iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 06.05.2012 23:51

msh rakstīja:

Turu īkšķus par NG, bet baidos ka nebūs. Bet labi, sūc par NG - agrāk bija tas piemērs par ķūnētu 2.5 TDI vs čipsotu 20vt - TDI garantēti būs 40 zirguspēki mazāk, bet tas līdz zināmam ātrumam būs ātrāks - kāpēc?

Garantēti? Esi izrēķinājis vidējos Zs visa pāatrinājuma laikā? Vai salīdzini maksimumus, kas eksistē tikai uz papīra un ieskrienoties tiek sasniegti uz sekundes daļām

Seene 06.05.2012 23:38

bobcat rakstīja: tā viņš ir, kamēr nebūs kaut kādi baismie atklājumu materiālu zinātnē vai valsts (lasi mēs ar saviem makiem) neradīs veidu kā kompensēt, tikmēr nekādi elektrobīļi nebūs populāri šajos platuma un garuma grādos.

Mans kaimiņš piedāvā šitos eletrobīļus www.tazzari-zero.com/...

Bet ir tik daudz betu, kaut vai tāds sīkums, kur uzlādēt šodien pilsētā Rīga?

un protams tā cena cena..... bet visumā atbalstāma ideja

Visumā atbalstāma? Zero emissions...? Klaji meli... Pašlaik Eiropā un pasaulē ir elektroenerģijas iztrūkums, kas tikai turpina pieaugt "zaļās" domāšanas rezultātā. Elektrība nerodas ne no kā - elektrotransports tikai ir veids kā pārnest piesārņojumu uz citu vietu un fosilo kurināmo sadedzināt citur.

Baisie atklājumi patiesībā ir jau sen ceļā. Publiski visi tik runā par atteikšanos no atomenerģijas, bet tajā pat laikā zinātnieki cītīgi strādā un tūlīt būs gatavs pirmais kodolsintēzes reaktors Francijā. Bet gan jau ka vispār neesi dzirdējis, kas ir kodolsintēze... Šie reaktori potenciāli var būt pietiekami mazi, lai derētu arī autobusiem un kraviniekiem - attiecīgi vieglie varēs savā nodabā dedzināt naftas atlikumus, bet visas lielās tehnikas nākotne drīzāk ir individuālie reaktori, nevis akumulatori.

Seene 06.05.2012 22:55

msh rakstīja: ...vai arī drīzāk brauksim ar elektroauto - un sapņosim par tiem laikiem, kad varējām braukāt ar mašīnām, kuras uz priekšu kustināja vairākus simtus zirgspēku jaudīgi iekšdedzes dzinēju un kas bija aprīkotas ar visādām ekstrām, jo tie nākotnes elektroauto būs primāri ar domu par EKONOMIJU - nu tādā līmenī kur pašai mizai būs jāsver ne vairāk par dažiem simtiem kilogramu utt.

Es savā dzīvē esmu piedzīvojis pietiekami daudz utopiskas nāktnes vīzijas, lai uz to skatītos no cita redzes punkta. Tava elektromotoru vīzija ir tieši tikpat īsta, kā 2000 gada datorsistēmu sabrukums...

Seene 06.05.2012 22:53

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

A varbūt tomēr to, ka dinamikai būtisks rādītājs ir Zs/kg... Cik tad galu galā sver MTZ ātrumkārba? Par kādiem 10kg vairāk, kā tavam audī, vai ne? Vai varbūt tomēr tik, cik viss tavs audī?

Un kā tev liek

A huļi tev joprojām jāsalīdzina pirksts ar krānu? Nu bet lūdzu, paņem divus audī, divus B4, vienu ar to pašu NG, kas man [B3 ir vieglāks, nebūs smuks salīdzinājums], otru ar 1.9 TDI. Abiem kārbas svērs vienādi, pirmie četri robi kārbās arī visdrīzāk būš vienādi, un kopā benzīnnieks varbūt pat svērs mazāk, bet dīzelis paātrināsies labāk. Tātad, kāpēc?

Uzliec tos savus vienādos šrotus uz stenda un pārbaudi reālos ciparus. Un vari būt drošs, ka ātrāk paātrināsies tas, kuram būs labākā Zs/kg attiecība.

Dīzelim visticamāk reālie cipari būs tuvāki reiz ražotāja solītajiem, jo tas novecojot jaudu zaudē lēnāk nekā benzīnnieks.

Seene 06.05.2012 22:40

msh rakstīja: Ja nepatīk kas notiek ar ķīseli latvijā ar latvijas degvielu un TA punktos, tam ir risinājums - AERO!

ir... ir... tev diez vai naudiņas pat ķīselim bāku pieliet pietiks. Aero to var darīt 2x biežāk.

Seene 06.05.2012 21:50

Slinkais rakstīja: redlains nav nekads kaitējums dzinējam

Nu tad tev ir ļoti švaks priekšstats par to, kas notiek ar dīzeli redlainā bez slodzes.

Seene 06.05.2012 20:54

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

nu redz... pusīti jau esi sapratis. Padomā vēl... Cik sver MTZ-80 ātrumkārba?

A ko izsaka kārbas svars? Ja nu vienīgi to, cik par to kārbu dod tolmets...

A varbūt tomēr to, ka dinamikai būtisks rādītājs ir Zs/kg... Cik tad galu galā sver MTZ ātrumkārba? Par kādiem 10kg vairāk, kā tavam audī, vai ne? Vai varbūt tomēr tik, cik viss tavs audī?

Un kā tev liek

Seene 06.05.2012 20:51

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

nu redz... pusīti jau esi sapratis. Padomā vēl... Cik sver MTZ-80 ātrumkārba?

A ko izsaka kārbas svars? Ja nu vienīgi to, cik par to kārbu dod tolmets...

Es joprojām gaidu kad tu izskaidrosi kā mazjaudīgāks dīzelis ar lielāku griezes momentu var paātrināties labāk nekā jaudīgāks benzīnnieks ar mazāku griezes momentu, jo tas ir klajā pretrunā tavam apgalvojumam par to, ka jauda ir uzrāvienam un ņūtonmetri ātruma noturēšanai

Neizskaidrošu, jo NEVAR.

Seene 06.05.2012 20:38

DekstersFF rakstīja:

Tā ir, ja jāgāzē 6x, tad tas auto nav ideālā stāvoklī noteikti. Parasti ir tā- 1x izgāzē bez mērinstrumenta, tad iebāž pļurķi ,uzgāzē un parādās patiesais dzinēja stāvoklis. Par atgāzēm nekad nav nācies piedzīvot kādu nebūt dīvainību, instruments mēra un viss.

Jāgāzē 6x ir arī tad, ja inspektors ir idiots. Pēc trešās reizes bezjēgā, jo tirliņš nemācēja pielikt apgriezienu mērītāju, atņēmu atslēgas un pieprasīju lai atnāk kāds, kas ir gatavs atbildēt par nejēgas nodarīto kaitējumu motoram. Nez kādēļ apvainojās un bija gatavs saukt jebko, tikai ne priekšnieku. Kad tomēr saprata, ka nāksies, pēkšņi kļuva zemāks par zāli... Ar priekšnieku vienojāmies, ka viņam personīgi ir tieši viena reize veikt mērījumu - ja nokļūdīsies, tad rakstam visus papīrus, kas pienākas par nekompetenci... Tad nezkādēļ pacentās un visu varēja izdarīt pareizi.

Seene 05.05.2012 12:49

msh rakstīja: P.P.N. Man nav ne mazākās vēlmes pašam pirkt otro golfu - par cik vieniem vecvecākiem ir mk2 golfs, un otriem mk2 jetta, es baidos ka es agrāk vai vēlāk kāds no tiem tāpat nonāks manā īpašumā

Vispār jau šis tā diezgan paskarbi izklausās. Ir jau populāri gaidīt, kamēr vecīši nomirs... Bet nu lai saņemtu mantojumā vecu VW?!

Seene 05.05.2012 12:16

Vēl viens stāsts par migliniekiem.

Ņemot vērā, ka ziema ar kupenām un sāli dara savu, un es tādus nelietoju, pavasarī ieslēgt vairs nebija iespējams. Tā kā pasākums nav obligāts, zinu, ka var iet TA vispār bez. Bet no jauna uzzināju, ka auto, kam bamperī ir atstāti miglinieku korpusi bez lampām un vadiem, apdraud satiksmes drošību, atšķirībā no tāda, kam šajās vietās bamperī ir caurumi vai plastmasas korķi.

Seene 05.05.2012 12:01

x_rays rakstīja:

Tak tur jau taa lieta, ka ne jau deelj ekonomijas parseedas uz lexus hibriidu, bet dabuja kaa bonusu. Siikums, bet patiikami. Diizeljus jams neciesh kaa shkjiru.

Tieši tā - un tur hibrīds ir vietā. Bet spraust batonus par ekonomiju tiem, kas vēlas ietaupīt, ir pilnīgi cits motīvs. Hibrīdiem visā pasaulē ir ekskluzīvas privilēģijas. Kaut vai, piemēram, Tallinā bezmaksas autostāvvietas.

Nu jā - protmas, ka arī Lexusiem. Bet lai šādi izkonkurētu BMW, MB u.c. vispirms vajadzēja uzaudzēt kārtīgu makaronkoku, lai varētu makaronus uzkarināt ne vien lētticīgioem santīmpisējiem, bet pat likumdevējiem.

Seene 05.05.2012 11:33

x_rays rakstīja: Seenei naids pret hibriidiem

Nez kapec man labi pazistams purns parsedas no bmw 545i uz lexus gs450h. Paterinsjh esot 30% mazaks, ar tikpat smagu kaaju.

Un joprojaam neticu, ka var dabut 18l/100 paterinju no priusa braucot ikdienas satiksmee. Tad tur kaut kas nav ar primusu tehniski kartiibaa. Man kaut kaa ar 3.paaudzes primusu virs 7l nav izdevies dabuut, kaut neuzskatu,ka braucu dizhi ekonomiski.

Nevis naids, bet reālistisks saktījums. Augšgalā arī man nebūtu iebildumu pret hibrīdu. Tikai nevajag runāt par baigo ekonomiju... "pārsēžoties no bmw 545i" uz kādu adekvātu dīzeli, ietaupītu ne tikai 30%. Cits jautājums - vai braucot ar šādas klases auto, tev svarīgāt ir ietaupīt, vai tomēr apmirināt savas komforta vēlmes - tur nu hibrīds nenoliedzami ir priekšā dīzelim.

Seene 05.05.2012 11:27

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Ā, un vispār - ja "hibrīds" asociē ar prīmusu, nu tad nah tādus hibrīdus - ar atbilstoša izmēra fofāgena ražojumu ar dīzeli var dabūt tādus pašus patēriņus, tikai ar kudiž labāku dinamiku. Saprastu ja vēl būtu kā vecais honda insight, kur vismaz neiešana ir kompensēta ar baudāmi mazu patēriņu

Pirmais dators aizņēma cik lielu telpu un kādi bija tā parametri?

Cik liels un ar kādām fīcām dīžojās pirmais mobilais telefons?

utt.

Neviens dators vēl nav pārkāpis fizikas pamatlikumus. Hibrīdi to sola nepārtraukti. Nu vismaz tiem, kas cer šādā veidā ietaupīt.

Nez kādēļ augšgala hibrīdiem, kam nav nekāda sakara ar eknomiju un ekoloģiju, komplektā nenāk ausu makaroni - visa hibrītehnoloģija tiek komunicēta atbilstoši - jauni laiki, jaunas iespējas. Atvilkt... Nevis ietaupīt!

It kā tu zinātu fizikas pamatlikumus, tos nezina neviens , vismaz ne uz Zemes dzīvojošie, tikai iedomājas zinām.

Runa ir par to,ka Priuss ir sākums jaunām tehnoloģijām un nevajag to salīdzināt ar BMW M6 piemēram. Nevienā vietā neesmu manījis ( cik nu man tas sakars ar to) ka Priusu izstādītu kā sporta auto ,kurš paredzēts,kā tu saki, atvilkšanai.

Tu vispār lasīt māki? Kurā vietā es esmu teiciis, ka Priuss ir paredzēts atvilkšanai?

Priuss it tāds pat sākums jaunām tehnoloģijām, kā astoņceliņu lentas. Sūnains "zaļš" bizness, kas neko principiāli nemaina un nekādas jaunas tehnoloģijas nepiedāvā. Vien samiksē visu to pašu veco jaunā kombinācijā.

Acīmredzot tev pietrūkst zināšanu, lai atšķirtu "feisliftu" no jauna modeļa tehnoloģiskā ziņā.

Seene 05.05.2012 0:47

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Ā, un vispār - ja "hibrīds" asociē ar prīmusu, nu tad nah tādus hibrīdus - ar atbilstoša izmēra fofāgena ražojumu ar dīzeli var dabūt tādus pašus patēriņus, tikai ar kudiž labāku dinamiku. Saprastu ja vēl būtu kā vecais honda insight, kur vismaz neiešana ir kompensēta ar baudāmi mazu patēriņu

Pirmais dators aizņēma cik lielu telpu un kādi bija tā parametri?

Cik liels un ar kādām fīcām dīžojās pirmais mobilais telefons?

utt.

Neviens dators vēl nav pārkāpis fizikas pamatlikumus. Hibrīdi to sola nepārtraukti. Nu vismaz tiem, kas cer šādā veidā ietaupīt.

Nez kādēļ augšgala hibrīdiem, kam nav nekāda sakara ar eknomiju un ekoloģiju, komplektā nenāk ausu makaroni - visa hibrītehnoloģija tiek komunicēta atbilstoši - jauni laiki, jaunas iespējas. Atvilkt... Nevis ietaupīt!

Seene 04.05.2012 17:46

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: Tev kā lauku puisim vajadzētu tomēr zināt, ka MTZ-80 sauc par "80" tādēļ, ka tam ir tik vien kā 80Zs. Pamēģini ar divreiz jaudīgāku 160Zs mašīnu pavilkt trīskorpusu arklu

NU, nu, nu... Tam auto jau pirmajā robā maksimālais ātrums ir 2 reizes lielāks kā traktoram vispār!!

Te ļoti lielu lomi spēlē pārnesumu attiecība, un tikai pēc tam deforsētais dzinējs.

nu redz... pusīti jau esi sapratis. Padomā vēl... Cik sver MTZ-80 ātrumkārba?

Seene 04.05.2012 17:44

x_rays rakstīja: Un tagad umnjik pastasti, kuraa vietaa iznjemot Vaciju, tadi tavi nosauktie apstaklji eksistee? Cik man zinams, parejaa eiropaa tomer ari uz banjiem dominee max 130km/h un trafiks pat naktiis medz buut tiri taa neko. Par Latviju nerunasim. Vai arii vacieshi speciali delj tevis sledz bani, lai TU varetu atvilkt uz max. Velreiz saku, reali ar primusu briivi var nobraukt 600km ar baaku, iekljaujoties kopeejaa satiksmes pluusmaa. Tas ir dziivee parbaudits, nevis kaut kur saklausiits. Nav tas primuss ideals, bet nu tu ar stasti pilnigus niekus. Sportam paredzeti citi aparati, bet primuss tak ir domats lai mietpilsonis parastais varetu savu pakalju aizvest no piepilsetas uz darbu un atpakalj. Un to savu funkciju tas pilda lieliski.

Kādēļ man tev būtu kas jāstāta "izņemot"? Es runāju tieši par Vāciju un punkts.

Niekus stāsti tu - tev nav ne jausmas, cik ēd Prīmuss, kad no tā izspiež maksimumu. Bet gudri izliecies, ka zini.

Un gariem pārbraucieniem pa bāni nav nekāds sakars ar sportu. Tāpat tam, ko mietpilsonis izdomā darīt brīvdienās, kā ieradis ar veco auto. Jo tirgotājs tak nepabrīdināja, ka viss brīvdienu degvielas budžets tiks norīts pirmajā pārbraucienā

Uz bāņiem dominē max 130 + nerakstīts +20, kas faktiski darbojas visur, izņemot Šveici un Z-Eiropu. Tātad "nakts" plūsma ir ~150km/h, pat ja tāda ir. Tomēr tu maldies arī par šo - naktīs tur nekāda plūsma nav. Nejauc ar savu bērnu gulētejamo laiku. 1:00-5:00 bāņi ir praktiski tukši.

Seene 04.05.2012 16:48

x_rays rakstīja: Tu tiesham tagad gribi teikt, ka ir reali nobraukt 650km ar max atrumu, ne reizi neatlaizhot gaazi un nepieskaroties bremzei? Kaadaa pasaku pasaulee tu dziivo?

Pasaku pasaulē dzīvo tu. Gāzi pa retam varbūt arī ir jāatlaiž uz kāda pārvada - t.i. jānomet līdz kādiem 120-130km/h, bet citādi nekādu problēmu, izņemot garlaicību. Un bremzes nav vajadzīgas. Ja max ātrums ir 140-150, kā tas ir Prīmusam ar tukšu aķi, tad tas ir pilnīgi reāli. Protams, ja mašīna ir spējīga attīstīt 200+ km/h, tad ir pagrūtāk ar konstanta maksimālā ātruma uzturēšanu.

Ja tev liekas, ka tajos pāris kilometros, kas salasās uz pārvadiem, motora jaudas atlikums paspēs pielādēt āķi, tu diezgan maldies.

Un nevajag jau nemaz 650km - to minēju tikai kā garāko "taisni", kas ir redzēta navigācijas ekrānā. Cik liela Priusam ir bāka? 40l? Ar lielisko šujmašīnas patēriņu pietiks vien kādiem 250km.

Mans dīzelis izpiesta maksimuma vietā garantē stabilu kruīzātrumu ar 160km/h un tērē 8, nevis 18 litrus degvielas, jo motors strādā apgriezienos, kuros tam ir pietiekami Nm un pietiekami tālu no saviem maksimālajiem apgriezieniem un Zs.

Seene 04.05.2012 13:57

x_rays rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas tev to aķi lādē klāt uz bāņa? 220 vads no pakaļas?

Pats priimuss laadee, tikko stradaa uz benziina. Tieshi tapat, kaa iesledzas ladeshana, ja korkjii stavot bacholes limenis kriitaas. Plus veel katra bremzeeshana regjeneree elektribu ladeshanai. Nu izbrauc pats, tad redzeesi.

Varbūt pats pamēģini izbraukt... Prīmusa max ātrums ir sasniedzams, izmanotjot VISU iekšdedzes dzinēja jaudu + vēl piebarojot no aķa. Padomā pats, kas notiek ja tā tiek braukts ilgstoši.

Un kāda vēl bremzēšana? Kā tev liekas, cik reizes ir jānospiež bremzes pedālis, ja naktī, uzgriežoties uz bāņa, navigācija parāda, ka nākamais pagrieziens ir pēc 650km? parezi - NEVIENU - un visu ceļu ar mazmotoru var braukt ar ķieģeļkruīzu - t.i. iemīt grīdā līdz atdurei un skatīties, kā auto ātrums mainās atkarībā no ceļa slīpuma.

Seene 04.05.2012 13:48

DekstersFF rakstīja:

recluse rakstīja:

Vispār jau kāds rakstīja - cilvēki mēdz kļūdīties un tas esot normāli

Tam nu es piekrītu, bet nez kāpēc CP, CSDD drīkst pieļaut kļūdas un tas ir tikai cilvēcīgi, bet pilsonim tādu tiesību nav.

Tad nu šoreiz par tiem numuriem es gan pakašķēšos, jo es negrasos atkal to auto dzīt uz salīdzināšanu, maksāt par numuru maiņu utt.

man jau liekas, ka tu tikai kašķi meklē. un tev visi uzglūn aiz stūra

Seene 04.05.2012 13:39

x_rays rakstīja:

Seene rakstīja:

x_rays rakstīja:

hibrīds jau tamdēļ ir domāts, lai lielu patēriņu kompensētu no aķa un pēc tam pieražotu, kamēr stāvi pie krustojuma

par sho ludzu siikaak tieshi kaa hibrids pierazho elektribu staavot pie krustojuma?

Ja brauc pietiekami agresīvi un esi patērējis aķa resursus zem noteiktā līmeņa, šamējais neslēgs ārā dzinēju, bet lādēs aķi. Precīzus ciparus nepateikšu, un ja nemaldos, šamējie ir ar dīlerkompi koriģējami.

Nu ja akja uzlades limenis ir nokritis zem paredzeetaa, logiski ka vinjsh tiks laadeets. Tikai taads siikums - braucot pa baani, akjis arii tiek pieladets klat visu laiku.

Tu izbrauc mosh vispirms kadreiz, un tad runaa glupiibas.

Kas tev to aķi lādē klāt uz bāņa? 220 vads no pakaļas?

Seene 04.05.2012 13:19

x_rays rakstīja:

hibrīds jau tamdēļ ir domāts, lai lielu patēriņu kompensētu no aķa un pēc tam pieražotu, kamēr stāvi pie krustojuma

par sho ludzu siikaak tieshi kaa hibrids pierazho elektribu staavot pie krustojuma?

Ja brauc pietiekami agresīvi un esi patērējis aķa resursus zem noteiktā līmeņa, šamējais neslēgs ārā dzinēju, bet lādēs aķi. Precīzus ciparus nepateikšu, un ja nemaldos, šamējie ir ar dīlerkompi koriģējami.

Seene 04.05.2012 12:16

x_rays rakstīja:

Tu taa brauc ar savu dizeli, kaa apraksti? Pie tam hibridam taa braucot bacholi tukshu neizdosies izbraukt, jo visu laiku laadees klaat. Hibridam akji var nosedinaat tikai braucot ar tukshu baaku uz ljipektriibu vien, bet tur nu arii vajag ipashas prata spejas, lai ko tadu izpilditu.

Jā, braucu gan... Ne jau Latvijā, protams. Bet laikam nespēj saprast, ka hibrīdam var gan aķi tukšu izbraukt, ja neatlaiž pedāli no grīdas - šamējais tērē vairāk, nekā motors spēj pieražot - hibrīds jau tamdēļ ir domāts, lai lielu patēriņu kompensētu no aķa un pēc tam pieražotu, kamēr stāvi pie krustojuma. Bet ja brauc ilgstoši pa bāni, auto tā arī nesagaida iespēju papildināt aķi un paliek tikai uz tās enerģijas, ko spēj saražot motoriņš. Un to arī pēc labākās sirdsapziņas dara - pārgriežot šujmašīnu ārpus jebkādas efektivitātes robežām.

Seene 04.05.2012 0:14

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Lai paātrinātos vajag Zs, lai pēc tam ātrumu noturētu - Nm.

Es gan esmu dzirdējis tieši pretēju apgalvojumu un realitāte to pierāda. Vai arī tomēr ražotāji visu laiku jauc griezes momentu un jaudu un tam turbodīzelim, kas paiet garām manam audī, ir nevis vairāk ņūtonmetru, bet lielāka jauda?

Kura realitāte tev to pierāda? Tev kā lauku puisim vajadzētu tomēr zināt, ka MTZ-80 sauc par "80" tādēļ, ka tam ir tik vien kā 80Zs. Pamēģini ar divreiz jaudīgāku 160Zs mašīnu pavilkt trīskorpusu arklu Un pēc tam paej garām savam audī ar traktoru

Nm ir spēks, ko var izlietot visdažādākajā veidā. Līdz zināmai robežai var mēģināt celt dinamiku, transmisijā palielinot apgriezienus. Tikai šo risinājumu ierobežo materiālu izturība - padomā, cik sver traktora kārba vai cik maksā F1 kārba. Vecum vecais izvēles princips - piedāvājumā ir viegla, izturīga un lēta kārba - izvēlies jebkurus divus parametrus. Visi trīs vienlaicīgi nav iespējami.

Seene 04.05.2012 0:02

x_rays rakstīja:

Es nezinu, kaa ir jabrauc lai priimuss apestu 18l uz 100. Normali braucot vinjsh neko daudz vairak kaa 6l nerij. Tas pie tam jauktaa rezhiimaa. Ja domaa par ekonomiju, var paterinju ari zemak nodziit. Pats drizak nekad muzhaa ar primusu reali braucis neesi.

Jauktā rezīmā jau nerij... Tieši tur hibrīdam ir vislielākās priekšrocības. "Normāli" ir relatīvs jēdziens - kas nu kuram skaitās normāli. 18l uz 100km var dabūt, ja pēc izbraukšanas no tankštelles pedāli neatlaiž no grīdas, kamēr bāka sausa. Aķis ir izbraukts sauss jau iepriekš un šujmašīnmotors dabū strādāt ar pilnu jaudu.

Tikmēr mans 3.0 dīzelis ir jāierobežo elektroniski un virs 11l uz 100 km nav paceļams, lai arī auto ir smagāks un ar sliktāku aerodinamiku. Bet ierobežotājs nostrādā par kādiem 40km/h aiz Prīmusam ar tukšu aķi sasniedzamās robežas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti