Pirmais rakstīja: tas motors patiesībā ir labs... tak tā sliktā slava tam rodas tāpēc, ka sābisti ir pieraduši reizi nedēļā mainīt ķēdes, bet tam motoram pirmkārt nevajag un otrkārt ir lēti
Tam motoram patiešām nevajag - ir zobsiksna... kas arī pa reizei jāmaina un NAV lēti - šobrīd tieši draugs par šo tēmu interesējās - lētākais variants 700Ls. Pie dīlera 1200Ls.
Bet sliktā slava slēpjas citur. Sākotnēji tas motors ir projektēts kā laivu dzinējs un pēc tam modificēts priekš auto. Un rezultātā ir palikušas problēmas ar dzesēšanu - ir iespēja pārkarsēt bloku. Tā kā bloks ir alumīnija ar galvanizētām cilindru virsmām, pārkaršana nozīmē ātru un tūlītēju motora nāvi. Tāpat arī nepietiekamas eļļošanas gadījumā.
Ja šo ievēro, motors ir izcili ekonomisks un jaudīgs savam gada gājumam. Ja ne - tad vari meklēt nākamo - un cena nabūt nav draudzīga, kā arī nav dabūjams.




















msh rakstīja: Tātad saab 3.0 TID sliktā slava rodas no pārliekas gāzēšanas stāvot uz vietas? Tad jau laikam to mašīnu braucēji ir lieli strītreiseri
Motoru pārkarsēt var ne tikai gāzējot tukšgaitā. Bet TA dara tieši to, kas "nepatīk" jebkuram dīzelim, un ir ļoti kaitīgi īpaši šim dzinējam.