bobcat rakstīja: tā viņš ir, kamēr nebūs kaut kādi baismie atklājumu materiālu zinātnē vai valsts (lasi mēs ar saviem makiem) neradīs veidu kā kompensēt, tikmēr nekādi elektrobīļi nebūs populāri šajos platuma un garuma grādos.
Mans kaimiņš piedāvā šitos eletrobīļus www.tazzari-zero.com/...
Bet ir tik daudz betu, kaut vai tāds sīkums, kur uzlādēt šodien pilsētā Rīga?
un protams tā cena cena..... bet visumā atbalstāma ideja
Visumā atbalstāma? Zero emissions...? Klaji meli... Pašlaik Eiropā un pasaulē ir elektroenerģijas iztrūkums, kas tikai turpina pieaugt "zaļās" domāšanas rezultātā. Elektrība nerodas ne no kā - elektrotransports tikai ir veids kā pārnest piesārņojumu uz citu vietu un fosilo kurināmo sadedzināt citur.
Baisie atklājumi patiesībā ir jau sen ceļā. Publiski visi tik runā par atteikšanos no atomenerģijas, bet tajā pat laikā zinātnieki cītīgi strādā un tūlīt būs gatavs pirmais kodolsintēzes reaktors Francijā. Bet gan jau ka vispār neesi dzirdējis, kas ir kodolsintēze...
Šie reaktori potenciāli var būt pietiekami mazi, lai derētu arī autobusiem un kraviniekiem - attiecīgi vieglie varēs savā nodabā dedzināt naftas atlikumus, bet visas lielās tehnikas nākotne drīzāk ir individuālie reaktori, nevis akumulatori.
















msh rakstīja:
Turu īkšķus par NG, bet baidos ka nebūs. Bet labi, sūc par NG - agrāk bija tas piemērs par ķūnētu 2.5 TDI vs čipsotu 20vt - TDI garantēti būs 40 zirguspēki mazāk, bet tas līdz zināmam ātrumam būs ātrāks - kāpēc?
Garantēti? Esi izrēķinājis vidējos Zs visa pāatrinājuma laikā? Vai salīdzini maksimumus, kas eksistē tikai uz papīra un ieskrienoties tiek sasniegti uz sekundes daļām