iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 07.05.2012 22:37

DekstersFF rakstīja: Sābs ir sūds !!

Deksters ir deputāts.

Seene 07.05.2012 22:22

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.

Tā arī otrā topikā nepaskaidroji kāpēc vienādas jaudas gadījumā smagākais auto paātrinās ātrāk, nekā vieglākais? Jauda taču vienāda...

Vienādas jaudas gadījumā straujāk paātrinās vieglākais. Cits jautājums par taviem uzskatiem un sapņiem, kuram ir lielāka jauda.

Niknākā Mazda RX-8 versija ar 250 Zs (saskaņā ar informāciju uz papīra) kaut kā netiek galā ar 100 kg smagāku auto ar V6 3,2 litru dzinēju un tiem pašiem 250 Zs... Smagākais vinnē. Jocīgi - kaut kā nesaskan ar Tavu megateoriju

Vipār jau es atbildēju, kā ir ar šo jaudu. Ja esi par slinku izlasīt, turpini domāt, ka šo auto jauda ir vienāda.

Seene 07.05.2012 22:06

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.

Tā arī otrā topikā nepaskaidroji kāpēc vienādas jaudas gadījumā smagākais auto paātrinās ātrāk, nekā vieglākais? Jauda taču vienāda...

Vienādas jaudas gadījumā straujāk paātrinās vieglākais. Cits jautājums par taviem uzskatiem un sapņiem, kuram ir lielāka jauda.

Seene 07.05.2012 22:02

Palaidniex rakstīja:

Tu savā darbā par divreiz lielāku darbu prasīsi tādu pašu cenu vai tomēr divreiz lielāku

par projektu, par veicamajiem darbiem utt?

Un kāds sakars ielas paplašināšanai ar betonētu sliežu klātni?

kaut kā neesmu manījis, ka Latvijas dzezceļš īpaši pedalītos tuneļu un viaduktu līdzfinansējumā, kas atvieglotu pilsētas satiksmi pārbrauktuvju vietās...

Divreiz lielāku? Aizvietot zāli ar betonu divkāºšo projektēšanas un realizācijas izmaksas?

Un par otro... Neesi gan, jo LDZ ir Krievijas uzņēmums, kam Latvija ir dziļi pie pakaļas. Normālās zemēs transporta infrastruktūru plāno valsts un uzstāda valstij izdevīgus noteikumus privātajiem izpildītājiem. Bet laikam jau kā Deksters teica - jāskatās tikai uz Zimbabves piemēru. Tad šeit viss liksies ideāli.

Seene 07.05.2012 21:38

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

JJJ rakstīja:

Nu, cik reizes var skaidrot, ka es jau nesaku, ka tā nemaz un nekad nenotiek... Stāsts ir par attieksmi. Nekad neesmu teicis, ka CSDD, īpaši apskatēs, viss ir ideāli. Bet priekš tam ir maiņas priekšnieks, ja nepiekrīti vērtējumam, sauc viņu un visu normāli var atrisināt. Ja nepavelkas, tad ejam augstāk uz tehniskās kontroles daļu. man viens draugs pilnīgā mierā izcīnīja apskates uzlīmi par it kā beigtu tilta buksi. Nelecās, vienkārši visu darīja mierīgi, bez lamāšanās un panāca savu.

Joks jau ir tajā, ka šadā gadījumā jau patiesībā tas apkalpojošais personāls cieš smagāk, nekā ja tiktu vienkārši izlamāts...

Tāda nu reiz ir pieklājības cena.

Ne vienmēr... Daudz kas atkarīgs no priekšnieka. Ja viņš ir tāds bļauris kā šeit dažs labs, tad jā... Bet mēdz būt arī normālas vadības.

"Normāla vadība" sedz darbinieka radītos zaudējumus no savas kabatas? Un ko, ja cietusī puse rakstiski pieprasa atskaiti par piemēroto sodu un pieņemtajiem mēriem, lai tamlīdzīgas kļūdas neatkārtotos?

Seene 07.05.2012 21:34

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Klau aizej pamācies fiziku. Tad nebūs jarunā muļķibas par lietām, kuras gluži vienkāºši nesaproti. Būs skaidrs, kādēļ dīzelis ir efektīvāks, kādēļ tam ir mazāki apgriezieni un kas vispār ir jauda un griezes moments.

Kāpēc man iet pamācīties? Aptuvenos ciparus zinu, iemeslus tiem zinu. Labāk pamācies tu un pēc tam man pamāci kāpēc dīzelis ar mazāku jaudu spēj paātrināties ātrāk nekā benzīnnieks ar lielāku - tā vietā lai filosofētu par kaut kādu jaudas līknes atšķirību

Nekādi tev nevarēšu pamācīt to, kas nav iespējams. Ne dīzelis, ne jebkāds cits auto ar mazāku jaudu nespēj paātrināties ātrāk par citu, jaudīgāku.

Bet ja tu nedaudz pamācīsies fiziku, sapratīsi, kādēļ dīzelis ir jaudīgāks, neskatoties uz to, ka rakstīts uz papīra.

Seene 07.05.2012 18:52

GB12 rakstīja:

JJJ rakstīja:

Nu, cik reizes var skaidrot, ka es jau nesaku, ka tā nemaz un nekad nenotiek... Stāsts ir par attieksmi. Nekad neesmu teicis, ka CSDD, īpaši apskatēs, viss ir ideāli. Bet priekš tam ir maiņas priekšnieks, ja nepiekrīti vērtējumam, sauc viņu un visu normāli var atrisināt. Ja nepavelkas, tad ejam augstāk uz tehniskās kontroles daļu. man viens draugs pilnīgā mierā izcīnīja apskates uzlīmi par it kā beigtu tilta buksi. Nelecās, vienkārši visu darīja mierīgi, bez lamāšanās un panāca savu.

Joks jau ir tajā, ka šadā gadījumā jau patiesībā tas apkalpojošais personāls cieš smagāk, nekā ja tiktu vienkārši izlamāts...

Tāda nu reiz ir pieklājības cena.

Seene 07.05.2012 17:42

GB12 rakstīja:

Kā tur bija, vai tie nebija tavi vārdi - kāpēc tu skaties, kā ir Vācijā, Beļģijā, UK, kāpēc neskaties, kā ir Zimbabvē?

Par šo precīzi - visiem citiem tikai rādās, ka uzglūn, bet tādā pat situācijā Deksteram ir pamatotas pretenzijas.

Seene 07.05.2012 17:41

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Vai krāsojot mājas fasādi, no krāsotājiem mēs varam prasīt, lai tie salabo arī bedres uz ielas?

Sliedes ir sliedes un iela ir iela. Katram savs projekts, katram savs finansējuma avots un rekonstrukcijas laiks. Dotajā gadījumā betonu likt varēja, bet, lai palaistu pa sliedēm busus, būtu nepieciešams sliežu ceļu klātnei cits platums uc faktori, kurus dotajā vietā realizēt varētu tikai kompleksi ar VISAS ielas pārbūvi.

Nu jau gan sāc jaukties. Sliedes ir daļa no ielas, nevis neatkarīgs objekts. Un nav rekonstruējamas bez ielas saimnieka (RD) atļaujas. Un šādai atļaujai ir jābūt tikai kompleksam risinājumam, nevis katram deķīša ielāpam atsevišķi.

Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.

Kā man patīk čaļi, kas visu putro...

Neviens neko neputro. RD pienākums ir piemaksāt nepieciešamo, lai RS par "savu" (vai patiesībā RD dotāciju) piķi izdarītu to, kas kopumā ir nepieciešams pilsētai - nevis maksāt daudz lielāku piķi par katra objekta atsevišķu rekonstrukciju.

Seene 07.05.2012 16:58

Bams rakstīja:

Vai krāsojot mājas fasādi, no krāsotājiem mēs varam prasīt, lai tie salabo arī bedres uz ielas?

Sliedes ir sliedes un iela ir iela. Katram savs projekts, katram savs finansējuma avots un rekonstrukcijas laiks. Dotajā gadījumā betonu likt varēja, bet, lai palaistu pa sliedēm busus, būtu nepieciešams sliežu ceļu klātnei cits platums uc faktori, kurus dotajā vietā realizēt varētu tikai kompleksi ar VISAS ielas pārbūvi.

Nu jau gan sāc jaukties. Sliedes ir daļa no ielas, nevis neatkarīgs objekts. Un nav rekonstruējamas bez ielas saimnieka (RD) atļaujas. Un šādai atļaujai ir jābūt tikai kompleksam risinājumam, nevis katram deķīša ielāpam atsevišķi.

Seene 07.05.2012 14:39

Palaidniex rakstīja:

Tev ir brīvi līdzekļi to visu uzsaukt? Nu tā - uzrekonstruēt visu Bīvības ielu Juglas daļā?

Daļa taisnības gan ir - Hūte savā lemberģijā laikam bija ieviesis normu, kad pirms izsludina ielas rekonstrukcijas konkursu apvaicājaš vai pazemes komunikāciju īpašniekiem sākot no kādatur datuma ngadu laikā nebūs nepieciešamības rakāties - arī avārijas režīmā pa ielu, ja nav - tad sludina ielu rekonstrukciju, tikai būvatļauja pazemes komunikācijas darbiem pat avārijas darbiem maksā baisu $$$. Tādējādi visi vispirms kaut profilaktiski pārraka savas komunikācijas un pēcāk tās neaiztiek n-gadus...

Man (valstij) nav brīvu līdzekļu, ko izsaimniekot visu darot n reizes un sačakarējot jau iepriekš padarīto. Rekonstruējot tramvaja sliedes uz sabiedriskā transporta joslu, izmaksu starpība nebūt nesanāktu astronomiska - zālīte varbūt sanāk nedaudz lētāka ieviešanā, bet ir ĻOTI dārga turpmākajā uzturēšanā mūsu klimatiskajos apstākļos.

Visticamāk, ka ši uzturēšanas daļa aizmirsīsies un smiltis un dubļi tur būs kā bijuši. Jo pat labākajā gadījumā zāle aug tikai vasarā.

Seene 07.05.2012 14:24

Pirmais rakstīja:

izdali ZS līkni ar NM līkni un paskates pats ko (kādu grafiku) tu dabūsi

Līkni? Diez vai. Šos ciparus zīmē uz horizontālās ass un apzīmē ar burtiem RPM.

Seene 07.05.2012 14:22

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Beidz te tizloties un izlocīties!

Jaudas līkne visiem pencīndzinējiem ir nosacīti vienāda un 100 kg starpība svarā ir būtisks arguments par labu vieglākam auto...

100 Nm Bet atšķirība griezes momentā laikam neko te nemaina vai ne?

Nosacīti vienāda... Visiem "pencīndzinējiem"... Tu vispār pats saproti par ko runā?

msh konkrēti jautāja, kādēl uzvar DĪZELIS ar "mazākiem" Zs.

"Nosacīti vienādā" līkne ir vienāda tikai pēc formas. Pārklājot tās pie vienādiem apgriezieniem, līkne ir lēzenāka tam motoram, kam ir lielāks griezes moments. Un tas savukārt nozīmē, ka viena pārnesuma robežās pāatrinoties, lielāki sākotnējie Zs būs dīzelim, ja sasniedzot redlainu tie ir vienādi.

Seene 07.05.2012 14:12

Bams rakstīja:

Bet šī rekonstrukcijas uzdevums nekādi nebija palielināt Brīvības gatves caurlaidību. Tas ir pavisam cits pasākums uz citiem noteikumiem.

Brīvībeni ir paredzēts paplašināt, bet uz otru pusi.

Kā jau viss Latvijā... Kaut ko daram, bet aizmirstam, ka jāpadomā līdz galam. Tā arī rodas brīnumi, kad trubu licēji rok augšā divas dienas vecu asfaltu.

Rekonstruēt vajag nevis individuāli sliedes, bet ielu kompleksā. Bet mēs jau esam bagāti un varam atļauties par visu maksāt divreiz, nevis saskaņot rīcību. Vai tā?

Seene 07.05.2012 13:45

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka izskatīsies glīti. Arī zaļa zālīte vasarās starp sliežu klājumu izskatīsies neslikti. Protams, lejamajam tramvajam būs papildus slodze... Rietumu valstīs to ideju par zālīti sliežu ceļos ieviesa jau pasen. Kaut kur lasīju, ka francuži bijuši pirmie. Kad visu pabeigs, izskatīsies jau glauni.

Betonu un autobusus tur vajag, ne zālīti... Tam ielas posmam katastrofāli pietrūkst caurlaidība un zālīte to nekādi neuzlabos...

Vo sākās. Slinkums meklēt, bet pirms kāda laika tika izteikts viedoklis, cik skaisti būtu, ja iesētu tur zālīti, mūžīgo putekļu vietā... Tagad, kad ieteikums tika ņemts vērā, kā izrādās vajag betonu...

Es nekad neesmu teicis, ka tur vajag zālīti. Zālīte, protams, ir skaisti. Un es būtu tikai par, ja vien cerības uz Brīvības ielas dublieri būtu reālas tuvākajā laikā. Pašlaik tiek ieguldīts liels piķis rekonstrukcijā, kura nekādi neuzlabos šī ielas posma iztrūkstošo caurlaidību.

Autobusiem vajag izbūvēt kabatas, nevis uztaisī megadebilu pārbraukšanu uz betonētu tramvajklātni.

Un tas izmaksā lētāk un ir smukāk. Bet nē - te vienam vajag visu pagalmu nobetonēt!

Autobusu kabatas nekādi neatrisina sastrēgumu, kas veidojas dēļ ceļa posma caurlaidības trūkuma.

Vari gribēt smukumu, bet reālā dzīve prasa betonu. Laikam jau neesi redzējis ar kādu betona daudzumu cilvēki samierinās citviet Eiropā, ja tev liekas, ka ar smuku zālīti var atrisināt satiksmes problēmas. Gribi zālīti - dodies uz laukiem.

Seene 07.05.2012 13:02

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka izskatīsies glīti. Arī zaļa zālīte vasarās starp sliežu klājumu izskatīsies neslikti. Protams, lejamajam tramvajam būs papildus slodze... Rietumu valstīs to ideju par zālīti sliežu ceļos ieviesa jau pasen. Kaut kur lasīju, ka francuži bijuši pirmie. Kad visu pabeigs, izskatīsies jau glauni.

Betonu un autobusus tur vajag, ne zālīti... Tam ielas posmam katastrofāli pietrūkst caurlaidība un zālīte to nekādi neuzlabos...

Vo sākās. Slinkums meklēt, bet pirms kāda laika tika izteikts viedoklis, cik skaisti būtu, ja iesētu tur zālīti, mūžīgo putekļu vietā... Tagad, kad ieteikums tika ņemts vērā, kā izrādās vajag betonu...

Es nekad neesmu teicis, ka tur vajag zālīti. Zālīte, protams, ir skaisti. Un es būtu tikai par, ja vien cerības uz Brīvības ielas dublieri būtu reālas tuvākajā laikā. Pašlaik tiek ieguldīts liels piķis rekonstrukcijā, kura nekādi neuzlabos šī ielas posma iztrūkstošo caurlaidību.

Seene 07.05.2012 12:34

IkdienasViesis rakstīja: Domāju, ka izskatīsies glīti. Arī zaļa zālīte vasarās starp sliežu klājumu izskatīsies neslikti. Protams, lejamajam tramvajam būs papildus slodze... Rietumu valstīs to ideju par zālīti sliežu ceļos ieviesa jau pasen. Kaut kur lasīju, ka francuži bijuši pirmie. Kad visu pabeigs, izskatīsies jau glauni.

Betonu un autobusus tur vajag, ne zālīti... Tam ielas posmam katastrofāli pietrūkst caurlaidība un zālīte to nekādi neuzlabos...

Seene 07.05.2012 12:14

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja:

Es uzskatu, ka publiski lamāties ir zem katra cilvēka cieņas un, tā rīkojoties, viņš tikai pazemo pats sevi un parāda savu neaudzinātības līmeni. Arī tevis pieminētās situācijās.

Zini, es ar milzīgu piepūli noturējos, bet neviena komentāra uzreiz iedot pa purnu tam šmurgulim!! Tā ka lai priecājas, ka tika sveikā ar palamāšanos.

Es necenšos noturēties šādos gadījumos. Uzreiz atsakos no tālākas diskusijas un/vai fiziskas izrēķināšanās un sarunu esmu gatavs turpināt tikai priekšnieka/policijas klātbūtnē. Un ir taisnība, ka tad jau var tikai gribēt, kaut es būtu tikai lamājies.

Ja nespēj savaldīties, var sanākt kā taksistam, kas savu bēdu kautkad sūdzēja radio ēterā. Pašvadībnieku uzrakstījuši protokolu par iebraukšanu Vecrīgā zem gājāju zonas zīmes. Viņš taču esot tikai gribējis apgriezties... Bet aiz dusmām nolamājis policistu un dabūjis otru protoklu par sīko huligānismu. Tad jau aiz kreņķiem iesēdies mašīnā uzpīpēt... Un dabūjis trešo par pīpēšanu sabiedriskajā transportā...

Seene 07.05.2012 12:01

Palaidniex rakstīja:

Klau, bet pēc Tevis teiktā pie vienādas jaudas (kas lūk esot dinamikas un ieskrējiena galvenais parametrs - nekādā gadījumā grieze) vieglākajam auto tak bija jābūt finišā pirmajam???

Kaut kas Tev tur neštimm

kas tev neštimm? Tieši tā arī ir. Tikai tev aizmirstas tāds sīkums, ka nedrīkst salīdzināt max jaudas ciparus, bet gan vidējo jaudu tajā līknes posmā, kas tiek izmatota pāatrinājumā. Dzinējiem ar lielāku griezes momentu jaudas līkne ir daudz lēzenāka - t.i. pie mazākiem apgriezieniem jauda ir proporcionāli tuvāka maksimumam, nekā tiem, kas jaudu "noceļ" ar apgriezieniem. Kā arī - jaudas zudumi transmisijā pieaug, palielinoties apgriezieniem.

Ražotāju ciparos tiek norādīta motora izejas jauda/griezes moments. Nevis tā, kas tiek novadīta līdz riteņiem. Un rezultātā sanāk, ka uz stenda jau vienādu jaudu uzrādīs dīzelis, kam pec papīriem ir mazāk Zs.

Seene 07.05.2012 11:28

Pirmais rakstīja:

p.n.

www.mdi.lu/...

vot šitiem drīzāk ir nākotne, kā elektromašīnām

Kāda tur nākotne? Diezgan tizls risinājums šaurai specializācijai. Un vienīgais, kas tur ir relatīvi jauns ir virsbūves kompozītmateriāli. Pārējais - sen un vairākkārt izmēģināta ideja - tāpat, kā vankeļdzinējs.

Seene 07.05.2012 11:23

Palaidniex rakstīja:

Bet jautājumu tā arī neatbildēji - kāpēc identiski jaudīgs vankeļnieks par 100 kg vieglākā bundžā bet ar mazāku griezes momentu tomēr pakāš smagākai mašīnai ar tādu pat jaudu, lielāku svaru un itkā neko nemainošo lielāko griezes momentu?

Identiski jaudīgs vankeļnieks neeksistē. Nesalīdzini to vienu ciparu, kas ir maksimums. Jaudas līkne Otto dzinējam ir pavisam savādāka un tā arī nosaka pakāšanu.

Griezes moments ir viena no jaudas komponentēm un tā attiecība pret otru komponenti - t.i. apgriezieniem daudz ko maina transmisijā. Tapēc arī dragreisā uzvar Otto benzīnnieki - jo ir visatbilstošakais līdzsvars, kā attiecīgā jauda tiek sasniegta.

Seene 07.05.2012 11:16

i_edgars rakstīja: GB12, kā Tu domā vai vispār jebkurš cilvēks var nelamāties, ja inspektors apskates laikā sačakarē tehniku un tad paziņo, ka apskati iziet nav iespējams, jo tas tur nestrādā???

Man tā ir bijis!! Pirms apskates tehnika bija normālā stāvoklī nu vienīgais 3 ir tajā defektu ailē, kuru uztaisīja inspektors!

Var nelamāties... Tikai pēc tam čakarētājam gribas, lai labāk būtu lamājies.

Seene 07.05.2012 9:47

Palaidniex rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja:

Gauss rakstīja:

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Kur tu to izpīpēji? Bet nu labi, pieņemsim ka tā ir un ka tu saproti ko tu pats apgalvo - izskaidro man lūdzu tādu lietu - kāpēc kāds C4 2.5 TDIq, kas uztaisīts uz kādiem 24-250 zs un 500 nm, spēj labu momentu noturēties priekšā UrS4, kurš pēc čipsošanas attīsta uz 280 zs un kādus 400 nm - pēc tavas teorijas tam ķīselim būtu jāpaliek aizmugurē jau pēc starta jau nepieciešamības pārslēgt vairāk robus dēļ...

Finišā kurš ir priekšā?

Interesanti, kāpēc tad dragreisā neviens nebrauc ar vankeļa dzinējiem, kam ir liela jauda bet salīzinoši mazs griezes moments?

Kaut kā jocīgi sanāk, ka ar identisku jaudu, bet lielāku svaru un lielāku momentu apveltīti auto tomēr to manāmi vieglāko vankeļnieku sabāž maisā?

Pasaule mīl līdzsvaru. Kādēl vispār vakneļa dzinēji netiek izmantoti, izņemot to, ka kādam ik pa brīdim sagribās no jauna uzkāpt uz grābekļa? Uzzini, un tad saņemsi atbildi arī par dragreisu.

Seene 07.05.2012 9:43

msh rakstīja: P.N. Tā kā degvielu strebj zirguspēki, nevis ņūtonmetru, cik tur tam 3.0 ķīselim viņu bija - 200? Cik vidējam aero - 250? Vēl pieskaitām to, ka ķīselis būs vēl par kādiem 20 pročiem efektīvāks - sanāk ka no 3.0 TID savus 25-30 arī jāvar izspiest, ja nevar "tātad cilvēkiem nevajag izmantot visu ko motors spēj"

Klau aizej pamācies fiziku. Tad nebūs jarunā muļķibas par lietām, kuras gluži vienkāºši nesaproti. Būs skaidrs, kādēļ dīzelis ir efektīvāks, kādēļ tam ir mazāki apgriezieni un kas vispār ir jauda un griezes moments.

Seene 07.05.2012 0:06

msh rakstīja: Tad ieliec gāzi un tas izmaksās 2x mazāk. Pieņemot ka tas aero nav ahūnais strebējs un ka tu savu sābu pildi tankā, nevis ar kreiso soļķi, būs lētāk nekā tagad. Un nebūs jāuztraucas ka TA cenšas nokaut tavu motoru

Izej labāk savam auto apskati un nemācis citus dzīvot. Man gāze neder. Un ne jau pretlikumīgiu iemeslu (kā piemēram "kreisais soļķis") dēļ.

Un tavi pieņēmumi par (ne)strēbšanu ir velti. Aero spēj izstrēbt ~40l/100km. Dēļ šadiem cipariem auto vispār kompis standartā nerāda momentāno patēriņu - tikai vidējo. Tajā sanāk ielīst zem 20, jo to jaudu faktiski nav kur likt ilgstoši. Tūlit gan uzradīsies kaudze apgalvotāju, ka Aero tik daudz nerij. Un taisnība jau ir - lielākajai daļai ir vajadzīga tikai zīmīte uz pakaļas, bet braucot izmanto mazu daļu no motora spējām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti