Pirmais rakstīja: nebrīnīšos, ja jamais iesaka lietot šāda veida caur piepīpētāju (tiem, kas cērt zivi ir skaidrs, ka parasti tur ir kāds 15-25A drošinātājs) spraužamo mašīnas iedarbinātāju, kad nosēdies aķis
www.pixmania.lv/...
Šim aparātam nav ne vainas, ja problēma ar iedrabināšanu ir dēļ aizmirstas lampiņas nosēdies aķis. Var ar tīrām rokām glābt situāciju pat neatverot motora pārsegu. Un noteikti būs saudzīgāks pret akumulatora veselību salīdzinājumā ar lampiņas/diodes pašdarinājumu, pie tam derēs tad, ja auto ir tālu no 220V rozetes, kas ir priekšrocība salīdzinājumā ar normālu lādētāju.
Tikai nevajag aizmirst, ka ar tām ~5Ah, ko var 15 minūtēs iedabūt aķī šādā veidā, pietiks tikai lai palaistu motoru, kas lec no "pusapgrieziena".
Bet tik un tā noderīgs, ja ir kas ievelk, bet aķis ir nosēdies tik tālu, ka nepietiek motora elektronikai. Nu jā - tas pie nosacījuma, ja nav vadu, bet ir manuālā kārba un striķis ![]()




















P.S. Ir nācies piedzīvot interesantu situāciju - auto (Nissan Primastar) lec no pusapgrieziena tikai iestumjot. Ar starteri var griezt līdz apnikumam. Autorizētais serviss (Berlīnē) nekādu problēmu neatrod. Pēc nākamās bākas pieliešanas vaina pazūd un neatgriežas - tātad cēlonis skaidrs. Motors - renault 1.9 turbodīzelis.
Te nu jautājums Renault speciālistiem un inžInieriem - kādi fizikas likumi var radīt šādu nekvalitatīvas degvielas izpausmi.