iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 09.02.2012 16:11

i_edgars rakstīja:

Un to vārstu cilvēki LIETO, lai lielos salos viegli iedarbinātu dīzeļus...

Un faktiski NElieto tam, kam tas ir paredzēts Jo vajadzība pēc ārkārtas apturēšanas ir visai rets gadījums. Bet atvieglota palaišana auksta laikā noder diezgan bieži.

Seene 09.02.2012 11:54

DekstersFF rakstīja:

Tas vārsts ir ne jau lai atvieglinātu iedarbināšanu. Parādi man instrukciju, kur sērijveida mtz82 ir vārsts ieplūdē, kurš paredzēts atvieglinātai dzinēja iedarbināšanai.

Kā jau teicu, instrukciju vairs parādīt nevaru. Nezinu kur un kādu galu tā ir ņēmusi. Vārsta primārā funkcija, kā jau varēji izlasīt tehniskajā aprakstā ir motora avārijas apturēšana - tieši tāpat kā vārstu dekompresatora. Bet abi ir vienlīdz labi izmantojami arī iedarbināšanai. Jo principā izveic ļoti līdzīgu funkciju. Gaisa vārsts gan ir nesalīdzināmi vienkāršāks no konstrukcijas viedokļa.

Seene 09.02.2012 11:51

Pirmais rakstīja: kā gan šitas varētu dzinēju iedarbināt, ja linkā ir rakstīts sekojošais....

При поворачивании рычага по часовой стрелке до упора (положение II) заслонка пере­крывает впускной тракт, а после остановки двигателя пружина 2 возвращает заслонку в исходное положение.

Dzīvē tas ir tā, ka atspere velk vaļa un vadītājs ar trosi no kabīnes ciet. Nekā vairāk tur nav - pareizāk būtu rakstīt, ka atspere to atver tad, kad vadītājs atlaiž puļķi. Nekādas saistības vai automātikas, kas kontrolētu motora apturēšanu, nav. Attiecīgi iedarbināšanai jāizveic superslepenā slēdža cienīgs darbību komplekts - kāja pie ātrumkloķa (ir startera elektrobloķis, ko jāatslēdz piespiežot ātrumkloķi diapazonu slēgšanas pusei), viena roka gaisa vārstam, otra "aizdedzes" atslēgai. Ar aizvērtu vārstu griež motoru pa vieglo, kamēr sāk parādīties balti dūmi un palaižot vārsta puļķi motors momentāni iedarbojas. Tas arī viss.

Seene 09.02.2012 11:17

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

100%, ka runa par dekompresijas vārstu.

Nekā nejēdzu, bet viedoklis ir... Izlasi ko Crankshaft pirms tevis uzrakstīja. 0% dekompresijas un 100% ieplūdes truba.

Tieši dekompresijas vārsts ir tas, kuru lieto,lai atvieglinātu dīzeļa iedarbināšanu. ATver to vārstu, dzinējs griežas pietiekami viegli, uzņem apgriezienus, degkameras piepildās ar degmaisījumu, tad vārstus aizver un pukšķis pielec.

Zinu, kas ir dekompresijas vārsts un esmu tādu lietojis T40AM, bet minētajam MTZ82 NAV nekāda dekompresijas vārsta, toties ir šāds gaisa vārsts ieplūdes kolektorā. Un darbojas tieši tāpat, ka tevis aprakstītajā metodē ar dekompresijas vārstu. Hmm... Vai tik reāli arī nedara to pašu... Nez - kas notiek ar kompresiju, ja cilindros neieplūst gaiss?

Seene 09.02.2012 11:13

DekstersFF rakstīja:

Nu redzi, tu tagad man centies kaut ko pierādīt ar kaut kādu retu izstādes eksemplāru, kuru krievi kaut kādā eksperimentālā kārtā kaut kur iemuģījuši.

Cilvēki, kuri specializējušies mtz remontos, neko par tādu nez kāpēc nezin.

Atrodi vēl kaut kur kaut ko eksperimentālu un sāc pierādīt,ka tādi,redz, esot. Es nevaru zināt, kurā pasaules nostūrī katrs krievs kaut ko iebūvē savā mtz.

Normāliem, Latvijā ekspluatētiem, tāds nav sastopams.

Cilvēks, kas toreiz brauca līdzi apskatīt traktoru (pieredzējis padomju laika traktorists), par šāda vārsta eksistenci zināja un to uzreiz arī izmantoja, tā ka nezinu, kādēļ tavi speciālisti par to neko nezin. Bet šāds vārsts eksistē, un kā vari izlasīt Crankshaft ievietotājā linkā, ar visu aprakstu. Un ņemot vērā tēmu - nav svarīgi kādam eksemplāram tas ir uzstādīts - diskusija bija par šāda vārsta esamību, ne tev pazīstamu MTZ-82 standartkomplektāciju. Nevajag mainīt tēmu, bet atzīt, ka tev nav bijusi taisnība

Seene 09.02.2012 10:47

viktors1961 rakstīja:

100%, ka runa par dekompresijas vārstu.

Nekā nejēdzu, bet viedoklis ir... Izlasi ko Crankshaft pirms tevis uzrakstīja. 0% dekompresijas un 100% ieplūdes truba.

Seene 09.02.2012 10:44

Crankshaft rakstīja: Vispār jau to detaļu MTZ-80/82 sauc par "dzinēja

avārijas apturēšanas vārstu" ... HVZ, ja paskatās

krievu saitos, un to ir nemērā daudz, tad iedarbināšanas

procedūrā šis vārsts nekur netiek pieminēts, kas ir tikai loģiski! Tiek pieminētas vien 2 iespējamās iedarbināšanas

sistēmas - ar "puskaču" vai elektrostarteri + t.s. "elektrolāpas" verķi ieplūdē, kas ir ņēmies ar AVIA kravas

mašīnām, zin, par ko ir runa bet nu HVZ ... Var paskatīt zemāk redzamo saitu...

traktor-mtz82.ru/...

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju. Man pieejamais manuālis bija ļoti netipisks tiem laikiem - traktors bija kautkāda izstādes versija bez kabīnes, kas bija ceļojis pa pasauli un ar "mūsdienu" stilā rakstītu manuāli angļu valodā. Nu nevis tā, kā tipiskajos krievu manuāļos, kur skrūvei ir rasējums un vītnes parametri, bet zīmējums un paskaidrots kurā virzienā jāgriež, lai atskrūvētu. Attiecīgi pie šī vārsta bija piebilde, ka to var izmantot arī lai vajadzības gadījumā atvieglotu palaišanu ar tiem laikiem diezgan dīvaino lietu - elektrostarteri. Kamēr netika nomainīti oriģinālie aķi (2x6V milzeņi) uz mūsdienīgu 12V, kas izmēros aizņem ~1/3 telpas un atbrīvo ērtu vietu instrumentu kastei, šī vārsta izmantošana bija pat ļoti aktuāla, ja traktors bija kādu laiku pastāvējis.

Jaunais aķis gan ātri vien piebeidza oriģinālo starteri - diezgan lielu milzeni ar tiešo pievadu. Rezultātā tagad ir uzlikta modernāka versija - mazāks, bet ar reduktoru. Attiecīgi minētā vārsta izmantošana ir palikusi vēsturē.

Seene 09.02.2012 9:56

DekstersFF rakstīja:

Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.

Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.

Kad sanāks būt pie vecākiem, mēģināšu par tevi atcerēties. Un nav tur ko sajaukt - šamējais ir ieplūdes kolektora trubā.

Seene 09.02.2012 9:54

sarashkins rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Esi 100% pārliecināts, ka tas vārsts ir rūpnīcas izstrādājums, nevis kāda pašdarbnieka fantāzijas auglis?

Traktors ir pirkts jauns. Neviens pašdarbnieks nav pie viņa ticis. Un manuālī (kurš nu jau gan sen ir gājis zudībā) bija aprakstīts, kā vārsts darbojas - gan kā lietot iedarbināšanai, gan noslāpēšanai.

Seene 08.02.2012 23:17

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Seene 08.02.2012 17:43

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Nemaz ne, pats esmu tādu lietojis MTZ-82

Es tak saku,ka sadirsi. 82 niekam ir dekompresators,kas attaisa vaļā ieplūdes vārstu mazliet.

Tāds ir ,piemēram, DT25niekam, vēl,piemēram, manam dīzeļka kvadraciklam, kas gan nav ļoti vecs dīzelis.

Cik prasīju,neviens nezin tādu sistēmu,kurā aizvērtu ciet ieplūdi.

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Seene 08.02.2012 14:34

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Nemaz ne, pats esmu tādu lietojis MTZ-82

Seene 07.02.2012 14:30

pirdiens rakstīja:

Tas VideoReg ir par maksu (un dārgi) ir arī lētāki, bet atradu priekš telefona ļoti labu bezmaksas! DailyRoads Voyager - market.android.com/...

Un var pat turpināt filmēšanu ar izslēgtu ekrānu (lai taupītu baču

Kārtīgi notestēšu - došu secinājumus!

DailyRoads neliek uz video ciparus. Tas ir maksas pakalpojums, ko var dabūt tikai izmantojot viņu on-line konvertācijas servisu.

VideoReg, cik paskatījos, liek datus uzreiz virsū, nevis saglabā atsevišķi, kā Vitronic

Seene 07.02.2012 0:23

2011.gads. Latvijā tiek ievesti fotoradari. Krievi sasparojas uz referendumu.

2012.gads. Latvijā radaru bizness neiet, atļautais ātrums tiek samazināts no 50 uz 30. Līdz ar to Latvijā ir dārgākais tilts pasaulē ar vismazāko atļauto braukšanas ātrumu. Gada beigās liels autotūristu pieplūdums.

2013.gads. Atļauto braukšanas ātrumu 30km/h visi cenšas ievērot, jo Latvijā nevienam tikpatkā nav naudas. Krieviem pieriebjas lēnā braukšana un tie notinās uz dzimteni, tā arī nesarīkojot referendumu par pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem.

2014.gads. Visi latvieši brauc peļņā uz Īriju, lai varētu samaksāt sodus par braukšanu ātrāk kā 34 km/h.

2015.gads. Gandrīz neviens nepārkāpj atļauto braukšanas ātrumu, jo visi krievi ir Krievijā un visi latvieši ir īrijā. Atļautais ātrums tiek samazināts līdz 20km/h gan pilsētā, gan ārpus tās. Starp pārkāpējiem ir daudz lietuvieši un igauņi, radaru bizness plaukst.

2016.gads. Lietuvieši ir sapratuši, ka Latvijā ātri nedrīkst braukt un vairs nepārkāpj ātrumu. Radaru bizness balstās tikai uz igauņiem.

2017.gads. Igauņi uz lietuvu sāk braukt caur Krieviju, saka, ka sanākot ekonomiskāk. Radaru biznesam krīze. Latvieši atgūst no Krievijas Abreni, lai igauņi nevarētu pa taisno izbraukt. Latvijā atkal ir ap 1000 krievu, kas dzīvoja Pitalovas apgabalā.

2018.gads. Aptuveni 1000 krievi neiztur tik lēnu braukšanu un notinās uz Krieviju. Radaru uzstādītāji protestē un krievi ar varu atsūta mums atpakaļ 1000 latviešus no Sibīrijas.

2019.gads. Latvieši īrijā ir labi nopelnījuši un pamazām sāk atmaksāt sodus par ātruma pārsniegšanu. Sāk atgriezties pirmie latvieši no īrijas.

2020.gads. Masveidā atgriežas latvieši no īrijas. Radaru apkalpotāji nespēj tikt galā ar naudas plūsmu un palielina atļauto braukšanas ātrumu no 20km/h līdz 50km/h. Tiek uzbūvēts pirmais ātrgaitas ceļš ar atļauto braukšanas ātrumu 130km/h.

Visi ir laimīgi.

Seene 06.02.2012 23:23

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Seene, kad tu ej gulēt, noteikti paskaties, vai uz skapjaugšas nav kāds fotoradars nolikts, kurš tevi fotografēs, uzmācīgi uzglūnot !!

Tu laikam esi diezgan maziņš, ja visās savās dzīves ziemās esi redzējis 30 km/h ierobežojumu uz Salu tilta

Rīt no rīta, pirms atvērt ledusskapi, pārliecinies, vai tur nav fotoradars !

Nav. Man mājās policisti neganās savvaļā.

Seene 06.02.2012 22:26

DekstersFF rakstīja: Seene, kad tu ej gulēt, noteikti paskaties, vai uz skapjaugšas nav kāds fotoradars nolikts, kurš tevi fotografēs, uzmācīgi uzglūnot !!

Tu laikam esi diezgan maziņš, ja visās savās dzīves ziemās esi redzējis 30 km/h ierobežojumu uz Salu tilta

Seene 06.02.2012 19:40

Palaidniex rakstīja: iedod džekiem datu failu - numurzīmes, kam nav spēkā octa (nekādi datu aizsardzības pārkāpumi nav novērojami) un tos arī ar stacionārajiem bildē!

A man auto servisā, bez OCTA. Citi džeki uzzin, ka auto nav labi apsargātā garāžā un nosper...

Varbūt, ka es esmu paranoiķis, bet mani vismaz neizbrīna, ka uz tiltiem tagad ir atļauti 30km/h. Diezgan likumsakarīgi... Oi, nē - tā tikai sazvērestības teorija

Seene 06.02.2012 17:39

Palaidniex rakstīja:

kas Tu galīgi jocīgs?

starp nobildētajiem ātrumpārkāpējiem CSDD vai CP atlasa arī tos, kam uz to brīdi nav spēkā esošas OCTA...

baigi speciāla datu vākšana...

Jocīgs vien esi pats. Diskusija bija par šādu kontroli VISIEM auto, nevis tikai pārkāpējiem. Bet arvien skaidrāk sāk palikt, ka tu pilnīgi neko neesi sapratis, bet viedoklis IR.

Seene 06.02.2012 13:11

Gauss rakstīja:

Seene rakstīja: Auns ar pārliecību un sekas.

www.lookend.com/...

Ņehuj sēdēt astē, bļe sponsora mednieki... Vot arī uzrāvās uz cita sponsora.

Ņehuj vilkties pa kreiso joslu. Pārkārtojies un palaid garām, nevis apstājies... Distance bija normāla līdz brīdim, kad auns sāka speciāli bremzēt.

Seene 06.02.2012 12:46

Auns ar pārliecību un sekas.

www.lookend.com/...

Seene 06.02.2012 11:51

www.tvnet.lv/...

Cik radarus plānots izvietot?

Seene 06.02.2012 11:47

Guzis rakstīja: Fakts ka liekot kautko uz svešas zemes būs jāsaskaņo nevienam nebija noslēpums. Par to vajadzēja domāt jau tad kad metās parakstīt līgumu ar konkrētajiem termiņiem. Ja parakstīja - vajadzēja jau laicīgi noskaidrot vai reāli spēs pildīt. Nevis taga ņaudēt ka mēs jau neko, te redz valsts birokrātija un sliktie zemes īpašnieki vainīgi kas liedz rakt FR kur pagadās.

Protams, ka vajadzēja. Bet vai tad kādam tas bija prātā, kad Zivtiņš piedāvāja kruto biznesa projektu. Tak nauda nāks kā pa reni...

Seene 06.02.2012 11:43

smaidiigais rakstīja: sēne pirms laika Tu runāji, ka Vitroniks neliek FR jo tam esot baigās problēmas ar datu drošību. Tagad tomēr piekrīti, ka neliek, jo nespēj saskaņot uzlikšanu. Tad kā tad īsti?

Ar lasīšanu laikam tev ir problēmas... Datu drošību minēju kā iemeslu tam, ka netiek veikta "solītā" OCTA/skates kontrole, kam ir nepiecišama savādāka datu vākšana, nekā tikai ātruma pārkāpumu fiksēšanai.

Seene 06.02.2012 10:44

GB12 rakstīja: Mans dīzelis vakar no rīta nepieleca, pēcpusdienā, nedaudz žagojoties, pats pieleca.

Šorīt arī žagojās, bet pieleca. Ko vēl varētu skatīties? Aķis grieza normāli, kvēlsveces OK, degvielas filtrs 3 dienas vecs, degviela no Statoil.

Kā ar kompresiju?

Seene 06.02.2012 10:03

Crankshaft rakstīja: Seene

Noliec savu pārvietojamo būdu uz manas zemes un uzzināsi, kas un ar ko ir jāsaskaņo Un kā jau teicu - jebkurš objekts LVC apsaimniekojamajā teritorijā ir jāsaskaņo pavisam nopietni - arī pārvietojams.

===================

Kāpēc man būtu jāliek uz tavas zemes, ja varu bez jebkādas saskaņošanas likt uz savas, tāpat, kā tu uz savas.

Kas ir izdarīts Savukārt LVC vienkārši "velk gumiju",

grib izrādīties baisi svarīgi savas "atsavināmās joslas"

sakarā. Pazīstu daudzus no LVC, tostarp ceļiniekus ar

40 gadu stāžu, jāsaka, ka "jaunie" lielā daļā jautājumu ir

absolūtas nulles, kuras savu "nulliskumu" cenšas izrādīt ar visiem iespējamajiem līdzekļiem

Uz savas vari likt bet saskaņošanas. Bet Vitronic nav zemes īpašnieks. Tātad saskaņojumu vajag. Un ceļa gadījumā uzreiz divus - zemes īpašnieka un ceļa apsaimniekotāja.

Un LVC šajā gadījumā nav nekādi ieinteresēti Vitronic biznesa atbalstīšanā. Kur viņiem steigties?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti