu nospiežot "save" pogu, vai nostrādājot G-sensoram.

Seene 10.05.2012 16:39

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Tam motoram patiešām nevajag - ir zobsiksna... kas arī pa reizei jāmaina un NAV lēti - šobrīd tieši draugs par šo tēmu interesējās - lētākais variants 700Ls. Pie dīlera 1200Ls.

******* Dīzeļa "ekonomija" kā parasti ierullē

Izlien no savas mucas. Analoga benzīnnieka (Aero) apkopes izmaksas tev arī liksies tikpat briesmīgas. Ne visām mašīnām rezerves dalas maksā pāris latus spainī.

Bet aptuvenā starpība, ko ar šo auto esmu ietaupījis degvielā salīdzinot ar Aero ir ~7000Ls. Varbūt, ka pietiekami, lai tomēr uzskatītu par ekonomiju.

Seene 10.05.2012 16:35

rudens68 rakstīja:

Intresanti kā tās vinjetes esamību/derīgumu kontrolē .

Dažām valstīm ir uzlīmes ...tad viņi tikai ar kamerām binokļiem , netrafarētiem auto to kontroli veic , vai automātika , visas iepriekšminētās metodes . Piemēram paziņas izķēra Čehijā jau gandrīz pie izbraukšanas .

Ir sanācis pa kādam gabalam pabraukāt bez - nekad nepērku uz robežas, jo nepatīk tie kantorīši. Un tad nu sanāk līdz pirmajai tankštellei braukt "par zaķi". Nekad neviens par šo nav uzmanību pievērsis.

Savukārt vienīgā uzkrītošā kontrole ir bijusi reiz Čehijā - piekārtojās uz bāņa trafarēts buss blakus un pētīja tik cītīgi, ka iepeldēja manā joslā un gandrīz izraisīja avāriju... Izglāba nomales esamība.

Seene 10.05.2012 16:20

DekstersFF rakstīja: Pirmais, dos studijā darba īsu aprakstu, kas viņam būs jādara, lai nopelnītu tos 550 ls uz rokas.

Varbūt sāc no otra gala. Par ko tu būtu gatavs maksāt 1600Ls?

Seene 09.05.2012 18:47

Bams rakstīja: Un tad kāds alkanauts kāpjot laukā nokrīt uz ceļa, pārsit pieri un guļ asiņu peļķē. Viss. Visa satiksme stāv...Ne tramvajs var pabraukt, ne busi.

Spēcīga loģika... Busi nespēj apbraukt alkanautu pa ielu, jo ir piesieti slieži klātnei, bet tramavajs vairs nevar, kā līdz šim, braukt alkanautam pāri...

Pārējie argumenti ir līdzvērtīgi, bet nu šis pieliek treknu punktu cerībai uz loģisku domāšanu...

Seene 09.05.2012 17:46

Bams rakstīja:

Nav jau runa par patīk-nepatīk. Protams, ka ideja ir laba, bet ne šajā vietā.

Lūk, pa Ganību dambi busus uzraut uz trama sliedēm Pētersalas krustā un noraut no tām Sarķenē jau ir cita lieta.

Par šo varētu sīkāk? Ar ko šīs ielas atšķiras?

Seene 09.05.2012 17:15

Bams rakstīja:

Vai cienījamais Seene pats buutu gatavs pēc 2-3 pieturām busā pārsēsties uz tramvaju un izkāpjot no tramvaja Kr.Barona ielā ar K2 kātot līdz, piemēra pēc, Kr.Valdemārenei? Un tā 2x dienā, 10x nedēļā, 40x mēnesī utt. Un to darīt arī piem. 65-70 gadu vecumā? Mirttante par to noteikti būtu ļoti neapmierināta

Jeb cien. Seene piedāvā atkal Brīvībenē ierakt atpakaļ trama sliedes?

Mums nepietiek naudas, ko pensiju samaksāt, bet katrai Mirttantei ir jānodrošina personīgo transportu? 2x dienā?! Vācu pensionāriem tādas ekstras nav. Pārsēžas kopā ar visiem un nečīkst, ka tas ir grūti.

Un tur vēl pārsēšanās ir saistīta ar līšanu metro tuneļos.

Un kapēc tieši līdz Valdemārenei? Man atkal liekas, ka Mirttantēm vairāk uz Tērbatas ielu vajag... Un tad jau diezgan vienalga no kuras puses... Kaut kā liekas, ka šo argumentu no pirksta izzīdi, lai būtu ko teikt. Bet ja nu tā ir problēma, tad tā elementāri risinās ar vienu busu, kas riņķo, piemēram, pa Zirņu/Pērnavas - Čaka - Bruņinieku - Valdemāra. Juglas iedzīvotājiem ar vienu pārsēšanos pieejams visnotaļ tuvu viss centrs...

Seene 09.05.2012 14:52

Pirmais rakstīja:

tikai tāds sīkums - r1īgā businieki konkurē ar elektrībniekiem un par vienotu biļetes ieviešanu lai ar vienu pīkstinājumu varētu močīt cauri pilsētai ir gatavi noraut ušakovam pautus

Skumji, bet precīzi...

Seene 09.05.2012 14:07

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: paskaiti pats

buss maksā 150 štukas, trolejbuss 2 reiz dārgāk, tramvajs 12reiz dārgāk

Paga paga Nesalīdzini 12m busu/troleju ar 32m tramvaju, kas pēc ietilpības ir 3busi/troleji.

Tieši tā, tramvajs tomēr ir cita suga. Bet trolejs pa vidu traucē abiem (vienam vajag pārmijas, otram ar neadekvātu manevrētspēju) un ir nesamērīgi dārgs.

Manuprāt normāls risinājums ir sliežu transports (droši vien tas pats tramvajs, ne metro) noslogotos maģistrālajos maršrutos. Un sakaņots autobusu tīkls, kas nodrošina vienmērīgu sabiedriskā transporta pārklājumu visā pilsētā.

Ja jau visiem tik ļoti nepatīk doma par autobusu uz tramvaja sliedēm, tad tikpat labi autobusu šajā posmā var nolikvidēt vispār - t.i. atstāt tikai maršrutu "galus" - lai cilvēki, piemēram, līdz Juglai brauc ar tramvaju un autobuss ved tālāk no vietas, kur tas šobrīd nogriežas. Tramvajs neapšaubāmi būs efektīvāks viena pasažiera pārvadāšanas izmaksās posmā no centra. Pārsēšanās viena brauciena ietvaros vienmēr ir sabiedriskā transporta organizācijas pamatos. Berlīnē, piemēram, ir speciāli busu Mxx maršruti, kas ir precīzi saskaņoti ar metro grafiku un izvadā cilvēkus pa rajonu ap metro staciju. Un tie nelien centrā un nemēģina "konkurēt" vienā maršrutā ar sliežu transportu.

Seene 09.05.2012 13:09

Pirmais rakstīja:

p.n.

jā - viens pluss ira -xuj tev tramvaja vadītājs piedāvās nopirkt kreiso elektrību

+1

Seene 09.05.2012 13:08

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tu šito raksti, sēdot ielas malā uz soliņa, ietinies tantuku lakatā?

Nē, pavērojot, kādi nobraukumi un gadi ir citiem komerciālajiem dīzeļdzinējiem.

Pilsētas autobusiem speciāli liek īpaši neizturīgos? Pat tad - kur problēma nomainīt (nevis kapitāli remontēt) vienreiz dzinēju un braukt to pašu mūžu, kas paredzēts TB? "Bundža" jau ne ar ko neatšķiras un tātad spēj dzīvot tos pašus 15-16 gadus. Jeb tev liekas, ka 230 000Ls nav pietiekami dzinēja nomaiņai?

Šaubos vai kāds komerciālais pārvadātājs visu dienu braucot bremzē ik pa 1-2 minūtēm un tā 20 stundas no vietas. Ja tādi ir- pastāsti par tiem.

Dzinēju nomainīt, bez šaubām var. Tikai ir tāda lietā kā virsbūves resurss, ritošās daļas resurss. Jā, virsbūve var kalpot 15-17 gadus. Ok, ieliekam busā pēc 10 gadiem jaunu bīdeli. Bet virsbūve 15 gadā tad tāpat kapitāli ir jāremontē/jāpārmetina. Pēc virsbūves kapitalkas motora atlikušais resurs būs 5 gadi, virsbūves 10-12. Ko daram ar virsbūvi, kad 2 bīdelis būs nobraukts? Priekšlikumus, lūdzu. Liekam iekšā elektrodzinēju, skrūvējam pātagas uz jumta un darbinam kā trolejbusu? Var tā arī. Ir jau bijis, ne pie mums gan. Cik maksā tāda pārbūve Tu zini?

Trolejbusam ir kāds cits izmantošanas režīms? Nesāc nu pats jaukties - es uzdevu jautājumu par A pret TB.

Pats teici, ka A resurss ir mazāks tieši dzinēja dēļ. Līdz ar to viss, ko saki par pārējām daļām ir lieks.

Kur paliek izdevīgums pirkt trolli par gandrīz 2x lielāku cenu, kuram vēl papildus ir nepieciešams mežonīgi dārgs kontakttīkls, kurš vienlaikus ierobežo manevrētspēju un maršrutu operatīvu koriģēšanu?

Nu nelīmējas tas ekonomiskais pamatojums man savādāk, kā vien tajā, ka otkats ir proporcionāls ciparam - un trollim sanāk lielāks.

Ekoloģija? Jā. Bet Šveice ir skaidri un gaiši pateikusi, ka izmanto dārgus TB, jo var to atļauties. Bet elektrību iepērk no FR/DE, kuri rūpējas par attiecīgo piesārņojumu.

Mēs, manuprāt, nevaram atļauties būt tik izvēlīgi.

Seene 09.05.2012 12:50

DekstersFF rakstīja:

Slikta slava tāpēc,ka motors slikts vai slikta slava tāpēc,ka netiek apkopts atbilstoši paredzētajiem priekšrakstiem?

Cik sābisti to dzinēju ir apkopuši no nulles? Vai eļļas maiņas intervāli ievēroti? Dzeses šķidrums tiek mainīts regulāri? Viss pārējais ir precīzi ievērots?

Abi kopā.

"Autobraucējs parastais" ir pieradis, ka motori piedod kļūdas apkopē. To, ka vien spaidot pedāļus neko nevar salauzt u.t.t. Protams, ka šāda vispārpieņemta situācija cilvēkiem liekas izdevīga un tiek piemērota visiem gadījumiem.

Savukārt šis Isuzu dzinējs ir savam laikam Hi-Tech, piedāvājot līdz tam nebijušu jaudas un ekonomijas salikumu. Bet kā jau viss jaunais - ar "bērnu slimībām", kuras nepiedod sliktu apiešanos. Līdz ar to - nederīgs vispārpieņemtajiem standartiem.

Neilgi pēc tam Audi un BMW radīja savus 3.0 dīzeļus ar tādām pat tehnoloģijām, kuros šādas problēmas jau bija novērstas. Attiecīgi SAAB (GM) neatlika nekas cits, kā vien atteikties no šī dzinēja, jo vienam nišas autoražotājam nav iespējams lauzt pūļa priekšstatus par to, kā dzinēju jākopj. Un varbūt arī nevajag... Žēl tikai, ka Isuzu noslinkoja un nenovērsa šī dzinēja problēmas, kas nav nemaz tik sarežģīti. Valmieras dīzeļcentrs, piemēram, to ir izdomājis un spēj novērst individuālā kārtā par visnotaļ saprātīgu summu.

Seene 09.05.2012 12:26

DekstersFF rakstīja:

Cik es saprotu, tu esi varens speciālists it visās jomās? Sāc palikt par Pirmo II

Visās? Spēja saskaitīt ciparus diez vai ir VISAS jomas. Un es labprāt dzirdētu, kā sanāk, ka trolejbuss ir ekonomiski izdevīgs, ņemot vērā milzīgo atšķirību iegādes cenā.

Iespēja iznest piesārņojumu ārpus pilsētas (valsts) par dārgu naudu - jā. Ekonomiski pamatots transporta risinājums nabadzīgā valstī? Diez vai...

Seene 09.05.2012 12:12

DekstersFF rakstīja:

Tu šito raksti, sēdot ielas malā uz soliņa, ietinies tantuku lakatā?

Nē, pavērojot, kādi nobraukumi un gadi ir citiem komerciālajiem dīzeļdzinējiem.

Pilsētas autobusiem speciāli liek īpaši neizturīgos? Pat tad - kur problēma nomainīt (nevis kapitāli remontēt) vienreiz dzinēju un braukt to pašu mūžu, kas paredzēts TB? "Bundža" jau ne ar ko neatšķiras un tātad spēj dzīvot tos pašus 15-16 gadus. Jeb tev liekas, ka 230 000Ls nav pietiekami dzinēja nomaiņai?

Seene 09.05.2012 12:00

DekstersFF rakstīja:

Tev ir pierādījumi,ka tas nav izdevīgs transports? Klāj vaļā.

Tā kā Bams nav pacenties apstrīdēt manis atrastās trolejbusu cenas, domāju, ka tas ir pietiekams pierādījums. Īpaši kopā ar viņa nosauktajām kontakttīkla izmaksām.

Seene 09.05.2012 11:46

GB12 rakstīja:

Palasiet kaut ko pašu SAAB forumu utt. IR tam dzinējam slikta slava, tiesa gan, ne tik traki kā daži pārspīlē.

IR un pamatoti. Motors ir ļoti labs, kamēr iet, bet kaprīzs. Ja sāk taupīt uz eļļas maiņām un jāj kā pagadās, ilgi nav jāgaida viņa gals.

Ne velti šamējo noņēma no ražošanas, jo pārāk daudz problēmu radās dēļ vidusmēra braucējiem, kas to iedomājās jāt tāpat, ka var darīt ar tā paša gadagājuma nenokaujamo 2.2 TiD.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti