Bams rakstīja: Nedaudz off-top.
Rīt atklās jauno Gaujas/Vairoga ielu satiksmes pārvadu.
O, jābrauc vakarā vizināties ![]()
Bams rakstīja: Nedaudz off-top.
Rīt atklās jauno Gaujas/Vairoga ielu satiksmes pārvadu.
O, jābrauc vakarā vizināties ![]()
ursis rakstīja: pareizi jau prasa,ko gribi tīrīt
bet pa nopietenma džinsām ir jākrāso,ja tās nav dikti gaišas pēc noklusēšanas,bet pat tās krāso. arļētumu nekāda sakara. firmači pie PRC biksēm sapogā firmas leibeles un tev pārliecība, ka tev krutās ūziņas?
Tu vēl pagājušajā gadsimtā un LPSR dzīvo?
Vai arī neko, izņemto centrāltirgu neesi redzējis? Nu jā - no "deviņdesmitajiem" atceros, ka bija problēmas ar džinsu krāsu. Normālas kvalitātes džinsi neko nekrāso - ne gaišus sēdekļus mašīnā, ne baltas apenes.
anonimikis rakstīja:
i_edgars rakstīja: Paņem puslitru un lej tik iekšā! Ja nepietiks aizskriesi pēc nākamās porcijas. utt, tikai noliec pa kādam kartupelim aiz plīts, lai zinātu cik kopā sanāca... tā teikt nākamajai reizei.
pēc 10 vakarā jau vairs puslitrus nepārdod. ja nu tikai krutkas.
Pārdod, un vēl kā ![]()
anonimikis rakstīja: priekšroka nenozīmē, ka var citiem speciāli traucēt. Tas pat ir atrunāts atsevišķos CSN punktos, piemēram par gājēju tiesībām dzīvojamā zonā.
Parādi man to gājēju, kas vienkāºši ejot pa ietvi, speciāli domā, kā pēc iespējas vairāk traucēt velosipēdistiem
Atsevišķiem autovadītājiem gan diemžēl ir kaut kāds naids pret divriteņu transportlīdzekļiem, bet arī tādu ir ļoti maz. Vairāk gan nevērība, kuru novērst necenšas paši "apdalītie". Tā kā pats esmu autovadītājs, braucot ar moto/velo zinu, kur ir labākā redzamības zona spoguļos. Un kā izrādās - pēkšni gandrīz visi vadītāji kļūst ļoti pieklājīgi un labprāt palaiž
Izņēmums neapšaubāmi ir RS transports un takši/mikriņi. Starppilsētu un tūristu autobusiem, kā arī fūrēm laikam ir īpašie uzlabotie spoguļi ![]()
rudens68 rakstīja: TO Palaidniex
Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.
======================================
Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .
Man viens šāds kadrs pārvērtēja spējas un uztriecās ar riteni kājai - rezultātā gulēja ar diezgan sāpīgiem nobrāzumiem uz ielas. Automātiskā reakcija bija ne tikai palēkt malā, bet arī atgrūst apdraudošo objektu.
Palaidniex rakstīja:
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: ...Zvanīt no aizmugures - uz ietves kā ir reizi ir absolūts kultūras un takts trūkums (!!!)- normālās valstīs cilvēki pabļauj ka apbrauks pa vienu vai pa citu pusi (zvans cilvēkus nobiedē jo īpaši ja piebrauc "pie dibena" un zvana) !!!
Tu taču ar auto pirms apdzīšanas rādi pagriezienu nevis notaurē to kuru apdzen !!!
Var jau būt... tik "nekulturāli" man ir zvanījuši gan pašu mājās, gan DE, gan Skandināvijā, kaut kā nesanāca nobīties... un zvanīja visai laicīgi, nevis "pie dibena"...
Pats taču kaut kur par Persiju vandījies, kādā valodā viņiem bļāvi?
Un kā tūrists uztvers kaut kāda vietējā bļaustīšanos sev aiz muguras?
Spriežot pēc WALA tekstiem sanāk ka zvaniņš uz velo ir obligātais nekulturālības un lecības aprīkojums...
Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.
Šī statistika laikam ir no zila gaisa, vai ne? la.lv/... :velosipdisti-visbiek-gst-traumas-sadursm-ar-gjjiem&Itemid=123
Vai arī Pēc sadursmes ar auto velopisēdists ātri mūk, kad tiek piedāvāts pagaidī miličus...
Jā - tieši nekulturālības un lecības apliecinājums. Velosipēdisti ir iedomājušies, ka viņi ir pasaules centrs, aizmirstot, ka gājējam ir priekšroka un uz ietves NAV jādomā, kā izvairīties no velobraucēja. Tieši tāpat, kā aizmirst par saviem pienākumiem vietās, kur jādala brauktuve ar auto.
Protams, nevar vainot vienpersoniski velobraucējus. Pie vainas visvairāk ir sistēma, kas pieļauj CSN nezināšanu pat autobraucēju vidū. Par tādām ekstrām, kā gājēju un velosipēdistu CSN zināšanas varam vispār nesapņot. Ja VISI zinātu CSN un kaut nedaudz citu satiksmes dalībnieku īpatnības, problēmu būtu daudz mazāk.
WALA rakstīja:
anonimikis rakstīja:
man reizēm sanāk ar plecu paņemt tādus gājējus pašam kā gājējam. jo slāj varza visā platumā un nesaprot, ka ietve nav vienvirziena kustībai un pretimnācējiem ar vieta pienākas. tad baisi apvainojas.
Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".
Būtība jau skaisti aprakstīji tipiskā latvieša uzvedības modeli... Diemžēl visā, ne tikai uz ietves
Man jau nekas nepienākas... Labāk pāriešu uz otru ielas pusi... Un vēl ar savu kautrīgumu lepojamies! Esot tajā pa...ā, kādā esam tieši dēļ tā, ka ne par ko nevēlamies cīnīties.
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
pamēģini dīlerim iestāstīt, ka bendikss jaucās ārā
Tur ir tikai tāds mazs sīkums - dīleris (tāpat kā izgatavotāja rūpnīca) pērk/piegādā starterus sborā. Viņiem vienkārši neatmaksājās pirkt pa daļām. Līdz ar to arī maina visu un dod garantiju.
Bet nu latvietim kā jau latvietim - jāpērk pašu lētāko un jātaisa pašā lētākajā kantorī. Ir jau redzēti tādi kadri - nomainiet man vienu gultni tiltam, nomainiet vienu kalodku u.t.t.
Nu gan salīdzināji... Mainīt vienu kalodku vai arī vajadzīgo detaļu. Ja jau starteri jāmaina "sborā", tad varbūt nākamis solis ir mainīt mašīnu "sborā", ar garantiju? ![]()
anonimikis rakstīja: vispār visādas smirdīgas lietas pa mazam kripucītim mēdz sakrāties gofrētajā caurulē.
Es ar sāktu ar šo... ![]()
HIPPY rakstīja: Tas ir specilāli – lai kapekas pareizi maisos sakratās vedot uz banku
Ja tur vēl būtu labs asfalts, tad pavisam droši būtu skaidrs, ka šo ceļu izmantotu visi pēc kārtas. Tagad steidzīgie vismaz padomā, vai tiešām tik ļoti ir jāsteidzas
Tātad secinājums - ar šādu bruģi RS apkaro agresīvos braucējus.
Bams rakstīja:
Gauss rakstīja:
Normāls aperāts, īsā bāze, varētu paņemt mūsu līkumus bez pārbūvēšanas.
Normāls aparāts ir šis
Trambūzis Krievijā.
www.youtube.com/...
nav tramvajs, bet iespaidīgi gan... www.youtube.com/...
HIPPY rakstīja: Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.
Par bruģi piekritīšu, bet koplietošanas ceļos ir gan. Bet lielākoties dalot savas sliedes ar autobusiem - kā vienu sabiedriskā transporta joslu.
Gauss rakstīja: Nekas neticams tas nav, ja kompi nomet pa nullēm pie 200 sasniegšanas un brauc ar vairāk vai mazāk konstantu ātrumu pie neieslēgta kruīza, taisnā gabalā, labos laika apstākļos u.t.t.
Hmm... Par pārējo tā arī, bet ko tev kruīzs nodarījis? Manā pieredzē kruīzs tieši palīdz ekonomēt.
draco rakstīja: 14 litri uz 200 kmh izklausaas peec ne visai ticamas pasakas
Manējam 10-11 pēc kompja. Ilgstoši gan ir sanācis ar kruīzu tikai uz 180 pabraukt. Tad noēda ~8,5 vidēji - ne pēc kompja, bet km (Minhene-Varšava pa A2) un ielietās degvielas daudzuma.
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi
nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku
Palūko vai nav vēl kāds ar naglu švīku ievilcis. Auto ir vieglāk indentificējams ka čello, jo autombīlim ir numurzīmes. Līdz ar to, loģiski, palielinās iespēja, ka atriebīgāks subjekts var sagādāt vairāk pārsteigumus nekā sākumā cerēts…
Nu ar to naglu tā īsti jau vairs neviens neriskē uzdarboties... Vienīgi cilvji, kam viss pofig. Pieķeršana nozīmē krimināllietu un attiecīgi sabojātu dzīvi - vai arī adekvāti dārgu samaksu cietušajam par lietas neierosināšanu. Tas vairs nav administratīvs pārkāpums - lūk KL fragmentiņš:
"185.pants. Mantas tīša iznīcināšana un bojāšana
(1) Par svešas mantas tīšu iznīcināšanu vai bojāšanu —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz četriem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām. "
Tu ko? Normāls jautājums - re kur netā pat videoinstrukcija atrodama. www.youtube.com/... ![]()
HIPPY rakstīja: Velosipēdam vienmēr ir priekšroka!!
Ir izņēmuma gadījumi uz brīvībenes: ja brauc andža, sēne vai menti.
Pat ātrie un pažarnieki laiž velo uz brīvībenes
Izlasi jau nu CSN - nebūt nav vienmēr priekšroka.
HIPPY rakstīja:
Šorīt laikam tas biji Tu kas ar savu mīļô Fofāgenu Lāčplēša un Birznieka krustojumu pie īsta sarkanā aizbrauci
Vakar laikam Tu biji tas, kas ar savu mīļo šņabīti Vecrīgā kaktu pievēma...
smaidiigais rakstīja: ja visur būtu vienādi spēles noteikumi, tad arī vienalga, var lai nemirgo. bet šitā stulbi, it kā visur vienāds luksafors, tikai ta mirgo, ta nemirgo, ta vispār dzeltens nedeg, tik sarkans un zaļš...
Spēles noteikumi jau arī ir visnādi. Zaļš ir zaļš - pofig mirgojošs vai nemirgojošs. Nekādu īpašu statusu mirgojošam zaļajam CSN neparedz. Ja kāds CP to mēģina interpretēt savādāk, tad jau tā ir kārtējā problēma, ar ko diemžēl nākas saskarties autovadītājiem.
Bams rakstīja:
Kam no tā ir labāk, ka lielā daļā luksoforu nav vairs mirgojošais dzeltenais? Vai mazāk brauc pie dzeltenā?
Vispār jau mirgojošs zaļais... Bet IR labāk - jo faktiski jau tas mirgojošais neko nenozīmēja. Tikai brīdinājums, ka drīz būs dzeltenais, ko katrs intenrpretēja pēc savas patikas. Un rezultātā vienam liekas, ka jābremzē, otram, ka jāpaspēj. Bet CSN ir skaidri pateikts - kad iedegas dzeltenais, JĀŠĶĒRSO krustojumu, ja nav iespējams apstāties pie stoplīnijas normāli bremzējot.
KSI rakstīja:
Šis ir loģiskāks risinājums nekā teorētisks šī punkta risinājums, jo šajā gadījumā vadītājam nevis deg zaļš (kas var izsaukt garas diskusijas par to, kāpēc gājējs ir uz pārejas, ja man zaļais), bet gan dzeltens, kas ļauj gājējam pabeigt pāriešanu bez stresa.
Tieši tā ir arī Vācijā - tikai nevis mirgojošs dzeltenais, bet sarkanais.
sarashkins rakstīja:
Seene rakstīja:
Gājēji pie mums ir reāla problēma... vajadzētu aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Berlīnes ielām, kur principā pie zaļā, kas deg dažas sekundes, ielu pāriet nemaz nav iespējams. T.i. gājēju luksofori ir noregulēti tā, ka iedod "startu" tiem, kas ir sastājušies ielas malā un ielas sķērsošana ir neizbēgami jāpabeidz pie jau sarkanās gaismas. Mūsu svētās govis savukārt ir pieradušas lēnā gaitā vilkties pāri ielai labi izkliedētā plūsmā, nevis ātri un visiem reizē.
Būtu interesanti zināt, kā tur ielai pāri tiek vecāki cilvēki, kas nav fiziski spējīgi tādā ātrumā kustēties? Vai ir padomāts par alternatīvām? Piem. iespēju apstāties puceļā un nogaidīt nākamo zaļo?
Reiz aizrādīju tantukam, kas grasījās šķērsot pie sarkanā Brīvības ielu pie Matīsa tirgus, sakot, ka tas nu gan nav prātīgi, uz ko viņa atbildēja, ka citādi šī pa zaļo nemaz nepagūst pāriet, kad pretējā plūsma jau brauc virsū.
Laiks pāriet tiek dots - t.i. mašīnām zaļais neieslēdzas. Bet uzsākt pāriešanu var tikai dažas sekundes. Pēc tam jau būsi gājējs pie sarkanā un var sanākt aprunāšanās ar policiju. Nezinu, kādu tantuku tu satiki, bet minētajā krustojumā ir daudz tādas redzētas, kas sāk iet pāri, kad zaļais jau tūlīt beigs degt. Tad, protams, ka nevar vairs paspēt...
Bams rakstīja:
anonimikis rakstīja: Pie Nacionālā teātra gājēju pāreju var iebāzt pazemē.
Kādu laika sprīdi atpakaļ uz Rīgu bija atbraucis viens transporta sexperc un tas vietējiem bāleliņiem bija spējis iegalvot, ka pazemes gājēju pāreja ir cilvēkam - gājējam psihiski pazemojoša vieta, ar krimināliem elementiem un atribūtiem, tie esot vidi degradējoši un tā tālāk. Mūsējie protams, tūlīt bija gatavi jau Autenes tuneli aizbērt ciet! )
Tanī laikā zem šī motīva nobremzēja gājēju tuneļa izveidi no Origo uz Mikriņiem un Merķeļa ielas sākumu. Tā kā uzmanīgi ar tiem tuneļiem, ja. Ka tik kāds pilsonis tajā negūst psiholoģisku traumu
Tapēc jau laikam ir sabūvēti gaisa tilti pāri jūrmalenei, kas gan būvējot, gan izmantojot, ir sarežģītāki, nekā tuneļi.
Metro tad jau vispār ir šausmu filmas cienīgs transporta veids...
KSI rakstīja:
KSI rakstīja: .. Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums
Te bija domāta lielā pāreja pie Hotel de Rome / McDonalds / Brīvības piemineklis
nekā... tieši tāpat, kā visi pārējie jautājumi, ko vajadzētu risināt.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
23
WALA rakstīja: Ja vēl par Lembergu un Ušakovu es vēl varētu saprast kāpēc tauta atbalsta, tad par Šlesi un vēl jo vairāk Šķēli, man nav skaidrs kādēļ viņus ... nav iestūmuši vēstures mēslainē...
Ieteiktu paskatītie šo, un saprast, cik patiesībā maza jēga ir no šīm vēlēšanām. Ne mums vieniem šādas problēmas - šie video ir no UK vēlēšanu materiāliem.
blog.cgpgrey.com/...